Resultaten voor benellifan in reply
|
Oudste berichten staan eerst: oplopend gesorteerd. (Keer om)
|
Spring naar pagina: ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ...
|
ZW-Friesland Meeting Summer Edition 2 - 16-4-2007 22:05
|
[Toon alleen reply]
|
1 juli anders ben ik naar frankrijk tim we gaan de 7e weg he oen :e
edit:
iedereen uitslapen behalve ik ik moet weer om 8 uur om de brommer zitten...
|
meeting van het noorden - 17-4-2007 18:31
|
[Toon alleen reply]
|
komop jongens betaal even en ga gezellig mee
|
meeting van het noorden - 18-4-2007 12:10
|
[Toon alleen reply]
|
anders betalen we allemaal €1.50 bij dan zijn we er ook
|
meeting van het noorden - 18-4-2007 12:34
|
[Toon alleen reply]
|
dat lijkt me heerlijk :e
|
meeting van het noorden - 18-4-2007 12:37
|
[Toon alleen reply]
|
je bedoelt die pizzaria in nes zeker??
|
Sproeier 42 naar 44 stottert Vespa Ciao - 20-4-2007 22:22
|
[Toon alleen reply]
|
kom dan maar even hierlangs
en ontopic de sproeier hoef je niet groter te doen als hij daarvoor al goed afgesteld was
|
"Kleine vragen" topic - deel 23 - 21-4-2007 14:58
|
[Toon alleen reply]
|
hij wilt kwalitatieve en vraagt dus welke hij het beste kan kopen
regina kettingen zijn erg goed o.a bij loefbromfietsen.nl te krijgen
|
meeting van het noorden - 23-4-2007 19:05
|
[Toon alleen reply]
|
waarom 4 man
er was tog al 19 man :|
|
meeting van het noorden - 23-4-2007 19:08
|
[Toon alleen reply]
|
en die andere 2 :v
|
meeting van het noorden - 23-4-2007 19:09
|
[Toon alleen reply]
|
waarom moet er toch altijd voorgeschoten worden het is maar 30 euro
op een 2takt een dagje op de fiets :e
|
Algemeen tuning topic - 24-4-2007 20:47
|
[Toon alleen reply]
|
hoi
als ik bij mijn tsx me spoelers helemaal wil laten opengaan moet ik me cilinder 6.5mm ophogen hierdoor krijg ik een dech height van 6mm is dit ge...
|
senda drd hoog in toeren - 26-4-2007 21:55
|
[Toon alleen reply]
|
of gaskabel blijft hangen had ik ook met me benelli
|
Brommer rijden - 26-4-2007 22:12
|
[Toon alleen reply]
|
inderdaad hoe zielig kan je zijn
en als je word gepakt kan je op 110+220+60 rekenen
(geen 16/geen verzekering/geen certificaat
|
dcompressieprobleem MT50 - 28-4-2007 12:49
|
[Toon alleen reply]
|
platen verbrand had ik ook tijdens inrijden van me ss moet je em starten in ze 2 kopeling inhouden en een paar keer ff gas opentrekken kan hij los spr...
|
olie - 29-4-2007 18:19
|
[Toon alleen reply]
|
volgens boekje is 5000km maar iets eerder kan geen kwaad
|
carb past nie - 1-5-2007 17:13
|
[Toon alleen reply]
|
28mm aan de luchtinlaat kant kan op een brommer dmv een tussenstuk(spruitstuk genoemd) 28mm bij de aansluiting op het spruitstuk/cilinder is veel ste ...
|
vonk zonder accu? - 1-5-2007 22:26
|
[Toon alleen reply]
|
de enige manier waarom ie spanning kan verliezen is door massa te maken dus
of je contactslot is niet goed aangesloten
of de ontstekingsdraad maak...
|
hoge spanning:s - 4-5-2007 19:37
|
[Toon alleen reply]
|
om wat voor brommer gaat het (electronische ontsteking of met contactpunten)
|
Wat voor voorwiel is dit? - 4-5-2007 19:40
|
[Toon alleen reply]
|
het lijkt erop alsof het stiftje voor je hevel naar binnen is gedrukt kijk hier eens naar
edit:
het is iig geen kreidlervelg
[edit]Dit bericht...
|
Begrenzing Sanyang - 5-5-2007 18:04
|
[Toon alleen reply]
|
is kymco geen 4takt zo ja is 12mm genoeg aangezien een 19mm op 126cc al ruim voldoet
|
Lager stuk? - 6-5-2007 21:59
|
[Toon alleen reply]
|
haha lol idd :e
|
Hpi op 4takt. - 7-5-2007 18:08
|
[Toon alleen reply]
|
maar de massa van je krukas is al genoeg om het zootje aan te drijven
|
Hpi op 4takt. - 7-5-2007 18:09
|
[Toon alleen reply]
|
kan ook maar het is genoeg om je nokkenas aan te drijven :u 0:-)
|
inklapbare nummerplaat maken - 7-5-2007 18:16
|
[Toon alleen reply]
|
chris heeft wel een punt
|
SPOED: schakelas!!! - 7-5-2007 19:57
|
[Toon alleen reply]
|
je kan eigenlijk weinig verkeerd erin zetten
je kan de as eruit pakken zonder andere dingen te demonteren (ook bij gsm dacht ik) en dan kan je de and...
|
Spring naar pagina: ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ...
|