Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 832 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 76 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 4-1-2010 18:23 Print reply

Posts: 29286

 
Royal Club 4-1-2010 18:27 Print reply

Posts: 60390
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 4-1-2010 18:30 Print reply

Posts: 29286
laten we in vervolg maar naar die show gaan.
 
Joel_koningslust 5-1-2010 18:47 Print reply

Posts: 14514
kenny... ik heb de straalkast weer aan de praat,, en dr ff glasparels in gepleurt... werkt vet lekker, beter kom je een keer langs met wat shit
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 5-1-2010 18:49 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
kenny... ik heb de straalkast weer aan de praat,, en dr ff glasparels in gepleurt... werkt vet lekker, beter kom je een keer langs met wat shit

ik heb binnenkort wel de carters+koppelingskap van het RM250 blok wat ik gestraald wil hebben. Zou je dat voor een kratje bier willen doen ? (A)

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 5-1-2010 18:50 Print reply

Posts: 29286
Dat klinkt zeker leuk!
Kan ik ook een beetje rondkijken daar, als het mag.

Ik heb nog wel een carter setje wat gestraald mag worden, uiteraard tegen vergoeding.
 
Joel_koningslust 5-1-2010 18:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ik heb binnenkort wel de carters+koppelingskap van het RM250 blok wat ik gestraald wil hebben. Zou je dat voor een kratje bier willen doen ? (A)



niks anders tof's voor me liggen? bier heb ik al genoeg

ff wat alu oppruttelen bijv

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 5-1-2010 om 18:51 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 5-1-2010 18:51 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


niks anders tof's voor me liggen? bier heb ik al genoeg

ff wat alu oppruttelen bijv

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 5-1-2010 om 18:51 uur.

alu oppruttelen kan ik ook nog steeds ja
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 5-1-2010 18:53 Print reply

Posts: 29286
Olaf kunnen we samen gaan?
Moeten we alleen kijken wanneer?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 18:53 uur.
 
Joel_koningslust 5-1-2010 18:54 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

alu oppruttelen kan ik ook nog steeds ja


k moet nog steeds ff gaan zoeken wat voor blok ik eigenlijk een sprintertje/racertje van ga bouwen. heb inmiddels al aardig wat liggen waaronder am6/mt/nsr. het liefste zou ik een superspecial blok bouwen, maar dan moet ik op zoek naar mt8 carters
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 5-1-2010 18:55 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


k moet nog steeds ff gaan zoeken wat voor blok ik eigenlijk een sprintertje/racertje van ga bouwen. heb inmiddels al aardig wat liggen waaronder am6/mt/nsr. het liefste zou ik een superspecial blok bouwen, maar dan moet ik op zoek naar mt8 carters


Super special !
Kunnen we gezellig samen rijden.
 
Joel_koningslust 5-1-2010 18:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Super special !
Kunnen we gezellig samen rijden.


dan moet ik natuurlijk wel eerst mt8 carters scoren... en en eerlijk gezegd vind ik het zonde zoeiets te bouwen voor 1x per jaar

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 5-1-2010 18:59 Print reply

Posts: 29286
Dan pro-stock, hebben we ook kans dat we tegen elkaar rijden.
 
Joel_koningslust 5-1-2010 19:01 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dan pro-stock, hebben we ook kans dat we tegen elkaar rijden.


jah,, maaaaaaaaar... wat dan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 5-1-2010 19:02 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


jah,, maaaaaaaaar... wat dan

iets snels
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
-Viking 5-1-2010 19:02 Print reply

Posts: 1415
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
kenny... ik heb de straalkast weer aan de praat,, en dr ff glasparels in gepleurt... werkt vet lekker, beter kom je een keer langs met wat shit


Heb nog een cb400 blok wat gedaan kan worden
 
Knäckebröd!!
kenny77 5-1-2010 19:03 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


jah,, maaaaaaaaar... wat dan


honda.
 
yamahadt1986 5-1-2010 19:18 Print reply
Posts: 1713
hey kenny anders doe jij ook een keertje gek met een yamaha wat ik namelijk nu ook aan het doen ben


dan altijd die honda's enz.
willen we namelijk ook eens een keertje een yamaha dt rd ofzo knaller zien toch maarja als jij niet mee wilt doen doe ik het wel mijne komt eraan het special blokje is namelijk bijna klaar allen de tapeinden moeten er namelijk nog in geboord worden en dan pas alles dus dan moet de boel nog inelkaar enz en afstellen op de testbank enz.
maarja dan moet ook mijn tz racer klaar zijn maar daar komt ook vordering al in.
de tank wordt namelijk in de volgende maand waarschijnlijk gemaakt door me pa en mij van polyester. omdat me nog met een project bezig is duurt dat nog iets.

maar het is ook net wat je wilt natuurlijk honda loopt namelijk al heel snel hard eigenlijk met sprint enz. vind ik.
maarja mischien een yz50 cilinder of yz80 cilinder op een blokje pasmaken

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 19:28 Print reply

Posts: 29286
Hey Peter,

Honda is ook maar een traag blokje eigenlijk vergeleken met de nieuwere blokken.
Maar met yamaha een leuke tijd neer zetten is nog moeilijker.
Vooral met de 50 carters, als daar een yz80 cilinder op moet komen (wel een met een vlinderpoort) dan kom je flink aan het oplassen.
Dan zit je ook met met de versnellings bak wat niet makkelijk in het blokje past.
Toch net even te veel werk, als ik al een blokje heb liggen.

Wel mooi om te horen dat het goed vordert met het blok en de tz.
Ik ben echt benieuwd wat het gaat doen.

Wel zou ik de mensen van Jubbega eens bellen, aangezien je in de 50cc klasse mee wilt doen? (als je mee wilt doen)
Dan mag je eigenlijk niet te veel aan de brommer veranderen, misschien zou je dan wel problemen er mee krijgen en in de pro-stock moeten?
Dat is natuurlijk minder.
 
yamahadt1986 5-1-2010 20:13 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hey Peter,

Honda is ook maar een traag blokje eigenlijk vergeleken met de nieuwere blokken.
Maar met yamaha een leuke tijd neer zetten is nog moeilijker.
Vooral met de 50 carters, als daar een yz80 cilinder op moet komen (wel een met een vlinderpoort) dan kom je flink aan het oplassen.
Dan zit je ook met met de versnellings bak wat niet makkelijk in het blokje past.
Toch net even te veel werk, als ik al een blokje heb liggen.

Wel mooi om te horen dat het goed vordert met het blok en de tz.
Ik ben echt benieuwd wat het gaat doen.

Wel zou ik de mensen van Jubbega eens bellen, aangezien je in de 50cc klasse mee wilt doen? (als je mee wilt doen)
Dan mag je eigenlijk niet te veel aan de brommer veranderen, misschien zou je dan wel problemen er mee krijgen en in de pro-stock moeten?
Dat is natuurlijk minder.




jaah ik snap wat je bedoelt mare ik zeg je je hoeft niet perse een ander bak erin te proppen voor dat stukkie rijden dusja 4 bak kan best eigenlijk.

jaah ik wil indd met de 50cc klasse meedoen en het gaat me er eigenlijk om om de mensen te laten zien wat ik kan en doe enz.
omdat ik hier me werk van wil maken zegmaar.
maar ik heb gewoon 50cc ook met de slag enz. dus en heb gewoon dt50 carters genomen die dt80 carters kwamen toch wat minder mooi uit met de tapeinden.
dusja daar kan ik ook geen gezeur mee krijgen.

jaah maar wat is volgens hun teveel veranderen die inlaatsysteem van mij zeker of niet.

maarja ik kan ook gewoon als demo laten zien aan mensen toch?? mag vast wel van ze in de pauze ofzo
ff tegen jouw sprinten haha

en boeie anders doe ik maar in de pro stock mee maarja wel minder leuk dan natuurlijk maarja ik zie dan wel.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 20:23 Print reply

Posts: 29286
Zo'n yz80 close bakje is wel op zijn minst aan te raden, juist omdat het zo'n kort stukje is. (denk ik?)

Ik denk niet dat je met de 50cc mag mee rijden.
-----------------------------------------------------------
SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 50 CC-KLASSE

1. De maximale cilinderinhoud bedraagt 50 cc

2. De krukasslag moet zijn als van het gehomologeerd model.

3. De maximale carburateurdoorlaat is vrij.

4. Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd, noch verplaatst.

5. De carters mogen alleen worden aangepast om plaatsing van een andere versnellingsbak (max. 6 versn.) mogelijk te maken. Het blok dient uitsluitend ontwikkeld te zijn voor een bromfiets. Fabriekscross/raceblokken zijn uitgesloten.

6. De remmen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, de keuze van de remvoering of remblokken is vrij.

7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer maar dienen minimaal 16 inch te zijn.

8. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.

9. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd (dus bijv. geen monoshock als origineel stereoshock aanwezig is). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De achtervork dient verend te blijven.

10. Het frame mag (mits deugdelijk) worden verstevigd door toevoeging van materiaal.

11. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken op de gehomologeerde bromfiets.
-----------------------------------------------------------------
Dan zou je inderdaad met de pro-stock mee moeten doen, maar als het alleen om de lol en promoten gaat is het natuurlijk geen probleem.
Ik doe immers ook alleen voor de lol mee.

En als je met de pro-stock mee doet, heb je wel ook redelijk wat kans dat je tegen bekende van het forum moet rijden.
Waaronder me papa en ik.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 20:23 uur.
 
yamahadt1986 5-1-2010 20:30 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zo'n yz80 close bakje is wel op zijn minst aan te raden, juist omdat het zo'n kort stukje is. (denk ik?)

Ik denk niet dat je met de 50cc mag mee rijden.
-----------------------------------------------------------
SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 50 CC-KLASSE

1. De maximale cilinderinhoud bedraagt 50 cc

2. De krukasslag moet zijn als van het gehomologeerd model.

3. De maximale carburateurdoorlaat is vrij.

4. Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd, noch verplaatst.

5. De carters mogen alleen worden aangepast om plaatsing van een andere versnellingsbak (max. 6 versn.) mogelijk te maken. Het blok dient uitsluitend ontwikkeld te zijn voor een bromfiets. Fabriekscross/raceblokken zijn uitgesloten.

6. De remmen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, de keuze van de remvoering of remblokken is vrij.

7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer maar dienen minimaal 16 inch te zijn.

8. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.

9. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd (dus bijv. geen monoshock als origineel stereoshock aanwezig is). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De achtervork dient verend te blijven.

10. Het frame mag (mits deugdelijk) worden verstevigd door toevoeging van materiaal.

11. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken op de gehomologeerde bromfiets.
-----------------------------------------------------------------
Dan zou je inderdaad met de pro-stock mee moeten doen, maar als het alleen om de lol en promoten gaat is het natuurlijk geen probleem.
Ik doe immers ook alleen voor de lol mee.

En als je met de pro-stock mee doet, heb je wel ook redelijk wat kans dat je tegen bekende van het forum moet rijden.
Waaronder me papa en ik.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-1-2010 om 20:23 uur.



jaah oke dat is inderdaad wel leuk en helemaal mooi is dan dat ik jullie er nog uit rij ook haha

maarja als ik het regelement zo lees krijg ik allen problemen met het motorblokje.
het rijwielgedeelte voldoet daar wel aan dus dat is opzich geen probleem.
maar ik mag dus de inlaat niet veranderen.
maar het stomme is een derbi cilinder heeft geen inlaat op de cilinder dusja moet je wat. mischien maken ze een uitzondering voor me maarja dat merk ik dan wel.
en je mag toch ook gewoon merijden allen dan tellen ze je niet mee in de wedstrijdstant toch??

krijg ik net een inbox van een kerel die nu mijn derbi max tuned wil kopen haha wel lagge.


gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 5-1-2010 20:39 Print reply

Posts: 29286
Laten we hopen van niet, want dan moeten we ons eens achter de oren kratsen.
of onze blokjes moeten al in de soep lopen, maarja honda he, dus dat is uitgesloten.

Maar je frame mag ook niet mee doen, aangezien je oorspronkelijk een dtr dus cross model, naar een race model hebt gebracht.

Uitzonderingen worden niet gemaakt, tenminste anders wil ik dat ook.

Ik denk niet dat je zo mee mag rijden, want dan ben je niet verzekerd, plus dan weet je nog je tijd niet.
Ik zou gewoon in de pro-stock mee doen, kan nu wel bijna met zekerheid zeggen dat hij wordt afgekeurd voor de 50cc en dan heb je voor niks gereden.
Ook jammer.

afgelopen jaar had ook iemand met een zelfbouw classic racer met 50cc mee gedaan in de pro-stock.
 
yamahadt1986 5-1-2010 20:47 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Laten we hopen van niet, want dan moeten we ons eens achter de oren kratsen.
of onze blokjes moeten al in de soep lopen, maarja honda he, dus dat is uitgesloten.

Maar je frame mag ook niet mee doen, aangezien je oorspronkelijk een dtr dus cross model, naar een race model hebt gebracht.

Uitzonderingen worden niet gemaakt, tenminste anders wil ik dat ook.

Ik denk niet dat je zo mee mag rijden, want dan ben je niet verzekerd, plus dan weet je nog je tijd niet.
Ik zou gewoon in de pro-stock mee doen, kan nu wel bijna met zekerheid zeggen dat hij wordt afgekeurd voor de 50cc en dan heb je voor niks gereden.
Ook jammer.

afgelopen jaar had ook iemand met een zelfbouw classic racer met 50cc mee gedaan in de pro-stock.



jaah dat zal je dan wel moeten doen jaah als dat gaat gebeuren.
mare hey hey niet yamaha nu gaan afkraken hea.

mare jaah indd maar het lijkt dan altijd zo lullig als je dat dan ziet rijden in de prostock lijkt het net of die voor lul rijd.
maarja dan wordt het denk ik prostock.

en hoezo ben ik niet verzekerd dan.
en trouwens ik heb gewoon een kenteken bij dat ding dusja dat is wel verzekerd dus ik weet niet hoe dat dan werkt.
en als ze dan zeggen dat het blokje wel in orde is voor 50cc dan hang ik het blokje gewoon de volgende keer in me dtje dan is het frame wel goed.
dusja.

mare ik zit er ook eens aan te denken om een ysr50 te gaan kopen zonder kenteken en zonder blok voor de sprint ofzo dat is en lekker laag en het is gewoon een brommer dusja mag er als het goed is gewoon mee meerijden.

dusja dan kan ik dat er dan ook inhangen enz.
maarja moet ik maar eens zien eerst dit maar eens.


og og wat heb ik eigenlijk te veel plannen en ideen dat is soms best wel kut hoor maarja dat ken jij vast ook wel.

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 5-1-2010 20:51 Print reply

Posts: 14514
je mag een crossframe wel naar race achtig model brengen... als je het frame maar laat hoe het is. als jij wil mag je er best een kuip omheen hangen hoor
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 76 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved