Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Henk-88

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1002 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4824
Loginnaam Henk-88
Volledige naam Henk
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Groningen  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  15 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Bromfiets Sym Jet Nee Nee
Bromfiets Yamaha FS1 Nee Nee
Bromfiets Kreidler RMC Nee Nee
Bromfiets Honda MB Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Auto Citroen 2CV Ja Ja
Auto Austin Mini Nee Ja
Bromfiets Honda NS-1 Nee Nee
Bromfiets Aprilia Habana Nee Ja
Bromfiets Peugeot 103 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Nee Nee
Motor Yamaha YZ250 Nee Nee
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Nee
Auto Citroen Acadiane Nee Ja

  Henk-88 heeft 0 projecten toegevoegd.
Henk-88 heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 120 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Djeep 29-3-2008 1:44 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
beter ga je een vastgelopen 50cc imi voor een mb tunen


of een 80cc Am6 cilinder
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:07 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


waarom ook een 50 charmo tunen.. Is immi merk tog?



Sterker nog.. wat ik nu aan het tunen ben IS niet eens en charmo maar een Taiwan-cilinder die iedereen een charmo noemt

De echte charmo komt uit Portugal (en is geheel van gietijzer) is eig beter denk ik...
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Henk-88 29-3-2008 2:07 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


of een 80cc Am6 cilinder



Neenee ALLUSSZ 50cc hea..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:09 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Sterker nog.. wat ik nu aan het tunen ben IS niet eens en charmo maar een Taiwan-cilinder die iedereen een charmo noemt

De echte charmo komt uit Portugal (en is geheel van gietijzer) is eig beter denk ik...


Ik heb de echte gietijzere slome niet vooruit te branden 10k draaiende charmo

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Neenee ALLUSSZ 50cc hea..


doe je een 50cc 80cc am6 cilinder.. probleem opgelost
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
rik hulkenberg 29-3-2008 2:10 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ik heb de echte gietijzere slome niet vooruit te branden 10k draaiende charmo

[...]


doe je een 50cc 80cc am6 cilinder.. probleem opgelost

beter heb je een ori mb en schakel je bij de 5k
 
Djeep 29-3-2008 2:11 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

beter heb je een ori mb en schakel je bij de 5k


zoveel toeren
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:13 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ik heb de echte gietijzere slome niet vooruit te branden 10k draaiende charmo




Istie helemaal (dus ook koelribben) van gietijzer?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
rik hulkenberg 29-3-2008 2:13 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


zoveel toeren

als ik op 6000 toeren zit in de 3 en schakel naar de 4 trekt ie harder
er is al een nieuwe uitlaat onderweg dan kan ik schakelen bij de 5of 7k mhuaauauaua
 
Djeep 29-3-2008 2:13 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Istie helemaal (dus ook koelribben) van gietijzer?


neeen, want het is een NSR cilindert, maar weegt minstens net zoveel als een GJOL dus zal wel helemaal van gietijzer zijn. ook in wand/cilinder ziek bijna geen kleur verschil
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:14 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


neeen, want het is een NSR cilindert, maar weegt minstens net zoveel als een GJOL dus zal wel helemaal van gietijzer zijn. ook in wand/cilinder ziek bijna geen kleur verschil



is het lc?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:15 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



is het lc?


Ja

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

als ik op 6000 toeren zit in de 3 en schakel naar de 4 trekt ie harder
er is al een nieuwe uitlaat onderweg dan kan ik schakelen bij de 5of 7k mhuaauauaua



NSR moest ik begrenzen van politie, komt niet boven 5k uit, gaat niet harder dan 45.. en kep 6 versnellingen :(
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
rik hulkenberg 29-3-2008 2:17 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ja

[...]



NSR moest ik begrenzen van politie, komt niet boven 5k uit, gaat niet harder dan 45.. en kep 6 versnellingen :(

6 versnellingen met 45 zijn er veelste veel mijne heeft een top van 55 en 4 versnellingen
 
Henk-88 29-3-2008 2:18 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

als ik op 6000 toeren zit in de 3 en schakel naar de 4 trekt ie harder
er is al een nieuwe uitlaat onderweg dan kan ik schakelen bij de 5of 7k mhuaauauaua



Ik heb ergens een getunede charmo-50 die pas bij 12.000 in de powerband komt



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Ja




Tja, daar weet ik nix van, heb alleen verstand van de ac tsx-cilinders
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:19 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

6 versnellingen met 45 zijn er veelste veel mijne heeft een top van 55 en 4 versnellingen


haha, normaal loopt ie ook 115 op top op teller, maarja moest begrenzen, laten keuren, en dat gaat ie weer hard

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Ik heb ergens een getunede charmo-50 die pas bij 12.000 in de powerband komt



[...]



Tja, daar weet ik nix van, heb alleen verstand van de ac tsx-cilinders



loopt tsx zoveel toeren dan :S, nooit geweten
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:22 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
loopt tsx zoveel toeren dan :S, nooit geweten


Standaard loopt tot ong 8000 rpm.

De zogenaamde charmo-50 loopt tot ong 11.500 rpm

Getuned kan het altijd meer natuurlijk
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:22 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Standaard loopt tot ong 8000 rpm.

De zogenaamde charmo-50 loopt tot ong 11.500 rpm

Getuned kan het altijd meer natuurlijk


Ja maar jij hebt het over 18k, kan een honda (NSR) blokkie dat ook aan?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:25 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ja maar jij hebt het over 18k, kan een honda (NSR) blokkie dat ook aan?


Vandaag heb ik het nog niet over 18k gehad

Maar vast wel met een Honda ook, maar 18k vergt aanpassingen.

Aanpassingen die bij mijn blok nog moeten btw
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:26 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Vandaag heb ik het nog niet over 18k gehad

Maar vast wel met een Honda ook, maar 18k vergt aanpassingen.

Aanpassingen die bij mijn blok nog moeten btw


Staat in je Gegevens van je TSX-racer Ja snap dat het aanpassingen nodig heeft, maar is dat mogelijk op zo'n brommer blokje

edit:

In de Moto GP krijg Honda het niet eens voor elkaar , max 16k


Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 29-3-2008 om 2:28 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:29 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Staat in je Gegevens van je TSX-racer Ja snap dat het aanpassingen nodig heeft, maar is dat mogelijk op zo'n brommer blokje

edit:

In de Moto GP krijg Honda het niet eens voor elkaar

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 29-3-2008 om 2:26 uur.



Was wss omdat 18k niet echt meer vermogen opleverd.. heeft met afstelling te maken en de keus van de tuner enzo..
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:29 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Was wss omdat 18k niet echt meer vermogen opleverd.. heeft met afstelling te maken en de keus van de tuner enzo..


Ja pssies, magoed Ducatie draaid wel 18k, en die heet meer vermogen , toeren=vermogen over algemeen.

Magoed, ik zie het allemaal wel
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 2:30 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ja pssies, magoed Ducatie draaid wel 18k, en die heet meer vermogen , toeren=vermogen over algemeen.

Magoed, ik zie het allemaal wel



Ik hopelijk OOk
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Djeep 29-3-2008 2:34 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Ik hopelijk OOk


komt goed, komt goed
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Henk-88 29-3-2008 21:00 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


komt goed, komt goed



Bedankt voor de support die rechtstreeks uit je goede hart komt; ik word er helemaal emotioneel van

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 29-3-2008 om 21:29 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
MarTijn tzr 31-3-2008 23:23 Print reply

Posts: 6970
hey henk,

hierbij mijn 1000ste post omdat ik die had beloofd

 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
rik hulkenberg 1-4-2008 7:30 Print reply

Posts: 10029
henk
je veter zit los
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 120 van 361
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 359, 360, 361Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved