Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1164 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 588045


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 87 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 18-1-2010 14:04 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Wanneer heb je de berekeningen exact nodig. Ik had al een deel af staat me bij, moet ff alle gegevens weer uit de inboxjes halen, omdat m'n computer dood was gegaan. Ik denk er wel steeds aan, maar als ik er tijd voor heb vergeet ik het. Dus als ik weer eens op msn oid ziet te nietsen moet je het ff zeggen . Ik ga ff kijken of ik er zo meteen als ik thuis ben verder mee kan voor dat ik naar vriendinlief ga.


Als ik de cilinder heb.

Wanneer die klaar is heb ik helaas geen idee van, maar het is dus niet zo dat ik het op stel en sprong nodig heb.
Zou wel handig zijn als ik het binnenkort heb, dan kan ik misschien al wat gegevens richting Niek sturen dan kan hij (als hij tijd heeft) al naar de uitlaat berekening kijken.
Dan kan ik al aan de slag met de uitlaat conussen te maken.

Ik zal de gegevens wel weer even opnieuw samenvatten, hoef je zelf niet te zoeken.
(nu heb ik zelf ook niet veel tijd, want ik moet nog leren voor een tentamen wat ik dadelijk heb. )

Edit: ik zal vaavond wel even alles in een mail samenvatten , en dan kijk je maar wanneer je een keertje aan het vervelen bent.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 14:06 uur.
 
Joel_koningslust 18-1-2010 14:05 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]



zo kun je het ook nog bekijken daarom heb ik ook membraam genomen
en omdat het voor mij beter uitkwam om met membraam te gaan werken


jah, maarja jij hebt de nadelen van beide gekombineerd
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 14:07 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
zelfbouw brug laat ik wel lassen bij mn pa opt werk. materiaal heb ik al een hoop van liggen gezien dat toch gratisch is bij mn pa opt werk


Oke dat is inderdaad ook een mogelijkheid.
 
yamahadt1986 18-1-2010 14:08 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


jah, maarja jij hebt de nadelen van beide gekombineerd




jaa daar heb je gelijk in maar dat wil niet zeggen dat ik geen roterende inlaat kan maken.
maar ik wou gewoon een membraam nemen omdat het me wat beter leek.
maar als ik met de sobw mee zou gaan rijden wat ik eerst ook in gedachte had om te gaan doen dan had ik wel voor de roterende inlaat gekozen.


edit:

maar het is iniedergeval een leuk idee om dat te gaan bouwen.
ik ben erg benieuwd.
mischien moet je even kijken voor een 529 frame van zundapp de voorkant is van staal en de achterkant van aluminium
en er is zeer makkelijk een achterbrug voor te maken.


Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 18-1-2010 om 14:11 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
BIET 18-1-2010 14:10 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Als ik de cilinder heb.

Wanneer die klaar is heb ik helaas geen idee van, maar het is dus niet zo dat ik het op stel en sprong nodig heb.
Zou wel handig zijn als ik het binnenkort heb, dan kan ik misschien al wat gegevens richting Niek sturen dan kan hij (als hij tijd heeft) al naar de uitlaat berekening kijken.
Dan kan ik al aan de slag met de uitlaat conussen te maken.

Ik zal de gegevens wel weer even opnieuw samenvatten, hoef je zelf niet te zoeken.
(nu heb ik zelf ook niet veel tijd, want ik moet nog leren voor een tentamen wat ik dadelijk heb. )

Edit: ik zal vaavond wel even alles in een mail samenvatten , en dan kijk je maar wanneer je een keertje aan het vervelen bent.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 14:06 uur.

Ik raad toch aan om de gegevens voor de uitlaat direct uit de cilinder af te meten, nadat deze bewerkt is. Stel jij maakt je uitlaatpoort per ongeluk een halve mm hoger, dat veranderd de zaak . Maar ik zie de gegevens wel verschijnen. Dan hossel ik het .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 18-1-2010 14:17 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ik raad toch aan om de gegevens voor de uitlaat direct uit de cilinder af te meten, nadat deze bewerkt is. Stel jij maakt je uitlaatpoort per ongeluk een halve mm hoger, dat veranderd de zaak . Maar ik zie de gegevens wel verschijnen. Dan hossel ik het .



Dat is inderdaad beter, maar ligt er een beetje aan wanneer ik de cilinder terug heb.
Als dat mij te lang duurt dan waag ik de gok.

Tijd begint al weer relatief kort te worden.
En aan de uitlaat zit ook nog veel werk.

Ik heb mijn vader wel al zo ver gekregen dat is als ik de conussen doe rond kloppen dat hij hem dan wel wil lassen.

Ik wil niet meer zoals vorig jaar, dat ik hem 1 dag van te voren ga uit testen.

Mijn streven is om hem rond maart weer aan de gang te hebben.
Dan hebben we namelijk opendag op school en hadden ze me vorig jaar gevraagd of ik dan met de sprinter op de testbank kwam staan.
Dus eens kijken of ik dat voor dit jaar kan regelen.
Kan ik mooi gratis een dagje de testbank gebruiken.

Of het lukt weet ik niet, anders is het helaas pindakaas.

 
BIET 18-1-2010 14:20 Print reply

Posts: 22355
Kom je dan in Vinkeveen afstellen? . Maar qua tijd is het wel te halen.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 18-1-2010 om 14:21 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 18-1-2010 14:22 Print reply

Posts: 29286
Als ik vervoer kan regelen , waarom niet.

Daar hoef ik tenminste niet bang voor politie te zijn.

Ik denk ook dat het wel te doen is, maarja bij mij weet je maar nooit.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 14:23 uur.
 
BIET 18-1-2010 14:23 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als ik vervoer kan regelen , waarom niet.

Daar hoef ik tenminste niet bang voor politie te zijn.

Precies, met sprinter van steven hebben we daar ook paar uur lang op en neer staan sjezen, ook met Nick en KG erbij allez . Maar als je beetje hulp wil moet tunen van die carters en cil dan moet je die gewoon meenemen op een dag dat we weer gaan chillen en zuipen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 18-1-2010 14:23 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als ik vervoer kan regelen , waarom niet.

Daar hoef ik tenminste niet bang voor politie te zijn.

Ik denk ook dat het wel te doen is, maarja bij mij weet je maar nooit.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 14:23 uur.


rond die tijd moet je het ff laten weten... eventueel knallen we samen een keer op en neer. wij hebben toch zelf een aanhanger enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 14:27 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Precies, met sprinter van steven hebben we daar ook paar uur lang op en neer staan sjezen, ook met Nick en KG erbij allez . Maar als je beetje hulp wil moet tunen van die carters en cil dan moet je die gewoon meenemen op een dag dat we weer gaan chillen en zuipen


Vorig jaar heb ik 10 tot 15min geoefend op onze testweg en voor de rest niks.

En is goed van de carters en cilinder.
Of als ik het af heb, dan kan ik het ook meenemen , kan je nog zeggen waar ik verbeteringen aan kan brengen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]rond die tijd moet je het ff laten weten... eventueel knallen we samen een keer op en neer. wij hebben toch zelf een aanhanger enzo


Is prima

Wij hebben een fijne kar, voor 3 brommers, met rails enzo, maar helaas geen trekhaak.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 14:27 uur.
 
BIET 18-1-2010 14:29 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Vorig jaar heb ik 10 tot 15min geoefend op onze testweg en voor de rest niks.

En is goed van de carters en cilinder.
Of als ik het af heb, dan kan ik het ook meenemen , kan je nog zeggen waar ik verbeteringen aan kan brengen.

[...]



Ja kan ook. Als je de gegevens ff opstuurt zorg ik iig dat ik deze week alles klaar heb .

 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 18-1-2010 14:29 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Ja kan ook. Als je de gegevens ff opstuurt zorg ik iig dat ik deze week alles klaar heb .



Komt in orden.
Bedankt alvast.
 
Kurzel 18-1-2010 23:05 Print reply

Posts: 2369
Kennyyyyy!!!!!






 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
Joel_koningslust 18-1-2010 23:08 Print reply

Posts: 14514
lekkere crf

maar de aprilia van roland is mooier'


how ns ff.. dit is die crf niet

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 18-1-2010 om 23:10 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 23:08 Print reply

Posts: 29286
Daar zit een geil blokje onder.

Hoe gaat het met Koen?
 
Kurzel 18-1-2010 23:11 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Daar zit een geil blokje onder.

Hoe gaat het met Koen?

behalve dat ik vanavond gedumpt ben,

ik vorig weekend mn auto dwars tegen een stoeprand aan heb gezet,

ik 2 weken niet heb kunnen motor-rijlessen vanwege die kutsneeuw,

en morgen weer lekker om 7 uur uit mn nest mag, en heel de dag met de bus van het werk kabels weg mag brengen.

best goed
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
kenny77 18-1-2010 23:14 Print reply

Posts: 29286
Mhh , dat klinkt niet best allemaal.
 
Kurzel 18-1-2010 23:17 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Mhh , dat klinkt niet best allemaal.



velg stond schuin naar achteren en naar onderen.
is zo krom dattie niet meer gericht kan worden...
kijken of ik nog zo'n velg kan vinden..

rijd nu weer met stalen wielen
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
kenny77 18-1-2010 23:22 Print reply

Posts: 29286
Dat is vervelend.

Ik hoop voor je dat je nog ergens zo'n velg uit kan halen.
 
Kurzel 18-1-2010 23:23 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is vervelend.

Ik hoop voor je dat je nog ergens zo'n velg uit kan halen.

achja, anders halen we maar weer een nieuw setje he

vind t momenteel wat belangrijker om z.s.m. mn motorrijbewijs + motor te halen
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
kenny77 18-1-2010 23:24 Print reply

Posts: 29286
Dat is ook weer waar.

Hoeveel lessen moet je nog ongeveer?
 
Kurzel 18-1-2010 23:25 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is ook weer waar.

Hoeveel lessen moet je nog ongeveer?

geen idee...

heb vanwege vakantie en sneeuw 4 weken niet kunnen lessen...
daarvoor sowieso pas 3 lessen op de weg gehad, dus moet er nog wel een stuk of 6 denkik...
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
kenny77 18-1-2010 23:28 Print reply

Posts: 29286
Ow dat valt nog wel mee.
 
Kurzel 18-1-2010 23:29 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ow dat valt nog wel mee.

gelukkig wel

en dan nog doorsparen voor de zxr-400,
en deze toffe kappenset:



Dit bericht is gewijzigd door Kurzel op 18-1-2010 om 23:30 uur.

edit 2:

dit was trouwens mijn 1500e post.
wederom voor jou

Dit bericht is gewijzigd door Kurzel op 18-1-2010 om 23:32 uur.
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 87 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved