Resultaten voor brommercrazy in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ...
|
rook tijdens rijde - 19-8-2004 9:04
|
[Toon alleen reply]
|
waar ruikt de rook naar, naar waterdamp of verbrande olie?
|
max. toerental c3 lagers - 20-8-2004 10:09
|
[Toon alleen reply]
|
hoe is het met je luchtfilter gesteld? slikt ie geen zand?
|
yamaha neos - 20-8-2004 10:14
|
[Toon alleen reply]
|
wat voor filter?
check verder de faq voor afstellen
|
Aprilia AF1 Futura 125cc - 23-8-2004 11:19
|
[Toon alleen reply]
|
nee
|
welke mbx cilinder?? - 31-8-2004 9:16
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder[/b]
[...]
zou je bij een zuiger met een 12 mm pen, kunnen uitboren tot 13mm, en er dan ee...
|
mn Conti SMR50 hapert onbegrensd - 5-9-2004 10:51
|
[Toon alleen reply]
|
check even je benzine toevoer
|
Het 'Vraag hier de waarde van je brommer' topic - 5-9-2004 22:12
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder[/b]
met 80cc
18mm
uitlaat met stipjes :-b
6 bak
nls frame :-b
[url=http://picserver.org/...
|
lagers - 7-9-2004 18:51
|
[Toon alleen reply]
|
redelijk normaal, je zult wel veel kilometers maken, maar ook het feit dat de lagers erg klein zijn is een oorzaak.
Verder goed afstellen en smeren.
|
mist overbrenging in z'n 2 bij bepaald aantal toeren - 14-9-2004 20:47
|
[Toon alleen reply]
|
schakelvork afgesleten
|
Drukveer speedfight - 15-9-2004 14:27
|
[Toon alleen reply]
|
tussen de bankschroef, en die moer losdraaien. eventueel indrukken.
|
Veel te heet - 16-9-2004 7:20
|
[Toon alleen reply]
|
die 140 sproeier, is dat in keihin maten of een mikuni?
Als dat een mikuni is, is je sproeier veels te klein.
|
Standaard setup MTX 80R? - 21-9-2004 21:29
|
[Toon alleen reply]
|
110 keihin idd, luchtschroef 1,5 - 2 slagen uit
|
110 malossi - 21-9-2004 21:30
|
[Toon alleen reply]
|
Je zou een onderlangse techno kunnen proberen. Die is iets beter als de bovenlangse proma, maar verwacht er niet te veel van, heel veel harder als 120...
|
Bouten cilinder los krijgen - 21-9-2004 21:32
|
[Toon alleen reply]
|
2 extra moertjes erop draaien, die vervolgens vast op mekaar draaien. Daarna het onderste boutje draaien, en je draait het complete tapeind ermee uit.
|
hoe hard met 70 malossi - 21-9-2004 21:39
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude[/b]
this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tan...
|
fox uitlaat loopt aan - 25-9-2004 8:45
|
[Toon alleen reply]
|
Ja daar horen inderdaad bouten in:-) , er kan ook veel speling op je standaard zitten, dan komt ie ook tegen de band aan.
[edit]Dit bericht is ge...
|
Mt geeft raar geluid - 30-9-2004 15:59
|
[Toon alleen reply]
|
linker carter uitgesleten en rechter as van krukas afgesleten.
|
proma mb5 op mb8? - 30-9-2004 20:47
|
[Toon alleen reply]
|
Dat past zoiezo niet met de flens
|
Mb frame - 1-10-2004 21:03
|
[Toon alleen reply]
|
Is het geen 80cc? Vaak zijn er ook gaten in geboord omdat er soms vaak al 80 cc onder heeft gelegen.
|
Mijne gaat wel 110!! - 6-10-2004 12:51
|
[Toon alleen reply]
|
en dat zonder helm...
|
Start/Accu probleem - 6-10-2004 12:55
|
[Toon alleen reply]
|
Hoeveel km heeft de dna gelopen?
|
70 cc met 13 mm carb - 6-10-2004 19:23
|
[Toon alleen reply]
|
doe alles in een keer goed, en koop pas die 70cc cilinder en die 20mm als je geld genoeg hebt, anders naait het gegarandeerd vast.
|
70 cc met 13 mm carb - 6-10-2004 19:25
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: EekY[/b]
anders dan krijg je een vastloper ofzow?[/quote]
Ja, krijgt te weinig smering
|
70 cc met 13 mm carb - 6-10-2004 19:27
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: EekY[/b]
ligt et nou aan mij maar ik dacht dat je alleen een vastloper kon krijgen als stond je mengsel te ar...
|
Honda NSR - 6-10-2004 20:11
|
[Toon alleen reply]
|
Hoe presteert de uitlaat op cilinder?
|
Spring naar pagina: ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ...
|