Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 406 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 79 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

yamahadt1986 9-1-2010 17:54 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ach voor te crossen maakt het toch niet zo veel uit.
maarja het ding koste ook niet veel, mag je ook niet veel verwachten.



jaah oke dat is ook wel zo jaa.

maar een polini zuipt nogal best wel wat benzine op en dan is de tank zo leeg met crossen:(

gr peter

edit:

jaah oke ik heb ook een 20mikuni nu met 2 bouts en externe sproeier maar ik zeg je het zijn fijne carberateurtjes.
moet je allen wel de orginele hebben (die ik nu dus ook heb ) het bevalt me zeer goed.
en het zijn snel af te stellen carberateurs geef me 2 uurtjes en het loopt prima



Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 17:57 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 18:00 Print reply

Posts: 29286
dt50 tankje erop beunen.

weet ik, ik heb hem ook op me dt gehad.
een originele heb ik ook.
eigenlijk wil ik een mikuni 24tm, zo'n vlakschuif, maarja kom ik ooit nog wel eens tegen voor een leuke prijs.
 
yamahadt1986 9-1-2010 18:34 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dt50 tankje erop beunen.

weet ik, ik heb hem ook op me dt gehad.
een originele heb ik ook.
eigenlijk wil ik een mikuni 24tm, zo'n vlakschuif, maarja kom ik ooit nog wel eens tegen voor een leuke prijs.



jaah indd zou ik wel kunnen doen ik heb er nog wel 3 liggen die hele ligte deukjes hebben.
jaah maar een grotere carberateur wil niet altijd zeggen dat dat beter is hea maar een 24TM is indd een zeer goede carberateur allen is die erg moeilijk af te stellen vind ik.
een maat van me had hem op zijn honda mtje zitten.
maar dat ging niet allemaal zoals het hoorde:(

en de prijs van die dingen is indd wel erg duur als je het vergelijkt met andere carberateur. maar kun je mischien niet beter een motoforce 24mm PWK proberen die koop je nieuw voor 60 euro en die vind ik erg fijn rijden. ik heb hem zelf ook en ook nog een 21mm versie daarvan en ik vind ze beter afgewerkt dan de stage6 en koso bende enz.

kijk anders maar bij het project van mij (special yamaha blokje) daar zie je de 21mm wel met foto's en ik vind hem erg netjes en ze zijn makkelijk af te stellen.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 18:38 Print reply

Posts: 29286
Ja precies, daarom heb ik de 26mm er ook niet op.
was wel een mooie carburateur , maar had niet zo veel nut die grote.
24mm moet wel gaan.

60 euro is me nog te veel.
Al het geld dat ik nu overhoud leg ik aan de kant voor een rd350ypvs. (ga ik van de zomer halen)
En wil daarom ook niet veel geld meer aan de brommers uitgeven.

Ik kom vast nog wel eens wat tegen op een beurs in een oude bak.

Carburateur had ik inderdaad al bij je project zien staan.
 
yamahadt1986 9-1-2010 18:47 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja precies, daarom heb ik de 26mm er ook niet op.
was wel een mooie carburateur , maar had niet zo veel nut die grote.
24mm moet wel gaan.

60 euro is me nog te veel.
Al het geld dat ik nu overhoud leg ik aan de kant voor een rd350ypvs. (ga ik van de zomer halen)
En wil daarom ook niet veel geld meer aan de brommers uitgeven.

Ik kom vast nog wel eens wat tegen op een beurs in een oude bak.

Carburateur had ik inderdaad al bij je project zien staan.




oke een rd 350 wel mooi spul is dat daar gaat je portomonee wel van leeg kwa onderhoud enzo maarja heb je ook wat.

volgendeweek woensdag heb ik nieuwe foto's van het special yamaha blokje
dan ga ik weer naar me stage toe en dan maak ik ff een paar pics.
allen ik heb de inlaat nog niet afgelast en de tapeinden moeten er nog in.
en de alles moet nog geflowt worden enzo

ook al plannen voor de rd350 dan wat je gaat veranderen of wil je hem gewoon orgineel laten ofzo

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 18:52 Print reply

Posts: 29286
Klinkt goed van het blokje.
Ik ben benieuwd!

Rd wordt het uiterlijk wat van aangepast:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Als ik een rd350 heb dan blijft die ook niet standaard.
Omdat ik persoonlijk een standaard rd350 ook niet zo geweldig mooi vind.
Wil het als volgt doen:

Eerst kijken voor een rd350 waar ik zo mee kan weg rijden, uiterlijk boeit dan nog even niks.
Als ik er maar even mee rond kan rijden.

Dan steeds spullen sparen , andere velgen (denk spaak) ander zitje, kuip , misschien tank , uitlaten en dan alles eens voorzichtig passen en dan als het plan er is.
De rd ombouwen naar dit idee


eigste waar ik nog niet uit over ben is de achterbrug van een standaard rd, die lijkt totaal niet, maarja dat zie ik dan wel.

Ook het vermogen zit ik nog een beetje mee in de maag, ivm de 25kw periode.

Ben het wel met je eens dat een tzr een stuk mooier is als een rd350 standaard, maar aangezien diep in mijn hartje toch de oude stijl zit , is een rd350 een beter basis.

De velgen worden als volgt.
de zelfde aluminium velg randen als de CB van mijn vader:


met het opstaande randje , vind ik wel mooi.
En dan voor een dubbel schijf en achter ook een schijfje.

die naven moeten wel te vinden te zijn.


 
yamahadt1986 9-1-2010 19:00 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klinkt goed van het blokje.
Ik ben benieuwd!

Rd wordt het uiterlijk wat van aangepast:

[...]




ik begrijp wat je plan is

ik wil later ook een rd250 of 350 hebben alleen dan het oudere model.
en daar wil ik dan een tz25/350 replica van maken maar dan ook allen het uiterlijk. oke op een paar jolly moto's naa dan maar je snap wel wat ik bedoel.

dus jij heb eigenlijk ongeveer hetzelfde idee.
allen van een nieuwer tipe.

ik benn erg benieuwd wat het wordt enz.

mare dus ja laat de brommers een beetje in de achtergrond dat zou ik wel jammer vinden eigenlijk.
tenminste dat ben ik niet vanplan.

ik verkoop niks

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
ChielTZR 9-1-2010 19:04 Print reply

Posts: 6016
Gek, ga je een rd 350 halen?

Als je er een hebt wordt ik jaloers.

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 9-1-2010 19:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]


ik begrijp wat je plan is

ik wil later ook een rd250 of 350 hebben alleen dan het oudere model.
en daar wil ik dan een tz25/350 replica van maken maar dan ook allen het uiterlijk. oke op een paar jolly moto's naa dan maar je snap wel wat ik bedoel.

dus jij heb eigenlijk ongeveer hetzelfde idee.
allen van een nieuwer tipe.

ik benn erg benieuwd wat het wordt enz.

mare dus ja laat de brommers een beetje in de achtergrond dat zou ik wel jammer vinden eigenlijk.
tenminste dat ben ik niet vanplan.

ik verkoop niks

gr peter


Precies het zelfde idee.
Oude model vind ik ook leuk, alleen de nieuwere hebben ook wat meer vermogen dat vind ik ook wel leuk.

uitlaten wilde ik ook andere op puur voor het uiterlijk.
Ik vind de Jim Lomas uitlaten voor de rd wel mooi.





Stond ook een jaar lang een advertentie en die verkocht die uitlaten voor 300 euro per paar (nieuw) , dat is nog te doen.
Van mij wordt niet echt een replica, maar meer erop gebaseerd.

Brommer doe ik ook niet weg.
Anders waren ze allang de duur uit.
Maar wil er eigenlijk geen geld meer aan uit geven, zoveel zal ik er dadelijk toch niet meer op rijden.
En ze lopen eigenlijk allebei wel prima nu.

En ik heb ook nog altijd de sprint nsr waar ik aan kan knutselen, is ook een brommertje.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
Gek, ga je een rd 350 halen?

Als je er een hebt wordt ik jaloers.



Als alles volgens plan gaat wel.
 
yamahadt1986 9-1-2010 19:28 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Precies het zelfde idee.
Oude model vind ik ook leuk, alleen de nieuwere hebben ook wat meer vermogen dat vind ik ook wel leuk.

uitlaten wilde ik ook andere op puur voor het uiterlijk.
Ik vind de Jim Lomas uitlaten voor de rd wel mooi.

afbeelding

afbeelding

Stond ook een jaar lang een advertentie en die verkocht die uitlaten voor 300 euro per paar (nieuw) , dat is nog te doen.
Van mij wordt niet echt een replica, maar meer erop gebaseerd.

Brommer doe ik ook niet weg.
Anders waren ze allang de duur uit.
Maar wil er eigenlijk geen geld meer aan uit geven, zoveel zal ik er dadelijk toch niet meer op rijden.
En ze lopen eigenlijk allebei wel prima nu.

En ik heb ook nog altijd de sprint nsr waar ik aan kan knutselen, is ook een brommertje.

[...]


Als alles volgens plan gaat wel.



jaa indd maar ik vind het oudere model toch wat beter bij mijn stijl passen ook met de replica enz. dat idee dan.
en dan maakt me de rest niks uit eigenlijk kwa vermogen enzo.
allen ik ga het indd wel perfect afstellen en met natuurlijk jolly moto. en ik heb al een adresje gevonden die wat aan tuning doet voor die dingen.
mischien ook wel wat voor jouw hij heeft bijna dezelfde afkorting van zijn tuning naam.
maar indd die uitlaten zijn erg duur en 300 euri is indd wel te doen maar jolly vind ik toch net wat mooier en presteert wel beter hoor.
tenminste op de yamaha rd club hoorde ik daar de verhalen dat jolly moto direct perfect rijd. die gasten waren bij ons op een yamaha dag georganiseerd in blokzijl en daar was ik heen geweest.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 19:37 Print reply

Posts: 29286
Luchtgekoeld met een set DG kopjes is ook mooi.

Jolly moto is wel meestal een berg toeren en dat wil ik ook niet.

verdere tuning aan het blokje komt wel als ik ooit geld te veel heb voor een 2de blokje, het moet me ook een beetje slijtvast blijven.
over tuning is ook genoeg te vinden voor de ypvs'jes is ook handig.

Ik heb geen idee of jolly moto beter is dan de JL's, heb je een link? (je klinkt zo overtuigt namelijk. )
De JL's zijn wel van rvs, dus wel lekker onderhouds vriendelijk (als het een beetje kwaliteit rvs is dan)

De JL kosten op 50cc.nl ook 600~700 euro, wordt je ook niet echt vrolijk van.
 
yamahadt1986 9-1-2010 19:45 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Luchtgekoeld met een set DG kopjes is ook mooi.

Jolly moto is wel meestal een berg toeren en dat wil ik ook niet.

verdere tuning aan het blokje komt wel als ik ooit geld te veel heb voor een 2de blokje, het moet me ook een beetje slijtvast blijven.
over tuning is ook genoeg te vinden voor de ypvs'jes is ook handig.

Ik heb geen idee of jolly moto beter is dan de JL's, heb je een link? (je klinkt zo overtuigt namelijk. )
De JL's zijn wel van rvs, dus wel lekker onderhouds vriendelijk (als het een beetje kwaliteit rvs is dan)

De JL kosten op 50cc.nl ook 600~700 euro, wordt je ook niet echt vrolijk van.



nou ik heb dan mischien geen links maar ik sprak dus die mensen die al jaaaaaren met die dingen rijden en racen en ze gaan allemaal voor jolly moto is het best zijden ze.

okey ze maken indd veel toeren maar je hebt ook andere versie's als het goed is die op een ander gebied zitten met toeren.
die staan alleen niet op 50cc.nl
50cc.nl heeft de doorsnee dingen erop staan.
anders moet je ff met de mensen van de yamahard350 club in contactgaan als het zover is

ik heb het meest met deze man gesproken: ik zet hier zo een foto neer

gr peter


EDIT:

http://www.rd350.nl/ dit is hun site van die club erg veel info te vinden daar en mooie foto's enz van projecten.
ook is er ook een afdeling voor sale's enz.


afbeelding van zijn visitekaartje wat hij me gaf:

er staat het volgende op het kaartje:

MPT2 takt tuning

ports for power

Minne Postma

06-40228675
op werkdagen na 17.00uur

www.mpt2takttuning.nl

e-mail: info@mpt2takttuning.nl

deze man die tuned cilinders voor rdtjes enz en alles wat ermee temaken is en hij weet een boel info erover te vertellen ik heb uren met hem toen zitten te praten daarover.




ik moest wel laggen toen ik zijn naam zag op zijn kaartje toen vroeg die waarom toen vertelde ik over mijn naam P.M.Tuning
gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 19:56 uur.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 20:00 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 19:55 Print reply

Posts: 29286
vragen op het rd forum doe ik zowiezo, ga niet een hoop geld uitgeven, als ik van te voren niet weet hoe ze het doen.

Maar ik ga geen jolly moto's kopen, die zijn me veel en veel te duur voor een stuk ijzer.
Als de JL's niks zijn dan laat ik wel iemand de uitlaten berekenen en dan worden het zelfbaksels.

klinkt wel lekker: http://www.youtube.com/watch?v=TWp8_XtzPo0

hier vind ik de JL wel geiler klinken als de Jolly: http://www.youtube.c...&feature=related
eerste is JL 2 de Jolly
maarja het zijn wel geen rd's



edit: die site ken ik wel ben ik al erg lang op aan het lezen.
plaatjes op het kaartje komt me ook bekend voor.

thanks voor het adres.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-1-2010 om 20:03 uur.
 
yamahadt1986 9-1-2010 20:26 Print reply
Posts: 1713
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 20:38 Print reply

Posts: 29286
Joel_koningslust 10-1-2010 20:57 Print reply

Posts: 14514
je raad nooit waar ik gister op gereden heb kenny
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 20:58 Print reply

Posts: 29286
RD350 ypvs?


 
Joel_koningslust 10-1-2010 21:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
RD350 ypvs?




nop... heb ik ook wel eens gedaan, maar niet gister

ik heb gister ff een rondje gedaan op circuit de berckt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 21:01 Print reply

Posts: 29286
nee dat meen je niet.

Ik wil ook.

Hoe was de baan nog?
 
Joel_koningslust 10-1-2010 21:25 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
nee dat meen je niet.

Ik wil ook.

Hoe was de baan nog?


t lag dr niet echt geweldig bij naturlijk... staan allemaal stacaravans op. we moesten daar parkeren, dus ik kon het echt niet laten om ff een ererondje te doen zeker gezien ik een leuke auto mee had vant werk

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 10-1-2010 om 21:25 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 22:07 Print reply

Posts: 29286
Dat is wel zeker tof om daar op te rijden.
 
Joel_koningslust 10-1-2010 22:09 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is wel zeker tof om daar op te rijden.


nja... viel wel mee... t was al donker en te koud voor een erehaag van publiek natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-1-2010 22:09 Print reply

Posts: 29286
haha
 
Ronald125cc 11-1-2010 1:02 Print reply

Posts: 1259
ik wachte nog even 5 min voor je 2 tack geweld...
oh en hierbij mijn 900 e post..
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
kenny77 11-1-2010 1:08 Print reply

Posts: 29286
woei 900 ste post.












 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 79 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved