Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriën B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
Telefoonnummer 06-geengayseks
Leeftijd 36 jaar
E-mail adres adrien1989 at hotmail dot com
Messenger adres adrien1989 at hotmail dot com
Registratiedatum 8-2-2005
Aantal posts 22355 Zoek userposts
Profile hits 163980













Tijd voor een fanclub.


In het dagelijks leven poseer ik met Heidi zo nu en dan met mijn favoriete vervoersmiddelen.

Ik kan Kenny en Nick aanraden als uitstekende fotografen, visagisten en eindredacteuren.

Stille aanbidders.


:
www.brommerforum.nl/user/20000

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

De KHU sprinter

Werkzaamheden allemaal op z'n tijd wanneer ik zin heb, af wanneer het uit komt, nergens haast mee .

Wat is er wel bekend:
- Deelname aan de Prostock klasse
- De eigenaar
- Gaat hard
- Langzaam proces haha

Teasers:
Zomaar een zuigertje


KHU Tuning


Beunen met de haakse slijper





********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************



Voor cilinders en carters bewerken.

Zoals je ziet krijg ik veel Hebo cilinders over de vloer :


Voorbeeldje:

Linker poort: Hebo NG
Rechter poort: KHU Tuning

Een Manston die behoorlijk door mij is aangepakt:

Poort omhoog gehaald, breder gemaakt, uitlaatschacht aangepakt.

Alles uiteraard netjes berekent en netjes afgewerkt . Levertijd uiterlijk zeven werkdagen na ontvangst.

Voor prijsopgaven kan er contact met mij opgenomen worden via email en inbox.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
*******************************************************************************************************************

Cu2-achtig brommerprofiel ding:
In bezit van rijbewijs: Ja, auto.
Aantal keer over gedaan: 1x.
Verzekerd: Ja.
Aantal brommers: 0.
Aantal boetes en waarvoor: Veel, vooral voor snelheid.
De mooiste brommer vind ik: mijn ex-rs'je.
Honda's vind ik: prima, nsr'tjes zijn leuk.
Suzuki's vind ik: ook wel leuk, tsx is wel grappig.
Yamaha's vind ik: minder boeiend, alleen tzr is nice.
Als ik aan dikke bobines denk dan...: denk ik aan niets, heb ik wel vaker last van.
Minarelli blokjes vind ik: prima, am6 is nice.
Derbi's zijn: minder interessant, blok is wel prima verder.
Scooters vind ik: niets.
Puchjes vind ik: voor kindjes onder de 16.
Crossen vind ik: Leuk, voorals als je gaat vliegen .
Ik wil echt niet gezien worden op een: driewieler.
Beunen vind ik: heerschen.
Rijden of sleutelen: Rijden.
Crossen, racen of toeren: Alledrie.
Ik ga later wel/geen motor kopen: Wel.
Auto's...: zijn chill.
De juten vind ik: lastpakken.
Meetings vind ik: gezellig.
Supermotards zijn: niet zo geweldig op de brommert, geile 2t motor sm's mogen wel.
Helmen vind ik: belangrijk, maar irritant.
Tunen vind ik: noodzakelijk .
Op BF zit ik het meest op: profielen.
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: Hangt er van af.
Meiden en schakels zijn: een goede combinatie .
Het bruutste aan een brommer vind ik: het schakelen.
Schakelen vind ik: ruleren.
Lude betekend voor mij: Lude.
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: Valt wel mee .
De modjes op BF...: zijn gestapo.
Irakezen zijn....: Irakezen?
Sales vind ik: handig.
De forum regels.....: heb ik ooit is doorgelezen.
Brommerforum vind ik: chill.
Heb je een leven buiten BF.nl om?: Sure.

********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************
********************************************************************************************************************

Ten slotte, laten wij ons richten tot het zuid-oosten en bidden tot de 2takt goden.

NSR250 MC28 SP.
Als je er 1 tekoop weet, binnen- of buitenland, waarschuw mij

Gegeilieseerd:

http://www.dreamgate...month/2007/oct07.htm

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 36 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BIET 24-7-2009 19:14 Print reply

Posts: 22355
Verven? 0_o


 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 24-7-2009 21:25 Print reply

Posts: 2735
ist das mein revolution?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Tombrom 24-7-2009 21:27 Print reply

Posts: 15925
afdruk maken op carter?
 
BIET 24-7-2009 21:29 Print reply

Posts: 22355
Ja

en

Ja


Zal hem weer schoonmaken hor Ronald
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 24-7-2009 23:49 Print reply

Posts: 29286
foto's van de carters?
 
BIET 24-7-2009 23:56 Print reply

Posts: 22355
van half 7 tot half 12 aan het slijpen en frezen geweest, aan het rechter carter, welke nu zo ongeveer klaar is voor afwerking , enkel moet de doorlaat voor de boostpoort nog wel gedaan worden.

Op een foto die ik eerder poste was al te zien dat de cilinder echt zwaar vertyft aansluit op het carter. Nou had ik al het idee dat Hebo die cilinder niet voor niets zo gemaakt heeft . Nu het carter al een eind opweg is met bewerken wordt alles duidelijk. Ik heb even een onbewerkt carter bovenop de bewerkte gelegd


Als je goed kijkt zie je dat de spoeling op het voor de Revo bewerkte carter nu een soort van gericht wordt.

Btw, leuk om te weten. Voet van NG, manston, revo, pata is allemaal gelijk.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 24-7-2009 23:58 Print reply

Posts: 29286
Netjes.

Leuke ontdekking.
 
2SLOW4ME 25-7-2009 0:40 Print reply

Posts: 1944
krijg nou de tyfus.. als je het niet gezegd had was het me eigelijk niet eens opgevallen
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Niek de Wildt 25-7-2009 3:01 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
van half 7 tot half 12 aan het slijpen en frezen geweest, aan het rechter carter, welke nu zo ongeveer klaar is voor afwerking , enkel moet de doorlaat voor de boostpoort nog wel gedaan worden.

Op een foto die ik eerder poste was al te zien dat de cilinder echt zwaar vertyft aansluit op het carter. Nou had ik al het idee dat Hebo die cilinder niet voor niets zo gemaakt heeft . Nu het carter al een eind opweg is met bewerken wordt alles duidelijk. Ik heb even een onbewerkt carter bovenop de bewerkte gelegd

afbeelding
Als je goed kijkt zie je dat de spoeling op het voor de Revo bewerkte carter nu een soort van gericht wordt.

Btw, leuk om te weten. Voet van NG, manston, revo, pata is allemaal gelijk.


Ga je nog wat aan de drempel, inlaat of de hoek van inlaat naar boost/spoel doen?

Ik zie dat je de schotten tussen de spoelers toch scherp maakt?

TIP: ik heb @ de honda toen veel getest met de het schot tussen de spoelers en ik raad je aan deze idd scherp te maken maar dan ook een soort kuil (ff kijken of ik fototje kan vinden van Nick zijn Manston)
EDIT: foto:

zie rode lijntje (overdreven weergave)

Ben benieuwd hoe jij je bevels maakt, want ik zie het nooit goed op de foto's, ik doe 2mm omhoog/naar beneden de cilinder in en 0,5mm de poort in.




Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:03 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:24 uur.
 
gprnick 25-7-2009 3:06 Print reply

Posts: 3360
ben veilig thuis hoor

 
ronaldt 25-7-2009 9:01 Print reply

Posts: 2735
holy shit biet. Dit gaat straks hárd
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
gprnick 25-7-2009 13:41 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
holy shit biet. Dit gaat straks hárd


ja jij gaat blazen straks:P

mijne word ook nog bewerkt voor genemuiden
 
ronaldt 25-7-2009 13:45 Print reply

Posts: 2735
zit nog in dubio of ik nog een andere bak + rechte vertanding moet fixen, of dat ik dat laat lopen voor jubbega.. Wil wel een beetje goed voor de dag komen natuurlijk
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 25-7-2009 14:32 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Ga je nog wat aan de drempel, inlaat of de hoek van inlaat naar boost/spoel doen?

Ik zie dat je de schotten tussen de spoelers toch scherp maakt?

TIP: ik heb @ de honda toen veel getest met de het schot tussen de spoelers en ik raad je aan deze idd scherp te maken maar dan ook een soort kuil (ff kijken of ik fototje kan vinden van Nick zijn Manston)
EDIT: foto:
afbeelding
zie rode lijntje (overdreven weergave)

Ben benieuwd hoe jij je bevels maakt, want ik zie het nooit goed op de foto's, ik doe 2mm omhoog/naar beneden de cilinder in en 0,5mm de poort in.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:03 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:24 uur.



Hele voet van de cilinder wordt sowieso nog aangepast voor de inlaat . Maar schotjes idd scherp ja, experimenteren doe ik niet met spullen van iemand anders.

Ik snap wat je bedoeld met dat kuiltje . Zit wel wat in ja, het mengsel zal zo wel beter gericht door het kanaal lopen.

Bevels voer ik in dit geval gewoon de originele door , die zijn prima nl.

@Ronald:
Doe kopen






 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 25-7-2009 14:48 Print reply

Posts: 2735
heb nog niet echt een volledig beelt van wat er te krijgen is. TP levert complete koppelingshuizen (gelagerd) met een rechte vertanding, En MRD alleen de vertanding achter het koppelingshuis zegmaar 'in het recht'. D'r moet toch meer te krijgen zijn lijkt mij Tot nu toe alleen deze 2 aangetroffen op wat franse sites, maar dat schiet ook niet echt op.
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 25-7-2009 14:49 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
heb nog niet echt een volledig beelt van wat er te krijgen is. TP levert complete koppelingshuizen (gelagerd) met een rechte vertanding, En MRD alleen de vertanding achter het koppelingshuis zegmaar 'in het recht'. D'r moet toch meer te krijgen zijn lijkt mij Tot nu toe alleen deze 2 aangetroffen op wat franse sites, maar dat schiet ook niet echt op.

Bidalot?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 25-7-2009 14:51 Print reply

Posts: 2735
http://www.bidalot.f...ndex.php?cPath=22_34
Dan zou het daar toch tussen moeten staan lijkt me?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 25-7-2009 14:55 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
http://www.bidalot.f...ndex.php?cPath=22_34
Dan zou het daar toch tussen moeten staan lijkt me?

Bestaat wel, kan het ff niet vinden.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 25-7-2009 16:12 Print reply

Posts: 2735

 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 25-7-2009 16:15 Print reply

Posts: 22355
Zoek de verschillen:

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 25-7-2009 16:23 Print reply

Posts: 2735
het één kan heidi in en uit.. wat jij post alleen uit
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
BIET 25-7-2009 16:24 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
het één kan heidi in en uit.. wat jij post alleen uit

Technisch gezien zou dat er ook weer in kunnen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ronaldt 25-7-2009 16:25 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Technisch gezien zou dat er ook weer in kunnen


als ze KHU tjoent is misschien ja
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
MarTijn tzr 25-7-2009 16:27 Print reply

Posts: 6970
mijn derbi is nog steeds vaag

toenet ff op top gereden, dus valse lucht zal wel weg zijn. als hij op top gaat lijkt het niet of hij een verkeerde afstelling heeft/
alleen nu valt ie soms nog is uit als ik volgas heb gedaan.
en hij heeft nog steeds een grote stotter voor de powerband.



zou het dan toch de ontsteking kunnen zijn?
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
BIET 25-7-2009 16:27 Print reply

Posts: 22355
Klik
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 36 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved