Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 410 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587880


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 79 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

yamahadt1986 9-1-2010 17:54 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ach voor te crossen maakt het toch niet zo veel uit.
maarja het ding koste ook niet veel, mag je ook niet veel verwachten.



jaah oke dat is ook wel zo jaa.

maar een polini zuipt nogal best wel wat benzine op en dan is de tank zo leeg met crossen:(

gr peter

edit:

jaah oke ik heb ook een 20mikuni nu met 2 bouts en externe sproeier maar ik zeg je het zijn fijne carberateurtjes.
moet je allen wel de orginele hebben (die ik nu dus ook heb ) het bevalt me zeer goed.
en het zijn snel af te stellen carberateurs geef me 2 uurtjes en het loopt prima



Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 17:57 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 18:00 Print reply

Posts: 29286
dt50 tankje erop beunen.

weet ik, ik heb hem ook op me dt gehad.
een originele heb ik ook.
eigenlijk wil ik een mikuni 24tm, zo'n vlakschuif, maarja kom ik ooit nog wel eens tegen voor een leuke prijs.
 
yamahadt1986 9-1-2010 18:34 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dt50 tankje erop beunen.

weet ik, ik heb hem ook op me dt gehad.
een originele heb ik ook.
eigenlijk wil ik een mikuni 24tm, zo'n vlakschuif, maarja kom ik ooit nog wel eens tegen voor een leuke prijs.



jaah indd zou ik wel kunnen doen ik heb er nog wel 3 liggen die hele ligte deukjes hebben.
jaah maar een grotere carberateur wil niet altijd zeggen dat dat beter is hea maar een 24TM is indd een zeer goede carberateur allen is die erg moeilijk af te stellen vind ik.
een maat van me had hem op zijn honda mtje zitten.
maar dat ging niet allemaal zoals het hoorde:(

en de prijs van die dingen is indd wel erg duur als je het vergelijkt met andere carberateur. maar kun je mischien niet beter een motoforce 24mm PWK proberen die koop je nieuw voor 60 euro en die vind ik erg fijn rijden. ik heb hem zelf ook en ook nog een 21mm versie daarvan en ik vind ze beter afgewerkt dan de stage6 en koso bende enz.

kijk anders maar bij het project van mij (special yamaha blokje) daar zie je de 21mm wel met foto's en ik vind hem erg netjes en ze zijn makkelijk af te stellen.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 18:38 Print reply

Posts: 29286
Ja precies, daarom heb ik de 26mm er ook niet op.
was wel een mooie carburateur , maar had niet zo veel nut die grote.
24mm moet wel gaan.

60 euro is me nog te veel.
Al het geld dat ik nu overhoud leg ik aan de kant voor een rd350ypvs. (ga ik van de zomer halen)
En wil daarom ook niet veel geld meer aan de brommers uitgeven.

Ik kom vast nog wel eens wat tegen op een beurs in een oude bak.

Carburateur had ik inderdaad al bij je project zien staan.
 
yamahadt1986 9-1-2010 18:47 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja precies, daarom heb ik de 26mm er ook niet op.
was wel een mooie carburateur , maar had niet zo veel nut die grote.
24mm moet wel gaan.

60 euro is me nog te veel.
Al het geld dat ik nu overhoud leg ik aan de kant voor een rd350ypvs. (ga ik van de zomer halen)
En wil daarom ook niet veel geld meer aan de brommers uitgeven.

Ik kom vast nog wel eens wat tegen op een beurs in een oude bak.

Carburateur had ik inderdaad al bij je project zien staan.




oke een rd 350 wel mooi spul is dat daar gaat je portomonee wel van leeg kwa onderhoud enzo maarja heb je ook wat.

volgendeweek woensdag heb ik nieuwe foto's van het special yamaha blokje
dan ga ik weer naar me stage toe en dan maak ik ff een paar pics.
allen ik heb de inlaat nog niet afgelast en de tapeinden moeten er nog in.
en de alles moet nog geflowt worden enzo

ook al plannen voor de rd350 dan wat je gaat veranderen of wil je hem gewoon orgineel laten ofzo

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 18:52 Print reply

Posts: 29286
Klinkt goed van het blokje.
Ik ben benieuwd!

Rd wordt het uiterlijk wat van aangepast:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als ik een rd350 heb dan blijft die ook niet standaard.
Omdat ik persoonlijk een standaard rd350 ook niet zo geweldig mooi vind.
Wil het als volgt doen:

Eerst kijken voor een rd350 waar ik zo mee kan weg rijden, uiterlijk boeit dan nog even niks.
Als ik er maar even mee rond kan rijden.

Dan steeds spullen sparen , andere velgen (denk spaak) ander zitje, kuip , misschien tank , uitlaten en dan alles eens voorzichtig passen en dan als het plan er is.
De rd ombouwen naar dit idee


eigste waar ik nog niet uit over ben is de achterbrug van een standaard rd, die lijkt totaal niet, maarja dat zie ik dan wel.

Ook het vermogen zit ik nog een beetje mee in de maag, ivm de 25kw periode.

Ben het wel met je eens dat een tzr een stuk mooier is als een rd350 standaard, maar aangezien diep in mijn hartje toch de oude stijl zit , is een rd350 een beter basis.

De velgen worden als volgt.
de zelfde aluminium velg randen als de CB van mijn vader:


met het opstaande randje , vind ik wel mooi.
En dan voor een dubbel schijf en achter ook een schijfje.

die naven moeten wel te vinden te zijn.


 
yamahadt1986 9-1-2010 19:00 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klinkt goed van het blokje.
Ik ben benieuwd!

Rd wordt het uiterlijk wat van aangepast:

[...]




ik begrijp wat je plan is

ik wil later ook een rd250 of 350 hebben alleen dan het oudere model.
en daar wil ik dan een tz25/350 replica van maken maar dan ook allen het uiterlijk. oke op een paar jolly moto's naa dan maar je snap wel wat ik bedoel.

dus jij heb eigenlijk ongeveer hetzelfde idee.
allen van een nieuwer tipe.

ik benn erg benieuwd wat het wordt enz.

mare dus ja laat de brommers een beetje in de achtergrond dat zou ik wel jammer vinden eigenlijk.
tenminste dat ben ik niet vanplan.

ik verkoop niks

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
ChielTZR 9-1-2010 19:04 Print reply

Posts: 6016
Gek, ga je een rd 350 halen?

Als je er een hebt wordt ik jaloers.

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 9-1-2010 19:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]


ik begrijp wat je plan is

ik wil later ook een rd250 of 350 hebben alleen dan het oudere model.
en daar wil ik dan een tz25/350 replica van maken maar dan ook allen het uiterlijk. oke op een paar jolly moto's naa dan maar je snap wel wat ik bedoel.

dus jij heb eigenlijk ongeveer hetzelfde idee.
allen van een nieuwer tipe.

ik benn erg benieuwd wat het wordt enz.

mare dus ja laat de brommers een beetje in de achtergrond dat zou ik wel jammer vinden eigenlijk.
tenminste dat ben ik niet vanplan.

ik verkoop niks

gr peter


Precies het zelfde idee.
Oude model vind ik ook leuk, alleen de nieuwere hebben ook wat meer vermogen dat vind ik ook wel leuk.

uitlaten wilde ik ook andere op puur voor het uiterlijk.
Ik vind de Jim Lomas uitlaten voor de rd wel mooi.





Stond ook een jaar lang een advertentie en die verkocht die uitlaten voor 300 euro per paar (nieuw) , dat is nog te doen.
Van mij wordt niet echt een replica, maar meer erop gebaseerd.

Brommer doe ik ook niet weg.
Anders waren ze allang de duur uit.
Maar wil er eigenlijk geen geld meer aan uit geven, zoveel zal ik er dadelijk toch niet meer op rijden.
En ze lopen eigenlijk allebei wel prima nu.

En ik heb ook nog altijd de sprint nsr waar ik aan kan knutselen, is ook een brommertje.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
Gek, ga je een rd 350 halen?

Als je er een hebt wordt ik jaloers.



Als alles volgens plan gaat wel.
 
yamahadt1986 9-1-2010 19:28 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Precies het zelfde idee.
Oude model vind ik ook leuk, alleen de nieuwere hebben ook wat meer vermogen dat vind ik ook wel leuk.

uitlaten wilde ik ook andere op puur voor het uiterlijk.
Ik vind de Jim Lomas uitlaten voor de rd wel mooi.

afbeelding

afbeelding

Stond ook een jaar lang een advertentie en die verkocht die uitlaten voor 300 euro per paar (nieuw) , dat is nog te doen.
Van mij wordt niet echt een replica, maar meer erop gebaseerd.

Brommer doe ik ook niet weg.
Anders waren ze allang de duur uit.
Maar wil er eigenlijk geen geld meer aan uit geven, zoveel zal ik er dadelijk toch niet meer op rijden.
En ze lopen eigenlijk allebei wel prima nu.

En ik heb ook nog altijd de sprint nsr waar ik aan kan knutselen, is ook een brommertje.

[...]


Als alles volgens plan gaat wel.



jaa indd maar ik vind het oudere model toch wat beter bij mijn stijl passen ook met de replica enz. dat idee dan.
en dan maakt me de rest niks uit eigenlijk kwa vermogen enzo.
allen ik ga het indd wel perfect afstellen en met natuurlijk jolly moto. en ik heb al een adresje gevonden die wat aan tuning doet voor die dingen.
mischien ook wel wat voor jouw hij heeft bijna dezelfde afkorting van zijn tuning naam.
maar indd die uitlaten zijn erg duur en 300 euri is indd wel te doen maar jolly vind ik toch net wat mooier en presteert wel beter hoor.
tenminste op de yamaha rd club hoorde ik daar de verhalen dat jolly moto direct perfect rijd. die gasten waren bij ons op een yamaha dag georganiseerd in blokzijl en daar was ik heen geweest.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 19:37 Print reply

Posts: 29286
Luchtgekoeld met een set DG kopjes is ook mooi.

Jolly moto is wel meestal een berg toeren en dat wil ik ook niet.

verdere tuning aan het blokje komt wel als ik ooit geld te veel heb voor een 2de blokje, het moet me ook een beetje slijtvast blijven.
over tuning is ook genoeg te vinden voor de ypvs'jes is ook handig.

Ik heb geen idee of jolly moto beter is dan de JL's, heb je een link? (je klinkt zo overtuigt namelijk. )
De JL's zijn wel van rvs, dus wel lekker onderhouds vriendelijk (als het een beetje kwaliteit rvs is dan)

De JL kosten op 50cc.nl ook 600~700 euro, wordt je ook niet echt vrolijk van.
 
yamahadt1986 9-1-2010 19:45 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Luchtgekoeld met een set DG kopjes is ook mooi.

Jolly moto is wel meestal een berg toeren en dat wil ik ook niet.

verdere tuning aan het blokje komt wel als ik ooit geld te veel heb voor een 2de blokje, het moet me ook een beetje slijtvast blijven.
over tuning is ook genoeg te vinden voor de ypvs'jes is ook handig.

Ik heb geen idee of jolly moto beter is dan de JL's, heb je een link? (je klinkt zo overtuigt namelijk. )
De JL's zijn wel van rvs, dus wel lekker onderhouds vriendelijk (als het een beetje kwaliteit rvs is dan)

De JL kosten op 50cc.nl ook 600~700 euro, wordt je ook niet echt vrolijk van.



nou ik heb dan mischien geen links maar ik sprak dus die mensen die al jaaaaaren met die dingen rijden en racen en ze gaan allemaal voor jolly moto is het best zijden ze.

okey ze maken indd veel toeren maar je hebt ook andere versie's als het goed is die op een ander gebied zitten met toeren.
die staan alleen niet op 50cc.nl
50cc.nl heeft de doorsnee dingen erop staan.
anders moet je ff met de mensen van de yamahard350 club in contactgaan als het zover is

ik heb het meest met deze man gesproken: ik zet hier zo een foto neer

gr peter


EDIT:

http://www.rd350.nl/ dit is hun site van die club erg veel info te vinden daar en mooie foto's enz van projecten.
ook is er ook een afdeling voor sale's enz.


afbeelding van zijn visitekaartje wat hij me gaf:

er staat het volgende op het kaartje:

MPT2 takt tuning

ports for power

Minne Postma

06-40228675
op werkdagen na 17.00uur

www.mpt2takttuning.nl

e-mail: info@mpt2takttuning.nl

deze man die tuned cilinders voor rdtjes enz en alles wat ermee temaken is en hij weet een boel info erover te vertellen ik heb uren met hem toen zitten te praten daarover.




ik moest wel laggen toen ik zijn naam zag op zijn kaartje toen vroeg die waarom toen vertelde ik over mijn naam P.M.Tuning
gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 19:56 uur.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 20:00 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 19:55 Print reply

Posts: 29286
vragen op het rd forum doe ik zowiezo, ga niet een hoop geld uitgeven, als ik van te voren niet weet hoe ze het doen.

Maar ik ga geen jolly moto's kopen, die zijn me veel en veel te duur voor een stuk ijzer.
Als de JL's niks zijn dan laat ik wel iemand de uitlaten berekenen en dan worden het zelfbaksels.

klinkt wel lekker: http://www.youtube.com/watch?v=TWp8_XtzPo0

hier vind ik de JL wel geiler klinken als de Jolly: http://www.youtube.c...&feature=related
eerste is JL 2 de Jolly
maarja het zijn wel geen rd's



edit: die site ken ik wel ben ik al erg lang op aan het lezen.
plaatjes op het kaartje komt me ook bekend voor.

thanks voor het adres.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-1-2010 om 20:03 uur.
 
yamahadt1986 9-1-2010 20:26 Print reply
Posts: 1713
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 20:38 Print reply

Posts: 29286
Joel_koningslust 10-1-2010 20:57 Print reply

Posts: 14514
je raad nooit waar ik gister op gereden heb kenny
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 20:58 Print reply

Posts: 29286
RD350 ypvs?


 
Joel_koningslust 10-1-2010 21:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
RD350 ypvs?




nop... heb ik ook wel eens gedaan, maar niet gister

ik heb gister ff een rondje gedaan op circuit de berckt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 21:01 Print reply

Posts: 29286
nee dat meen je niet.

Ik wil ook.

Hoe was de baan nog?
 
Joel_koningslust 10-1-2010 21:25 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
nee dat meen je niet.

Ik wil ook.

Hoe was de baan nog?


t lag dr niet echt geweldig bij naturlijk... staan allemaal stacaravans op. we moesten daar parkeren, dus ik kon het echt niet laten om ff een ererondje te doen zeker gezien ik een leuke auto mee had vant werk

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2010 om 21:25 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 22:07 Print reply

Posts: 29286
Dat is wel zeker tof om daar op te rijden.
 
Joel_koningslust 10-1-2010 22:09 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is wel zeker tof om daar op te rijden.


nja... viel wel mee... t was al donker en te koud voor een erehaag van publiek natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 22:09 Print reply

Posts: 29286
haha
 
Ronald125cc 11-1-2010 1:02 Print reply

Posts: 1259
ik wachte nog even 5 min voor je 2 tack geweld...
oh en hierbij mijn 900 e post..
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
kenny77 11-1-2010 1:08 Print reply

Posts: 29286
woei 900 ste post.












 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 79 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved