Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 609 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587862


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 78 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 6-1-2010 20:18 Print reply

Posts: 29286
geen idee nog nooit op gereden.
Verwacht niet dat hij super snel is, maar zal wel lekker rustig rijden.

Je bedoelt die van marktplaats?
Die witte, daar zit wel het originele blokje niet meer onder, volgens mij van een ouder type , alleen cilinder is mij ook vreemd, misschien yz250?

Ow , maar voor te crossen kan je beter een rm125 kopen, zal de vering toch wel een stuk beter van zijn.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-1-2010 om 20:18 uur.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 6-1-2010 20:19 Print reply

Posts: 7728
denk dat je met de rm de dt250 wel achter je houd. op de crossbaan zoiezo mja, de rm is dan ook een competitiemachine, de dt niet.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
tsxhunter 6-1-2010 20:22 Print reply

Posts: 9332
is gewoon om mee over het land te jagen en ja, die witte op mp.

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 6-1-2010 om 20:23 uur.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 6-1-2010 20:23 Print reply

Posts: 29286
Dan nog, de vering van een dt is wel aardig slap.
 
tsxhunter 6-1-2010 20:24 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dan nog, de vering van een dt is wel aardig slap.


net als tsx? of slapper? want die van me tsx veert wel mooi.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 6-1-2010 20:26 Print reply

Posts: 29286
geen idee man.

Heb geen tsx gehad en ook geen dt250.

me dt175 is de vering wel aardig slap van, uiteraard wel een langere veerweg als me dt50.

Ik denk dat je van de rm meer plezier gaat beleven, die kunnen meer tegen een stootje als een oude off the road motor.


Maarja als je hem wilt kopen graag, dan kan je de cilinder er eens afhalen ben benieuwd wat het voor een is.
 
tsxhunter 6-1-2010 20:28 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
geen idee man.

Heb geen tsx gehad en ook geen dt250.

me dt175 is de vering wel aardig slap van, uiteraard wel een langere veerweg als me dt50.

Ik denk dat je van de rm meer plezier gaat beleven, die kunnen meer tegen een stootje als een oude off the road motor.


Maarja als je hem wilt kopen graag, dan kan je de cilinder er eens afhalen ben benieuwd wat het voor een is.


ke, dan maar ff zien voor een rm. koop jij die dt voor alleen de cilinder ff te bekijken en verkoop je um weer
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 6-1-2010 20:29 Print reply

Posts: 29286
als je me wat geld sponsort.
 
tsxhunter 6-1-2010 20:31 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
als je me wat geld sponsort.


haha word um niet. zelf sparen voor een crosser hea :P
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 6-1-2010 20:31 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
is gewoon om mee over het land te jagen en ja, die witte op mp.

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 6-1-2010 om 20:23 uur.

dan zou ik toch voor een motor als de dt250 gaan. een echte crossmotor is wat te kostbaar om alleen een beetje mee over het land rondjes te rijden en zo'n dt250 houd het volgens mij langer uit bij zulk gebruik dan een crossmotor.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
tsxhunter 6-1-2010 20:32 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

dan zou ik toch voor een motor als de dt250 gaan. een echte crossmotor is wat te kostbaar om alleen een beetje mee over het land rondjes te rijden en zo'n dt250 houd het volgens mij langer uit bij zulk gebruik dan een crossmotor.


na hoeveel uur moet je van een dt dan ongeveer zuiger vervangen?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 6-1-2010 20:43 Print reply

Posts: 29286
ligt er een beetje aan, als je van plan bent om ook te gaan springen, dan zou ik de dt afraden, zijn ze niet echt op gebouwd.

hoeveel uur de zuiger op is geen idee, maakt ook maar 8000 toeren op top ofzo.

Met mijn cr80 met hobby gebruik heb ik ongeveer 50 uur gereden, en daarvan was het blok nog nooit van uitelkaar geweest vanuit de fabriek (1981) en de cilinder en zuiger waren ook al gebruikt.
Maarja op dat ding heb ik wel leren schakelen dus de eerste uur'tjes zijn dan ook heel rustig verlopen.

Edit: zowiezo heb ik de cr nooit echt afgejakkert.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-1-2010 om 20:44 uur.
 
tsxhunter 6-1-2010 22:24 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ligt er een beetje aan, als je van plan bent om ook te gaan springen, dan zou ik de dt afraden, zijn ze niet echt op gebouwd.

hoeveel uur de zuiger op is geen idee, maakt ook maar 8000 toeren op top ofzo.

Met mijn cr80 met hobby gebruik heb ik ongeveer 50 uur gereden, en daarvan was het blok nog nooit van uitelkaar geweest vanuit de fabriek (1981) en de cilinder en zuiger waren ook al gebruikt.
Maarja op dat ding heb ik wel leren schakelen dus de eerste uur'tjes zijn dan ook heel rustig verlopen.

Edit: zowiezo heb ik de cr nooit echt afgejakkert.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-1-2010 om 20:44 uur.


springen word het niet.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
yamahadt1986 9-1-2010 16:01 Print reply
Posts: 1713
hey kenny

ik heb net ook vandaag mijn 70cc polini getuned

ik ga er namelijk weer eens mee rijden denk ik.
maar nu wil ik heb wel ziek hard hebben lopen natuurlijk.

ik meende dat jij de uitlaatpoort alleen 2mm omhoog had gehaald??

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 16:03 Print reply

Posts: 29286
Hey peter,
Dat is wel beter.
2mm omhoog en 65% van de boring breed gemaakt.

voor de rest heb ik er niks aan gedaan.

trekt nu ongeveer door tot de 13000 toeren.

Edit: zo dus:






Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-1-2010 om 16:15 uur.
 
yamahadt1986 9-1-2010 16:18 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hey peter,
Dat is wel beter.
2mm omhoog en 65% van de boring breed gemaakt.

voor de rest heb ik er niks aan gedaan.

trekt nu ongeveer door tot de 13000 toeren.



hey

jaah oke.

ik zal je vertellen wat ik eraan heb gedaan.
ik heb de inlaat 1,5mm omlaag gehaald.
de uitlaatpoort heb ik 2,5mm omhoog gehaald.
en heb hem aan iedere kant 1mm verbreed. en mooi ovaal gemaakt.
de spoelpoorten boven de inlaat die 2. heb ik 2mm omhoog gehaald en 1mm naar onderen.

voor de rest heb ik echt alles braamvrij gemaakt enz. dus alles is mooi scherp en loopt nu mooi over. maar dat was minder werk dan ik had gedacht omdat de polini best al wel netjes was vanuit de fabriek

voor de rest is het nog wachten op een nieuwe zuiger die ik dan ook nog ff ga afwerken.
en dat wordt dan dat crossmotorblokje.

voor de rest van de setup weet ik al wel dat er een 20mm mikuni 2 bouts op komt. en een twin air filtertje.
de uitlaat ben ik nog niet helemaal over uit wat dat gaat worden enz.
het blokje wordt gewoon met 4bak erin en geheel gereviseerd.
met een 3 plaats koppeling erin mischien komt er nog een 4 plaats voorin de plek maar das nog niet zeker.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 16:25 Print reply

Posts: 29286
dat kan ook inderdaad, aan de inlaat kom ik nooit zo graag.

Heb je een foto van die van jou ben wel benieuwd.

De uitlaatpoort van mij kan ook nog wel een stuk omhoog, maar dan mis ik ook weer vermogen onderin, en dat wilde ik niet.
Cilinder'tje staat nu nog lekker tam.

Waarom geen 5 bak?
Heb je er ook nog wat aan als je hem onder je weg dt zet.

4 plaats heb ik ook in mijn rd.
 
yamahadt1986 9-1-2010 16:33 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dat kan ook inderdaad, aan de inlaat kom ik nooit zo graag.

Heb je een foto van die van jou ben wel benieuwd.

De uitlaatpoort van mij kan ook nog wel een stuk omhoog, maar dan mis ik ook weer vermogen onderin, en dat wilde ik niet.
Cilinder'tje staat nu nog lekker tam.

Waarom geen 5 bak?
Heb je er ook nog wat aan als je hem onder je weg dt zet.

4 plaats heb ik ook in mijn rd.


hey

jaah ik kom ook niet snel aan een inlaat van een cilinder maar teneerste liep het dan niet mooi over op mijn carter en ten tweede deed ik dat omdat ik een goede tip kreeg van www.emot.nl die had ik gemaild en reageerde op deze wijze.

als je de uitlaatpoort omhoog haald moet je de inlaat ook omlaag halen dan verlies je iets minder koppel onderin en je toeren blijft hij houden bovenin.

geen 5 bakje??? nou dat is om deze redenen.
ik heb teneerste geen 5 bak.
en dat blokje waar het allemaal op komt is al klaar die had ik nog op de plank liggen zegmaar dus ga ik hem daarvoor niet loshalen.

oke dus dan zal ik denk ik ook maar een 4 plaats erin donderen anders zal die denk ik wel gaan slippen ofzo.

maarja ik ga er toch mee crossen. dusja dacht ik van dan is een 5 bakje ook niet echt nodig.
want je komt dan toch niet in zijn 5 denk ik.
en in zijn 4 wel

ik zal zo ff wat foto's maken van de cilinder dan kun je ze ff mooi bekijken.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 16:45 Print reply

Posts: 29286
oke vandaar.

ow wist niet dat je het blokje al in elkaar had.
Maar ik zei ook "dan heb je er nog wat aan als je hem op je weg dt zet."
voor in het veld te rijden is de 5 bak wel handig, heb ik hem wel vaker gebruikt.

is goed van de foto's
 
yamahadt1986 9-1-2010 17:32 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
oke vandaar.

ow wist niet dat je het blokje al in elkaar had.
Maar ik zei ook "dan heb je er nog wat aan als je hem op je weg dt zet."
voor in het veld te rijden is de 5 bak wel handig, heb ik hem wel vaker gebruikt.

is goed van de foto's



jaah oke kan ik er ook nog goed mee over de weg heen jaah maarja daar is het niet voor.

jaah maar ik ga echt bergen enzo opzoeken enz. dus het wordt niet op een klein veldje wat rondjakkeren echt in de bossen en in de winter in oostenrijk

oohwja voordat ik het vergeet hier de foto's van de polini:
let niet op al dat olie wat ik erin heb zitten (tegen de roest)









ik hoop dat je het een beetje kunt zien op de foto's

mare waar heb jij eigenlijk jouw polini zuigertje gekocht?? en wat koste die??

gr peter


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 17:38 Print reply

Posts: 29286
ziet er leuk uit.
altijd leuk om wat foto's te bekijken.

polini zuiger had ik gelukkig erbij gekregen, kost ongeveer 50 euro.

mopshop.de hebben ze ook.
 
yamahadt1986 9-1-2010 17:44 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ziet er leuk uit.
altijd leuk om wat foto's te bekijken.

polini zuiger had ik gelukkig erbij gekregen, kost ongeveer 50 euro.

mopshop.de hebben ze ook.


hey

oohw oke goed om te weten. ik heb net een mailtje gestuurd naar dirk timmer eens zien wat hij er voro vraagt enzo.
want ik moet ook nog wat andere omerommel hebben enz.
maarja nu nog opzoek naar een mooi crossframe (yz50/yz80) met kleine wielen alleen die wel net iets hoger staat.
dus een rollend frame.
aan het frame wil ik dan ongeveer 60 euro aan uit geven.
eens zien wat dirk voor zoiets vraagt.

en wat voor sproeier heb jij in je 70cc polini met mikuni 20mm??
ik had toen 170 ofzo.

gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 17:44 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 17:47 Print reply

Posts: 29286
mhh er stond er een op marktplaats ook voor niet zo veel geld.
zonder blok een gele, maar ik kan hem niet meer vinden. :(

edit geen idee welke sproeier.
heb nog gene verwisseld.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-1-2010 om 17:48 uur.
 
yamahadt1986 9-1-2010 17:49 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
mhh er stond er een op marktplaats ook voor niet zo veel geld.
zonder blok een gele, maar ik kan hem niet meer vinden. :(



jaah die heb ik ook zien staan jaah maar me pa vond het een beetje een erg verot ding vooral de tank daar kon wel 2 liter minder in ofzo.
dat was een yz80 frame maar daar miste nog wel heel wat aan.
maar opzich was het niet gek geweest. maarja kom maar eens aan zo'n tankje:(

okey maar is die nog niet afgestelt dan?? ik dacht dat je dat al klaar had toen of rij je zowieso niet met een 20mm mikuni??

gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 9-1-2010 om 17:50 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 9-1-2010 17:51 Print reply

Posts: 29286
ach voor te crossen maakt het toch niet zo veel uit.
maarja het ding koste ook niet veel, mag je ook niet veel verwachten.

edit: nee juist het afstellen moest nog ook de binnenrotor, maarja het regende altijd of het was te donker.
en nu is het al helemaal shit weer.

ik heb geen haast rij er toch alleen op als het mooi weer is.

20mm heb ik wel erop, maar dan een met een ronde aansluiting, ga hem verwisselen voor een 2 bout met extere sproeier.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-1-2010 om 17:54 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 78 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved