Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van BenjaminDG

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 117 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
13992
Loginnaam BenjaminDG
Volledige naam Benjamin De Graef
Afbeelding / foto Niet ingevuld
Woonplaats Vlaanderen  
Telefoonnummer 0486 94 22 42
Leeftijd 27 jaar
E-mail adres bens_de_graef at msn dot com
Messenger adres
Registratiedatum 18-3-2007
Aantal posts 4605 Zoek userposts
Profile hits 22978

  10 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Motor Yamaha RD 350 Ja Ja
Bromfiets Honda MB Ja Ja
Bromfiets Honda MB Ja Ja
Motor Honda CB500 Ja Ja
Motor Yamaha FZR1000 Ja Nee
Motor Honda MB Ja Ja
Motor Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Aprilia AF1 Sintesi Ja Nee
Motor Suzuki GSX750R Ja Ja
Motor Suzuki GSX750R Ja Ja

  BenjaminDG heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
Honda MB racer 23-11-2009 13:37 75%
Ombouw Cagiva mito van 125cc naar 250/350cc 23-1-2010 20:10 20%
Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor 13-10-2011 22:01 80%


Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tombrom 18-3-2007 20:29 Print reply
Posts: 15925
hey welkom kerol
 
Bulletproof 18-3-2007 20:31 Print reply

Posts: 3350
Welkom
 
BenjaminDG 18-3-2007 21:09 Print reply

Posts: 4605
danke
 
Vlaanderen vrij!
stoeptegel 23-5-2007 11:12 Print reply

Posts: 3085
mb ownatsj
 
80 cc ownatsj
Derbi-Olaf 14-11-2009 22:32 Print reply

Posts: 14993


is btw een foto'tje van de koppeling

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 14-11-2009 om 22:36 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
mb8 26-12-2009 21:28 Print reply
Posts: 90
he mb broeder, boekt ie al een beetje die van jou?
 
BenjaminDG 26-12-2009 21:33 Print reply

Posts: 4605
Neen, heb hem nog niet kunnen testen op het asfalt.

Mijn achterwiel ligt er nog uit om mijn achterste schijfrem te kunnen maken.

Zie mijn project pagina bij gallery, dan krijg je een indruk van hoe de monteerplaat van de achterste schijfrem er uit gaat zien.

Ben ook bezig met mijn voetsteunen en rem/schakel pedaal aan te passen (1 omhoog, 2-3-4-5-6 naar om laag )
 
Vlaanderen vrij!
mb8 26-12-2009 21:51 Print reply
Posts: 90
begint er ontzettend goed uit te zien, vooral dat achterschijf idee en je scharnier hendels, btw welke hendels heb je gebruikt ik kan maar niets vinden wat past....
 
BenjaminDG 26-12-2009 21:54 Print reply

Posts: 4605
Bedoel je met hendels, het rempedaal?

Dat is van een Suzuki VX800, maar van andere motoren is ook aanpasbaar.

Die voetsteunen (achterste) zijn van een Yamaha FZR 1000, maar van een andere motor zullen ook wel passen denk ik.
 
Vlaanderen vrij!
mb8 27-12-2009 15:57 Print reply
Posts: 90
gaaf!!
 
st.nyksterdriver 11-3-2010 21:46 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Als er 25 kw op papier staat is het toch goed? Dan kun je toch vol vermogen rijden

Maar goed hiermee helpen we de topicstarter niet.


totdat je een ongeluk krijgt en je verzekering erachter komt dat die alleen op papier begrenst is en eigenlijk gewoon vol vermogen terwijl de eigenaar/berijder dat helemaal niet mag
 
BenjaminDG 14-3-2010 15:10 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]


totdat je een ongeluk krijgt en je verzekering erachter komt dat die alleen op papier begrenst is en eigenlijk gewoon vol vermogen terwijl de eigenaar/berijder dat helemaal niet mag


Gezaag, 90% hier voert zijn brommer op dus dat is net het zelfde.

En de kans dat ze er achter komen is wel héél klein

Waarom post je het nog eens in mijn profiel als het al in het topic staat?
 
Vlaanderen vrij!
st.nyksterdriver 14-3-2010 15:24 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Gezaag, 90% hier voert zijn brommer op dus dat is net het zelfde.

En de kans dat ze er achter komen is wel héél klein

Waarom post je het nog eens in mijn profiel als het al in het topic staat?

omdat je zei hier heeft de TS niks aan
 
Paul de Salmiakbal 14-4-2010 20:47 Print reply

Posts: 5285
Never try, never succeed.
 
XDr4g0nX 29-5-2010 18:45 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Kenny

Weet jij hoe lang het duurt voor de admins een FAQ post goedkeuren?

Bij mij was het een dag of 2.

Ook al ben ik niet de Kenny die jij bedoelde
 
Signature: [==||========] 20% complete
ChielTZR 5-7-2010 18:02 Print reply

Posts: 6016
Ik denk dat je wel ergens gelijk hebt dat 5 maten sproeier verandering niet direct hoeft te betekenen dat je brom slecht loopt
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Pixl 5-7-2010 18:09 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
Ik denk dat je wel ergens gelijk hebt dat 5 maten sproeier verandering niet direct hoeft te betekenen dat je brom slecht loopt


kut chiel, hou gewoon je bek

kheb 't zelf ondervonden, is dus wel zo.
 
So fuckin' what!?
ChielTZR 5-7-2010 18:09 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


kut chiel, hou gewoon je bek

kheb 't zelf ondervonden, is dus wel zo.


Heb geen zin in discussie, btw, als jij iets ervaart wil het zeggen dat het voor iedereen zo is ?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Freddy-fish 5-7-2010 18:13 Print reply

Posts: 2129
wat voor brommer gaat het eigenlijk om, dat geblaat ammel
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
ChielTZR 5-7-2010 18:14 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
wat voor brommer gaat het eigenlijk om, dat geblaat ammel


Alles je het geblaat vindt, waarom bemoei je je er dan mee?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Freddy-fish 5-7-2010 18:16 Print reply

Posts: 2129
gewoon nieuwsgierig maar ik kwam het al in 2 user forum dingetjes tege dusja
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
ChielTZR 5-7-2010 18:17 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
gewoon nieuwsgierig maar ik kwam het al in 2 user forum dingetjes tege dusja


Nja, gaat wat ik ervan begrepen heb gewoon om een willekeurige setup.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
BenjaminDG 8-7-2010 17:20 Print reply

Posts: 4605
Gaat om het feit dat je een standaard straat brommer met een sproeier maat 105 ook nog goed kan laten lopen als met sproeier maat 100 (5 maten verschil dus).

Wat volgens pixl niet is.

Voor sprint gedoe maakt dit wel uit omdat deze perfect (zou moeten) zijn afgestelt op die sproeier en de omstandigheden.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-7-2010 om 17:22 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 8-7-2010 17:21 Print reply

Posts: 60385
ja, maar hij zegt het uit eigen ervaring dat wat jij zegt niet opgaat.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Pixl 8-7-2010 17:22 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Gaat om het feit dat je een standaard straat brommer met een sproeier maat 105 ook nog goed kan laten lopen als met sproeier maat 100 (5 maten verschil dus).

Wat volgens pixl niet is.

Voor sprint gedoe maakt dit wel uit omdat deze perfect (zou moeten zijn) zijn afgestelt op die sproeier en de omstandigheden.


hou nou maar op jonge, als ik sproeier 105 in m'n brommer monteer dan loopt die echt niet meer goed.

en ik zeg het er nog maar een keer bij; dat zeg ik uit eigen ervaring.

Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 8-7-2010 om 17:22 uur.
 
So fuckin' what!?

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved