Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 795 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor kenny77 in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ...
Stalen koppelings korf - 21-4-2012 21:54 [Toon alleen reply]
Sow, mooi hoor! :b
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 23-4-2012 0:07 [Toon alleen reply]
trucjes met zijn pieleman. :o
honda nsr tuning - 23-4-2012 0:10 [Toon alleen reply]
Volgens mij niet, om de reden die De Schout gaf.
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 23-4-2012 0:18 [Toon alleen reply]
regen regen en nog eens regen, wordt tijd dat het weer lekker weer wordt! :|
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 23-4-2012 0:20 [Toon alleen reply]
dat is ook niet fijn.
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 23-4-2012 0:24 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: 4takker[/b] [...]ik zou het leuk vinden als het over een maand pas mooi weer word. dan kan ik er ook nog van ge...
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 23-4-2012 0:35 [Toon alleen reply]
dat is helaas waar.
principe trigger signaal MVT, HPI, Ducati energia - 23-4-2012 12:20 [Toon alleen reply]
Als ik het goed begrijp wil je een race ontsteking met een tandwiel krans voor de startmotor? Maar is de krans van een rotax650 en die van een rs5...
principe trigger signaal MVT, HPI, Ducati energia - 23-4-2012 12:38 [Toon alleen reply]
Aha, dan maakt het wat duidelijker en makkelijker inderdaad. Als het goed is kan je een ignitech ook instellen voor een 4 takt. (tenminste ik dacht ...
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 24-4-2012 0:21 [Toon alleen reply]
[IMG]http://i754.photobucket.com/albums/xx181/Kenny-77/nieuwe%20map2/tz750.jpg[/IMG]
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 24-4-2012 0:48 [Toon alleen reply]
zit uiteraard nog een jasje omheen [img]http://img818.imageshack.us/img818/184/95274141.jpg[/img]
Slotjes zuiger lopen in inlaat poort mt8 - 24-4-2012 19:20 [Toon alleen reply]
Zul je de slotjes moeten verplaatsen, anders heb je er niet lang plezier van. Edit: merk nu pas op dat je de zuiger lager als ODP houdt. Hoe ziet...
Slotjes zuiger lopen in inlaat poort mt8 - 24-4-2012 20:16 [Toon alleen reply]
Je zit ook met desaxatie, dus de zuiger kan je niet zomaar omdraaien. staat ook duidelijk IN op de zuiger trouwens.
CDI ontsteking op Yamaha DT50MX - 24-4-2012 21:47 [Toon alleen reply]
Ik heb die van mij toen gewoon rechtstreeks aangesloten dus zonder accu. Wel de spanningsregelaar etc vervangen voor 12v. edit: kan je hem niet g...
Slotjes zuiger lopen in inlaat poort mt8 - 24-4-2012 23:00 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: JB1[/b] [...] Als ik mijn oude Zeta zuiger zo op het oog bekijk heb je er bij Honda niet zo heel veel last...
Slotjes zuiger lopen in inlaat poort mt8 - 24-4-2012 23:15 [Toon alleen reply]
is een gietijzeren bus, dus kan prima.
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 25-4-2012 0:06 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: maerijn[/b] Kenny, pas had je een plaatje van zo'n suzuki die eruit zag alsof je ermee naar de maan kon vliegen...
Slotjes zuiger lopen in inlaat poort mt8 - 25-4-2012 12:05 [Toon alleen reply]
Zo te zien loopt daar het zuigerveer slotje over de boostpoort? En de boostpoort staat onder een flauwe hoek hierdoor wordt de zuigerveer geleidelijk...
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 26-4-2012 0:34 [Toon alleen reply]
Mijn oma merkte op dat de achterband van de motor kaal was... binnen 100 km is het loopvlak van 2mm helemaal weg gesleten. :o Morgen maar eens...
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 26-4-2012 1:06 [Toon alleen reply]
is 18 inch. :(
Nachttopic deel 49 00:00 / 07:00 - 26-4-2012 1:15 [Toon alleen reply]
Mhhh ik zou om eerlijk te zijn niet weten waarvoor ik hem moet gebruiken. :o 0:-)
Spring naar pagina: ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved