Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Zoek - UserPosts

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 798 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Resultaten voor benellifan in reply
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
Spring naar pagina: ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ...
Tank Plamuren - 25-8-2007 10:53 [Toon alleen reply]
voor het schuren zou ik 1000 hebruiken dan heb je echt een top resultaat
tsx - 25-8-2007 11:42 [Toon alleen reply]
je moet rond de 70 gaan zoeken 60 is best wel klein hoor :|
Tank Plamuren - 25-8-2007 11:59 [Toon alleen reply]
bij goede plamuren niet ik zou gewoon een pot polyesterplamuur halen (al eerder gezegd) en daar hoef je niet voor te spuiten niet halen bij de bou...
Natte puch - 31-8-2007 18:32 [Toon alleen reply]
ontsteking kan lang aan hoor als je maar laat drogen en niet probeert te starten
kenteken auto - 3-9-2007 21:55 [Toon alleen reply]
op zaterdag kan je niet overschrijven omdat de postkantoren niet kunnen inloggen bij het rdw
LAWAAI !!! oplossen? - 5-9-2007 9:39 [Toon alleen reply]
[quote][b]Oorspronkelijk gepost door: Cross lover[/b] K heb precies hetzelfde gehad met Proma, k heb er nu een Technigas einddemper opgezet van een p...
Tikt boven in cilinder en trekt niet lekker op - 5-9-2007 21:37 [Toon alleen reply]
krukas afgesleten (krukas heeft gedraait in het lager?)
MT5 aandrijving - 7-9-2007 22:25 [Toon alleen reply]
moeilijk niet duur geen idee
honda cr of crf ? - 11-9-2007 22:41 [Toon alleen reply]
ik zelf zou voor viertakt gaan zolang jij genoeg olie in je blok hebt zitten en dit vaak genoeg vervangt heb je eigenlijk geen onderhoudt aan een 4t c...
Contactenpunten - 14-9-2007 16:26 [Toon alleen reply]
ik denk bougiekabel/bougie
Contactenpunten - 14-9-2007 16:34 [Toon alleen reply]
mss ander soort koperdraad welke meer weerstand heeft? of je maakt ergens sluiting
squish opmeten - 14-9-2007 16:35 [Toon alleen reply]
je wilt niet weten hoeveel speling hij heeft en hij loopt niet vast hierbij wordt de degelijkheid van honda weer bewezen
squish opmeten - 14-9-2007 16:38 [Toon alleen reply]
terwijl de kop tegen de kop aankomt :e
Contactenpunten - 14-9-2007 16:39 [Toon alleen reply]
soort bougie zal je brommerboer je wel kunnen vertellen ik heb 4t en 2t gebruikt andere hittegraad meen ik
squish opmeten - 14-9-2007 16:46 [Toon alleen reply]
waarom heeft ie nieuwe krukaslagers nodig ze doen het toch nog :v :e
"kleine vragen" topic - deel 26 - 14-9-2007 16:47 [Toon alleen reply]
klopt
"kleine vragen" topic - deel 26 - 14-9-2007 16:53 [Toon alleen reply]
reken uit grote tandwiel delen door kleine tandwiel
sites 4 takt - 15-9-2007 19:35 [Toon alleen reply]
zon madass blok is erg begrenst op de inlaat die is gigantisch klein een 17mm heeft daarop absoluut geen zin
sites 4 takt - 15-9-2007 20:32 [Toon alleen reply]
en lopen ook weer net zo hard in mekaar (versnellingsbakjes)
sites 4 takt - 15-9-2007 20:46 [Toon alleen reply]
je koopt alleen imitatie omdat het goedkoop is :z
sites 4 takt - 15-9-2007 21:12 [Toon alleen reply]
nee want als je voor kwaliteit gaat ga je voor een ori honda blok en voor de mindere kwaliteit en goedkopere prijs naar imitatie
Uitlaat!!?? - 18-9-2007 17:49 [Toon alleen reply]
mk
4 takt - 19-9-2007 17:56 [Toon alleen reply]
dat is een probleem van de schakelbloem icm de schakelarm heb zelf ervaring met die bami blokken je moet je armpje uitshimmen en je hebt nergens meer ...
hoe kan ik mijn monkey sneller laten optrekken? - 19-9-2007 18:00 [Toon alleen reply]
pas op met het veranderen van je tandwielverhouding (twv) die blokjes kunnen er niet tegen om veel toeren te draaien dus ga jij een tandje kleiner mak...
begrenzer in spruitstuk - 19-9-2007 18:01 [Toon alleen reply]
uitlaat heeft geen zin in spruitstuk is niet tot nauwlijks uit te voeren zonder valse lucht
Spring naar pagina: ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ...
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved