Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van DerbiMike

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 492 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
2711
Loginnaam DerbiMike
Volledige naam Mike Catoire
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Amsterdam  
Telefoonnummer nulzes-bla
Leeftijd 51 jaar
E-mail adres derbimikey at hotmail dot com
Messenger adres
Registratiedatum 5-10-2003
Aantal posts 1769 Zoek userposts
Profile hits 47047


It's me...





(brum, brum....)



=KLIK=

Kheb de brommer in 2001 gekocht...nieuw...
Ongeveer een jaar later ben ik begonnen met pretspulletjes te kopen voor mijn GPR'tje...
Begin Oktober 2004 heb ik de GPR van Dave(buurjongen) erbij gekocht...


Momenteel ben ik ook nog met mijn eigen GPR bezig, deze word voor meetings en dergelijke...
Daar zt inmiddels een complete setup op...van Metrakit ProRace:

800D1632: Mk ProRace cilinderkit 70cc,
871D1630: Mk ProRace uitlaat 70cc(senda),
850D1630: Mk ProRace krukas,
975D1610: Mk ProRace krukaslagers+keerringen,
846D1610: Mk ProRace koppelingsplaten,
845D1610: MRD primaire aandrijving...

fotow:

1: 800D1632: Metrakit ProRace 70cc cilinder
2: Bijgeleverde tapeinden
3: Pakkingen
4: Zuiger
5: Binnenkop
6: Buitenkop
7: 850D1630: Metrakit ProRace krukas
8: 975D1610: Mk ProRace krukaslagers+keerringen
9: 845D1610: MRD primaire aandrijving
10: 846D1610: Mk ProRace koppelingsplaten+veren
11: NGK bougiekabel "racing-cable"
12: 871D1630: Metrakit ProRace uitlaat 70cc(senda)

Verder heb ik er dan de Conti CRX versnellingsbak, de 30mm VHSH racing(vlak) carb en een Malossi Eprom2004 binnenrotor nog erop/erin.

PROJECT PAGE

Ook heb ik dan nog de Si...daarmee ga ik naar m'n werk...

Groepsfoto:


Uitdraaien GPR 70ccProRace:





(snel genoeg? )

>AUW!<

Runs van toen ik m'n GPR net had:
http://rapidshare.de...60/PCDV0001.AVI.html
(metertjes: links=rpm, midden=bhp en de rechter snelheidsmeter)
http://rapidshare.de...49/PCDV0004.AVI.html
http://rapidshare.de...99/PCDV0005.AVI.html
21+pk...

Burnouts:
http://rapidshare.de...9/2IMG_0019.avi.html
(op nat wegdek...zonder geluid helaas)

http://rapidshare.de...90/PCDV0021.AVI.html
(op droog wegdek...met geluid)


Straat GPR:
Filmpje naar topspeed...ca. 130/140....
Filpmje van wegrijden @ stoplicht en een stukkie snelweg pikken




vooruit dan maar....

In bezit van geldig brommercertificaat: nope
Aantal keer over certificaat gedaan aantal fout : 0
Verzekerd: ja
Aantal brommers: 3
Merk+ type brommer: Derbi GPR replica, Derbi GPR "red", Vespa Si
Aantal boetes en waarvoor: 2 (rollerbank/vermogen+geluid)
De mooiste brommer vind ik: Derbi GPR oude+nieuwste type
Honda's vind ik: niet zo'n fijne krukassen hebben
Suzuki's vind ik: redelijk
kawasaki's vind ik: de motor(s)
Yamaha's vind ik: tussen redelijk en goed...
Minarelli blokjes vind ik: goed voor in de schredder
Scooters vind ik: dikke shit
crossers vind ik: aardig
racers vind ik: superrrr
Crossen vind ik: leuk...maar dan ook niet meer dan dat
Ik wil echt niet gezien worden op een: kinderfiets
Rijden of sleutelen: racen
Crossen, racen of toeren: zie vorig antwoord
De juten vind ik: er erg blauw uit zien
Meetings vind ik: chill
Helmen vind ik: moet
Tunen vind ik: leuk als extra hobby
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: niet/wel...vraag me maar
Lude betekend voor mij: tsja....
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: lijkt op de ziekte van Hedel...
(meer haar onder z'n oksel dan op z'n schedel)


Mijn nieuwe schoonheid in opbouw:



Filmpjes uit de oude trommel:

http://www.youtube.com/watch?v=r6dRi1jvctc
http://www.youtube.com/watch?v=hY3B2SnBGHk
http://www.youtube.com/watch?v=ViLejP0p_VE
http://www.youtube.com/watch?v=G9LeTCV55RI
http://www.youtube.com/watch?v=hEKvwtUR-lw
http://www.youtube.com/watch?v=5uITdyMvax8
http://www.youtube.com/watch?v=xFNqfvYZohE
http://www.youtube.com/watch?v=uUxBvBeTFgU
http://www.youtube.com/watch?v=sSG3sth5CNg
http://www.youtube.com/watch?v=IQdckx8pALk
http://www.youtube.com/watch?v=mth_Zpb5HKI





Topshift:

(overall plaats)

Ready?....FIGHT!









  13 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Ja Nee
Bromfiets Derbi GPR Nee Nee
Bromfiets Vespa Si Nee Nee
Auto Rover 214i Nee Nee
Auto Opel Astra Nee Nee
Bromfiets Derbi Senda SM '01 Nee Nee
Bromfiets Vespa Ciao Nee Nee
Bromfiets Kymco Agility City Ja Nee
Bromfiets Peugeot Ludix Nee Nee
Auto Fiat Cinquecento Nee Nee
Bromfiets Peugeot Ludix Nee Nee
Bromfiets Derbi Senda DRD Evo Limited Nee Nee
Bromfiets Kymco Agility City Nee Nee

  DerbiMike heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Derbi GPR ProRace 18-7-2006 11:23 90%
Mikey's Derbi Senda GPR 30-6-2007 19:36 100%
ProStock sprinter 8-6-2009 14:04 85%


Pagina 13 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

MotoCrossIpkiss[stan] 18-1-2005 19:30 Print reply

Posts: 7744
wann komt er een foto van je vespa?
 
hoi
Gilera Gsm 18-1-2005 19:36 Print reply

Posts: 2376
Wat voor membraankleppen heb je en waar heb je ze gehaald?
 
DerbiMike 18-1-2005 19:45 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Wat voor membraankleppen heb je en waar heb je ze gehaald?


momenteel niks...kheb wel een VL4 Malossi mebraan en een Polini 4kleps "race"
bij allebei zijn de kleppen kaduuk....dus ga ik ze zelf weer knippen...
velletje carbo van polini kostte geloof ik iets van 30 eurie o.i.d...

@Stan,
hier staan de meest recente foto's
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
MotoCrossIpkiss[stan] 18-1-2005 19:46 Print reply

Posts: 7744
ow:P had k niet gzien, ziet er netjes uit!
 
hoi
Gilera Gsm 18-1-2005 19:47 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

[...]


momenteel niks...kheb wel een VL4 Malossi mebraan en een Polini 4kleps "race"
bij allebei zijn de kleppen kaduuk....dus ga ik ze zelf weer knippen...
velletje carbo van polini kostte geloof ik iets van 30 eurie o.i.d...

@Stan,
hier staan de meest recente foto's


Ik heb zelf ook carbonnen van polini die je zelf moet knippen. De dikte is 0.35mm maar ik kan ze om de 200 km vervangen omdat ze elke keer weet open staan. Dus niet goed lopen.
 
yellow-derbi 18-1-2005 19:54 Print reply

Posts: 1075
hey mike
wat kost het om mijn brom weer helemaal perfect te laten lopen/rijden ????
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
DerbiMike 18-1-2005 20:04 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

ow:P had k niet gzien, ziet er netjes uit!


no prob...
ziet er niet uit eigenlijk...
maja...t rijd wel als een trein...trekt goed en een top van 80/85...soms 90...met een 80mm poulie...

@GileraGSM,
dan draai je ws de reedstops te hard aan...dan willen ze wel gaan openstaan idd...
probeer ze iets minder hard aan te draaien en gebruik desnoods loctite om de schroefjes te borgen.

@yellow-derbi,
wat is precies t probleem als ik vragen mag?
spullen in beslag genomen?
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
yellow-derbi 18-1-2005 20:27 Print reply

Posts: 1075
neej zo hard rij ik niet (weet je tog )
die gele trage senda oud model @ meeting amsterdam

gewoon goed afstellen enzo volgens mij kan die veel beter lopen

Dit bericht is ge-edit door yellow-derbi op 18-1-2005 20:31
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
DerbiMike 18-1-2005 20:35 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yellow-derbi

neej zo hard rij ik niet (weet je tog )
die gele trage senda oud model @ meeting amsterdam

gewoon goed afstellen enzo volgens mij kan die veel beter lopen

Dit bericht is ge-edit door yellow-derbi op 18-1-2005 20:31


owww...die...

erm...andere uitlaat en andere cilinder?
kneem aan dat er 50cc op je cilinder staat?
zo ja, dan hebt je de trage versie van de ori derbi cilinder...
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
yellow-derbi 18-1-2005 20:39 Print reply

Posts: 1075
neej joh gewoon 50 houden maar er moet tog meer trekkracht uit te halen zijn ?? heb standaard 50 cc met bidalotje
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
DerbiMike 18-1-2005 20:44 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yellow-derbi

neej joh gewoon 50 houden maar er moet tog meer trekkracht uit te halen zijn ?? heb standaard 50 cc met bidalotje


keertje airsal 50cc proberen?
kdenk dat je zal schrikken wat een verschil er in zal zitten...
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
MotoCrossIpkiss[stan] 18-1-2005 20:45 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yellow-derbi

neej joh gewoon 50 houden maar er moet tog meer trekkracht uit te halen zijn ?? heb standaard 50 cc met bidalotje


als er 50 op je cilinder staat is deze cilinder langzaam
als er 49 opstaat is je cilinder snel
 
hoi
yellow-derbi 18-1-2005 20:46 Print reply

Posts: 1075
wat kan ik met die originele 50 halen als top zonder al te duur uit te komen ??

 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
DerbiMike 18-1-2005 20:55 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yellow-derbi

wat kan ik met die originele 50 halen als top zonder al te duur uit te komen ??



weinig....zoals ik al zei, kan je beter een 50cc airsal halen, zal je echt geen spijt van krijgen!
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
NehcslowZ 18-1-2005 20:56 Print reply

Posts: 1551
45 red ie wel
 
yellow-derbi 18-1-2005 20:57 Print reply

Posts: 1075
en wat kost die en wat moet ik er allemaal bij kopen ??
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
Terror 18-1-2005 21:03 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

[...]


owww...die...

erm...andere uitlaat en andere cilinder?
kneem aan dat er 50cc op je cilinder staat?
zo ja, dan hebt je de trage versie van de ori derbi cilinder...


trage versie.. kan wel 11.5k draaien met 50 opdruk..

snelheid is dan 70/75
meeste halen datn iet.. en ja dat is alleen in 1 2 3 4 in de 5 en 6 doet ie niks..

Dit bericht is ge-edit door Terror op 18-1-2005 21:04

die 11.5 k dan

Dit bericht is ge-edit door Terror op 18-1-2005 21:08
 
DerbiMike 18-1-2005 21:07 Print reply

Posts: 1769
135.15 bij 50cc.nl
131.50 bij opvoeren.nl
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
yellow-derbi 18-1-2005 21:09 Print reply

Posts: 1075
en bij jou ?/?
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
DerbiMike 18-1-2005 21:11 Print reply

Posts: 1769
de mijne doe ik niet weg...sorry...
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
yellow-derbi 18-1-2005 21:17 Print reply

Posts: 1075
he jammer :( maarre met originele is weinig te tunen doen
ook andere tandwiel zal ook niet helpen ??
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
lamahoofd 18-1-2005 21:22 Print reply

Posts: 3432
ja orginele helemaal tunen dan rijdt die mischien redelijk door
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
DerbiMike 18-1-2005 21:23 Print reply

Posts: 1769
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

ja orginele helemaal tunen dan rijdt die mischien redelijk door


mja...maar meer dan redelijk zal er niet uit te halen zijn....daarom adviseer ik die andere cilinder...
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
yellow-derbi 18-1-2005 21:24 Print reply

Posts: 1075
ik ga nu +/_ 70
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
lamahoofd 18-1-2005 21:26 Print reply

Posts: 3432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

[...]


mja...maar meer dan redelijk zal er niet uit te halen zijn....daarom adviseer ik die andere cilinder...

ja maar is die dan sneller als orginele senda(49)cilinder
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 13 van 35
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 33, 34, 35Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved