Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van yamahaman

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 253 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
21025
Loginnaam yamahaman
Volledige naam Jaap Scheepers
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Aalten  
Telefoonnummer -
Leeftijd 26 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres -
Registratiedatum 17-3-2010
Aantal posts 387 Zoek userposts
Profile hits 5187

*Jaap Scheepers
* 17 jaar

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Rieju RR Nee Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Bromfiets Peugeot Speedfight Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Suzuki TS50X Ja Ja
Bromfiets Rieju RR Nee Ja
Bromfiets Gilera Zulu Ja Ja

  yamahaman heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Suzuki Tsx project 11-9-2010 10:39 10%


Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ChielO 13-11-2011 20:40 Print reply

Posts: 322
*leeg*
 
yamahaman 13-11-2011 20:44 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielO
*leeg*


Hij is godverdomme leeg jonguh! :P
Maar uit koudheidswoede heb ik zomaar alle replies verwijderd.
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 14:24 Print reply

Posts: 5713
wat voor cilinder had je nou onder die zulu?


 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 15:54 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
wat voor cilinder had je nou onder die zulu?




74cc top performance
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 18:12 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


74cc top performance


zon zwarte cilinder toch? das toch 70cc?
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 19:17 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


zon zwarte cilinder toch? das toch 70cc?


Ohja, ik heb ff gezocht, is inderdaad 70cc :p
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 19:24 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ohja, ik heb ff gezocht, is inderdaad 70cc :p


loopt wel iets hoogtoerig als die van een kameraad van me, die rijd met oude type derbi blok, top 70 (ookwel dr70), 12mm dellorto, en leovince v6 met vertanding 12-53, mega veel koppel en laagtoerig

maar is die metrakit niet te hoogtoerig, vond hem wel fijn lopen, zo als je ernaast rijd

wat voor vertanding rij je?
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 19:31 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


loopt wel iets hoogtoerig als die van een kameraad van me, die rijd met oude type derbi blok, top 70 (ookwel dr70), 12mm dellorto, en leovince v6 met vertanding 12-53, mega veel koppel en laagtoerig

maar is die metrakit niet te hoogtoerig, vond hem wel fijn lopen, zo als je ernaast rijd

wat voor vertanding rij je?


Ah oke.
Welke metrakit bedoel je? die ik er nu onder heb?
Want dan is een Metrakit pro race pijp helemaal te hoogtoerig denk ik.
Ja, vond je em wel fijn lopen ja? want je kon me goed bijhouden haha.
Vertanding is 13-53.
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 19:35 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ah oke.
Welke metrakit bedoel je? die ik er nu onder heb?
Want dan is een Metrakit pro race pijp helemaal te hoogtoerig denk ik.
Ja, vond je em wel fijn lopen ja? want je kon me goed bijhouden haha.
Vertanding is 13-53.


pro race pijp ja, had ik niet gezien in die vorm, was toch een chrome?

sp is te hoogtoerig voor dr70. en die top 70 is volgens mij niks anders voro derbi blok

zit er over te denken om na 70cc of 80cc over te gaan, meer koppel, dit is kut (maarja binnenkort ook alweer 18 en crossbrommer word ook weer super strak gemaakt, dus echt geld over ook nie)

die met top70 en v6 en 12-53, trok wel harder maar ging niet harder
denk dat een laagtoerig pijpje wel beter is, tot 10/11k

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 14-11-2011 om 19:36 uur.
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 19:39 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


pro race pijp ja, had ik niet gezien in die vorm, was toch een chrome?

sp is te hoogtoerig voor dr70. en die top 70 is volgens mij niks anders voro derbi blok

zit er over te denken om na 70cc of 80cc over te gaan, meer koppel, dit is kut (maarja binnenkort ook alweer 18 en crossbrommer word ook weer super strak gemaakt, dus echt geld over ook nie)

die met top70 en v6 en 12-53, trok wel harder maar ging niet harder
denk dat een laagtoerig pijpje wel beter is, tot 10/11k

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 14-11-2011 om 19:36 uur.


Nee, mijn metrakit pijp was matzwart.
Ik wil een ander setupje, maar wil wel een beetje toeren beuken, dus ik hoop dat zo'n pro race pijp een beetje leuk gaat lopen.
Maar ik weet niet of dat lekker samengaat met die cilinder :p.
haha oke, ja snap ik, kost ook weer het een en ander.

 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 19:41 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Nee, mijn metrakit pijp was matzwart.
Ik wil een ander setupje, maar wil wel een beetje toeren beuken, dus ik hoop dat zo'n pro race pijp een beetje leuk gaat lopen.
Maar ik weet niet of dat lekker samengaat met die cilinder :p.
haha oke, ja snap ik, kost ook weer het een en ander.



sorry, las verkeerd, las eerst dat je al een pro race pijp had, maar dat was verkeerd

je mag die sp wel een keer proberen, op mijn airsal (die zoiezo al hoogtoerig is) doet die het niet goed, middenin doet de cilinder zun werk maar bovenin heb je 2 powerbanden
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 19:50 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


sorry, las verkeerd, las eerst dat je al een pro race pijp had, maar dat was verkeerd

je mag die sp wel een keer proberen, op mijn airsal (die zoiezo al hoogtoerig is) doet die het niet goed, middenin doet de cilinder zun werk maar bovenin heb je 2 powerbanden


haha ik ook sorry, ik had het er ook onduidelijk neergezet :p.

Oh, dus je bedoelt dat: ik die 50cc airsal van jou mag proberen met die sp pijp, puur om te kijken of t een fijne pijp is? ik ben nu beetje traag van begrip, dus duurt ff voordat ik je reacties begrijp ;p.
haha 2 powerbanden ja?
Edit: oooh ik dacht dat jij er een pro race pijp onder had haha. maar is dus metrakit sp

Dit bericht is gewijzigd door yamahaman op 14-11-2011 om 19:50 uur.
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 20:01 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


haha ik ook sorry, ik had het er ook onduidelijk neergezet :p.

Oh, dus je bedoelt dat: ik die 50cc airsal van jou mag proberen met die sp pijp, puur om te kijken of t een fijne pijp is? ik ben nu beetje traag van begrip, dus duurt ff voordat ik je reacties begrijp ;p.
haha 2 powerbanden ja?
Edit: oooh ik dacht dat jij er een pro race pijp onder had haha. maar is dus metrakit sp

Dit bericht is gewijzigd door yamahaman op 14-11-2011 om 19:50 uur.



je mag mijn metrakit sp wel is proberen op jouw top 70, dan kun je zien dat die metrakit sp pijp te hoogtoerig is

ja die 50 airsal mag je ook wel proberen, alleen die is gaar

nee geen pro race, lijkt wel veel op elkaar maar pro race is dikker, en heeft de lasnaden anders, en het tuitje van de demper is korter

ja 2 powerbanden, dan trekt die van 7/8 k tot 10/11k en dan kan je daarna nog langer doortrekken (uitlaat is voor hoogtoerige cilinders, athena, doppler, metrakit sp cilinders, )
 
faster than a bullet!
Aprilia RX 50 2003 14-11-2011 20:04 Print reply

Posts: 6281
mag ik misschien een foto van je ouwe pijp?
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com
yamahaman 14-11-2011 20:07 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]



je mag mijn metrakit sp wel is proberen op jouw top 70, dan kun je zien dat die metrakit sp pijp te hoogtoerig is

ja die 50 airsal mag je ook wel proberen, alleen die is gaar

nee geen pro race, lijkt wel veel op elkaar maar pro race is dikker, en heeft de lasnaden anders, en het tuitje van de demper is korter

ja 2 powerbanden, dan trekt die van 7/8 k tot 10/11k en dan kan je daarna nog langer doortrekken (uitlaat is voor hoogtoerige cilinders, athena, doppler, metrakit sp cilinders, )


Danku, die pijp wil ik wel eens keertje proberen als dat kan .
Cilinder is niet echt nodig ;p.
oh oke, ja ben wel benieuwd hoe die pijp loopt op die tp van mij ;p
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 20:38 Print reply

Posts: 5713
hoezo zou je nou weer hoogtoerige cilinder nemen? ding loopt nou wel netjes

hoe reed dat met die 80cc team? met wat voor pret spul reed je toen nog verder kwa setup?
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 20:43 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
hoezo zou je nou weer hoogtoerige cilinder nemen? ding loopt nou wel netjes

hoe reed dat met die 80cc team? met wat voor pret spul reed je toen nog verder kwa setup?


Ja rijd opzich wel netjes :p.
maar wil toch wat meer, ik denk dat deze uitlaat opzich meer geschikt is voor 50cc en ik denk dat ik er met een ander pijpje net wat meer uit kan halen.

Ja, ik kwam er laatst trouwens achter dat het geen team was, maar een gewone mhr.
Toen reed ik met zelfde setup als nu, maar ik moet zeggen dat ik niet eens zeer veel verschil merkte, daarom denk ik dat die uitlaat niet echt top is ;p

Edit @aprilia rx 50 2003



Dit bericht is gewijzigd door yamahaman op 14-11-2011 om 20:50 uur.
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 20:44 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ja rijd opzich wel netjes :p.
maar wil toch wat meer, ik denk dat deze uitlaat opzich meer geschikt is voor 50cc en ik denk dat ik er met een ander pijpje net wat meer uit kan halen.

Ja, ik kwam er laatst trouwens achter dat het geen team was, maar een gewone mhr.
Toen reed ik met zelfde setup als nu, maar ik moet zeggen dat ik niet eens zeer veel verschil merkte, daarom denk ik dat die uitlaat niet echt top is ;p


klopt, metrakit is echt voor 50cc, (voor originele cilinder)
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 20:52 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


klopt, metrakit is echt voor 50cc, (voor originele cilinder)


Ja daarom hoop en verwacht ik ook dat ik met bijvoorbeeld een mk sp pijp er net wat meer uithaal. Of heb je nog een andere pijp als aanrader?
Wil wel graag onderlangs aangezien het met bovenlangs behoorlijk kutten word om dat ding passend te maken i.v.m. rechtsom
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 20:53 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ja daarom hoop en verwacht ik ook dat ik met bijvoorbeeld een mk sp pijp er net wat meer uithaal. Of heb je nog een andere pijp als aanrader?
Wil wel graag onderlangs aangezien het met bovenlangs behoorlijk kutten word om dat ding passend te maken i.v.m. rechtsom


zijn vrij weinig uitlaatjes die onderlangs mooi eronder lopen en alsnog laagtoerig en goed presteren op 70cc
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 20:56 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


zijn vrij weinig uitlaatjes die onderlangs mooi eronder lopen en alsnog laagtoerig en goed presteren op 70cc


haha ja daar was ik al achter :p.
maar ik denk dat toch bijvoorbeeld een metrakit sp of pro race pijp wel echt een flinke verbetering is?
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 20:57 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


haha ja daar was ik al achter :p.
maar ik denk dat toch bijvoorbeeld een metrakit sp of pro race pijp wel echt een flinke verbetering is?


weet je wat het is al je een hoogtoerige uitlaat op een laagtoerige cilinder doet, het blijft onderin wel mooi lopen, maar bovenin kan je wel lang doortrekken, maar echt kracht komt er niet uit, omdat daar de powerband niet licht, dus het voelt heel raar aan
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 21:02 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


weet je wat het is al je een hoogtoerige uitlaat op een laagtoerige cilinder doet, het blijft onderin wel mooi lopen, maar bovenin kan je wel lang doortrekken, maar echt kracht komt er niet uit, omdat daar de powerband niet licht, dus het voelt heel raar aan


Ja oke snap ik.
Maar toch weer mijn vraag, zou het wel beter rijden dan nu?
( wat een lulzeikert ben ik toch ook hé? ) :p

 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
Marcooow 14-11-2011 21:05 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaman
[...]


Ja oke snap ik.
Maar toch weer mijn vraag, zou het wel beter rijden dan nu?
( wat een lulzeikert ben ik toch ook hé? ) :p



die sp denk ik wel, maarja is eigenlijk proberen he
op dat filmpje wat ik op youtube zag, leek die niet echt snel en kom hem niet zo lang doortrekken, maarja dat weet je pas als je erop zit en er zelf op rijd

zeikert valt reuze mee, is toch mooi dat je wat wilt leren
 
faster than a bullet!
yamahaman 14-11-2011 21:11 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


die sp denk ik wel, maarja is eigenlijk proberen he
op dat filmpje wat ik op youtube zag, leek die niet echt snel en kom hem niet zo lang doortrekken, maarja dat weet je pas als je erop zit en er zelf op rijd

zeikert valt reuze mee, is toch mooi dat je wat wilt leren


Ah oke, ja inderdaad. Die zou ik wel keertje van je willen proberen als je dat uitkomt
Ja inderdaad, dat is gewoon proberen.

haha oke, dat scheelt ;p.
Ik heb wel zin trouwens in achterhoek meeting 3! ( als die er komt )
Moeten Leon en jij wel komen!
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved