Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van JB1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
18672
Loginnaam JB1
Volledige naam Jelmer
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  12 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Motor Jawa 634 Nee Ja
Auto Volkswagen Golf III Ja Nee
Motor Honda CB500 Ja Nee
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Auto Volkswagen Golf III Nee Ja
Bromfiets Tomos Standard Ja Ja
Motor Honda CBR400 Nee Ja
Motor Honda CBR600 Nee Ja
Motor Honda VTR SP1 Ja Ja
Motor Honda CBR600 Nee Nee
Auto Volkswagen Golf III Nee Nee
Auto Volkswagen Golf IV Nee Nee

  JB1 heeft 1 project toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Honda MT 16-2-2009 21:53 95%


Pagina 39 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 3-9-2011 2:01 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Jelmeeeer! Nog wakker?


Jep, zal ook wel voorlopig zo blijven ook.

Je moet Jos ff mailen, hij was er vandaag niet, en de rest wil niet zeggen wat ie voor zo'n blokje wil hebben.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 3-9-2011 2:11 Print reply

Posts: 4006
Ok dan.

Nouja, als hij er 200+ voor moet hebben koop ik wel een op Marktplaats. Ik reviseer hem toch, en mijn eigen versnellingsbak komt erin. En als die MT8 koppeling 3plaats en gaar is ook mijn eigen R2 koppeling.

Maar ik mail hem wel even

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 3-9-2011 om 2:11 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 3-9-2011 2:13 Print reply

Posts: 14881
MT8 is sws 4 plater, anders is er aan gesleuteld.
Je moet gewoon carters, kruk, cilinder en kop hebben dus?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 3-9-2011 2:18 Print reply

Posts: 4006
Ja, ik heb hem net gemaild, gewoon gevraagd wat het kost, en of ze incl. cilinder, kop, uitlaat, carburateur en ontsteking zijn. Carb en ontsteking heb ik wel liggen.

En dan komt er sowieso een ori MT8 koppeling in, die R2 korf is een beetje ingeslagen, en de korf en het krukastandwiel lopen niet mooi in lijn.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 3-9-2011 2:21 Print reply

Posts: 14881
Oke, ik heb ook nog wel een adresje voor een proma pijp trouwens, dat nummer zal ik je morgen wel ff toesturen als je me er aan helpt herinneren.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 3-9-2011 2:27 Print reply

Posts: 4006
Hoho, eerst sparen hea

Heb je ooit met origineel MT8-blok gereden trouwens?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 3-9-2011 2:30 Print reply

Posts: 14881
Nee, wel MB8
Maar toen reed ik met 70cc Polini enzo, en ik vond het tergend traag.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 3-9-2011 2:37 Print reply

Posts: 4006
Wel een beetje een powerband? :P

Maar zo'n blokje loopt 85 ofzo, met een bult koppel geloof ik hea?

Trouwens, ik heb net twee adverteerders gemaild op MP, wat ze voor hun MT8 blok moeten hebben, 1 met ori 80 en 125, en 1 met alleen 125. Die met beide cilinders moest voor de hele brommer 200 euro hebben, dus wie weet.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 3-9-2011 2:39 Print reply

Posts: 14881
Als jij een complete MT kan fixen, wil ik wel voor een klein prijsje het frame, de tank en het stalen kontje overnemen denk ik. dan kan ik gewoon een 2e MT opbouwen hiero.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 3-9-2011 2:42 Print reply

Posts: 4006
Het probleem is dat ze beide in Brabant staan, en ik ga niet voor een "handelMT" naar Brabant

Dan laat ik dat blokje lekker opsturen. Sorry
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 3-9-2011 2:43 Print reply

Posts: 14881
Oh oke, ik hoor het wel van je.
Als je nog een adresje moet hebben voor een uitlaat. laat het maar weten
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 3-9-2011 2:45 Print reply

Posts: 4006
Is goed!

En nu ga ik op bed, welterusten!
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Gerard1793 8-9-2011 23:42 Print reply

Posts: 4006
Zo, net eem aan 't vleermoezen vang'n west

Er zat een in de foyer van het café/zalencentrum waar ik werk
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
maerijn 14-9-2011 22:56 Print reply

Posts: 2455
Kan het kwaad om door te blijven rijden met een lekke krukaskeerring als je blijft bijvullen?
 
JB1 14-9-2011 23:01 Print reply

Posts: 14881
Jazeker, niet bevorderlijk voor je krukaslagers en slijtage van de onderdelen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
maerijn 14-9-2011 23:15 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Jazeker, niet bevorderlijk voor je krukaslagers en slijtage van de onderdelen.

Kut, dus het is niet verstandig om 'm naar huis te rijden? Das 40 km.
 
JB1 14-9-2011 23:17 Print reply

Posts: 14881
Verstandig niet nee, maar het valt te proberen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 14-9-2011 23:20 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Verstandig niet nee, maar het valt te proberen.


ja kan wel, zal slijten om het leven maargoed, ikkejw heeft ook een tijdje zonder olie gereden
 
giggitybyte
maerijn 14-9-2011 23:24 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ja kan wel, zal slijten om het leven maargoed, ikkejw heeft ook een tijdje zonder olie gereden

Vrijdag rijdt ik naar huis op de brommer, giet ik hem van te voren helemaal vol en neem ook een flesje mee, kan ik hem onderweg ook nog bijvullen.
 
JB1 14-9-2011 23:26 Print reply

Posts: 14881
Als ie olie lekt word je compressie hoger, en dan kan hij mogelijk zelfs gaan pingelen omdat olie niet samen te drukken valt (is vloeibaar he)
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gerard1793 14-9-2011 23:28 Print reply

Posts: 4006
Dan moet ie wel goed lek zijn hoor

Ik heb ooit m'n keerring er omgekeerd in gezet, lekte ook om het leven, maar hij reed prima. Alleen zat m'n achterpartij onder de olie...
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 14-9-2011 23:31 Print reply

Posts: 14881
O jee.
Maat belt me net op.

Jelmer, ik heb een probleem. Ik reed op Senda van een vriend, en die viel ineens dik ratelend uit.
Er ligt olie onder, en volgens mij ook koelvloeistof.
Ik: Ja, euh, kijk eens naar het blok dan?
Hoor ik hem ff vloeken
Laat maar, krukas is door het carter heen gekomen.

Ik ging stiekem helemaal dood van het lachen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 14-9-2011 23:33 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Als ie olie lekt word je compressie hoger, en dan kan hij mogelijk zelfs gaan pingelen omdat olie niet samen te drukken valt (is vloeibaar he)


uhh olie is wel samen te drukken, water niet

Maar diesel laat koolaanslag achter waardoor je compressie verhouding gigantisch dik word, je bougie komt kool op en dat begint te gloeien en je brommer wil niet meer uit. (had Ikkejw toen hij versnellingsbakolie bij de benzine deed om te smeren )

@ Senda verhaal, wahahahahhaha troep

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-9-2011 om 23:33 uur.
 
giggitybyte
Gerard1793 14-9-2011 23:34 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
O jee.
Maat belt me net op.

Jelmer, ik heb een probleem. Ik reed op Senda van een vriend, en die viel ineens dik ratelend uit.
Er ligt olie onder, en volgens mij ook koelvloeistof.
Ik: Ja, euh, kijk eens naar het blok dan?
Hoor ik hem ff vloeken
Laat maar, krukas is door het carter heen gekomen.

Ik ging stiekem helemaal dood van het lachen

Waaaahahahahahaa

Laat hem even foto's maken!
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
maerijn 14-9-2011 23:35 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


uhh olie is wel samen te drukken, water niet

Maar diesel laat koolaanslag achter waardoor je compressie verhouding gigantisch dik word, je bougie komt kool op en dat begint te gloeien en je brommer wil niet meer uit. (had Ikkejw toen hij versnellingsbakolie bij de benzine deed om te smeren )

@ Senda verhaal, wahahahahhaha troep

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-9-2011 om 23:33 uur.

Oh maar dat had ik pas, ik sleuteltje omdraaien en eruit, blijftie gewoon lopen! Uiteindelijk bougiekabel eraf gehaald. Vreemd genoeg nu niet meer

Dit bericht is gewijzigd door maerijn op 14-9-2011 om 23:35 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 39 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved