Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 751 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriƫn B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 67 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Jimmyy 28-9-2009 0:49 Print reply

Posts: 7
civic turbooo ;p http://www.youtube.com/watch?v=GrgmV8HWBPc
gaat we dat bouwen ;p


en t is gewoon een crx hoor even voor de duidelijkheid ..
 
BIET 28-9-2009 0:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jimmyy
civic turbooo ;p http://www.youtube.com/watch?v=GrgmV8HWBPc
gaat we dat bouwen ;p


en t is gewoon een crx hoor even voor de duidelijkheid ..

. Hebben.

Beter hierin maken, echt ernstig foute auto, had ik eerst ook


 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jimmyy 28-9-2009 0:54 Print reply

Posts: 7
helemaal geen foute wagen! golfjes zijn foute wagens :P
dit is lekker old school. vooral in t wit met witte velgjes en verlaagd
 
BIET 28-9-2009 0:56 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jimmyy
helemaal geen foute wagen! golfjes zijn foute wagens :P
dit is lekker old school. vooral in t wit met witte velgjes en verlaagd

Die van mij was wel fout met grote muziekinstallatie, uitlaat zo groot als de lul van sinterklaas en met spuitbus overgespoten . Vooral als ik de beachboys draai .

Was opzich wel fijne auto .

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 28-9-2009 om 0:57 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jimmyy 28-9-2009 1:01 Print reply

Posts: 7
ik zeg: koop een ee8 en leg er leuk geboost blok in
leuk ferarri's eruit rijden, voor relatief weinig geld

nu ga ik slapen, tjuus

Dit bericht is gewijzigd door Jimmyy op 28-9-2009 om 1:02 uur.
 
BIET 28-9-2009 1:04 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jimmyy
ik zeg: koop een ee8 en leg er leuk geboost blok in
leuk ferarri's eruit rijden, voor relatief weinig geld

nu ga ik slapen, tjuus

Dit bericht is gewijzigd door Jimmyy op 28-9-2009 om 1:02 uur.

Ik zeg jij helpt mij kopen, jij helpt mij spullen kopen, jij helpt mij maak, wij spaaien .

Sjauw .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Sherwin 29-9-2009 16:23 Print reply

Posts: 561
stuur mij eens een pm terug!
 
Banaan 29-9-2009 21:35 Print reply

Posts: 5725
Bonjour monsieur Adrien Biet.

Op aanraden van Keiji pleur ik hier maar even mn verhaaltje neer:

Ik heb vorige week een gilardoni 80cc voor am6 gekocht, er vanuit gaande dat dit gewoon de '74gila' was. Vandaag die cilinder binnengekregen, blijktie een losse binnenkop te hebben, en een boring van 48mm. Dus ff met Keiji contact gehad, en toen zei hij van waars is die cilinder voor 42mm slag, maak er ff een poortmapje van, en vraag t aan Adrien, dus bij deze:



Mijn vragen zijn;

Is deze cilinder echt voor 42mm slag?
Is deze cilinder hoogtoeriger, of laagtoeriger als de 74gila?
Stel, ik koop een 42mm slag krukas, wil dit dan een beetje gaan lopen icm 19mm Dellortho, en Yasuni R2?


Alvast heel erg bedankt voor je reactie
 
Joel_koningslust 29-9-2009 21:43 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
Bonjour monsieur Adrien Biet.

Op aanraden van Keiji pleur ik hier maar even mn verhaaltje neer:

Ik heb vorige week een gilardoni 80cc voor am6 gekocht, er vanuit gaande dat dit gewoon de '74gila' was. Vandaag die cilinder binnengekregen, blijktie een losse binnenkop te hebben, en een boring van 48mm. Dus ff met Keiji contact gehad, en toen zei hij van waars is die cilinder voor 42mm slag, maak er ff een poortmapje van, en vraag t aan Adrien, dus bij deze:

afbeelding

Mijn vragen zijn;

Is deze cilinder echt voor 42mm slag?
Is deze cilinder hoogtoeriger, of laagtoeriger als de 74gila?
Stel, ik koop een 42mm slag krukas, wil dit dan een beetje gaan lopen icm 19mm Dellortho, en Yasuni R2?


Alvast heel erg bedankt voor je reactie


ruilen voor mn mhr?

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Banaan 29-9-2009 21:43 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ruilen voor mn mhr?



Want? :P
 
Joel_koningslust 29-9-2009 21:44 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


Want? :P


ik heb een as die daarbij hoort
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Banaan 29-9-2009 21:44 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik heb een as die daarbij hoort


Verkoop mij die as dan
 
Joel_koningslust 29-9-2009 21:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


Verkoop mij die as dan



nee... die zit namelijk in mn blok. icm mhr loopt het ook wel grappig, maar ik wil nog steeds ooit een cilinder die ervoor gemaakt is
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Banaan 29-9-2009 21:47 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



nee... die zit namelijk in mn blok. icm mhr loopt het ook wel grappig, maar ik wil nog steeds ooit een cilinder die ervoor gemaakt is


Die haal je gewoon ff uit je blok joh

Maareuh, waar heb jij die kruk vandaan?
 
Joel_koningslust 29-9-2009 21:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


Die haal je gewoon ff uit je blok joh

Maareuh, waar heb jij die kruk vandaan?


duitsland

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Banaan 29-9-2009 21:52 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


duitsland



Barikit kruk?
 
Joel_koningslust 29-9-2009 21:54 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


Barikit kruk?


motoforce geloof ik.. is niet door mezelf gehaald. mn pa nam hem mee als souveniertje uit een brommerzaak daaro, zat geen doos meer om enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Banaan 29-9-2009 22:02 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


motoforce geloof ik.. is niet door mezelf gehaald. mn pa nam hem mee als souveniertje uit een brommerzaak daaro, zat geen doos meer om enzo


Hmm oke, ik heb ff gezocht, maar kan m zo snel niet vinden via google. Maar afijn, heeft toch allemaal niet zoveel haast

Eerst maar eens afwachten wat Biet zegt

Dit bericht is gewijzigd door Banaan op 29-9-2009 om 22:03 uur.
 
knulla 29-9-2009 22:17 Print reply

Posts: 2954
Hey biet ging jij eigenlijk weer terugkomen met een brommer? of ga je door voor de motor?

vond het wel leuk toen je je RS had
 
look its them duke boys!
BIET 30-9-2009 1:20 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
Bonjour monsieur Adrien Biet.

Op aanraden van Keiji pleur ik hier maar even mn verhaaltje neer:

Ik heb vorige week een gilardoni 80cc voor am6 gekocht, er vanuit gaande dat dit gewoon de '74gila' was. Vandaag die cilinder binnengekregen, blijktie een losse binnenkop te hebben, en een boring van 48mm. Dus ff met Keiji contact gehad, en toen zei hij van waars is die cilinder voor 42mm slag, maak er ff een poortmapje van, en vraag t aan Adrien, dus bij deze:

afbeelding

Mijn vragen zijn;

Is deze cilinder echt voor 42mm slag?
Is deze cilinder hoogtoeriger, of laagtoeriger als de 74gila?
Stel, ik koop een 42mm slag krukas, wil dit dan een beetje gaan lopen icm 19mm Dellortho, en Yasuni R2?


Alvast heel erg bedankt voor je reactie

Ik ga er ff naar kijken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: knulla
Hey biet ging jij eigenlijk weer terugkomen met een brommer? of ga je door voor de motor?

vond het wel leuk toen je je RS had

Voor op de sprintbaan ja
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 2-10-2009 0:11 Print reply

Posts: 60390
ik eet tornado's wat eet jij?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ronaldt 2-10-2009 0:23 Print reply

Posts: 2735
bratwurst denk
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Niek de Wildt 2-10-2009 1:22 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
Bonjour monsieur Adrien Biet.

Op aanraden van Keiji pleur ik hier maar even mn verhaaltje neer:

Ik heb vorige week een gilardoni 80cc voor am6 gekocht, er vanuit gaande dat dit gewoon de '74gila' was. Vandaag die cilinder binnengekregen, blijktie een losse binnenkop te hebben, en een boring van 48mm. Dus ff met Keiji contact gehad, en toen zei hij van waars is die cilinder voor 42mm slag, maak er ff een poortmapje van, en vraag t aan Adrien, dus bij deze:

afbeelding

Mijn vragen zijn;

Is deze cilinder echt voor 42mm slag?
Is deze cilinder hoogtoeriger, of laagtoeriger als de 74gila?
Stel, ik koop een 42mm slag krukas, wil dit dan een beetje gaan lopen icm 19mm Dellortho, en Yasuni R2?

Alvast heel erg bedankt voor je reactie


Lijkt mij gewoon voor 39mm slag.

Uit de foto maak ik op dat de poort 18,4mm hoog is (stom dat je deze maat er niet zelf even bij hebt gezet...)
Dus 18,4 + 23 = 41,4
Daar gaat nog 1mm vanaf die de kop in de cilinder valt, en nog 0,7mm voor de squish.
Dan kom je uit op 41,4 - 1,7 is 39,7mm
Als je er dan nog rekening mee houdt dat de poorten waarschijnlijk kleine bevels hebben en dus de poortmap niet op de tiende mm precies is, kom je rond de 39mm uit.

Ook zal de spoeltiming rond een ruime 141graden liggen met een 42mm krukas, en geloof me, dat klopt niet. (bij een uitlaattiming van circa 193)
Bij een 39mm slag zijn de timingen:
183 uitlaat
125 spoel
29 blowdown

Wat heel normaal is.

Best een leuk (niet al te hoogtoerig) cilindertje, loopt perfect met jouw setup.

@ adrien, ik heb de cilinder van Nick nog eens precies nagemeten (nu met deckheight die nick mij eerst niet kon geven omdat hij hem was vergeten op te meten) en de timingen kloppen toch echt zoals ik het zei, ik heb ze op de inbox gezet


Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 2-10-2009 om 1:36 uur.
 
dutschbird 2-10-2009 8:52 Print reply

Posts: 1760
Biet heb je nog foto's van me spullen?
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
BIET 2-10-2009 12:58 Print reply

Posts: 22355
Ja die heb ik wel, maar ik moet ze nog van telefoon naar flaptop krijgen, beetje ruzie met dat programma .

@Niek:
Zal wel leuk lopen dan, maar die uitlaat knijpt hem nogal.

@Ronald:
Ik prefereer curryworst .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 67 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved