Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 721 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor Mopar in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ...
Werkt een 4 takt carberateur op een 2 takt ? - 20-3-2007 17:19 [Toon alleen reply]
idd... Als je doel is om er zoveel mogenlijk performance uit te halen moet je gewoon een normale 2takt carb kopen.. Mja, niet geschoten is altij...
Werkt een 4 takt carberateur op een 2 takt ? - 20-3-2007 18:36 [Toon alleen reply]
4takt ''trekt/lurkt'' veel meer per ''intake'' aan je carb. als een 2takt. 2takt gaat wat meer gedoseerder als een 4takt, allemaal logisch lijkt me. ...
hoe je turbo maakt op 4-taktje. - 21-3-2007 17:55 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b] carbs en turbo's gaan aleen niet zo goed samen. of je moet de hele carb of dezelfde druk brengen al...
hoe je turbo maakt op 4-taktje. - 21-3-2007 18:35 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b] [...] ja. als jij een carb onder druk zet dan blaas je de benzine terug je tank in. dus j...
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:46 [Toon alleen reply]
Draai het overloop schroefje van je carb eens losjes ( niet eruit ) Dan proberen te starten, zodra je ziet dat er benzine uit het overloop slangetj...
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:48 [Toon alleen reply]
Neem aan dat een carb gewoon hetzelfde is ? Of ben ik dan gek ? :e ( en net wat je zegt, uiteraard wel zorgen dat er benzine in je tank zit :-...
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:50 [Toon alleen reply]
Fuck it, haal dan je carb maar uit elkaar en controleer je vlotter niveau.
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:57 [Toon alleen reply]
Oke, klinkt allemaal heel logisch :| Benzine in een bakje laten lopen kan nooit ZO moeilijk zijn :e Ik zou zeggen, draai de slangetjes voor d...
kenteken kwijt - 25-3-2007 21:17 [Toon alleen reply]
Gewoon ff een kartonnentje maken met je oude kenteken nr. erop, dan nog rond ff tuffen voordat je nieuwe kenteken binnen is. Als je word aangehoude...
Autorai 2007 - 27-3-2007 22:55 [Toon alleen reply]
Ik niet, al die plastic ricer meuk mag me gestolen worden.
AutoRai 2007 (29-03 t/m 09-04) - 27-3-2007 22:56 [Toon alleen reply]
ik niet, kut auto's, het ruikt daar naar negers en plastic.
Autorai 2007 - 27-3-2007 22:58 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b] [...] :e ach , techniek is niet voor iedereen te bevatten idd en als je het niet kunt b...
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:02 [Toon alleen reply]
Een ricer is van plastic, dus nep en niet leuk, boven alles is de hele style gewoon gods gruwelijk lelijk. Motorisch is het beter, maar das logisch...
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:03 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b] [...] alsof je aan een nieuwe auto niet zelf kun sleutelen ? in de tijd dat je met dat ho...
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:05 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b] [...] ja, tot er een bocht verschijnt[/quote] Koppel en hard optrekken is het meeste ple...
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:09 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b] [...] ja, zoiets als jou bak doet waarom denk je dat het uitgevonden is alshoewel ik ...
race bougie nsr - 28-3-2007 17:44 [Toon alleen reply]
Als je een standaard setup hebt moet je ook lekker de standaard bougie gebruiken..... Scheelt je geld, en je gaat er niks langzamer of harder door....
4takt vs 2takt - 28-3-2007 23:24 [Toon alleen reply]
ja, iedereen weet dat 4takt beter is. Maar er zijn altijd eigenwijze mensen die blijven volhouden dat 2takt beter is.
4takt vs 2takt - 28-3-2007 23:45 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Thijsse[/b] [...] wat versta je onder beter? slijtvast en zuiniger, 4takt ja veel power, minder slijtag...
4takt vs 2takt - 28-3-2007 23:49 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Schout[/b] een factor 1,6 tussen de haalbare pk's per liter vind ik nou niet echt verwaarloosbaar..[/quote] ...
Moer cilinder - 29-3-2007 17:27 [Toon alleen reply]
Heb dit probleem ook gehad... Wat ik toen deed - men pakt de dremel, en slijpt in het moertje (zodat je 1 vlakke kant krijgt ) en dan met een cente...
Lui blok? - 29-3-2007 18:49 [Toon alleen reply]
Ik rij zelf CBR600F uit 1998, 25KW. ( of het daadwerkenlijk 25KW is weet ik niet, maar ik heb hem af laten voeren, dus ik ga er wel vanuit.. ) D...
honda xl250 - 29-3-2007 18:51 [Toon alleen reply]
Toeren begrenzer ? :e
honda xl250 - 29-3-2007 18:57 [Toon alleen reply]
Om te beginnen, kijk je ontsteking timing eerst maar eens na. Daarna de klep-timing en klep-speling. Maakt hij een mooie vonk ? Bougie's nog g...
honda xl250 - 29-3-2007 23:19 [Toon alleen reply]
Godver, controleer ffs eerst je klep-timing/nokkenas timing ! Of laat het gewoon doen. Is niet zoveel moeite om te controleren, als je niet weet...
Spring naar pagina: ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved