Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Neonlampje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 548 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
44
Loginnaam Neonlampje
Volledige naam Neonlampje
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Dorkwerd  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  4 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Honda MT Nee Nee
Bromfiets Honda MT Nee Nee
Bromfiets Puch Maxi Nee Nee
Motor Honda CB450 Ja Nee

  Neonlampje heeft 0 projecten toegevoegd.
Neonlampje heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 32 van 80
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 78, 79, 80Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 24-3-2004 12:39 Print reply

Posts: 10676
de meine lekker ook
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
barry 27-3-2004 17:05 Print reply

Posts: 7387
neonlampje sucks...
 
He?
Ralf 30-3-2004 9:40 Print reply

Posts: 9073

 
mcdronkz 30-3-2004 11:18 Print reply

Posts: 32777
ralf ook....

add me op msn admin@msnen.nl
 
mrjohn 30-3-2004 17:25 Print reply
Posts: 283
in chantal der profiel staat dat ik avatar ook moet

typo

Dit bericht is ge-edit door leslie op 30-3-2004 22:43
 
master of disaster_rs50 30-3-2004 17:30 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leslie

in chantal der profiel staat dat ik avatar het ook moet

in het nederlands aub. ?!
 
lalalalalala i can't hear you
Chantal MX50 30-3-2004 17:33 Print reply

Posts: 12721
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

in het nederlands aub. ?!


ja idd ik snap het ook niet
 
BF oma!
arie-de-arier 30-3-2004 22:22 Print reply

Posts: 10000
hoe heb je de tank zo gedaan en de rest van die kappen?
 
Allah is beter
[RRT] Lost-P 30-3-2004 22:25 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

hoe heb je de tank zo gedaan en de rest van die kappen?



Goed! (zo te zien )
 
Chille Tune shit dan
arie-de-arier 30-3-2004 22:38 Print reply

Posts: 10000
precies daarom vraag ik het ook, ik had ergens gelezen met stickers ofzo

maar het lijkt er meer op dat het gespoten is

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 30-3-2004 22:39
 
Allah is beter
mrjohn 30-3-2004 22:41 Print reply
Posts: 283
mijn reply was voor zijn reply in mijn profiel..
 
Bullet 30-3-2004 23:13 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

precies daarom vraag ik het ook, ik had ergens gelezen met stickers ofzo

maar het lijkt er meer op dat het gespoten is

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 30-3-2004 22:39


special paint motherfokka!
 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 31-3-2004 7:36 Print reply

Posts: 14825
idd, special paint
gedaan door bart de schakelgek
 
-jaZper- 31-3-2004 20:29 Print reply

Posts: 3841
hey, ik had gehoord dat jij nogal wat verstand hebt van tunen, heb een vraag voor je
nou heb ik een nieuwe 50 imi gehaald voor mb en de uitlaatpoort is nog orginele groote, is het verstandig om daar fluitpoortjes naast te maken die boven de spoelpoorten lopen?
heb je nog iets van tips of een poortmapje, in de seach staat wel een topic maar daar werd ik niet echt veel wijzer van
 
groene motoren gaan harder
KaWaReZ 31-3-2004 21:03 Print reply

Posts: 20582
je komt er NU achter dattie "wat" met tjoenen doet??
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
-jaZper- 31-3-2004 21:10 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

je komt er NU achter dattie "wat" met tjoenen doet??


hehe, nee al langer hoor maar ik kon geen profiel vinden van ene lude, en net zag ik dat hij een nadere naam had, neon lampje.
ik heb dus een cilinder gekocht van een kamaraat, en die was vastgelopen, goed gehoont enzo, maar ik kwam 1 min geleden erachter toen ik de cilinder in de lamp hield dat er over de totale lenkte van de cilinder van boven naar beneden een microscopische scheur zit, loopt zelfs als je goed kijkt door over de koelribben aan de buitenkant
heb gozer al gebeld krijg wel mijn geld weer terug, nog 1 tegenvaller en ik ruil de brommer om voor een auto
 
groene motoren gaan harder
Leen 31-3-2004 21:26 Print reply

Posts: 26877

zit die remklauw gewoon vastgeklemt aan je onderpoot ofzo? of lijk dat maar zo, want je ziet namelijk aan 2 kanten een stuk ijzer uisteken
 
Ralf 1-4-2004 10:06 Print reply

Posts: 9073
loediepoedie
 
-jaZper- 1-4-2004 10:08 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

loediepoedie

verder alles goed?
 
groene motoren gaan harder
Neonlampje 2-4-2004 0:30 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

hey, ik had gehoord dat jij nogal wat verstand hebt van tunen, heb een vraag voor je
nou heb ik een nieuwe 50 imi gehaald voor mb en de uitlaatpoort is nog orginele groote, is het verstandig om daar fluitpoortjes naast te maken die boven de spoelpoorten lopen?
heb je nog iets van tips of een poortmapje, in de seach staat wel een topic maar daar werd ik niet echt veel wijzer van
gewoon doen
let wel op dat je erg veel opp moet cre?ren, omdat het onder nogal een grote hoek is.. je geprojecteerde oppervlakte is dus relatief gezien klein (terwijl hij op je portmap groot lijkt)

Ook een risico is dat je ze te groot maakt.. of dat je je poortje op de buitenlucht aansluit

Verder gewoon doen.. lekker boren (boortje op de dremel werkt imho het lekkerste)

Leen: ja dat is een geweldige oplossing wanneer je thuis geen alu kunt lassen, maar toch een remklauw erop wilt krijgen gewoon een beugel eromheen gemaakt.. werkt super (en zo'n yamaha motor klauw remt wel ietsies harder dan een mb versie )
 
[RRT] Lost-P 2-4-2004 0:46 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
gewoon doen
let wel op dat je erg veel opp moet cre?ren, omdat het onder nogal een grote hoek is.. je geprojecteerde oppervlakte is dus relatief gezien klein (terwijl hij op je portmap groot lijkt)

Ook een risico is dat je ze te groot maakt.. of dat je je poortje op de buitenlucht aansluit

Verder gewoon doen.. lekker boren (boortje op de dremel werkt imho het lekkerste)

Leen: ja dat is een geweldige oplossing wanneer je thuis geen alu kunt lassen, maar toch een remklauw erop wilt krijgen gewoon een beugel eromheen gemaakt.. werkt super (en zo'n yamaha motor klauw remt wel ietsies harder dan een mb versie )



Dus opzich valt het best wel mee, hoe moeilijk een stel fluitpoortjes maken is? dacht altijd dat het echt moeilijk was ofzo, maar bij zo'n 50 Imi, hoe groot raadt jij een beetje aan Lude? en waar moeten ze dan precies komen? ( k heb namelijk ook een 50 Imi besteld en t lijkt me wel leuk om er fluitpoortjes in te maken/kijken of dat lukt ) en moeten ze dan nog ergens op een bepaalde plek in de uitlaatpoortgang zeg maar uitkomen ofzo? en kan je dan je uitlaatpoort zelf nog zo breed mogelijk maken? moet je een bepaalde afstand tot die fluitpoortjes houden?
( tering veel vragen gek , maarja beter te veel vragen als te weinig )
 
Chille Tune shit dan
-jaZper- 2-4-2004 0:50 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
gewoon doen
let wel op dat je erg veel opp moet cre?ren, omdat het onder nogal een grote hoek is.. je geprojecteerde oppervlakte is dus relatief gezien klein (terwijl hij op je portmap groot lijkt)

Ook een risico is dat je ze te groot maakt.. of dat je je poortje op de buitenlucht aansluit

Verder gewoon doen.. lekker boren (boortje op de dremel werkt imho het lekkerste)

Leen: ja dat is een geweldige oplossing wanneer je thuis geen alu kunt lassen, maar toch een remklauw erop wilt krijgen gewoon een beugel eromheen gemaakt.. werkt super (en zo'n yamaha motor klauw remt wel ietsies harder dan een mb versie )


edit, bedankt voor het overhalen, zie hier mijn 50cc imi met de timing van een metrakit cilinder poortmap komt morgen, nu eerst pitten


Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 2-4-2004 0:51

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 2-4-2004 0:51
 
groene motoren gaan harder
Neonlampje 2-4-2004 0:51 Print reply

Posts: 14825
ooh je hebt ze al geboort dus zie ik? ziet er leuk uit moet ik zeggen
 
-jaZper- 2-4-2004 0:53 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

ooh je hebt ze al geboort dus zie ik? ziet er leuk uit moet ik zeggen

ja vanmiddag, timing van de fluiter zit op 25 mm vanaf de bovenkant, is 0,5 mm lager dan de uitlaatpoort zelf, in de serch gezien dat je dan een bredere powerband had?
en door die fluitertjes heeft de cilinder dezelfde slijtage als een 50cc imi orgineel

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 2-4-2004 0:55
 
groene motoren gaan harder
Neonlampje 2-4-2004 12:01 Print reply

Posts: 14825
hoe weet je nu al wat voor slijting je hebt?

brede powerband, sja omdat je niet de hoogte in hoeft met je poort krijg je er wat koppel voor terug ja
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 32 van 80
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 78, 79, 80Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved