Quote:Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
Is toch echt zo, daarom zette ik het er ook bij.
Me vader had hem ooit meegekregen omdat de uitlaatklep helemaal verkoolt was om één of andere reden (was een soort bijeenkomst waar ze een nieuw verbrandingsprinciep aan de man brachten)
Was van een raar verbrandingsprinciep, iig niet std 4takt diesel.
Ik weet het niet meer precies, hij is dan ook van me pa, ik ga vragen of hij het nog weet.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 10-9-2009 om 23:25 uur.
Nope is niet waar. Ik heb het vandaag nog gehad op school.
Inlaatklep is echt groter dan de uitlaatklep. Heb verschillende auto blokken open gehad/gezien vandaag en gekeken en allemaal was de inlaatklep groter.
Nope is niet waar. Ik heb het vandaag nog gehad op school.
Inlaatklep is echt groter dan de uitlaatklep. Heb verschillende auto blokken open gehad/gezien vandaag en gekeken en allemaal was de inlaatklep groter.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
vanmiddag zet ik een fototje van die DR50 hier neer en denk dat ik vanavond me aller eerst poortmap eens ga proberen te fixen
Is goed, ik zie het wel verschijnen.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
dat weet je wss niet gewoon effe op meten met schuifmaat.
nope ook niet gehoond... heb toevallig de ouwe zuiger uit me gila2 nog liggen en voor de gein haalde ik hem eens door de DR50 en ging soepel maar strak. Geen speling te zien/voelen. (had er geen zuigerveren meer op zitten moet ik erbij zeggen)
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one