Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1202 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 588018


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 86 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 18-1-2010 0:25 Print reply

Posts: 60390
ik heb hem net gevraagd om bewijs of het de echte is :') geloof er weinig van nl :p

hij heeft m ook maar weer van iemand

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 18-1-2010 om 0:26 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Joel_koningslust 18-1-2010 0:27 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ik heb hem net gevraagd om bewijs of het de echte is :') geloof er weinig van nl :p

hij heeft m ook maar weer van iemand

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 18-1-2010 om 0:26 uur.


agja... maakt me eigenlijk ook niet uit. replica is ook nice
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 18-1-2010 0:28 Print reply

Posts: 60390
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JohanSendapower 18-1-2010 8:31 Print reply

Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 0:25 uur.


was het maar weer zulk weer in het oo zo rustige (dooooooodde) jubbega... kan precies vertellen waar die foto is gemaakt

brommersprint komt steeds meer dichterbij
 
Hopende u bij deze genoeg geinformeerd te hebben over bovenstaand onderwerp
kenny77 18-1-2010 13:21 Print reply

Posts: 29286
Ik heb er ook al zin in!


 
Joel_koningslust 18-1-2010 13:28 Print reply

Posts: 14514
ik ook
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 13:29 Print reply

Posts: 29286
Ga je ook mee doen, of alleen kijken?
 
Joel_koningslust 18-1-2010 13:31 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ga je ook mee doen, of alleen kijken?


k denk dat ik meedoen niet ga halen komend seizoen. ik wil namelijk niet met een halfbakken ding mee gaan doen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 13:33 Print reply

Posts: 29286
Oke, kijken is ook leuk.
 
Joel_koningslust 18-1-2010 13:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Oke, kijken is ook leuk.


tsja... liever meedoen, maarja ik leef in de omgekeerde wereld winnen is belangrijker dan meedoen. ik ga dus niet rijden voordat ik een beetje iets fatsoenlijks in mekaar heb waar ik iig mee boven jou kan eindigen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 13:38 Print reply

Posts: 29286
Ik heb het juist anders om, mee doen is belangrijker als winnen.

Bovenaan zal ik toch nooit rijden, als ik maar niet laatste word.
Ooit een keer bij de snelste 8 zitten, zou ik al geweldig vinden.

Dus dat moet ook niet al te moeilijk zijn, om mij te verslaan.

Wat had je in gedachten?
 
Joel_koningslust 18-1-2010 13:40 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik heb het juist anders om, mee doen is belangrijker als winnen.

Bovenaan zal ik toch nooit rijden, als ik maar niet laatste word.
Ooit een keer bij de snelste 8 zitten, zou ik al geweldig vinden.

Dus dat moet ook niet al te moeilijk zijn, om mij te verslaan.

Wat had je in gedachten?


wat ik in gedachten heb? iig een origineel brommerframe, lang en laag. eerst een hele tijd gedacht aan roterende inlaat, maar daar ben ik dus vanaf gestapt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 13:41 Print reply

Posts: 29286
pro-stock of 70cc?
 
Joel_koningslust 18-1-2010 13:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
pro-stock of 70cc?



prostock denkz. in de 70cc maak je met een oudje al helemaal geen kans
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 18-1-2010 13:44 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


tsja... liever meedoen, maarja ik leef in de omgekeerde wereld winnen is belangrijker dan meedoen. ik ga dus niet rijden voordat ik een beetje iets fatsoenlijks in mekaar heb waar ik iig mee boven jou kan eindigen

Met jou kan ik praten

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik heb het juist anders om, mee doen is belangrijker als winnen.

Bovenaan zal ik toch nooit rijden, als ik maar niet laatste word.
Ooit een keer bij de snelste 8 zitten, zou ik al geweldig vinden.

Dus dat moet ook niet al te moeilijk zijn, om mij te verslaan.

Wat had je in gedachten?

Als jij je carters nou is mooi maakt op de cilinder die ik voor jou bereken, of je spullen gewoon meesleept naar Vinkeveen . En daar een mooie uitlaat op maakt, dan bestaat er een kans dat .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 18-1-2010 13:52 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]prostock denkz. in de 70cc maak je met een oudje al helemaal geen kans

aha, dus geen am6 blokje?

dan zou ik neigen naar nsr50 mt5 frame.
of rd50 is ook niet zwaar.

daar een lange alu brug in, puch voorvork, puch snor voorwiel, mt5 16 inch achterwiel.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Met jou kan ik praten

[...]

Als jij je carters nou is mooi maakt op de cilinder die ik voor jou bereken, of je spullen gewoon meesleept naar Vinkeveen . En daar een mooie uitlaat op maakt, dan bestaat er een kans dat .


Het is eerder dat ik de cilinder aan moet passen op mijn carters.
Mijn spoelkanalen zijn al wat groter, omdat het nsr50 blok de spoelkanalen meer naar voren heeft staan als het mbx80 blok, waardoor automatisch de spoelkanelen groter werden.

Als ik de cilinder terug heb ( duurde lang omdat de beste man nog andere projecten had) en jou berekeningen heb, dan kan ik er aan gaan werken.

en ik heb me van de week klei gehaald bij de hobby winkel , waarvan ik vanavond een model van het nieuwe membraam ga maken.

Ik heb nooit te hoge verwachtingen , dan kan het alleen maar mee vallen.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 13:52 uur.
 
Joel_koningslust 18-1-2010 13:55 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

aha, dus geen am6 blokje?

dan zou ik neigen naar nsr50 mt5 frame.
of rd50 is ook niet zwaar.

daar een lange alu brug in, puch voorvork, puch snor voorwiel, mt5 16 inch achterwiel.

[...]


Het is eerder dat ik de cilinder aan moet passen op mijn carters.
Mijn spoelkanalen zijn al wat groter, omdat het nsr50 blok de spoelkanalen meer naar voren heeft staan als het mbx80 blok, waardoor automatisch de spoelkanelen groter werden.

Als ik de cilinder terug heb ( duurde lang omdat de beste man nog andere projecten had) en jou berekeningen heb, dan kan ik er aan gaan werken.

en ik heb me van de week klei gehaald bij de hobby winkel , waarvan ik vanavond een model van het nieuwe membraam ga maken.

Ik heb nooit te hoge verwachtingen , dan kan het alleen maar mee vallen.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-1-2010 om 13:52 uur.


ik neig meer richting kreidler/zundapp ofzo

en dan een am6/derbi cilinder erop, membraam opt carter, ebr puchvorkje, puch wielen v+a,

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 18-1-2010 13:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik neig meer richting kreidler/zundapp ofzo

en dan een am6/derbi cilinder erop, membraam opt carter, ebr puchvorkje, puch wielen v+a,




Dat zou ook kunnen, krijg je daar wel makkelijk een andere achterbrug in en kan je hem dan laag genoeg maken?


 
BIET 18-1-2010 13:58 Print reply

Posts: 22355
Wanneer heb je de berekeningen exact nodig. Ik had al een deel af staat me bij, moet ff alle gegevens weer uit de inboxjes halen, omdat m'n computer dood was gegaan. Ik denk er wel steeds aan, maar als ik er tijd voor heb vergeet ik het. Dus als ik weer eens op msn oid ziet te nietsen moet je het ff zeggen . Ik ga ff kijken of ik er zo meteen als ik thuis ben verder mee kan voor dat ik naar vriendinlief ga.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 18-1-2010 13:58 Print reply

Posts: 14514
zelfbouw brug laat ik wel lassen bij mn pa opt werk. materiaal heb ik al een hoop van liggen gezien dat toch gratisch is bij mn pa opt werk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
BIET 18-1-2010 13:59 Print reply

Posts: 22355
Waarom eigenlijk van roterend afgestapt Joel?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
yamahadt1986 18-1-2010 14:01 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Waarom eigenlijk van roterend afgestapt Joel?


mischien omdat derbi/en am6 ook gewoon membraam heeft??
dat die het mischien daarom doet.

oke dat wil niet zeggen dat je geen roterende inlaat kan gebruiken maartoch.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 18-1-2010 om 14:02 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
BIET 18-1-2010 14:02 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]


mischien omdat derbi/en am6 ook gewoon membraam heeft??
dat die het mischien daarom doet.

Lees vorige pagina.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Joel_koningslust 18-1-2010 14:02 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Waarom eigenlijk van roterend afgestapt Joel?


je zult boven de 15k rpm moeten rijden wil je er je voordeel uit halen op 150 meter. dat ga ik bij lange na niet halen


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
yamahadt1986 18-1-2010 14:03 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


je zult boven de 15k rpm moeten rijden wil je er je voordeel uit halen op 150 meter. dat ga ik bij lange na niet halen





zo kun je het ook nog bekijken daarom heb ik ook membraam genomen
en omdat het voor mij beter uitkwam om met membraam te gaan werken

edit:

maar het is iniedergeval een leuk idee om dat te gaan bouwen.
ik ben erg benieuwd.
mischien moet je even kijken voor een 529 frame van zundapp de voorkant is van staal en de achterkant van aluminium
en er is zeer makkelijk een achterbrug voor te maken.


Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 18-1-2010 om 14:05 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 86 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved