Resultaten voor Mopar in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ...
|
Werkt een 4 takt carberateur op een 2 takt ? - 20-3-2007 17:19
|
[Toon alleen reply]
|
idd...
Als je doel is om er zoveel mogenlijk performance uit te halen moet je gewoon een normale 2takt carb kopen..
Mja, niet geschoten is altij...
|
Werkt een 4 takt carberateur op een 2 takt ? - 20-3-2007 18:36
|
[Toon alleen reply]
|
4takt ''trekt/lurkt'' veel meer per ''intake'' aan je carb. als een 2takt.
2takt gaat wat meer gedoseerder als een 4takt, allemaal logisch lijkt me.
...
|
hoe je turbo maakt op 4-taktje. - 21-3-2007 17:55
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b]
carbs en turbo's gaan aleen niet zo goed samen.
of je moet de hele carb of dezelfde druk brengen al...
|
hoe je turbo maakt op 4-taktje. - 21-3-2007 18:35
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Leen[/b]
[...]
ja.
als jij een carb onder druk zet dan blaas je de benzine terug je tank in.
dus j...
|
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:46
|
[Toon alleen reply]
|
Draai het overloop schroefje van je carb eens losjes ( niet eruit )
Dan proberen te starten, zodra je ziet dat er benzine uit het overloop slangetj...
|
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:48
|
[Toon alleen reply]
|
Neem aan dat een carb gewoon hetzelfde is ?
Of ben ik dan gek ? :e
( en net wat je zegt, uiteraard wel zorgen dat er benzine in je tank zit :-...
|
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:50
|
[Toon alleen reply]
|
Fuck it, haal dan je carb maar uit elkaar en controleer je vlotter niveau.
|
Benzine toevoer probleem ? - 21-3-2007 18:57
|
[Toon alleen reply]
|
Oke, klinkt allemaal heel logisch :|
Benzine in een bakje laten lopen kan nooit ZO moeilijk zijn :e
Ik zou zeggen, draai de slangetjes voor d...
|
kenteken kwijt - 25-3-2007 21:17
|
[Toon alleen reply]
|
Gewoon ff een kartonnentje maken met je oude kenteken nr. erop, dan nog rond ff tuffen voordat je nieuwe kenteken binnen is.
Als je word aangehoude...
|
Autorai 2007 - 27-3-2007 22:55
|
[Toon alleen reply]
|
Ik niet, al die plastic ricer meuk mag me gestolen worden.
|
AutoRai 2007 (29-03 t/m 09-04) - 27-3-2007 22:56
|
[Toon alleen reply]
|
ik niet, kut auto's, het ruikt daar naar negers en plastic.
|
Autorai 2007 - 27-3-2007 22:58
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b]
[...]
:e
ach , techniek is niet voor iedereen te bevatten idd
en als je het niet kunt b...
|
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:02
|
[Toon alleen reply]
|
Een ricer is van plastic, dus nep en niet leuk, boven alles is de hele style gewoon gods gruwelijk lelijk.
Motorisch is het beter, maar das logisch...
|
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:03
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: crossgek[/b]
[...]
alsof je aan een nieuwe auto niet zelf kun sleutelen ?
in de tijd dat je met dat ho...
|
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:05
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b]
[...]
ja, tot er een bocht verschijnt[/quote]
Koppel en hard optrekken is het meeste ple...
|
Autorai 2007 - 27-3-2007 23:09
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Royal Club[/b]
[...]
ja, zoiets als jou bak doet
waarom denk je dat het uitgevonden is
alshoewel ik ...
|
race bougie nsr - 28-3-2007 17:44
|
[Toon alleen reply]
|
Als je een standaard setup hebt moet je ook lekker de standaard bougie gebruiken.....
Scheelt je geld, en je gaat er niks langzamer of harder door....
|
4takt vs 2takt - 28-3-2007 23:24
|
[Toon alleen reply]
|
ja, iedereen weet dat 4takt beter is.
Maar er zijn altijd eigenwijze mensen die blijven volhouden dat 2takt beter is.
|
4takt vs 2takt - 28-3-2007 23:45
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Thijsse[/b]
[...]
wat versta je onder beter? slijtvast en zuiniger, 4takt ja
veel power, minder slijtag...
|
4takt vs 2takt - 28-3-2007 23:49
|
[Toon alleen reply]
|
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: De Schout[/b]
een factor 1,6 tussen de haalbare pk's per liter vind ik nou niet echt verwaarloosbaar..[/quote]
...
|
Moer cilinder - 29-3-2007 17:27
|
[Toon alleen reply]
|
Heb dit probleem ook gehad...
Wat ik toen deed - men pakt de dremel, en slijpt in het moertje (zodat je 1 vlakke kant krijgt ) en dan met een cente...
|
Lui blok? - 29-3-2007 18:49
|
[Toon alleen reply]
|
Ik rij zelf CBR600F uit 1998, 25KW.
( of het daadwerkenlijk 25KW is weet ik niet, maar ik heb hem af laten voeren, dus ik ga er wel vanuit.. )
D...
|
honda xl250 - 29-3-2007 18:51
|
[Toon alleen reply]
|
Toeren begrenzer ? :e
|
honda xl250 - 29-3-2007 18:57
|
[Toon alleen reply]
|
Om te beginnen, kijk je ontsteking timing eerst maar eens na.
Daarna de klep-timing en klep-speling.
Maakt hij een mooie vonk ?
Bougie's nog g...
|
honda xl250 - 29-3-2007 23:19
|
[Toon alleen reply]
|
Godver, controleer ffs eerst je klep-timing/nokkenas timing !
Of laat het gewoon doen.
Is niet zoveel moeite om te controleren, als je niet weet...
|
Spring naar pagina: ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ...
|