BIET |
24-7-2009 19:14 |
 Posts: 22355 |
Verven? 0_o
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronaldt |
24-7-2009 21:25 |
 Posts: 2735 |
ist das mein revolution?
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
Tombrom |
24-7-2009 21:27 |
 Posts: 15925 |
afdruk maken op carter?
|
|
|
|
BIET |
24-7-2009 21:29 |
 Posts: 22355 |
Ja
en
Ja
Zal hem weer schoonmaken hor Ronald
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
kenny77 |
24-7-2009 23:49 |
|
BIET |
24-7-2009 23:56 |
 Posts: 22355 |
van half 7 tot half 12 aan het slijpen en frezen geweest, aan het rechter carter, welke nu zo ongeveer klaar is voor afwerking  , enkel moet de doorlaat voor de boostpoort nog wel gedaan worden.
Op een foto die ik eerder poste was al te zien dat de cilinder echt zwaar vertyft aansluit op het carter. Nou had ik al het idee dat Hebo die cilinder niet voor niets zo gemaakt heeft  . Nu het carter al een eind opweg is met bewerken wordt alles duidelijk. Ik heb even een onbewerkt carter bovenop de bewerkte gelegd

Als je goed kijkt zie je dat de spoeling op het voor de Revo bewerkte carter nu een soort van gericht wordt.
Btw, leuk om te weten. Voet van NG, manston, revo, pata is allemaal gelijk.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
kenny77 |
24-7-2009 23:58 |
 Posts: 29286 |
Netjes.
Leuke ontdekking.
|
|
|
|
2SLOW4ME |
25-7-2009 0:40 |
 Posts: 1944 |
krijg nou de tyfus.. als je het niet gezegd had was het me eigelijk niet eens opgevallen
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
Niek de Wildt |
25-7-2009 3:01 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
van half 7 tot half 12 aan het slijpen en frezen geweest, aan het rechter carter, welke nu zo ongeveer klaar is voor afwerking , enkel moet de doorlaat voor de boostpoort nog wel gedaan worden.
Op een foto die ik eerder poste was al te zien dat de cilinder echt zwaar vertyft aansluit op het carter. Nou had ik al het idee dat Hebo die cilinder niet voor niets zo gemaakt heeft . Nu het carter al een eind opweg is met bewerken wordt alles duidelijk. Ik heb even een onbewerkt carter bovenop de bewerkte gelegd
afbeelding
Als je goed kijkt zie je dat de spoeling op het voor de Revo bewerkte carter nu een soort van gericht wordt.
Btw, leuk om te weten. Voet van NG, manston, revo, pata is allemaal gelijk.
Ga je nog wat aan de drempel, inlaat of de hoek van inlaat naar boost/spoel doen?
Ik zie dat je de schotten tussen de spoelers toch scherp maakt?
TIP: ik heb @ de honda toen veel getest met de het schot tussen de spoelers en ik raad je aan deze idd scherp te maken maar dan ook een soort kuil (ff kijken of ik fototje kan vinden van Nick zijn Manston)
EDIT: foto:

zie rode lijntje (overdreven weergave)
Ben benieuwd hoe jij je bevels maakt, want ik zie het nooit goed op de foto's, ik doe 2mm omhoog/naar beneden de cilinder in en 0,5mm de poort in.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:03 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:24 uur.
|
|
|
|
gprnick |
25-7-2009 3:06 |
 Posts: 3360 |
ben veilig thuis hoor
|
|
|
|
ronaldt |
25-7-2009 9:01 |
 Posts: 2735 |
holy shit biet. Dit gaat straks hárd
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
gprnick |
25-7-2009 13:41 |
 Posts: 3360 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
holy shit biet. Dit gaat straks hárd
ja jij gaat blazen straks:P
mijne word ook nog bewerkt voor genemuiden
|
|
|
|
ronaldt |
25-7-2009 13:45 |
 Posts: 2735 |
zit nog in dubio of ik nog een andere bak + rechte vertanding moet fixen, of dat ik dat laat lopen voor jubbega.. Wil wel een beetje goed voor de dag komen natuurlijk
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
BIET |
25-7-2009 14:32 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
Ga je nog wat aan de drempel, inlaat of de hoek van inlaat naar boost/spoel doen?
Ik zie dat je de schotten tussen de spoelers toch scherp maakt?
TIP: ik heb @ de honda toen veel getest met de het schot tussen de spoelers en ik raad je aan deze idd scherp te maken maar dan ook een soort kuil (ff kijken of ik fototje kan vinden van Nick zijn Manston)
EDIT: foto:
afbeelding
zie rode lijntje (overdreven weergave)
Ben benieuwd hoe jij je bevels maakt, want ik zie het nooit goed op de foto's, ik doe 2mm omhoog/naar beneden de cilinder in en 0,5mm de poort in.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:03 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-7-2009 om 3:24 uur.
Hele voet van de cilinder wordt sowieso nog aangepast voor de inlaat  . Maar schotjes idd scherp ja, experimenteren doe ik niet met spullen van iemand anders.
Ik snap wat je bedoeld met dat kuiltje  . Zit wel wat in ja, het mengsel zal zo wel beter gericht door het kanaal lopen.
Bevels voer ik in dit geval gewoon de originele door  , die zijn prima nl.
@Ronald:
Doe kopen
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronaldt |
25-7-2009 14:48 |
 Posts: 2735 |
heb nog niet echt een volledig beelt van wat er te krijgen is. TP levert complete koppelingshuizen (gelagerd) met een rechte vertanding, En MRD alleen de vertanding achter het koppelingshuis zegmaar 'in het recht'. D'r moet toch meer te krijgen zijn lijkt mij  Tot nu toe alleen deze 2 aangetroffen op wat franse sites, maar dat schiet ook niet echt op.
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
BIET |
25-7-2009 14:49 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
heb nog niet echt een volledig beelt van wat er te krijgen is. TP levert complete koppelingshuizen (gelagerd) met een rechte vertanding, En MRD alleen de vertanding achter het koppelingshuis zegmaar 'in het recht'. D'r moet toch meer te krijgen zijn lijkt mij Tot nu toe alleen deze 2 aangetroffen op wat franse sites, maar dat schiet ook niet echt op.
Bidalot?
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronaldt |
25-7-2009 14:51 |
 Posts: 2735 |
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
BIET |
25-7-2009 14:55 |
 Posts: 22355 |
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronaldt |
25-7-2009 16:12 |
 Posts: 2735 |
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
BIET |
25-7-2009 16:15 |
 Posts: 22355 |
Zoek de verschillen:
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronaldt |
25-7-2009 16:23 |
 Posts: 2735 |
het één kan heidi in en uit.. wat jij post alleen uit
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
BIET |
25-7-2009 16:24 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
het één kan heidi in en uit.. wat jij post alleen uit
Technisch gezien zou dat er ook weer in kunnen
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronaldt |
25-7-2009 16:25 |
|
MarTijn tzr |
25-7-2009 16:27 |
 Posts: 6970 |
mijn derbi is nog steeds vaag
toenet ff op top gereden, dus valse lucht zal wel weg zijn. als hij op top gaat lijkt het niet of hij een verkeerde afstelling heeft/
alleen nu valt ie soms nog is uit als ik volgas heb gedaan.
en hij heeft nog steeds een grote stotter voor de powerband.
zou het dan toch de ontsteking kunnen zijn?
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
BIET |
25-7-2009 16:27 |
 Posts: 22355 |
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|