Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van Derbi-Olaf

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 684 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
13836
Loginnaam Derbi-Olaf
Volledige naam olaf keiren
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats maaseik  
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  22 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Motor Honda CRF 450F Nee Nee
Motor Husqvarna WR360 Ja Nee
Auto Triumph Spitfire Ja Ja
Motor Fantic Trial Ja Ja
Motor Fantic Trial Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Auto Triumph Herald Ja Ja
Auto Austin Mini Nee Ja
Motor Fantic Trial Ja Ja
Motor BMW K1100RS Ja Ja
Motor Honda MBX 80 Nee Ja
Motor Zelfbouw Miniracer Ja Ja
Bromfiets Derbi GPR 50 Replica 1999 tot 2001 Ja Ja
Bromfiets Mobylette Kaptein Ja Ja
Bromfiets Honda MB Ja Ja
Bromfiets Vespa Ciao Ja Nee
Bromfiets Honda MTX-ot Ja Ja
Motor Husqvarna WR360 Nee Ja
Auto Alfa Romeo 156 Nee Ja
Motor Triumph Daytona Ja Ja
Motor Yamaha YZF R6 Ja Nee
Bromfiets Mobylette AV50 Ja Nee

  Derbi-Olaf heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
fantic 303 type 2 restauratie 13-3-2007 20:39 85%
Derbi GPR - XEROXreplica 21-9-2008 9:14 25%
BMW 1502 M42 Turbo 24-12-2012 15:57 0%


Pagina 84 van 111
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 109, 110, 111Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

.luuk 21-3-2010 16:14 Print reply

Posts: 1483
naja ik ging gisterenavond op de brom, was een ritje van 5 km.
vanaf m'n nek tot aan mijn sokken nat kom ik daar aan: droog
 
tomengels 21-3-2010 18:25 Print reply
Posts: 22
Nee ik zit niet in Maaseik op school.
 
't Gaat nooit hard genoeg, behalve als je op je bek gaat.
Derbi-Olaf 21-3-2010 18:26 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomengels
Nee ik zit niet in Maaseik op school.

ow oké, heb 3 jaar geleden bij een tom uit helden in de klas gezeten, had ook een cross-vespa...
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Niek de Wildt 21-3-2010 19:22 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
nsr50 voor in de sobw


Dat zijn dan flink dikke pijpen, die 2de komt in de buurt van de pro race70 pijp...
Denk dat hij er beter op heeft gereden met de eerste pijp.
 
kenny77 21-3-2010 19:25 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Dat zijn dan flink dikke pijpen, die 2de komt in de buurt van de pro race70 pijp...
Denk dat hij er beter op heeft gereden met de eerste pijp.


zijn inderdaad dik.
de dikste zit nu op mijn rd, 63cc.

stonden ook nummers op dit waren 2 en 3 , hij had er nog veel meer gehad, maar allemaal verkocht.

die dikke doet het wel lekker op mijn rd.
 
Niek de Wildt 21-3-2010 19:26 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


zijn inderdaad dik.
de dikste zit nu op mijn rd, 63cc.

stonden ook nummers op dit waren 2 en 3 , hij had er nog veel meer gehad, maar allemaal verkocht.

die dikke doet het wel lekker op mijn rd.


Powerband @ rd63 ?
 
kenny77 21-3-2010 19:30 Print reply

Posts: 29286
teller klopt niet.

7000 toeren was 8000 toeren op de testbank op mijn dt (daar zat deze teller eerst op), dus hoeveel die bij hogere toeren tallen afwijkt weet ik niet.

op de teller, nu die een beetje is afgesteld van 9000 en dan begint hij bij 11500 te stotteren.

met de andere carburateur ging de powerband door tot 12500 ofzo.

maarja dat is allemaal niet betrouwbaar.


 
Derbi-Olaf 21-3-2010 19:51 Print reply

Posts: 14999
moet btw ff kijken, binnen nu en komende week heb ik wss mijn 125blokje ook lopend (vandaag alles gespoten met 2K-lak.

Even kijken wat ik eronder hang voor de meeting, wss lijkt me 50cc wat veiliger
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 21-3-2010 19:53 Print reply

Posts: 29286
maar 125 wel toffer.

 
Derbi-Olaf 21-3-2010 19:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
maar 125 wel toffer.


da's waar

Ik zie wel, ben een beetje panisch geworden om ver te rijden met mijn sjnelle MB-8 blokjes
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 21-3-2010 19:58 Print reply

Posts: 29286
Mhh dat kan ik me wel voorstellen.
 
Derbi-Olaf 21-3-2010 19:59 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Mhh dat kan ik me wel voorstellen.

Hoewel dit uiteraard weer bedoeld was als "betrouwbaar snel blok"


 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 21-3-2010 20:00 Print reply

Posts: 29286
Ik zie/hoor het zondag wel.
 
Derbi-Olaf 21-3-2010 20:02 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik zie/hoor het zondag wel.

is prima, je zou er met kai naar toe gaan zach ik ?

Maaseik ligt toch ong. op de route dus
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 21-3-2010 20:05 Print reply

Posts: 29286
Misschien dat we wel bij jou treffen ofzo.
tenminste dat heb ik zo half en half gesnapt op de limbo meeting, maar dat is nog even afwachten.
 
Derbi-Olaf 23-3-2010 16:17 Print reply

Posts: 14999
Mt8-blokje heb ik er nu iig ff onder hangen, gaat dat het verekt, staat wel licht vertand

maarja, moet nog inrijden hea heb er net ff 25km mee gereden :P


Had natuurlijk wel al weer prijs na 5 minuten :"vind je dat nog normaal dat je hier zo'n lawaai staat te maken?"


had er nog geen luchtfilter op dus ding maakt een pokkeherrie
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 23-3-2010 16:34 Print reply

Posts: 29286

ben ik weer de langzaamste eruit.

Maar zeker leuk.

Mensen uit de buurt toch, kunnen het 2 takt geluid niet waarderen.



Ik zit nog met de afstelling van mijn rd te klooien (zo wie zo al niet mijn sterkste punt. ).

gister avond heel even gereden hij stottert nog bij de 11/12k, dus trok ik hem gister eens door 2, 3, 4 en toen bij de 10 of 11ooo toeren viel het vermogen weg.
maar rustig naar huis gereden, dadelijk eens kijken, of er niks kapoet is.

Kan ook nog zijn dat de benzine filter of immi kraan de benzine stroom belemmert.
Heb ik ook eens op mijn dt gehad.
 
Derbi-Olaf 23-3-2010 17:42 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77

ben ik weer de langzaamste eruit.

Maar zeker leuk.

Mensen uit de buurt toch, kunnen het 2 takt geluid niet waarderen.



Ik zit nog met de afstelling van mijn rd te klooien (zo wie zo al niet mijn sterkste punt. ).

gister avond heel even gereden hij stottert nog bij de 11/12k, dus trok ik hem gister eens door 2, 3, 4 en toen bij de 10 of 11ooo toeren viel het vermogen weg.
maar rustig naar huis gereden, dadelijk eens kijken, of er niks kapoet is.

Kan ook nog zijn dat de benzine filter of immi kraan de benzine stroom belemmert.
Heb ik ook eens op mijn dt gehad.

Toevallig had ik met het 50cc MB blokje precies hetzelfde, daar stond 'ie bovenin te rijk afgesteld iig heb het maar zo gelaten, dan kon ik hem niet overbelasten
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 23-3-2010 17:43 Print reply

Posts: 29286
mhh dat is wel waar.


 
Derbi-Olaf 23-3-2010 17:45 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
mhh dat is wel waar.



Heb je toevallig nog een setje versterkte veertjes liggen voor honda koppelingen ?


Mijn 5plaats het het vermogen namelijk niet
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 23-3-2010 17:52 Print reply

Posts: 29286


maar je kan de cr80 veren wel even lenen van de cr80 koppeling

die zijn iets langer:



maar dan moet ik ze over een tijdje wel weer terug hebben anders heb ik er geen voor de nsr.

voor de rest hebben we ook alleen normale.
en in het nsr blok , maarja dan moet ik die gaan slopen.
 
Derbi-Olaf 23-3-2010 17:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


maar je kan de cr80 veren wel even lenen van de cr80 koppeling

die zijn iets langer:

afbeelding

maar dan moet ik ze over een tijdje wel weer terug hebben anders heb ik er geen voor de nsr.

voor de rest hebben we ook alleen normale.
en in het nsr blok , maarja dan moet ik die gaan slopen.

Hmzz, dan zoek ik wel verder, anders worden het van die ingewikkelde constructies

ofwel een paar dikke ringen erachter
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 23-3-2010 17:56 Print reply

Posts: 29286
oke is ook goed.
 
Niek de Wildt 24-3-2010 0:08 Print reply
Posts: 7168
Olaf, hoe staat het nu met het draaien/persen van een nieuwe cilinderbus?

Ik heb daar inmiddels met een bekende ouwe rot op 2takt gebied over gesproken, die mij heel wat concrete informatie hierover heeft kunnen geven, en als jij dit dus nog gaat uitvoeren heb ik wel wat adviezen.
 
ikkejw 24-3-2010 1:21 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Olaf, hoe staat het nu met het draaien/persen van een nieuwe cilinderbus?

Ik heb daar inmiddels met een bekende ouwe rot op 2takt gebied over gesproken, die mij heel wat concrete informatie hierover heeft kunnen geven, en als jij dit dus nog gaat uitvoeren heb ik wel wat adviezen.



zou je me die info willen inboxen?
 
Preserve nature - Always wear a helmet

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 84 van 111
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 109, 110, 111Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved