Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van RS50KEVIN

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 857 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
3372
Loginnaam RS50KEVIN
Volledige naam Kevin de Wit
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Heerhugowaard  
Telefoonnummer JAAAAAAAAA.
Leeftijd Niet ingevuld
E-mail adres apriliaRS50king at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 10-1-2004
Aantal posts 85 Zoek userposts
Profile hits 3813

Hoi ik heb een RS50 Fonsi Nieto Replia uit 2003.
Deze is onbegrensd en gaat nu 110 KM/H en draaid dan 13.000TPM. verder zitten er 8er 2 neonsticks blauw en in het midden van de brommer 1 en voor bij de brommer zitten 2 LED lichtjes! Ook zitten er bij me windscherm nightriderlampjes!(die ik gesloopt heb) maja.
Betrouwbaar is minarelli wel vin ik, er staat nu dik 11.000 op de teller, en dat is zonder 1 lager te vervangen gehaald!
Voeg me toe op msn>apriliaRS50king@hotmail.com<

Vriendelijke groet Kevin

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
RS50KEVIN heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  RS50KEVIN heeft 0 projecten toegevoegd.
RS50KEVIN heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Punk [Dave] 10-1-2004 1:15 Print reply

Posts: 7003
oi!
 
RS50KEVIN 10-1-2004 1:30 Print reply
Posts: 85
heey alles lekker, ik vin TZR50 ook erg wreed!!!! als je msn hebt voeg me toe >apriliaRS50king@hotmail.com //\//\ZZL
 
CraftyVirus 10-1-2004 1:41 Print reply
Posts: 1530
heb je nou echt een radio in je rs? je bent toch niet zoiets die ze helm half op ze hoofd zet en op school komt aanrijden met (netjes gezegd) buitelandse muziek keihard aan?
 
WOOJOOOO
RS50KEVIN 10-1-2004 21:28 Print reply
Posts: 85
Nou meestal als ik aan kom rijde staat die hele meuk uit want als ik 110 blaas hoor ik het egt niet!!!!!!! maar asl we op het plein staan te pauzeren dan gaat ie wel aan ja. En buitenlandse muziek ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoeld maar het is meer trance& hardcore! Hoez verander je je tandwielverhouding nie??? if heb je dan geen trekkracht meer?

GR Kevin
 
bart de schakelgek 10-1-2004 21:39 Print reply

Posts: 5987
wacht maar, na de 10, a 12 duizend km komen de problemen, versnellings bak die raar en zwaar schakelt, onsteking zal ook wel een keer voorbij komen, voorvorkpoten blabla, ben die hele meuk ondertussen moe
 
Limburger
Ralf 10-1-2004 21:41 Print reply

Posts: 9073
Ach, de stereotype RS rijder, zoals deze persoon heel erg zeker is, brengt em dan gewoon fijn naar de dealer en laat het voor veel te veel geld fixen
 
rs50 10-1-2004 22:30 Print reply
Posts: 50
eyy vette rs heb hem alleen nog nooit in het echt gezien

en al die oordelen over dat die blokken na verloopt van tijd kut zijn is onzin

ik heb veel scooters gehad en brommers

4 daarvan zijn aprilia rs50 nieuw model

degene met meer dan 50.000 km!!! op de klok deed het zelfs nog

heb nog 2 rs-en over en zijn gewoon vette dingen die je wel moet onderhouden ja, ik heb mooi adresje waar ze blok reviseren voor 50 euro exclusief de spullen dus das wel netjes

rij je met standaard 70cc enzo dan kan je na 10.000 km ongeveer krukas vervangen en rij je echt helemaal orgineel onbegrenst kan je echt jarenlang rijden zonder gekke dingen. spreek uit 2 jaar rs ervaring, dat die blokken soms klote schakelen ligt niet an het blok maar aan het onsoepele schakelpedaal die zorgt dat de selector in het blok niet in ruststand komt en de volgende schakel beweging niet goed erin zit en dus uit de versnelling schiet.
en schakelen zonder koppeling kan maar is echt heeeeel slecht voor am6 1 keerd verkeerd en je schakelvorkje in je blok is krom en zal je blok weer open moeten maken om het weer goed te maken dus gewoon je koppeling gebruiken!!

dus ff een tip zorg ervoor dat de GROTE imbus bout van je schakelpedaal zelf niet te vast zit en smeer hem regelmatig zodat de selector weer in ruststand komt, dat voorkomt dat uit de versnelling schieten

ik draai die imbus meestal wat losser zodat er beetje speling op het pedaaltje zit en soepel gaat

rij ook niet constant 13000 toeren want je lichtspoelen houden het continue tot 12000 toeren voordat ze doorbranden na verloop van tijd

en rs50 kevin jij heb het nieuwe type blok dus heb je carterbegrenzingen tegen 70cc en andere cilinders, soms lijkt het of die past maar dan zit toch het cilinderhemd van binnen tegen het carter en als die dan warm word met rijden kan die niet uitzetten dus lootp die vast is overigens met gietijzer het ergste!!

dus met 70cc of zoiets eventjes je cilinderhemd adraaien of afslijpen als je het mar netjes bewerkt

en kevin je heb ook een snellere oliepomp dan blokken van voor 2002!! dus je heb haast geen extra smering nodig voor als je echt harder wil

pff dit is algemeen bedoeld allemaal misshcien hebben jullie er wat aan in de toekomst mijn brommertijd zit er zo ongeveer op ga auto en motorrijden maar voor vragen en opknap am6 blok brommers kan je me mailen naar telefonicamovistarrs50@hotmail.com

latersss













 
www.aprilia2000.com
bart de schakelgek 10-1-2004 22:45 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50

blablabla zeur zeur en nog een keer blaat onzin



eej ralf, nog zoon stereotype

ben zelf ook al 1.5 jaar am6 rijder (mh rx, appie rs nu), hier in de buurt onderhoud ik een mh en een appie ook nog eens al 2 jaar

je kunt die zooi de hemel in prijzen wat je wilt, ik heb een blok na 30duizend km kapot zien lopen, en dat was 30duizend km ori ontgrensd, kerel ging er goed mee om, van veel tandwielen spontaan tanden eraf, helemaal op de versnellingsbak vastgelopen

het zwaar schakelen is gewoon een fout van minarelli wat na 6 jaar nog niet opgelost is, klaar punt uit
dat je nog niet eens zonder koppeling mag schakelen volgens jou is al een reden om het de sloot in te gooien

enigste voordeel van het blok : snel
meer niet

niets persoonlijks verder
 
Limburger
rs50 11-1-2004 0:41 Print reply
Posts: 50
ik ben juist niet stereotype rs rijder

ik betaal alles zelf ook m`n auto enzo...

heb ook handa mt gehad en yamaha enzo... is allemaal leuk en betrouwbaar en ze hebben al bewezen dat ze lang meegaan maar weet zeker dat rs dat ook kan

maar gewoon uit ervaring dat ze het goed blijven doen buiten de krukassen om pas na 50.000 km zag ik een tandwiel kapot gaan van 5e versnelling

en dat zwaar schakelen is idd ook iets in het blok wat je eruit kan halen waardoor die soepeler schakelt zonder klik maar dat ding weet ik zelf niet maar dat weet die man wel waar ik af en toe m`n blok heenbreng
 
www.aprilia2000.com
jupiler 11-1-2004 13:18 Print reply
Posts: 846
ja 50.000km op de tellert en hoeveel keer istie gereviseerd?
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Joscross 11-1-2004 13:29 Print reply

Posts: 12501
ga jij met twv 11- 47 110:S

Quote:

2 neonsticks blauw en in het midden van de brommer 1 en voor bij de brommer zitten 2 LED lichtjes! Ook zitten er bij me windscherm nightriderlampjes!

er zit ook nog een radio in met een lekker geluidje


Mischien is scooter freaks meer iets voor jou

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-1-2004 13:33
 
rs50 11-1-2004 14:27 Print reply
Posts: 50
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler

ja 50.000km op de tellert en hoeveel keer istie gereviseerd?


vaak gereviseerd omdat dat een ex race rs was en als je gewoon tijdig reviseerd bij een goedkoop adres waarvan je weet dat het wel goed gaat is het allemaal gewoon normaal te betalen

en rs kevin

idd haal die lampjes enzo eruit orgineel is die al druk genoeg
 
www.aprilia2000.com
jupiler 11-1-2004 14:36 Print reply
Posts: 846
jah oke maar er zijn zat honda en suzuki blokkies waar 50k of meer op sta die nooit gereviseerd zijn.

Edit kzal suzuki er ok ff bijzette vorda er loze discussies ontstaan

Dit bericht is ge-edit door jupiler op 11-1-2004 14:37
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
rs50 11-1-2004 14:43 Print reply
Posts: 50
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler

jah oke maar er zijn zat honda en suzuki blokkies waar 50k of meer op sta die nooit gereviseerd zijn.

Edit kzal suzuki er ok ff bijzette vorda er loze discussies ontstaan

Dit bericht is ge-edit door jupiler op 11-1-2004 14:37


ja orgineel kan een rs ook wel 50.000 km mee maar dan ben je allang dood van het lachen omdat het zooooo langzaaaaam gaat 38 in ze 6 ofzo hahaha

dus ontgrenzen is het beste voor lange levensduur van jezelf en de rs
 
www.aprilia2000.com
RS50KEVIN 11-1-2004 16:34 Print reply
Posts: 85
EY, volgens de dealer zou ie vet lang meegaan zo!!! maja OOK dat ken gelult zijn natuurlijk. En me versnellingsbak loopt eg heel soepel al 9000KM en ze zegge dat ie dat ook cker zou blijven doen als je je olie regelematig ververst rond de 8 a 9000KM steeds!! Kheb er vandaag en digi teller ingepleurd die sloeg uit op 114!!! ma daar moet iets vanaf i.v.m. nog nie helemaal goed heb ingesteld! Voeg me toe op msn apriliaRS50king@hotmail.com

GR KEVIN
 
Bullet 13-1-2004 0:08 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Mischien is scooter freaks meer iets voor jou

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 11-1-2004 13:33


waar slaat dat op?

moet je perce een scooter hebben om neon der op te zetten?
 
**My BungHole Will Speak Now**
RS50KEVIN 13-1-2004 2:10 Print reply
Posts: 85
lolbroek
neon staat super vet!!!! hoeveel schakels hebbe dat wel nie

dah ballah
 
GMP 407 13-1-2004 10:57 Print reply
Posts: 1182
ey kerel vette rs.

Neon is vet ma niet als je binnen rotor onsteking heb en dan kun je die radio ook wel weg doen :p.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
tommy16 15-1-2004 20:46 Print reply
Posts: 278
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ach, de stereotype RS rijder, zoals deze persoon heel erg zeker is, brengt em dan gewoon fijn naar de dealer en laat het voor veel te veel geld fixen


Ik herken me een beetje in het stereotype RS rijder, Maarja ik een papa die veel betaald
 
RS50KEVIN 22-1-2004 1:37 Print reply
Posts: 85
Mijn papa betaald aan lampies en die rommel!! nie aan tuningonderdelen! stereotype RS rijder zieje nie vaak trouwens.

 
RS50KEVIN 23-1-2004 0:42 Print reply
Posts: 85
is er iemand die weet waar de CDI unit zit bij een RS50 uit 2003????????? Mo namenlijk begrenzer erop pleurah ma ikke geen zin om brommer uit elkaar te slopen voor 2 kutdraadjes dus hoor liever meteen waar ie nu zit!!! Dus weet je het reply ff.



 
KaWaReZ 23-1-2004 0:59 Print reply

Posts: 20579
loop je kabels na vanaf je ontsteking.. kom je em vanzelf tegen
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Punk [Dave] 23-1-2004 1:04 Print reply

Posts: 7003
als je met je domme harses nou eens die edit knop zoekt
 
KaWaReZ 23-1-2004 1:06 Print reply

Posts: 20579
sjek post datum, tis wel gedoogd..maargoed...

zoek die CDI nou

rechthoekig blokkie met een stekker...
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Punk [Dave] 23-1-2004 1:06 Print reply

Posts: 7003
zo ziet me accu er ook uit
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved