Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van pompower

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
22053
Loginnaam pompower
Volledige naam bas van loenen
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats langedijk  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  8 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Tomos A35 Nee Nee
Bromfiets Malaguti Fifty Ja Ja
Overig Overig Pitbike Ja Ja
Overig Overig Minibike Ja Ja
Bromfiets Suzuki TS80X Ja Nee
Bromfiets Honda NS50R Ja Ja
Bromfiets Piaggio Velofax Nee Nee
Overig Overig Minibike Ja Ja

  pompower heeft 2 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
sobw nsr van Pompower #27 3-11-2011 20:44 10%
barrel opknappen 27-7-2012 22:26 90%


Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BartHonda 29-8-2012 8:27 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

ik heb de randjes mooi rond gemaakt met de dremel, dat zit wel goed

Ah mooi,
 
BartHonda 3-9-2012 0:36 Print reply

Posts: 886
Hey Bas,

Ik had even een vraagje. Als ik NS1 wielen zou kopen, is het dan misschien mogenlijk dat ik ze aan jou zou mee geven, en dat jij dan voor mij regelt dat ze worden afgedraait zodat de tandwielen in lijn komen? Want die NS1 wielen lijken me wel vet, maar ik zou niet weten wie ze voor me zou kunnn afdraaien. Verder nog leuke dingen aan je racer gedaan?
 
pompower 3-9-2012 12:20 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Hey Bas,

Ik had even een vraagje. Als ik NS1 wielen zou kopen, is het dan misschien mogenlijk dat ik ze aan jou zou mee geven, en dat jij dan voor mij regelt dat ze worden afgedraait zodat de tandwielen in lijn komen? Want die NS1 wielen lijken me wel vet, maar ik zou niet weten wie ze voor me zou kunnn afdraaien. Verder nog leuke dingen aan je racer gedaan?

hmmm, ikzelf heb ze afgedraaid gekregen, ik kan wel ff rondvragen bij de expi mensen want die rijden ook met ns1 velgen en prolink sommige.
ik moet ook nog een regensetje velgen laten afdraaien.

nog niet veel aan mn racer gedaan, moet nieuwe remschakel set maken, nouja de schetsplaten dan, want ze moeten verder naar achter en omhoog,
zit nu bijna met mn knieen in mn nek.
verder moet het zitje ook omlaag, als ik vergelijk met de andere in mijnes echt ziek hoog, ik zou dan ook wat makkelijker achter mijn kuip kunnen schuilen
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 3-9-2012 13:56 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

hmmm, ikzelf heb ze afgedraaid gekregen, ik kan wel ff rondvragen bij de expi mensen want die rijden ook met ns1 velgen en prolink sommige.
ik moet ook nog een regensetje velgen laten afdraaien.

nog niet veel aan mn racer gedaan, moet nieuwe remschakel set maken, nouja de schetsplaten dan, want ze moeten verder naar achter en omhoog,
zit nu bijna met mn knieen in mn nek.
verder moet het zitje ook omlaag, als ik vergelijk met de andere in mijnes echt ziek hoog, ik zou dan ook wat makkelijker achter mijn kuip kunnen schuilen

Oke, als je dat zou willen vragen zou ik dat fijn vinden. Dan denk ik dat ik binnekort maar eens even achter die NS1 wielen aan ga.

Aha, ik wil daarom wielen en een zitje, dan kan ik zelf ook gaan passen en meten voor mijn zithouding. Je kan misschien beter eerst een anderen kuipset zoeken, en dan pas het zitje op maat maken. Anders moet je het 2x aanpassen. ( aangezien je tog een andere kuipset / zitje wilt). Het zal ongetwijveld ook je wel je aerodynamica ten goede komen indderdaad.
 
tsx-elite 7-9-2012 18:57 Print reply

Posts: 1798



Dit bericht is gewijzigd door tsx-elite op 7-9-2012 om 18:57 uur.
 
shut up muttley
pompower 7-9-2012 20:22 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
filmpje (YouTube)


Dit bericht is gewijzigd door tsx-elite op 7-9-2012 om 18:57 uur.

lekker hakkuh jonge
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 12-9-2012 10:06 Print reply

Posts: 886
Hey Bas!

http://link.marktplaats.nl/594087663 waarom wil jij een 3e set? Gewone en regen banden, en dan? Of komen die in je Malaguti Fifthy?

Ik heb nu waarschijnlijk ook 2 sets he!

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 12-9-2012 om 10:11 uur.
 
pompower 12-9-2012 19:35 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Hey Bas!

http://link.marktplaats.nl/594087663 waarom wil jij een 3e set? Gewone en regen banden, en dan? Of komen die in je Malaguti Fifthy?

Ik heb nu waarschijnlijk ook 2 sets he!

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 12-9-2012 om 10:11 uur.

die ene set is best wel crap, oud en krom.
maar de set heeft een schijfrem en compleet systeem,
alleen afdraaien en klaar is kees

idd mooi dat je ook 2 sets hebt!
maybe in de toekomst bb team, (bart en bas)
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 12-9-2012 19:42 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

die ene set is best wel crap, oud en krom.
maar de set heeft een schijfrem en compleet systeem,
alleen afdraaien en klaar is kees

idd mooi dat je ook 2 sets hebt!
maybe in de toekomst bb team, (bart en bas)


Waarom heb je dan een oude kromme set gekocht? Was de prijs zo netjes dat je hem alleen voor de remmerij hebt gekocht? Ik hoop echt dat ik men racer voor het seizoen af heb. BBH Racing uiteraard! (Bart & Bas Honda Racing!)
 
NS1-Whisperer 12-9-2012 20:51 Print reply

Posts: 2160







Binnekort ophalen. Van dezelfde eigenaar als waar ik mijn huidige ook vandaan heb geplukt, dus heb een mooi prijsje kunnen regelen.


 
"Risico is extra leven"
pompower 12-9-2012 20:53 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding


Binnekort ophalen. Van dezelfde eigenaar als waar ik mijn huidige ook vandaan heb geplukt, dus heb een mooi prijsje kunnen regelen.



wauw, heb je dat allemaal nodig??
 
www.basvanloenen.nl
NS1-Whisperer 12-9-2012 21:03 Print reply

Posts: 2160
qua kuipdelen kom ik niks tekort, heb hier ook nog een kuip liggen met tank en zadel
Maar dat is een mooi blokkie wat die er onder heeft liggen.

Onderblok is ns1 met een race krukas. de cilinder is een athena 80cc snel die opgeboord is naar 100cc en een 32mm carb. blok is helemaal gereviseerd en heeft nog niet gelopen(word nog spannend dus of die makkelijk wil lopen). verder zit er een malossi ontsteking op uit 2004.
 
"Risico is extra leven"
JB1 12-9-2012 21:05 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
qua kuipdelen kom ik niks tekort, heb hier ook nog een kuip liggen met tank en zadel
Maar dat is een mooi blokkie wat die er onder heeft liggen.

Onderblok is ns1 met een race krukas. de cilinder is een athena 80cc snel die opgeboord is naar 100cc en een 32mm carb. blok is helemaal gereviseerd en heeft nog niet gelopen(word nog spannend dus of die makkelijk wil lopen). verder zit er een malossi ontsteking op uit 2004.


Die 32mm carbu hé
Wat voor 1?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 12-9-2012 21:06 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Die 32mm carbu hé
Wat voor 1?


dat durf ik je niet te vertellen. warum?
 
"Risico is extra leven"
BenjaminDG 12-9-2012 21:09 Print reply

Posts: 4605
Rondschuif precies, zou er dan toch een vlakschuif op zetten

En aan de hand van jouw inlaat traject te zien liefst een valstroom carburateur met bijhorend spruitstuk.

Zijn er eigenlijk 2takt valstroom carburateurs?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 12-9-2012 om 21:11 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 12-9-2012 21:11 Print reply

Posts: 29286
De spullen die je opnoemt gaat dat om het blok van de foto??

die athena zal waarschijnlijk dan gewoon de 100cc versie zijn, want eerst een 80 kopen en dan opboren nieuwe nikasil wand in zetten is vele malen duurder dan gewoon de 100cc versie te kopen.

carb lijkt me eerder een 24/26mm , 32mm is een stukje groter.

en ontsteking is gewoon een hpi?

race krukas zijn die er dan voor een 80 blok?
Dacht dat die er niet waren?

niet om het af te kraken ofzo, maar valt me gewoon op.
 
NS1-Whisperer 12-9-2012 21:12 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Rondschuif precies, zou er dan toch een vlakschuif op zetten

En aan de hand van jouw inlaat traject te zien liefst een valstroom carburateur met bijhorend spruitstuk.

Zijn er eigenlijk 2takt valstroom carburateurs?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 12-9-2012 om 21:11 uur.


vlakschuif staan genoeg op internet. marktplaatsje
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 12-9-2012 21:14 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
De spullen die je opnoemt gaat dat om het blok van de foto??

die athena zal waarschijnlijk dan gewoon de 100cc versie zijn, want eerst een 80 kopen en dan opboren nieuwe nikasil wand in zetten is vele malen duurder dan gewoon de 100cc versie te kopen.

carb lijkt me eerder een 24/26mm , 32mm is een stukje groter.

en ontsteking is gewoon een hpi?

race krukas zijn die er dan voor een 80 blok?
Dacht dat die er niet waren?

niet om het af te kraken ofzo, maar valt me gewoon op.



Dat is gewoon wat hij mij gezegd heeft.
Maar hij had hem nog niet gestart omdat hij er geen uitlaat bij had. dat vond ik wel een beetje raar, maar voor de prijs waar ik al dat spul voor op kan halen mag ik niet klagen
 
"Risico is extra leven"
kenny77 12-9-2012 21:16 Print reply

Posts: 29286
Mhh zie ook allemaal zand op het blok zitten, raar als hij net gereviseerd is en nog niet gelopen heeft, ook vloeibare pakking rondom het spruitstuk ipv nieuwe pakkingen.

Zou het toch even uit elkaar trekken , controleren en nieuwe pakkingen tussen stoppen voor de zekerheid.

Maar als je het inderdaad voor een leuke prijs kan kopen, mooi doen.
 
BenjaminDG 12-9-2012 21:19 Print reply

Posts: 4605
Vloeibare pakking is net het teken van revisie of gepruts


 
Vlaanderen vrij!
NS1-Whisperer 12-9-2012 21:22 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Vloeibare pakking is net het teken van een poging tot vrevisie of gepruts




 
"Risico is extra leven"
BenjaminDG 12-9-2012 21:27 Print reply

Posts: 4605
Dan zal ik maar geen foto's plaatsen van mijn 1100 blok zeker

Het enige wat ik vernieuw is cillinderkoppakking, cillindervoetpakking hergebruik ik 1 of 2 keer.

De rest van papieren pakking zolang als het gaat.
 
Vlaanderen vrij!
tsx-elite 12-9-2012 21:27 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dan zal ik maar geen foto's plaatsen van mijn 1100 blok zeker

Het enige wat ik vernieuw is cillinderkoppakking, cillindervoetpakking hergebruik ik 1 of 2 keer.

De rest van papieren pakking zolang als het gaat.


 
shut up muttley
mbx-genieter 12-9-2012 21:44 Print reply
Posts: 758
Eeeeh ns1,

Blok op de afbeelding is een mbx blok hoor staat duidelijk hc04 op en daaronder ge3.
En bij nog eventuele twijfel kijk maar naar de neutraal schakelaar sensor.
Dus kijk uit wat je post want een geoefend oog ziet alles
 
NS1-Whisperer 12-9-2012 21:55 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Eeeeh ns1,

Blok op de afbeelding is een mbx blok hoor staat duidelijk hc04 op en daaronder ge3.
En bij nog eventuele twijfel kijk maar naar de neutraal schakelaar sensor.
Dus kijk uit wat je post want een geoefend oog ziet alles


dat van de neutraal schakelaar had ik al een vermoeden van, maar toen ik vroeg in de email, zei die dat het wel origineel ns1 was.

Maar aangezien eer toch een anderee cilinder enzo op zit. maakt het dan qua prestatie's nog uit of er een ns1 of mbx blok onder zit?

of is alleen het schakelen andersom ofzo?
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved