Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Henk-88

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 705 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4824
Loginnaam Henk-88
Volledige naam Henk
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Groningen  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  15 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Bromfiets Sym Jet Nee Nee
Bromfiets Yamaha FS1 Nee Nee
Bromfiets Kreidler RMC Nee Nee
Bromfiets Honda MB Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Auto Citroen 2CV Ja Ja
Auto Austin Mini Nee Ja
Bromfiets Honda NS-1 Nee Nee
Bromfiets Aprilia Habana Nee Ja
Bromfiets Peugeot 103 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Nee
Motor Yamaha YZ250 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Nee
Auto Citroen Acadiane Nee Ja

  Henk-88 heeft 0 projecten toegevoegd.
Henk-88 heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 289 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Henk-88 13-5-2009 23:43 Print reply

Posts: 26703
Nja, ietsje beter maar het mag van mij nog wel ietsje beter

De TSX van Silvan is rijklaar maar ik krijg 'm niet naar beneden


Hoest daar?

En met je MTX?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toettoet 14-5-2009 0:14 Print reply
Posts: 780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Nja dat valt wel mee maar voor een 50cc kan 'ie aardig meekomen

Volgende Zoetermeermeeting ben ik er wel bij wss..

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 13-5-2009 om 1:38 uur.


Naja hoop ik die tsx te zien .
Als je dat ding echt hard wil krijgen moet je anders of een rmx/tsw blok vinden , en dan ook de airsel met vlinder er op krijgen.

Maar dan heb je geen 50cc meer, en je hebt ook geen luchtgekoeld meer dus is het oldscool gehalte een beetje er af :P

Gaat wel rap , dat dan weer wel
 
Henk-88 14-5-2009 0:21 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Toettoet
[...]


Naja hoop ik die tsx te zien .
Als je dat ding echt hard wil krijgen moet je anders of een rmx/tsw blok vinden , en dan ook de airsel met vlinder er op krijgen.

Maar dan heb je geen 50cc meer, en je hebt ook geen luchtgekoeld meer dus is het oldscool gehalte een beetje er af :P

Gaat wel rap , dat dan weer wel



Het is nog steeds het doel om ernstig hard te gaan met het tsx50-blok.
Later kunnen er immers altijd nog aanpassingen gemaakt worden aan de carters (om 50cc-cilinder van een ander merk pas te maken bv..).
Ja, ik ben eigenwijs
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toettoet 14-5-2009 0:58 Print reply
Posts: 780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Het is nog steeds het doel om ernstig hard te gaan met het tsx50-blok.
Later kunnen er immers altijd nog aanpassingen gemaakt worden aan de carters (om 50cc-cilinder van een ander merk pas te maken bv..).
Ja, ik ben eigenwijs



haha :P ja joh iedereen vindt mij ook eigenwijs omdat ik een tsx hard probeer te laten gaan. Maarja tsxen rijden gewoon lekker XD en ben dan tenminste uniek
 
Henk-88 14-5-2009 1:02 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Toettoet
[...]



haha :P ja joh iedereen vindt mij ook eigenwijs omdat ik een tsx hard probeer te laten gaan. Maarja tsxen rijden gewoon lekker XD en ben dan tenminste uniek



Hoe hard gaat die van jou atm?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toettoet 14-5-2009 7:36 Print reply
Posts: 780
Ik heb nog niet goed kunnen testen, aangezien me onsteking er steeds met mach 3 uitknalt... Hopelijk lost de HPI dat op.

Maar met de nieuwe uitlaat maakt hij belachelijk veel toeren, denk toch echt dat ik op een kilometer of 80/90 uitkwam in ze 4 en hij is ook echt rete ligt vertand.

Maar ik heb nog geen top kunnen testen
 
grasmaaier89 14-5-2009 10:26 Print reply

Posts: 14412
Henk, ik denk dat je TSX eindelijk wordt geownd!!
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
MarTijn tzr 14-5-2009 10:46 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
Henk, ik denk dat je TSX eindelijk wordt geownd!!



mijn senda staat nog steeds stil hoor
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
honda-mtx-125cc-euro 14-5-2009 11:02 Print reply
Posts: 165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


tja, da's niet mijn TSX, die van mij haalt 7.500 rpm dus verheug je nergens op



dat doet mijn oringele zundapp nog


kijk ma op me profiel voor piccaa's henk










let niet op die shroevendraaier int blok
:P de out van de ophanging was dol dus effe schroefndraaier erin

 
honda-mtx-125cc-euro 14-5-2009 11:04 Print reply
Posts: 165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]



mijn senda staat nog steeds stil hoor


ook stil laten staand die plastic rommel

 
MarTijn tzr 14-5-2009 11:06 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mtx-125cc-euro
[...]


ook stil laten staand die plastic rommel


zit nu bijna geen plastic op geack
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Toettoet 14-5-2009 11:49 Print reply
Posts: 780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
Henk, ik denk dat je TSX eindelijk wordt geownd!!


:P door wie wordt hij geownd dan? Die van mij en die van Henk zijn niet echt te vergelijken, zoiezo rijdt hij met het luchtgekoelde blok en ik met het watergekoelde 50cc blok.

Hij met een gietijzere 50cc dan wel getuned.
Ik met een aluminium 74cc die alleen is afgewerkt.

Beetje oneerlijke vergelijking he :P..


 
MarTijn tzr 14-5-2009 12:04 Print reply

Posts: 6970
hoe is het eigenlijk met Henk en zijn medegrunnigers?
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Henk-88 14-5-2009 12:12 Print reply

Posts: 26703
Ik heb ooit 83 in de 3 gehaald met ong. 16k en dat was met de 6-bak..
De zuiger vond het niet leuk en zette teveel uit; is nog een topic van..

Van de huidige is alleen de uitlaatpoort aangepast (met een rare vorm, beetje om te proberen zeg maar) maar dat kan nog wel wat groter en wss ook wel wat beter qua vorm.
Mja als het goed is dan komt er ooit een goed getunede 50cc of die ligt al voor me klaar zelfs.

50cc mag je best vergelijken met 70cc want er zijn een hoop 70cc's die me niet voorbijkomen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
honda-mtx-125cc-euro 14-5-2009 12:35 Print reply
Posts: 165
hmm weet het echt niet

zundapp is nie zo heel netjes hoor :P
moet nog veel aan gebeuren

scania ornaje met metal grey mewttalic frame wielen overnieuw spuiten nieuwe buddy

en dan *70cc athena met 20mm delortho en casal opmaat ongeveer 12:000 rpm :P en snelheid van 110
 
honda-mtx-125cc-euro 14-5-2009 12:36 Print reply
Posts: 165
owjaa fotow van ot gaat niet meer lukken blok is verkocht :P



 
stephan777 14-5-2009 12:38 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mtx-125cc-euro
hmm weet het echt niet

zundapp is nie zo heel netjes hoor :P
moet nog veel aan gebeuren

scania ornaje met metal grey mewttalic frame wielen overnieuw spuiten nieuwe buddy

en dan *70cc athena met 20mm delortho en casal opmaat ongeveer 12:000 rpm :P en snelheid van 110


12k? Valt nog mee. Haal ik zelfs nog met me 50cc orgineel. Meer zelfs met de Conti CHR uitlaat.
 
Toettoet 14-5-2009 12:43 Print reply
Posts: 780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Ik heb ooit 83 in de 3 gehaald met ong. 16k en dat was met de 6-bak..
De zuiger vond het niet leuk en zette teveel uit; is nog een topic van..

Van de huidige is alleen de uitlaatpoort aangepast (met een rare vorm, beetje om te proberen zeg maar) maar dat kan nog wel wat groter en wss ook wel wat beter qua vorm.
Mja als het goed is dan komt er ooit een goed getunede 50cc of die ligt al voor me klaar zelfs.

50cc mag je best vergelijken met 70cc want er zijn een hoop 70cc's die me niet voorbijkomen.


:P dat was dan een moeilijk goed getunede cilinder,

Ja wil deze ook nog es een keer heel mooi tunen, die vlinder zorgt er voor dat het zeker mogelijk is
 
Henk-88 14-5-2009 15:53 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Toettoet
[...]


:P dat was dan een moeilijk goed getunede cilinder,

Ja wil deze ook nog es een keer heel mooi tunen, die vlinder zorgt er voor dat het zeker mogelijk is



Schijnt leuke shizzle te zijn maar heb geen ervaring met vlinderpoorten
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toettoet 14-5-2009 22:25 Print reply
Posts: 780
Je bent nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen :P
 
Niek de Wildt 14-5-2009 22:29 Print reply
Posts: 7168
Henk, je onderschrift is verkeerd gespeld, het laatste woord moet "capi" zijn.

Hoest met Henk?
Dacht dat jij nu inmiddels wel zoon beetje op weg naar hel zou zijn?
Maar nog niet kennelijk, maar bibberen je handen al zoals bij prins Claus vroeger?


 
Henk-88 15-5-2009 1:57 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Henk, je onderschrift is verkeerd gespeld, het laatste woord moet "capi" zijn.

Hoest met Henk?
Dacht dat jij nu inmiddels wel zoon beetje op weg naar hel zou zijn?
Maar nog niet kennelijk, maar bibberen je handen al zoals bij prins Claus vroeger?





Door mijn Gilles de la Tourette trilt mijn hoofd in tegenfase dus er is niks te zien


Ik hoopte al op een beterweter die mij op 'de fout' zou wijzen.
Ik had er niet op gerekend dat uitgerekend JIJ die beterweter zou zijn maar ik had beter moeten weten

De spelling 'capo di tutti capiti' is de enige correcte btw


Hoest met Niek btw? Nog iets moois onder handen?
Drieste plannen met het tandartsdremelding?
En las ik ergens dat je gezondheid wat te wensen overliet?

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 15-5-2009 om 3:59 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 15-5-2009 3:56 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
hoe is het eigenlijk met Henk en zijn medegrunnigers?



Je bedoelt de meeting die nu als het ware wat 'in de lucht hangt'?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mtx-125cc-euro
owjaa fotow van ot gaat niet meer lukken blok is verkocht :P




Verdeurie, heb je niet nog een ouwe picca van het geheel? Of anders ff foto maken van wat er nog over is?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Toettoet
Je bent nooit te oud om te leren zullen we maar zeggen :P





Ik heb wel 'ns het idee dat ik soms sneller leer dan het gros hier btw

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 15-5-2009 om 4:01 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Gerard1793 16-5-2009 21:16 Print reply

Posts: 4006
Henk, heb je werk? Trouwens, ik heb maandag een fiets bij school gevonden met drie sloten zonder sleutel er aan. Stond niet op slot. Toevallig van jou? Pech! Ik heb em meegenomen en een nachtje zonder slot op het station laten staan en 's ochtends een slot meegenomen en daarmee ga ik nu van het station naar school en weer terug
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Henk-88 17-5-2009 14:42 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Henk, heb je werk? Trouwens, ik heb maandag een fiets bij school gevonden met drie sloten zonder sleutel er aan. Stond niet op slot. Toevallig van jou? Pech! Ik heb em meegenomen en een nachtje zonder slot op het station laten staan en 's ochtends een slot meegenomen en daarmee ga ik nu van het station naar school en weer terug



Wat voor kleur had 'ie?
Als 'ie mijn kleur had dan istie van mij hea!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 289 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved