Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van casefan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 994 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
17653
Loginnaam casefan
Volledige naam Thomas Brasser
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Gilze  
Telefoonnummer
Leeftijd 33 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres thecasefan at hotmail dot com
Registratiedatum 21-8-2008
Aantal posts 3 Zoek userposts
Profile hits 464

  0 voertuigen gevonden in dit profiel.
casefan heeft geen voertuigen in zijn/haar profiel ingevuld.

  casefan heeft 0 projecten toegevoegd.
casefan heeft nog geen projecten toegevoegd.


Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Mike-MTX 21-8-2008 15:39 Print reply

Posts: 943
welkom ,
die orion bikes zijn wel heel klein he ..?
wil je daar dagelijks mee gaan rijden ?
 
jan-dx11 21-8-2008 15:44 Print reply

Posts: 4931
wrom ben jij case fan??
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
grasmaaier89 21-8-2008 15:55 Print reply

Posts: 14412
welkom
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
casefan 22-8-2008 13:05 Print reply
Posts: 3
Ik neem de 30, niet de 29. Die is ongv. 30cm langer

http://www.orionmoto...2ef02ca34731006ead97 <-- die:P
 
Mike-MTX 22-8-2008 13:08 Print reply

Posts: 943
okee,, wel vet ding idd
maar zit hoogte is alsnog niet echt hoog
 
jan-dx11 22-8-2008 13:19 Print reply

Posts: 4931
kerel koop een rieju
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
rieju_racer 22-8-2008 13:20 Print reply

Posts: 1308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
kerel koop een rieju

zo ist maar net
 
Tijd is geld, geld is bier, en bier is lekker
casefan 23-8-2008 18:59 Print reply
Posts: 3
Ik heb hem binnen, en naast een paar kleine minpuntjes vind ik hem top.

- er missen wat (onbelangrijke) moertjes en boutjes.
- stickers zitten niet overal kaarsrecht.
- uitlaat systeem lekt bij een verbinding van buis naar andere buis.

Allemaal redelijk eenvoudig op te lossen, en de hoogte is perfect voor mij, (1.90).


Foto's komen zsm
 
Niek de Wildt 23-8-2008 19:45 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: casefan
Ik heb hem binnen, en naast een paar kleine minpuntjes vind ik hem top.

- er missen wat (onbelangrijke) moertjes en boutjes.
- stickers zitten niet overal kaarsrecht.
- uitlaat systeem lekt bij een verbinding van buis naar andere buis.

Allemaal redelijk eenvoudig op te lossen, en de hoogte is perfect voor mij, (1.90).


Foto's komen zsm


hoe lang denk je hiermee te kunnen rijden voordat iets belangrijks het begeeft?
 
RXBaz 23-8-2008 19:51 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: casefan
Ik heb hem binnen, en naast een paar kleine minpuntjes vind ik hem top.

- er missen wat (onbelangrijke) moertjes en boutjes.
- stickers zitten niet overal kaarsrecht.
- uitlaat systeem lekt bij een verbinding van buis naar andere buis.

Allemaal redelijk eenvoudig op te lossen, en de hoogte is perfect voor mij, (1.90).


Foto's komen zsm


als ie op die manier uit de fabriek komt...

zegt dat wel wat over de fabricage en montage methodes

alvast sterkte met (de waars zeeer korte duur) van je nieuwe aanmiskoop
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
jan-dx11 23-8-2008 20:10 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: casefan
Ik heb hem binnen, en naast een paar kleine minpuntjes vind ik hem top.

- er missen wat (onbelangrijke) moertjes en boutjes.
- stickers zitten niet overal kaarsrecht.
- uitlaat systeem lekt bij een verbinding van buis naar andere buis.

Allemaal redelijk eenvoudig op te lossen, en de hoogte is perfect voor mij, (1.90).


Foto's komen zsm


mooi dat je er blij mee bent
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved