Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587846


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 77 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ronaldt 5-1-2010 20:54 Print reply

Posts: 2735
ja precies. Lucas Kemp reed ook gewoon 50cc sprint met een rieju RR.
Daar zat dan weer geen kuip omheen, maar het idee is hetzelfde.

Wel supervet trouwens, als je met je dt50mx een paar am6/derbi dingen eruit rijd
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
yamahadt1986 5-1-2010 20:57 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
ja precies. Lucas Kemp reed ook gewoon 50cc sprint met een rieju RR.
Daar zat dan weer geen kuip omheen, maar het idee is hetzelfde.

Wel supervet trouwens, als je met je dt50mx een paar am6/derbi dingen eruit rijd



oke dus als ik mijn DTR frame orgineel heb mag het gewoon dan is dat mooi.
want daar heb ik niks aan verandert alen de voorvork lengte en de wielen enz. en dat wordt een yamaha TZ50 racer wat ik er van aan het maken ben maar op het kenteken staat gewoon dat het een DTR50 is dusja.
maar dan is er nog 1 probleem dat mijn blok niet aan de eisen van dat regelement voldoet.
want ik heb zelf een inlaat gemaakt op het motorblokje (dt50mx) aan de spoelpoort. met membraam.
omdat een derbi cilindertje geen inlaat erop heeft zitten.
dusja daar zit ik nog mee.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
ronaldt 5-1-2010 21:00 Print reply

Posts: 2735
systeem van inlaat mag sowieso niet gewijzigd worden. Dus grote kans dat je dan alsnog prostock moet rijden.

 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
kenny77 5-1-2010 21:05 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
je mag een crossframe wel naar race achtig model brengen... als je het frame maar laat hoe het is. als jij wil mag je er best een kuip omheen hangen hoor


mhh dan heb ik het verkeerd opgevat.
Zoals ik het opvatte over het uiterlijk is dat moet lijken op uiterlijk zoals die uit de fabriek komt.
En die 2 lijken niet echt op elkaar.

Maarja dan zit je nog altijd met het inlaat systeem.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]
jaah dat zal je dan wel moeten doen jaah als dat gaat gebeuren.
mare hey hey niet yamaha nu gaan afkraken hea.


t/m

gr peter


Ach ik ben niet zo merk fan.
als het leuk uit ziet dan vind ik het best, ongeacht wat voor merk het is.

Je rijd sowieso opgevoerd en doet op dat moment op een "circuit" mee, dus ik denk dat je dan niks aan je eigen verzekering hebt.
En omdat je dan niet via de organisatie bent verzekerd , dat je sowieso niet mee mag rijden, van de organisatie dan.

Ysr is geloof ik nooit als bromfiets in nederland verkocht, dus die zou dan ook uitgesloten zijn.

maar ik ben nu allemaal dingen aan het vertellen en weet natuurlijk niet hoe ze in jubbega erover denken.
Beste even een mail met uitleg sturen.

Ik heb momenteel ook te veel plannen lopen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 21:06 uur.
 
yamahadt1986 5-1-2010 21:12 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


mhh dan heb ik het verkeerd opgevat.
Zoals ik het opvatte over het uiterlijk is dat moet lijken op uiterlijk zoals die uit de fabriek komt.
En die 2 lijken niet echt op elkaar.

Maarja dan zit je nog altijd met het inlaat systeem.

[...]


Ach ik ben niet zo merk fan.
als het leuk uit ziet dan vind ik het best, ongeacht wat voor merk het is.

Je rijd sowieso opgevoerd en doet op dat moment op een "circuit" mee, dus ik denk dat je dan niks aan je eigen verzekering hebt.
En omdat je dan niet via de organisatie bent verzekerd , dat je sowieso niet mee mag rijden, van de organisatie dan.

Ysr is geloof ik nooit als bromfiets in nederland verkocht, dus die zou dan ook uitgesloten zijn.

maar ik ben nu allemaal dingen aan het vertellen en weet natuurlijk niet hoe ze in jubbega erover denken.
Beste even een mail met uitleg sturen.

Ik heb momenteel ook te veel plannen lopen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 21:06 uur.



jaah indd

maarjaah ik ben eigenlijk een echte yamaha gek op dit gebied maarja andere merken vind ik ook wel leuk hoor. niks mis mee.

jaah ik zal ze denk ik dan eens een mailtje sturen en het lieft praat ik gewoon met zoiemand erover op dat moment op zo'n dag.
dan zien ze maar wat ze ermee doen en anders rij ik prostock.

eigenlijk heb je mischien gelijk over die ysr50 marja ik kan hem gewoon rdw laten keuren.
omdat het een brommer is.

dus mischien maken ze daar dan geen probleem van. maar omdat ze denk ik dat tipe niet kennen dan wordt het denk ik alsnog uitgesloten tenzij ik dirk timmer ff ga vragen of ze ook in nederland zijn verkocht en er nog een paar op kenteken staan dat kan ik dan aan de rdw vragen.
dan heb ik mischien een soort van bewijs wat ik dan kan laten zien.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 21:17 Print reply

Posts: 29286
Volgens mij moet je van te voren inschrijven en kan je je niet meer op de dag zelf inschrijven, kan ik me herinneren.

Als er een type goedkeuring op zit voor in nederland is het misschien wel mogelijk.

Maar ideaal voor te sprinten lijkt het me niet.
Wel apart daarniet van.
 
yamahadt1986 5-1-2010 21:19 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Volgens mij moet je van te voren inschrijven en kan je je niet meer op de dag zelf inschrijven, kan ik me herinneren.

Als er een type goedkeuring op zit voor in nederland is het misschien wel mogelijk.

Maar ideaal voor te sprinten lijkt het me niet.
Wel apart daarniet van.



jaah oke maar het is inderdaad appart.
maar je zit mooi laag dus je vankt weinig wint enz.
dusja.

en mag je eigenlijk ook en wheelybar erachter maken of mag dat allen in de prostock klasse enz.
omdat een ysr50 zo klein is, is dat mischien wel handig.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 21:24 Print reply

Posts: 29286
dat heb je inderdaad wel nodig, of je die mag gebruiken weet ik niet.

Heb er wel al zin in, kan ik die van jou ook eens in het echt zien.
 
yamahadt1986 5-1-2010 21:34 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dat heb je inderdaad wel nodig, of je die mag gebruiken weet ik niet.

Heb er wel al zin in, kan ik die van jou ook eens in het echt zien.



hmm jaah indd

mare die Tz racer wordt echt pikobello maar: daar komt die

je moet van me DT50mx je nu maar niet te veel verwachten want ik vind hem nu maar niks meer echt hij ziet er eigenlijk niet meer uit.
maar dat wil ik nu gaan verander omdat ik nu toch niet ga rijden enz.

ik neem wel om in de pits rond te rijden dan mijn midibikeje mee leek me opzich wel handig dat is ook wel een leuk dingetje om te zien rijden en showen enz.
maar moet ff een nieuwe cilinder op
mischien een 65cctje van zeta dan weet je wel welke ik bedoel.

mare die TZ racer als ik daar mee ga sprinten dan kan het ook gewoon zijn dat het blokje mooi voorelkaar is enz en alles goed werk maar dat het nog niet gespoten is net wat het geld en de tijd doet want het kost veel tijd

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 21:41 Print reply

Posts: 29286
hoezo ziet de dt50 niet meer uit dan?

Minibike is leuk om mee te nemen inderdaad, maar nu moet ik je alweer teleur stellen.
Het is niet toegestaan om in de pits te rijden.

Dat geloof ik graag dat er veel tijd in gaat zitten.
En ach die van mij was wel nog optijd gespoten (welliswaar 3 dagen van te voren ), maar mijn afstelling was nog niks aan gedaan, dat is nog erger.
De techniek maakt de brommer ook al mooi.
 
yamahadt1986 5-1-2010 21:48 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
hoezo ziet de dt50 niet meer uit dan?

Minibike is leuk om mee te nemen inderdaad, maar nu moet ik je alweer teleur stellen.
Het is niet toegestaan om in de pits te rijden.

Dat geloof ik graag dat er veel tijd in gaat zitten.
En ach die van mij was wel nog optijd gespoten (welliswaar 3 dagen van te voren ), maar mijn afstelling was nog niks aan gedaan, dat is nog erger.
De techniek maakt de brommer ook al mooi.



agg hij moet weer een beetje opgeknapt worden enz.
en ik heb geen verlichting meer enz. jaah beun verlichting met allemaal accu's enz omdat ik een HPI heb enz en mijn supermotard idee wat het nog moet worden komt nu ook weer opgang omdat ik nu een soort van winterstop heb met dat ding.

oohwja en de achterbrug komt een andere in deze is een beetje verrot

oohw vreemd in genemuiden mochten ze wel in de pits rondjagen vorig jaar met een minibike enz. ik zie wel en anders een leuk kunstwerkje

jaah indd dat maakt het ook al mooi ja want als die er netjes uitziet en hij loopt voor geen ene meter dan is het ook niks

gr peter

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 21:55 Print reply

Posts: 29286
ow vandaar.

ik heb ook 3 rotte achterbruggen gehad.

ja moesten ook met de brommer aan de hand lopen in de pits.

edit ben wel eens benieuwd wat voor tijd je neer zet.
wat heb je zelf in gedachten of wat is je doel?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 21:55 uur.
 
yamahadt1986 5-1-2010 22:01 Print reply
Posts: 1713

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ow vandaar.

ik heb ook 3 rotte achterbruggen gehad.

ja moesten ook met de brommer aan de hand lopen in de pits.

edit ben wel eens benieuwd wat voor tijd je neer zet.
wat heb je zelf in gedachten of wat is je doel?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 21:55 uur.



ik heb eigenlijk nog niet echt een doel met tijden.
ik heb wel eerst een ander doel dat dat blokje goed gaat lopen en dan zien we nog wel.

want het is maar afwachten wat dat doet allemaal enz.
met inlaat cilinder enz.
dus dat is al heel spannend voor mij om te testen.
mar ik denk erover om eerst een andere cilinder erop te zetten inplaats van meteen die max tuned.
eerst mar eens zo testen met een gewone getunede derbi cilinder die niet max is heb ik namelijk ook nog liggen

dan heb ik namelijk een soort van basis kwa afstellen van carberateur enz al een betje dan hoef ik namelijk niet zo veel meer daar aan te doen.
want ik wil niet die cilinder meteen naar de klote geholpen hebben door niet goed weten met afstellen wat je nou moet enz.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 22:07 Print reply

Posts: 29286
dat is ook weer waar inderdaad.
 
tsxhunter 6-1-2010 18:07 Print reply

Posts: 9332
geen 2 takt maar tog mooi gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=KGitMKhUdHM misschien ken je um al maja
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 6-1-2010 18:08 Print reply

Posts: 29286
Heb hem wel al eens op foto's gezien, maar nog geen filmpje.
Ga even kijken.
 
tsxhunter 6-1-2010 18:10 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Heb hem wel al eens op foto's gezien, maar nog geen filmpje.
Ga even kijken.


oke:P made in fryslân!!
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 6-1-2010 18:35 Print reply

Posts: 29286
hehe, eindelijk kunnen luisteren (met moeder was aan de telefoon. )

Was een mooi filmpje.
 
Joel_koningslust 6-1-2010 18:38 Print reply

Posts: 14514
ik heb dat ding een jaar of 2 geleden al in het echt mogen beschouwen toen werd er enkel nog niet bekend gemaakt van wie hij was enzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 6-1-2010 18:48 Print reply

Posts: 29286
wel raar dat ze wel de motor laten zien, maar niet zeggen van wie die is.
Je zou eerder anders om verwachten.
In ieder geval wel mooi om zoiets in het echt te zien.
 
yamahadt1986 6-1-2010 18:54 Print reply
Posts: 1713
jaah indd

ik heb het filmpje al eens eerder gezien maar echt mooi dingetje.
veel werk maar heb je ook wat hea

er moeten dan maar meer mensen komen met dit soort apparte ideen denk ik het is namelijk wel moi.

dus wij volgen denk ik
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 6-1-2010 18:56 Print reply

Posts: 29286
Is inderdaad mooi om zo'n dingen te zien.
 
Joel_koningslust 6-1-2010 19:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
wel raar dat ze wel de motor laten zien, maar niet zeggen van wie die is.
Je zou eerder anders om verwachten.
In ieder geval wel mooi om zoiets in het echt te zien.


hij stond op een beursstand van iets... lagen wat foto's bij van de opbouw. maar verdere info werd niet gegeven
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 6-1-2010 19:47 Print reply

Posts: 29286
ow vandaar.
 
tsxhunter 6-1-2010 20:15 Print reply

Posts: 9332
is een dt250 beetje snel? een suzuki rm125 zal wel sneller wezen ofniet?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 77 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved