Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BIET

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
7401
Loginnaam BIET
Volledige naam Adriën B
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Baarn  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Nee Ja
Bromfiets Honda NSR-I Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Ja
Bromfiets Aprilia RS50 Nee Ja
Auto BMW 7-serie Nee Ja
Auto Honda Civic Nee Nee
Auto Citroen ZX Ja Nee

  BIET heeft 0 projecten toegevoegd.
BIET heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 28 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tombrom 23-7-2009 2:04 Print reply

Posts: 15925
jelmer beter stop je ofzo
 
BIET 23-7-2009 2:05 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
jelmer beter stop je ofzo

Ik las eerst:
Jelmer beter stop je hem erin ofzo
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Tombrom 23-7-2009 2:06 Print reply

Posts: 15925
ja wie is hier nou gek
 
gprnick 23-7-2009 2:06 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
ja wie is hier nou gek



 
BIET 23-7-2009 2:06 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
ja wie is hier nou gek

Tis al laat
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jelmer MX 23-7-2009 2:07 Print reply

Posts: 13514

 
BIET 23-7-2009 2:08 Print reply

Posts: 22355
Bedankt voor de aanvulling
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jelmer MX 23-7-2009 2:11 Print reply

Posts: 13514

 
BIET 23-7-2009 2:13 Print reply

Posts: 22355
http://fliiby.com/fo...8366/heidi_klum.html

Morgen allemaal toevoegen

Voorproefje:



Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-7-2009 om 2:16 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
gprnick 23-7-2009 2:16 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
afbeelding


als ik bij google dit in typ:

kapot crf 450

kom jij als 3de tevoorschijn
 
BIET 23-7-2009 2:16 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


als ik bij google dit in typ:

kapot crf 450

kom jij als 3de tevoorschijn

owned
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jelmer MX 23-7-2009 2:21 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
http://fliiby.com/fo...8366/heidi_klum.html

Morgen allemaal toevoegen

Voorproefje:afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-7-2009 om 2:16 uur.

Thanks Jelmer zeg je dan, gare kuthoer.
 
BIET 23-7-2009 2:22 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

Thanks Jelmer zeg je dan, gare kuthoer.

Je bedankt en eeuwige roem staat al op de beginpagina
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Niek de Wildt 23-7-2009 3:13 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]


Het achterste deel vh hemd is bij mij niet breed genoeg, vooraan te breed, dat overtollige haal ik gewoon weg. Maar bij derbi is het achterste deel toch gewoon goed, niet te klein? Of heb je stiekem zonder dat ik het gezien heb de doorlaat daar helemaal verbreed?



@Ronald:
:
afbeelding


Dat laatste ja
 
MarTijn tzr 23-7-2009 7:21 Print reply

Posts: 6970
ik weet nu eindelijk waarom ik mijn brom niet afgesteld krijg

de koppakking is lek daarvandaan lekt ie nu ook allemaal kvs. wat hij eerst nog niet deed. dus was het wat moeilijker te vinden
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
BIET 23-7-2009 11:59 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Dat laatste ja

Toch wel .


@Martijn:
Nice, nou maar snel veranderen

Edit:
Zie startpagina voor Heidi updates

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 23-7-2009 om 18:57 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
bobboiten 23-7-2009 19:05 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
afstel probleem...

ik ben dus aan het afstellen geweest en ben een eind gekomen. Dit was de setup eerst:

14mm dellie (sproeier 78)
standaard filter met home made deksel
standaard 14mm spruitstukje
gianelli uitlaat
standaard cilinder (biet getuned)
12-47 twv

nu ben ik naar de volgende setup gegaan:

19mm dellie (sproeier 98)
mallossi e13 filter
20mm spruitstukje
gianelli uitlaat
standaard cilinder (biet getuned)
12-47 twv

De gasnaald staat op de laatste stand want zo rijdt hij het beste maar nog steeds vertrouw ik het niet. Onderin (tot ong 3,5k toeren) hoor ik nog een soort van stotter. Als ik in zijn 3 bijv. eventje 3k toeren rijdt en daarna me gas vol opengooi gaat hij zo: bwoaaaaapp en komt dus heel langzaam en lastig door zijn toeren heen.

Wat moet ik veranderen om dit te verhelpen?



 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Ryon 23-7-2009 19:08 Print reply

Posts: 950
Je standaard cilinder (biet getuned) wegflikkeren.
 
Høken is normaal
bobboiten 23-7-2009 19:09 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryon
Je standaard cilinder (biet getuned) wegflikkeren.


 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
BIET 23-7-2009 19:15 Print reply

Posts: 22355
Als je gasnaald op z'n hoogste staat, wat dus wil zeggen dat het clipje in het onderste groefje staat, moet je een grotere sproeier monteren, 1 maatje .

Ik dacht dat je zij dat iemand jou kwam helpen die kon afstellen?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
bobboiten 23-7-2009 19:18 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Als je gasnaald op z'n hoogste staat, wat dus wil zeggen dat het clipje in het onderste groefje staat, moet je een grotere sproeier monteren, 1 maatje .

Ik dacht dat je zij dat iemand jou kwam helpen die kon afstellen?


ik dacht ook dat hij kon afstellen... valt tegen. Hij zei dat die stotter juist iets goeds was omdat hij dan lekker smeerde ofzow weet ik veel ... maar jij zegt grotere sproeier?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Ryon 23-7-2009 19:19 Print reply

Posts: 950
Dat staat er he. 1 maatje.
 
Høken is normaal
BIET 23-7-2009 19:20 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
[...]


ik dacht ook dat hij kon afstellen... valt tegen. Hij zei dat die stotter juist iets goeds was omdat hij dan lekker smeerde ofzow weet ik veel ... maar jij zegt grotere sproeier?

Als hij met het clipje op de onderste gleuf van de naald het best rijd moet er een grotere sproeier in ja (en de klip weer in het midden)
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
-Bassie- 23-7-2009 19:20 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryon
Dat staat er he. 1 maatje.


jij bent te irritant hou je muil is
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
bobboiten 23-7-2009 19:20 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Als hij met het clipje op de onderste gleuf van de naald het best rijd moet er een grotere sproeier in ja (en de klip weer in het midden)


er is geen midden... er zitten 4 gleufen in. Wat zou jij doen? op 1 na bovenste of 1 na onderste?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 28 van 102
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 100, 101, 102Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved