Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Martijn II

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 95 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
4778
Loginnaam Martijn II
Volledige naam Martijn
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 30 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres bel maar dot
Registratiedatum 10-5-2004
Aantal posts 9841 Zoek userposts
Profile hits 42743

Zo. profiel beetje opgeruimd.






en eigenaar van de gepatenteerde, doch uitsluitend virtuele BM-ton 'Mike', (vernoemd naar de oldskool pokerprof):



en sinds kort ook robo-warrior-cyborg-killer; deels vlees, deels staal, 100% piraat.



  7 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Auto Fiat Panda Nee Nee
Motor Honda XR600 Ja Ja
Auto Porsche 924 Nee Nee
Motor Honda NTV650 Nee Nee
Motor Kawasaki Z400F Nee Nee
Motor Kawasaki GPZ400 Nee Nee
Motor Honda NTV650 Ja Nee

  Martijn II heeft 0 projecten toegevoegd.
Martijn II heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Marcooow 1-6-2011 8:46 Print reply

Posts: 5713
welkom
 
faster than a bullet!
Martijn II - Forum en Sales Moderator 1-6-2011 11:28 Print reply

Posts: 9841


1 juni, nationale profielopschoondag.

 
Too cool for school!
Joel_koningslust 7-6-2011 10:06 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
xj6? zijn dat de kleinere varianten van de 4.2 enzo die ook in de etype liggen?
die blokken reviseer ik wel eens.

zijn opzich technisch hele mooie dingen



origineel is het een 4.2, maar die was helemaal naar de klote

nu ligt er een 3.2 uit een nieuwer type in, zon 24 klepper uit een xj6 van 1990. jammer dat het originele blok er niet meer is, maar je kunt niet alles hebben voor de prijs die ik betaal ( absoluut niet veel )
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 13-6-2011 1:43 Print reply

Posts: 6689


Foto van je bips op bf Martijn ?
ik verveel me, nog maar een paar bf-ers online
 
Rust in pieces
Freddy-fish 13-6-2011 2:11 Print reply

Posts: 2129
wat zijn het tog eigenlijk een stel beunhazen he:P

iedereen had geweten dat dat makkelijk op te lossen was met wat vloeibare pakking, loctite en wat ductape en tyraps, maar neee, gelijk die hitachie erin mej 4x50, en dat zonder voor te boren
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 13-6-2011 2:15 Print reply

Posts: 6689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
wat zijn het tog eigenlijk een stel beunhazen he:P

iedereen had geweten dat dat makkelijk op te lossen was met wat vloeibare pakking, loctite en wat ductape en tyraps, maar neee, gelijk die hitachie erin mej 4x50, en dat zonder voor te boren


Schroeven is beunen, bouten moet je hebben

 
Rust in pieces
Freddy-fish 13-6-2011 2:16 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Schroeven is beunen, bouten moet je hebben



nja weinig vlees om draad te tappe he
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 13-6-2011 2:19 Print reply

Posts: 6689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
[...]


nja weinig vlees om draad te tappe he


Moertje erop.
boutje laten uitsteken geeft ook speciale mogelijkheden
 
Rust in pieces
Freddy-fish 13-6-2011 2:23 Print reply

Posts: 2129
ik wil niet eens weten wat je bedoelt:P
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Martijn II - Forum en Sales Moderator 13-6-2011 2:26 Print reply

Posts: 9841
nou die onderste was anders aardig fuckedup, die steekt idd door zoals je ziet op de foto.
Kon nooit mn rechterbeen helemaal optillen, en toen dat ding eruit was kon ik het dezelfde dag zonder moeite.

Rest zit er nog aardig in.

 
Too cool for school!
JB1 30-8-2011 19:45 Print reply

Posts: 14819
Wat is het verhaal achter je cyborgbeen?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Martijn II - Forum en Sales Moderator 30-8-2011 20:33 Print reply

Posts: 9841
Lang verhaal maar het komt erop neer dat mn pik gewoon supergroot is en mn onderstel het daardoor heeft begeven.

Het kwaad geschiedde op de deventerstraatweg in zwolle.

 
Too cool for school!
thedutchrockstar 30-8-2011 20:43 Print reply

Posts: 500
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
Lang verhaal maar het komt erop neer dat mn pik gewoon supergroot is en mn onderstel het daardoor heeft begeven.

Het kwaad geschiedde op de deventerstraatweg in zwolle.



+1
 
2 wheel madness
Floris-tsx 12-9-2011 13:13 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


waar baseer jij die maat op? ik hou namelijk altijd eindmaat*0.8 aan komt ook niet op een tiende mm.




Ik kon het niet meer zo goed volgen vanaf hier. Wat bedoel je met eindmaat?
 
Iedereen kan professioneel worden
Martijn II - Forum en Sales Moderator 12-9-2011 14:35 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
[...]



Ik kon het niet meer zo goed volgen vanaf hier. Wat bedoel je met eindmaat?


nou een metrische maat zoals m8 is eigenlijk 8mm, maar je moet de 'dikte' van het draad daar vanaf trekken, en in dat verschil tap je eigenlijk je draad. Met de eindmaat bedoel ik dus 8mm voor m8, 6mm voor m6 etc...


 
Too cool for school!
Floris-tsx 12-9-2011 14:42 Print reply

Posts: 3225
ait ja snap ik. danku.
 
Iedereen kan professioneel worden
Marcooow 22-9-2011 17:13 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


ik zei ook niet dat je keihard ongelijk had hoor vroeg me gewoon af waar jij je 6.8 op baseerde...kan er altijd wat van leren want ik hou ook maar (te) simpele verhoudingen aan




was ook als geintje bedoelt
(las het nu pas trouwens )
 
faster than a bullet!
antonhonda 14-11-2011 22:37 Print reply

Posts: 3616
Martijn II - Forum en Sales Moderator 14-11-2011 0:15

helemaal tot aan het eind

Posts: 9509 Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
hot echt netjes
hoelang gaat zuiger nou mee van zon ding ?
--------------------------------------------------------------------------------





vroeg ik jou wat ? en echt een moderator antwoord

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 14-11-2011 om 22:37 uur.
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
JB1 14-11-2011 22:38 Print reply

Posts: 14819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
Martijn II - Forum en Sales Moderator 14-11-2011 0:15

helemaal tot aan het eind

Posts: 9509 Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
hot echt netjes
hoelang gaat zuiger nou mee van zon ding ?
--------------------------------------------------------------------------------





vroeg ik jou wat ? en echt een moderator antwoord

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 14-11-2011 om 22:37 uur.


Euhm, ik denk niet dat jij weet hoeveel ervaring Martijn heeft met de XR
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Derbi-Olaf 14-11-2011 22:41 Print reply

Posts: 14993
en zo'n zuiger gaat idd mee tot 'ie stukloopt wat trouwens met elke zuiger zo is
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
antonhonda 14-11-2011 22:42 Print reply

Posts: 3616
ja maar het aantal uren is toch wel te schatte ?

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
JB1 14-11-2011 22:42 Print reply

Posts: 14819
XR is nou niet echt een zuigervretert naar wat ik weet.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Derbi-Olaf 14-11-2011 22:42 Print reply

Posts: 14993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
ja maar het aantal uren is toch wel te schatte ?


zou ikzelf niets op durven plakken bij zo'n motor. Is zeker bij enduro gebruik enorm afhankelijk van de rijstijl

iig lang denk dat je bij die blokken (400) eerder de kop kapot hebt dan de zuiger :P

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 14-11-2011 om 22:43 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Martijn II - Forum en Sales Moderator 14-11-2011 22:57 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
Martijn II - Forum en Sales Moderator 14-11-2011 0:15

helemaal tot aan het eind

Posts: 9509 Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
hot echt netjes
hoelang gaat zuiger nou mee van zon ding ?
--------------------------------------------------------------------------------





vroeg ik jou wat ? en echt een moderator antwoord

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 14-11-2011 om 22:37 uur.


lekker doorgaan zo leer eerst maar eens quoten als een echte user, want na dik 3000 posts hoor je dat toch wel te kunnen.

Als je je zo druk zit te maken om internet ga je waarschijnlijk op je 28e kapot aan een hartaanval. Zuiger van XR gaat langer mee.

 
Too cool for school!
jr customs 15-11-2011 8:26 Print reply

Posts: 1057
Hey, heb jij ergens op internet een verslag van je porsche megasquirt lpg ombouw? lijkt me leuk om meer over te weten.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved