Lambal United-Gang
Mallemeeuw (raymon uit Rosmalen)
jammerr (Pien uit Rosmalen)
blukaap2(harrie uit Geldrop)
REPSOL_MIKE (mike uit Oss)
Marthijn (marthijn uit Oss)
RUTGER_86 (rutger uit Rosmalen)
gollem (bas uit Geffen)
Crazy-maine (jermaine,den bosch)
bart de schakelgek (barduh uit WELL)
hondacrosser (maarten uit Gemonde)
jeepee (jp uit Oss)
maxisport (pim uit Rosmalen)
kanzlooz (kim uit tilburg)
LambalraceR (Mark-jan uit Rosmalen/vegHELL)
hey jongens en tot mijn grote vreugde ook meiden
this is me!!
verder ben ik helemaal dol van HONDA!!!
lijkt me duidelijk!!
[img]http://www.atwtrading.com/Nieuwe%20map/mallemeeuw.jpg [/img]
leden:
mallemeeuw
zundappchefke
supernova
mulder
maiky
check me ex ns-1!!!!!!!
oude staat:
nieuwe staat:
vandaag maandag 25-10-2004 heb ik me auto rijbewijsje gehaald alles in 1x gedaan!!
14-02-05 eindelijk me ns-1 verkoopt!!!
vandaag 09-05-2005: goed uitgepakt
46
vandaag 06-06-2005 perfect gedaan
vandaag 02-11-2005 uiteraard geslaagd
en vandaag 3-11-2005 heb ik me rijbewijs opgehaald voor de motor!
hier hoork ook bij:
yooo voor alle brabo's!!
hier link van het nr reservebelg
http://www.atwtradin...0map/Reservebelg.mp3
hier de songtekst van reservebelg
de genen die t nodig hebben weten t wel
Songtekst Reservebelg.
Ik wil me er niet mee bemoeien, het probleem is niet van mijn.
Maar als der geen Belgen meer groeien, dan wil ik der graag 1 zijn.
Laat bouwdewijn mijn weten, der zijn Belgen tekort.
Kan Holland het vergeten, omdat ik dan Belg word.
Ik ben een Reservebelg een Reservebelg ik word zo graag een Vlaamse Belg.
Plezant en dik, ene Reservebelg bennen kik.
Op onze grote aarde, loopt heel wat volk rond.
Dat er zo weinigen zijn van Vlaanderen, dat is toch niet gezond.
Het stikt van de Chinezen, nou ik trek echt geen party.
Maar het zou toch beter wezen, wat Belgen der bij.
Ik ben een Reservebelg een Reservebelg ik word zo graag een Vlaamse Belg.
Plezant en dik, ene Reservebelg bennen kik.
Wij rekte aarde Brabo?s, zitten op de bank
En vermaken ons wel degelijk, met Vlaamse drank.
Wit bier, Ryck en koning, trippelkes en gus.
Ene Reservebelg te wezen, is dan een goeie keus.
Ik ben een Reservebelg een Reservebelg ik word zo graag een Vlaamse Belg.
Plezant en dik, ene Reservebelg bennen kik.
Ik ben een Reservebelg een Reservebelg ik word zo graag een Vlaamse Belg.
Plezant en dik, ene Reservebelg bennen kik.
Ik ben een Reservebelg een Reservebelg ik word zo graag een Vlaamse Belg.
Plezant en dik, ene Reservebelg bennen kik.
hier swerelds beste f1 coureur:
ayrton senna
"In life unbeatable - in death irreplaceble"
jah hoor di is die dan!! onze nieuwe paus!!
[img]http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1080276537.10725.jpg [/img]
Benedictus XVI
ok wat doen we in turky met de bandenbaan in het waterpark?
juist banden opstapelen in LU vorm.
en nu nog het BF vragenlijstje:
In bezit van geldig brommercertificaat: ja
Aantal keer over certificaat gedaan: 1
Verzekerd: soort van
Aantal brommers: 1 en een minibike dus eik 2
Merken + types brommer(s): honda ns-1
Aantal boetes en waarvoor: 2 0,9kw en komt er nog 1 aan voor onverzekerde mbx op roller
De mooiste brommer vind ik: honda ns-1
Honda's vind ik: beste prijs kwalliteits vergelijk dus super
Suzuki's vind ik: geen ervaring mee
Yamaha's vind ik: tjah geen ervaring mee
Minarelli blokjes vind ik: zit bordevol met dode minerale
pleepoten (Sc**ters) vind ik: heb em altyd al afgevraagd hoeveel kluun der in een zo?n dixi kan
Crossen vind ik: leuk maar doe dan liever racen
Ik wil echt niet gezien worden op een: dixiof woute moter
Rijden of sleutelen: twee voor de prijs van 1
Crossen, racen of toeren: racen en toeren
De juten vind ik: trieste gasten die der eigen brommertijd vergeten zijn.
Meetings vind ik: leuk maar liever geen dixi?s erbij
Helmen vind ik: goed liever een kut kapsel dan een kutkop doort vallen
Tunen vind ik: wel leuk maar moet me er echt nog in verdiepen/veel leren
Ik zou iemand wel/niet op mijn brommer laten rijden: ligt aan perso
Meiden en schakels zijn: vet,stoer!! En vooral om ene strakke plasser van te krijgen
Lude vind ik wel/niet kaal lijken: ehm een persoon met minder veel haar
Brommerforum vind ik: vet forum 1 van de beste die er is.
Bob Ross wie kent m niet!!!
De oorsprong van de motorrijdersgroet
De oorsprong van de motorrijdersgroet ligt in het stenen tijdperk.
Er waren toen maar heel weinig motorrijders. Er waren nauwelijks verharde wegen en de wielen waren van steen.
Alleen echte bikkels verdroegen de ongemakken van het motorrijden.
Wanneer twee zulke bikkels elkaar tegenkwamen, stopten ze, stapten af en lieten elkaar de geopende hand zien, om zo te bewijzen dat ze er geen vuistbijl in hadden verborgen.
Zo is de motorrijdersgroet ontstaan.
Winterrijders en softies (ook wel mietjes genaamd).
Onder dezelfde moeilijke omstandigheden zijn op de dag van vandaag nog de winterrijders onderweg.
Motorrijders zijn oftewel winterrijders of softies.
Softies kom je in April in het kantoor van de verzekeringsmaatschappij tegen, waar ze hun afgemelde bike weer aanmelden.
Winterrijders daarentegen rijden door. Hun aantal is gering.
Als twee winterrijders elkaar tegenkomen zijn ze heel blij en groeten. Vanaf April groeten winterrijders niet meer. Want winterrijders groeten geen softies.
Softies herken je daaraan, dat ze in de eerste weken van de lente wild en met twee handen alles groeten wat zich op twee wielen voortbeweegt.
Ze zijn zo opgewonden, dat ze vergeten dat iets verderop een bocht ligt.
Ze hebben altijd schoon ondergoed aan - je zou eventueel in het hospitaal kunnen belanden.
De verboden groet
Het groeten door motorrijders is aan strenge regels gebonden en wordt door beginnelingen terecht als uiterst ingewikkeld ervaren.
Het is omgeven door allerlei geboden en verboden.
Het bekendste verbod luidt als volgt:
Groet nooit een tweewieler die minder als 250 cc cylinderinhoud heeft.
Zoiets is geen motor.
Wie uit nonchalance scooters of lichte motoren groet, staat voor schut en verliest zijn zelfrespect.
Een aparte categorie: Oldtimers
Oldtimers worden in principe vriendelijk en vol bewondering gegroet ongeacht de cylinderinhoud.
Oldtimers worden meestal door technisch begaafde oudere heren bereden, de zogenaamde ouwe techneuten.
Die worden met respect behandeld. Kom je een ouwe techneut tegen, wacht je af of hij groet.
Vanaf de lente tot de herfst groeten velen niet omdat het winterrijders zijn - en winterrijders groeten geen softies.
Het groeten op de autosnelweg
Niet geregeld en daarom eigenlijk niet bestaand is de cultuur van motorrijdersgroet op de autosnelweg.
Zelfs zeer ervaren motorrijders kunnen niet zeggen of men tegemoetkomende motorrijders over zes rijstroken en de middenberm heen, groeten moet.
Rijtechnisch wordt het groeten een probleem bij het inhalen.
De klassieke linkerhand wordt door degene die ingehaald wordt, niet gezien. Groet je met de linkerhand voor het lichaam langs naar rechts, denken automobilisten dat je last hebt van een zwerm sprinkhanen of kramp in de onderarm.
De "Rossi-groet"
De "Rossi-groet" (zo plat mogelijk op z'n kant, een knie raakt het asfalt) geldt als zijnde z??r riskant.
In het algemeen wordt hij als bewijs van extreme stuurkunst gezien, maar het is aan te raden in ieder geval van tevoren schoon ondergoed aan te trekken (zie boven).
"Rossi-groet"-rijders rijden uitsluitend op het buitenste profiel en vergelijken met elkaar wie de scherpst afgesleten voetsteunen heeft.
Wie de kunst van de "Rossi-groet" niet beheerst en hem toch uitvoert, riskeert zijn allerlaatste, de zogenaamde "Gouden Groet".
Redenen waarom Harley-rijders niet teruggroeten
1. De garantie vervalt als hij een niet Amerikaans produkt groet.
2. Met het dikke leer en de nieten krijgt hij zijn arm niet omhoog.
3. Hij groet uit principe geen rijders, die hun bike al geheel hebben betaald.
4. Hij is bang dat zijn stuur eraf trilt als hij het loslaat.
5. De rijwind zou de nieuwe tatouages eraf kunnen blazen.
6. Hij heeft een eeuwigheid nodig om aansluitend, vanwege de vibraties zijn handvat weer terug te vinden.
7. Hij kan niet onderscheiden of de ander groet of zijn oren dichthoudt.
8. Hij heeft vanwege de vibraties klittenband tussen handvat en zijn handschoen.
9. Hij heeft zojuist in het economisch gedeelte van de krant gelezen, dat Honda voor 60% paticipeert in Harley.
10.Sedert de openbare verkoop van zijn vorige Harley haat hij alle mensen die een hand opsteken.
11.Zijn Bangkok-Rolex zou nat kunnen worden.
12.De linkerhelft van zijn stuur zou gejat kunnen worden.
13.De linkerhelft van zijn stuur werd reeds gejat en nu houdt hij zich aan de kilometerteller vast.
14.Hij houdt met zijn linkerhand zijn rechterspiegel vast om te voorkomen dat die er af trilt.
15.Hij heeft twee handen nodig om met zijn vingers de volgende afbetaling na te tellen.
16.Hij poetst net zijn chromen luchtfilterdeksel.
17.Als hij maar met ??n hand zijn stuur vasthoudt gaat ie op z'n bek.
Redenen waarom rijders van een Gold Wing niet groeten
1. Volgens het Honda-instructieboekje mag hij zijn stuur pas loslaten
als de bike stilstaat, de sleutel uit het contactslot is getrokken,
de middenbok is uitgeklapt en de radio uitgeschakeld is.
2. Op het instrumentenpaneel is geen knop voor "automatisch terugzwaaien"aanwezig.
3. Hij is net ingedut.
4. Hij krijgt zijn arm wegens ouderdomsklachten niet meer omhoog.
5. Hij heeft via zijn handy een conferentieschakeling met zijn brooker en de ING-bank.
6. 't Vrouwtje heeft hem verboden vreemden te groeten.
7. Hij is net bezig alle lampjes van zijn "kerstboom" te tellen.
8. Hij sorteert op dit moment zijn CD verzameling.
9. De hand voor de antenne stoort de TV-ontvangst.
10.Hij ruimt net de vaatwasser in.
11.Vanwege zijn Alzheimer weet hij aansluitend niet meer waar hij zijn hand moet laten.
12.Hij vindt aansluitend tussen alle knopjes, lampjes, schakelaars en hendeltjes zijn stuur niet meer.
13.Hij verwisselt juist de batterij van zijn pacemaker.
14.Hij zoekt net in zijn boordcomputer, wat "opgestoken hand van een vreemde motorrijder" betekent.
15.Hij groet wel altijd, maar vanwege de troep rond zijn stuur ziet niemand zijn hand
vandaag 15-07-2006 honda cb-1 gekocht!!
foto!!