Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriën B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 73 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

bobboiten 17-10-2009 19:42 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamahadtmx50
ja zeker, en die dt van mij loopt nu oook wat harder keiji zal er blij mee zijn:P


hoe hard? 50
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 17-10-2009 19:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


spliterwten erin en dan in de diepvries meen ik. iets met erwten iig


ja, en dan water ingooien:P

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Kurzel 17-10-2009 19:57 Print reply

Posts: 2369
met een "deuk en slag-trekker" de deuk eruittrekken is het makkelijkst

ff bij plaatselijke garage's vragen of ze er een hebben die je mag lenen

(kopen kost je 120 piek ofzo)
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
bobboiten 17-10-2009 20:05 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
met een "deuk en slag-trekker" de deuk eruittrekken is het makkelijkst

ff bij plaatselijke garage's vragen of ze er een hebben die je mag lenen

(kopen kost je 120 piek ofzo)


moet er dan geen gat gemaakt worden? of ben ik in de war met een ander gereedschap?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
kenny77 17-10-2009 20:05 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamahadtmx50
ja zeker, en die dt van mij loopt nu oook wat harder keiji zal er blij mee zijn:P


wat heb je verandert ?
 
Elco 17-10-2009 20:07 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
die duek in de voorbocht lijkt me toch echt wel voor prestatieverlies te zorgen



haha

ik heb een mk uitlaat gemonteerd met een nog grotere deuk, die was ook gescheurd en daarna dichtgebakken, mrja, die was maar 40 euro, loopt wel een goede 100 op de teller en 98 op testbank. valt wel mee dus met verlies, probeer hem eerst maar eens.
 
Kurzel 17-10-2009 20:10 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


moet er dan geen gat gemaakt worden? of ben ik in de war met een ander gereedschap?

die zijn er ook ja, maar dat is niet zon punt, want in 2 sec heb je dat gaatje weer dichtgebraaid...

andere versie is dat het puntje "waar aan getrokken word" eraan vastgelast word, en daarna afgeslepen
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
Yamahadtmx50 17-10-2009 20:29 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


wat heb je verandert ?



men tandwielen tot nu toe.
Ik meot jou nog vragen wat voor uitlaat ik moet nemen
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
-simon- 17-10-2009 20:37 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


moet er dan geen gat gemaakt worden? of ben ik in de war met een ander gereedschap?


je kunt je uitlaat ook aan 1 kant afdoppen en aan de andere kant iets maken dat je er druk op kunt zetten met de compressor. en dan de deuken warmstoken dan komen ze er ook weer uit.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
kenny77 17-10-2009 20:38 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamahadtmx50
[...]



men tandwielen tot nu toe.
Ik moet jou nog vragen wat voor uitlaat ik moet nemen


Ik heb momenteel een immi uitlaat van de originele (alleen zit in deze uitlaat niet zo'n busje voor in de bocht en geen geperforeerde plaat tegen de uitlaatwand aan.) , loopt best redelijk op mijn 95cc, krijg je wel wat koppel, op 70cc zal die ook wel goed gaan.
Maakt niet veel toeren dus kun je lekker rustig rond toeren.

pak je een 60cc , dan moet je de luhao rond hebben.

Deze heb ik altijd op mijn 70cc polini en eurokit gehad: http://link.marktplaats.nl/285512552
(lekker goedkoop ook dat )


vond ik de beste uitlaat, met bijvoorbeel homoet of proma, moet je de brommer lichter gaan vertanden , omdat hij anders snel terug in de toeren valt daar schiet je dus ook niks mee op.
Zit je alleen maar meer toeren te maken en je gaat even hard.

Deze is lekker laagtoerig, dus heb je wat koppel icm een 70cc'tje.

Dan met een 16mm carburateur, twv 15/46 en 4 bak rij je ongeveer 80km/h en trekt nog wel redelijk op

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-10-2009 om 20:38 uur.
 
Yamahadtmx50 17-10-2009 20:42 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ik heb momenteel een immi uitlaat van de originele (alleen zit in deze uitlaat niet zo'n busje voor in de bocht en geen geperforeerde plaat tegen de uitlaatwand aan.) , loopt best redelijk op mijn 95cc, krijg je wel wat koppel, op 70cc zal die ook wel goed gaan.
Maakt niet veel toeren dus kun je lekker rustig rond toeren.

pak je een 60cc , dan moet je de luhao rond hebben.

Deze heb ik altijd op mijn 70cc polini en eurokit gehad: http://link.marktplaats.nl/285512552
(lekker goedkoop ook dat )


vond ik de beste uitlaat, met bijvoorbeel homoet of proma, moet je de brommer lichter gaan vertanden , omdat hij anders snel terug in de toeren valt daar schiet je dus ook niks mee op.
Zit je alleen maar meer toeren te maken en je gaat even hard.

Deze is lekker laagtoerig, dus heb je wat koppel icm een 70cc'tje.

Dan met een 16mm carburateur, twv 15/46 en 4 bak rij je ongeveer 80km/h en trekt nog wel redelijk op

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-10-2009 om 20:38 uur.



ja ik heb een 16mm carb 50 cc en twv 13-44
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 20:43 Print reply

Posts: 29286
50cc vond ik persoonlijk maar niks.
na 2 dagen rijden ging hij er weer van af.
 
Yamahadtmx50 17-10-2009 20:45 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
50cc vond ik persoonlijk maar niks.
na 2 dagen rijden ging hij er weer van af.



Maar trekt ie wel een beetje en top snelheid ook?
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 20:48 Print reply

Posts: 29286
ik vond persoonlijk dat hij geen worst van de tafel af trok.

wat staat er op de zijkant voor nummer ?
2WI is nog de beste.

persoonlijk zou ik toch een 70cc airsal kopen.
rijd gewoon een stuk beter, hard ga je dan nog niet echt, maar kan dan wel normaal met het verkeer mee komen.
 
Yamahadtmx50 17-10-2009 20:56 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ik vond persoonlijk dat hij geen worst van de tafel af trok.

wat staat er op de zijkant voor nummer ?
2WI is nog de beste.

persoonlijk zou ik toch een 70cc airsal kopen.
rijd gewoon een stuk beter, hard ga je dan nog niet echt, maar kan dan wel normaal met het verkeer mee komen.


Ja dat is wel leuk, maar me pa is streng en ik mag geen 70cc van hem.
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 20:57 Print reply

Posts: 29286
dat is minder. :(
 
Yamahadtmx50 17-10-2009 20:58 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dat is minder. :(



ja zeker.
Maar is er nog een mogelijkheid om hem harder te laten lopen, dan een andere cilinder?
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 21:02 Print reply

Posts: 29286
cilinder bewerken, en de luhao rond kopen (ik zoek even een foto ervan op) dan loopt die ook al beter.

Wat voor nummer heb je op de cilinderkop staan?
En welk nummer op de cilinder?
 
Yamahadtmx50 17-10-2009 21:05 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
cilinder bewerken, en de luhao rond kopen (ik zoek even een foto ervan op) dan loopt die ook al beter.

Wat voor nummer heb je op de cilinderkop staan?
En welk nummer op de cilinder?


Ik zal even kijken ik reageer neit zo snel. ben world of warcraft aan het spelen:P
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 21:10 Print reply

Posts: 29286
ken ik niet.

dit is een luhao rond:




 
Yamahadtmx50 17-10-2009 21:11 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
cilinder bewerken, en de luhao rond kopen (ik zoek even een foto ervan op) dan loopt die ook al beter.

Wat voor nummer heb je op de cilinderkop staan?
En welk nummer op de cilinder?



Op me cilinder kop staat 5m3 en op me cilinder onderste gedeelte staat 2L7
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 21:15 Print reply

Posts: 29286
2L7 is het slome type, staat hierboven ook.
2WI is beter.

je moet eigenlijk een 60cc (57 echte cc's) zoeken staat ook gewoon 49cc op.

5m3 is het originele kopje , ook niet best, bij sommige zit er een rand van een paar mm diep en bij andere is de kop bijna helemaal vlak.

Beter daarvoor een 5N6 kopje zoeken, die hebben wel de goed vorm.
Maak je ook wat meer toeren.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 17-10-2009 om 21:15 uur.
 
Yamahadtmx50 17-10-2009 21:24 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ken ik niet.

dit is een luhao rond:

afbeelding

afbeelding


Die uitlaat heb ik ook.
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
Yamahadtmx50 17-10-2009 21:30 Print reply
Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamahadtmx50
[...]


Die uitlaat heb ik ook.



Maar hoe hard zal ie nu ongeveer lopen?
 
Yamaha dt 50 mx For the win!
kenny77 17-10-2009 21:32 Print reply

Posts: 29286
heb je die 50cc dan nieuw?

tsja niet zo heel hard, maar dat is even uit proberen.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 73 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved