Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]
Damn, vario met 70 pk
De achteruit snap ik nie want de primaire draait altijd dezelfde kant uit dus de secundaire ook
En 'kracht van de vonk regelen' hoe weet je wat 'ie moet hebben?
Enja tv kijk ik echt nooit
dat merk je redelijk snel
als je boegie de geest geeft is het te veel
naja het instelle gaat veel verder dan dat
je moet regelen hoelang de vonk onderweg is vanuit de acu naar bobine
dat is ongeveer 0.70 miliseconden dat regelt de snelheid van de vonk de sterkte is de spanning die afgelevert word door de bobine
dan moet je lucht en benzine ideaal nog zien af te stellen dit is wel een van de aller moeilijkste dinge want je zit dan te kijken met op welke hoogte je rijd 25 meter scheelt al een hele hoop in de afstelling dit heeft suzuki orgineel zo gezet dat je op iedere hoogte kunt rijden is aleen niet netjes afgesteld
daarmee lever je pk`s in maar zit ongveer op het randje nu met wat kan met de originele lucht filter zit nu met een 109 r injector op 51 psi inspuiten opening weet ik zo niet uit mijn hooft de klep die de luchtfilter opent word electrice geregelt en je krijg daarvan 4 vershilende data terug : hoogte , lucht snelheid , volume,vacum, deze 3 berekent ie zelf op de hoogte na ( verijkt met zuurstof)
handig gezegt met volgas aleen als je je gas loslaat dan vervliegen je waarden daarin kun je een procentage ingeven die lucht klep en inspuiting regelt om dicht te gaan ook bij half gas word er terug gerekent van volgas naar half gas nadeel daarvan is dat als je de gas loslaat je gas 0.3 seconden blijft narekenen
en het mooie aan dit aparaat is dat je je stationair kunt veranderen
Restrict Reverse #1: 0 Injector Flow Rate (lbs/hr): 0.0 Warmup Enrichment (%) @ -40C 0 Accel Enrichment Cycles @1500 RPM: 0
Diff-lock speed retard #1: 0 Engine Displacement (cc): 0 Warmup Enrichment (%) @ -30C 0 Accel Enrichment Cycles @3000 RPM: 0
Rev Limiter #1: 12000 Injector Open Time (ms): 0.00 Warmup Enrichment (%) @ -20C 0 Accel Enrichment Cycles @4500 RPM: 0
OUT1 (Blue) #1 RPM: 12000 Flood Clear Threshold (%): 0 Warmup Enrichment (%) @ -10C 0 Accel Enrichment Cycles @6000 RPM: 0
OUT2 (Yellow) #1 RPM: 12000 Afterstart Cycles: @ 70C 0 Warmup Enrichment (%) @ 0C 0
OUT3 (Green) #1 RPM: 12000 Afterstart Enrichment @ -40C (%): 0 Warmup Enrichment (%) @ 10C 0 Acceleration Enrichment @1500 RPM: 0
OUT4 (Purple) #1 RPM: 12000 Prime Pulse (ms): 0.0 Warmup Enrichment (%) @ 20C 0 Acceleration Enrichment @3000 RPM: 0
Warmup Enrichment (%) @ 30C 0 Acceleration Enrichment @4500 RPM: 0
Max. Steps: 0 Warmup Enrichment (%) @ 40C 0 Acceleration Enrichment @6000 RPM: 0
Restrict Reverse #2: 0 Idle Postion (steps): 0 Warmup Enrichment (%) @ 50C 0
Diff-lock speed retard #2: 0 Crank Position (steps): 0 Warmup Enrichment (%) @ 60C 0
Rev Limiter #2: 12000 Cold Crank Temp (C): 0 Warmup Enrichment (%) @ 70C 0
OUT1 (Blue) #2 RPM: 12000 Cold Crank Position (steps): 0
OUT2 (Yellow) #2 RPM: 12000 Afterstart Cycles: @ -40C 0 Warmup RPM @-40C: 180
OUT3 (Green) #2 RPM: 12000 Battery Correction (ms/V): 0.000 Warmup RPM @-30C: 180
OUT4 (Purple) #2 RPM: 12000 Afterstart Enrichment @ 70C (%): 0 Warmup RPM @-20C: 180
BAT Calibration: 0 Warmup RPM @-10C: 180
Cranking Pulse @ -40C (ms): 0.0 IAT Calibration: 0 Warmup RPM @0C: 180
Cranking Pulse @ 80C (ms): 0.0 MAP Calibration: 0 Warmup RPM @10C: 170
ECT Calibration: 0 Warmup RPM @20C: 160
TPS Calibration: 0 Warmup RPM @30C: 160
Afterstart Cycle Hold (%): 0 Warmup RPM @40C: 150
dat moet je ongeveer invullen als je het aparaat nieuw thuis gelevert krijgt