Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Henk-88

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4824
Loginnaam Henk-88
Volledige naam Henk
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Groningen  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  15 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Bromfiets Sym Jet Nee Nee
Bromfiets Yamaha FS1 Nee Nee
Bromfiets Kreidler RMC Nee Nee
Bromfiets Honda MB Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Auto Citroen 2CV Ja Ja
Auto Austin Mini Nee Ja
Bromfiets Honda NS-1 Nee Nee
Bromfiets Aprilia Habana Nee Ja
Bromfiets Peugeot 103 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Nee
Motor Yamaha YZ250 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Nee
Auto Citroen Acadiane Nee Ja

  Henk-88 heeft 0 projecten toegevoegd.
Henk-88 heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 240 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

MarTijn tzr 3-2-2009 20:16 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Ik ga ff croissantjes klaarmaken, letten jullie ff op mijn profiel?


ik knup hem wel ff aan een boom!!!
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Niek de Wildt 3-2-2009 20:17 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


ik knup hem wel ff aan een boom!!!


Dat is niet meer veilig tegenwoordig
http://www.dumpert.n...c60/dode_bomen_.html
 
zundappchef 3-2-2009 20:20 Print reply

Posts: 4082
wilt u de noobs van tegenwoordig aub verijken met uw expertiese
 
1000 v twin rotax biatch
Henk-88 3-2-2009 20:28 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
wilt u de noobs van tegenwoordig aub verijken met uw expertiese



Ik doe niks anders maar 't lijkt wel of 't niks helpt
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
grasmaaier89 3-2-2009 20:42 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Ik doe niks anders maar 't lijkt wel of 't niks helpt



Ik merk dat mijn leven compleet is veranderd sinds ik Henk heb ontmoet hier op BF.

Ik weet nu hoe je direct licht moet aansluiten!
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
zundappchef 3-2-2009 20:49 Print reply

Posts: 4082
nieuwe suzuki als ie loopt mooi spul



maar soms ie ook wel eens kapot


dat alles moest loskomen wil ik bij dit onderdeeltje komen


een vies benzine filtertje XD




werkt bijna hetzelfde als een scooter



het mooi van dit systeem is dat je hoge gaering hebt lage graering neutraal en achteruit net als bij de nieuwe golfjes



wel 63 pk uit dat blok hale

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 3-2-2009 om 20:53 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
Henk-88 3-2-2009 21:07 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
het mooi van dit systeem is dat je hoge gaering hebt lage graering neutraal en achteruit net als bij de nieuwe golfjes



wel 63 pk uit dat blok hale


63 pk in een quad?

Ik snap het systeem nie helemaal en weet ook niet dat de nieuwe Golfjes dat hebben. Moet maar ff googelen denkzz of jij moet ff in 't kort wat uitleggen over die vario(?)-shizzle
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
zundappchef 3-2-2009 21:14 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


63 pk in een quad?

Ik snap het systeem nie helemaal en weet ook niet dat de nieuwe Golfjes dat hebben. Moet maar ff googelen denkzz of jij moet ff in 't kort wat uitleggen over die vario(?)-shizzle



der was laatst een reclame over die olfjes met da kind wat maar toeren bleef maken

nou deze koppeling werkt ongeveer hetzelfde als een scooter koppeling met rolletjes en duw veren
door het vermogen hoef je niet gan liggen ouwehoere met shit als oppak koppeling
dit trekt met vol gas weg met een toeren tal van 7500 de rolletjes duwen de primaire poelie in en de band word opmhoog gedrukt
door de druk word er aan de andere kant omlaag getrokken
hoe sterker die veer is hoe harder die trekt
de reden waarom dit ook werkt in achteruit is omdat je via een binne transmissie de secundaire poelie kunt laten reageren als je primaire daarom aan de onderkant en bovenkant ribbels


dit model heeft orgineel 49.8 pk
ik heb er een nieuwe computer ingezet waar je alles mee kunt regelen injectie snelheid voorbehouden druk ontsteking snelhedi kracht van de vonk en de tijd waneer de vonk geactiveert moet worden
nog hoop meer na dit afgesteld te hebben beschik ik over 63 pk
de nieuwe polaris 850 heeft zelfs 70 pk orgineel




Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 3-2-2009 om 21:17 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
Henk-88 3-2-2009 21:23 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



der was laatst een reclame over die olfjes met da kind wat maar toeren bleef maken

nou deze koppeling werkt ongeveer hetzelfde als een scooter koppeling met rolletjes en duw veren
door het vermogen hoef je niet gan liggen ouwehoere met shit als oppak koppeling
dit trekt met vol gas weg met een toeren tal van 7500 de rolletjes duwen de primaire poelie in en de band word opmhoog gedrukt
door de druk word er aan de andere kant omlaag getrokken
hoe sterker die veer is hoe harder die trekt
de reden waarom dit ook werkt in achteruit is omdat je via een binne transmissie de secundaire poelie kunt laten reageren als je primaire daarom aan de onderkant en bovenkant ribbels


dit model heeft orgineel 49.8 pk
ik heb er een nieuwe computer ingezet waar je alles mee kunt regelen injectie snelheid voorbehouden druk ontsteking snelhedi kracht van de vonk en de tijd waneer de vonk geactiveert moet worden
nog hoop meer na dit afgesteld te hebben beschik ik over 63 pk
de nieuwe polaris 850 heeft zelfs 70 pk orgineel


Damn, vario met 70 pk

De achteruit snap ik nie want de primaire draait altijd dezelfde kant uit dus de secundaire ook

En 'kracht van de vonk regelen' hoe weet je wat 'ie moet hebben?

Enja tv kijk ik echt nooit
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jan-dx11 3-2-2009 21:24 Print reply

Posts: 4931
je hebt geen tv??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Henk-88 3-2-2009 21:26 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
je hebt geen tv??



Heb aardige flatscreen staan maar kijk echt nooit
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MarTijn tzr 3-2-2009 21:28 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Heb aardige flatscreen staan maar kijk echt nooit


dat je in een flat woont maakt van je tv nog geen flatscreen, henk
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
zundappchef 3-2-2009 21:29 Print reply

Posts: 4082
http://nl.youtube.com/watch?v=yKTJni64wwI

filmpje van mijn quad met nog 50 pk

http://nl.youtube.com/watch?v=ku6kmC_g5OM
filmpje van het golf preciepe
 
1000 v twin rotax biatch
Henk-88 3-2-2009 21:40 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
http://nl.youtube.com/watch?v=yKTJni64wwI

filmpje van mijn quad met nog 50 pk

http://nl.youtube.com/watch?v=ku6kmC_g5OM
filmpje van het golf preciepe



Ik zie twee kids op een stoepje terwijl ik dacht 'nu komt er een technisch filmpje' :P


http://www.youtube.c...F_9i5uE5k9k&NR=1

Net een auto
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
zundappchef 4-2-2009 23:12 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Damn, vario met 70 pk

De achteruit snap ik nie want de primaire draait altijd dezelfde kant uit dus de secundaire ook

En 'kracht van de vonk regelen' hoe weet je wat 'ie moet hebben?

Enja tv kijk ik echt nooit



dat merk je redelijk snel

als je boegie de geest geeft is het te veel
naja het instelle gaat veel verder dan dat
je moet regelen hoelang de vonk onderweg is vanuit de acu naar bobine
dat is ongeveer 0.70 miliseconden dat regelt de snelheid van de vonk de sterkte is de spanning die afgelevert word door de bobine
dan moet je lucht en benzine ideaal nog zien af te stellen dit is wel een van de aller moeilijkste dinge want je zit dan te kijken met op welke hoogte je rijd 25 meter scheelt al een hele hoop in de afstelling dit heeft suzuki orgineel zo gezet dat je op iedere hoogte kunt rijden is aleen niet netjes afgesteld
daarmee lever je pk`s in maar zit ongveer op het randje nu met wat kan met de originele lucht filter zit nu met een 109 r injector op 51 psi inspuiten opening weet ik zo niet uit mijn hooft de klep die de luchtfilter opent word electrice geregelt en je krijg daarvan 4 vershilende data terug : hoogte , lucht snelheid , volume,vacum, deze 3 berekent ie zelf op de hoogte na ( verijkt met zuurstof)
handig gezegt met volgas aleen als je je gas loslaat dan vervliegen je waarden daarin kun je een procentage ingeven die lucht klep en inspuiting regelt om dicht te gaan ook bij half gas word er terug gerekent van volgas naar half gas nadeel daarvan is dat als je de gas loslaat je gas 0.3 seconden blijft narekenen
en het mooie aan dit aparaat is dat je je stationair kunt veranderen


Restrict Reverse #1: 0 Injector Flow Rate (lbs/hr): 0.0 Warmup Enrichment (%) @ -40C 0 Accel Enrichment Cycles @1500 RPM: 0
Diff-lock speed retard #1: 0 Engine Displacement (cc): 0 Warmup Enrichment (%) @ -30C 0 Accel Enrichment Cycles @3000 RPM: 0
Rev Limiter #1: 12000 Injector Open Time (ms): 0.00 Warmup Enrichment (%) @ -20C 0 Accel Enrichment Cycles @4500 RPM: 0
OUT1 (Blue) #1 RPM: 12000 Flood Clear Threshold (%): 0 Warmup Enrichment (%) @ -10C 0 Accel Enrichment Cycles @6000 RPM: 0
OUT2 (Yellow) #1 RPM: 12000 Afterstart Cycles: @ 70C 0 Warmup Enrichment (%) @ 0C 0
OUT3 (Green) #1 RPM: 12000 Afterstart Enrichment @ -40C (%): 0 Warmup Enrichment (%) @ 10C 0 Acceleration Enrichment @1500 RPM: 0
OUT4 (Purple) #1 RPM: 12000 Prime Pulse (ms): 0.0 Warmup Enrichment (%) @ 20C 0 Acceleration Enrichment @3000 RPM: 0
Warmup Enrichment (%) @ 30C 0 Acceleration Enrichment @4500 RPM: 0
Max. Steps: 0 Warmup Enrichment (%) @ 40C 0 Acceleration Enrichment @6000 RPM: 0
Restrict Reverse #2: 0 Idle Postion (steps): 0 Warmup Enrichment (%) @ 50C 0
Diff-lock speed retard #2: 0 Crank Position (steps): 0 Warmup Enrichment (%) @ 60C 0
Rev Limiter #2: 12000 Cold Crank Temp (C): 0 Warmup Enrichment (%) @ 70C 0
OUT1 (Blue) #2 RPM: 12000 Cold Crank Position (steps): 0
OUT2 (Yellow) #2 RPM: 12000 Afterstart Cycles: @ -40C 0 Warmup RPM @-40C: 180
OUT3 (Green) #2 RPM: 12000 Battery Correction (ms/V): 0.000 Warmup RPM @-30C: 180
OUT4 (Purple) #2 RPM: 12000 Afterstart Enrichment @ 70C (%): 0 Warmup RPM @-20C: 180
BAT Calibration: 0 Warmup RPM @-10C: 180
Cranking Pulse @ -40C (ms): 0.0 IAT Calibration: 0 Warmup RPM @0C: 180
Cranking Pulse @ 80C (ms): 0.0 MAP Calibration: 0 Warmup RPM @10C: 170
ECT Calibration: 0 Warmup RPM @20C: 160
TPS Calibration: 0 Warmup RPM @30C: 160
Afterstart Cycle Hold (%): 0 Warmup RPM @40C: 150


dat moet je ongeveer invullen als je het aparaat nieuw thuis gelevert krijgt
 
1000 v twin rotax biatch
Henk-88 4-2-2009 23:22 Print reply

Posts: 26703
Dat is nieuwe shizzle voor mij Chef

Maar wel fakking gaaf eigenlijk

Ik laat het ff tot me doordringen..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
zundappchef 4-2-2009 23:25 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Dat is nieuwe shizzle voor mij Chef

Maar wel fakking gaaf eigenlijk

Ik laat het ff tot me doordringen..



post ik even de andere tabelen derbij

1300 1500 1700 1800 2000 2200 2400 2600 3000 3300 3800 4200 4500 4800 5000 5100 5300 5500 5700 5900 6100 6300 6600 7000
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
dat is ve 1

1300 1500 1600 1800 2000 2100 2300 2500 2600 2800 3000 3200 3400 3900 4200 4600 4900 5300 5700 6000 6400 6700 7100 7500
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0

dat is spark table 1

1500 2000 2500 3000 4000 5000 6000 7000
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0

dat is lean table 1




en dat heb je alemaal 2 keer om tussen 2 schakel mappen te kiezen hoop nummertjes



alle tabelen zien er iets anders uit aleen kun je niet over kopieren

edit: dit is tunen voor de egte manne

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 4-2-2009 om 23:26 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
Henk-88 4-2-2009 23:34 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



post ik even de andere tabelen derbij

1300 1500 1700 1800 2000 2200 2400 2600 3000 3300 3800 4200 4500 4800 5000 5100 5300 5500 5700 5900 6100 6300 6600 7000
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
dat is ve 1

1300 1500 1600 1800 2000 2100 2300 2500 2600 2800 3000 3200 3400 3900 4200 4600 4900 5300 5700 6000 6400 6700 7100 7500
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0

dat is spark table 1

1500 2000 2500 3000 4000 5000 6000 7000
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0

dat is lean table 1




en dat heb je alemaal 2 keer om tussen 2 schakel mappen te kiezen hoop nummertjes



alle tabelen zien er iets anders uit aleen kun je niet over kopieren

edit: dit is tunen voor de egte manne






Allemaal nulletjes en geen eentjes,

maar tuning voor echte mannen is toch met vijlen, hamers en sikkels?

Zoals in Friesland..

toch?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
gprnick 4-2-2009 23:36 Print reply

Posts: 3360
Goedenavond Henk
 
Henk-88 4-2-2009 23:37 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
Goedenavond Henk



Dag Nick


Geen vieze woorden hea
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
gprnick 4-2-2009 23:38 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Dag Nick


Geen vieze woorden hea


de letter T werkt niet meer voor bepaalde woorden
 
zundappchef 4-2-2009 23:38 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]






Allemaal nulletjes en geen eentjes,

maar tuning voor echte mannen is toch met vijlen, hamers en sikkels?

Zoals in Friesland..

toch?


eigenlijk wel he

 
1000 v twin rotax biatch
Kurzel 5-2-2009 10:21 Print reply

Posts: 2369
hey henk,

naar aanleiding van de mooie foto's in je pro,
moest ik denken aan de honda V-four concept-bike:




 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
Henk-88 5-2-2009 11:59 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
hey henk,

naar aanleiding van de mooie foto's in je pro,
moest ik denken aan de honda V-four concept-bike:

afbeelding





Foto dood
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Kurzel 5-2-2009 12:05 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Foto dood

hmm vaag,
bij mij doet hij t wel.

ff zelf geupload en hier gedumpt:

 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 240 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved