Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1186 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587032


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 51 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 7-11-2009 17:17 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha.

maarja jij kan te minste nog crossen in de tuin, bij mij kan je 1meter vooruit rijden en dan zit je op het einde.

In jou tuin heb je tenminste een reden om donuts te draaien
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 7-11-2009 17:17 Print reply

Posts: 29286
dat is waar.
 
Derbi-Olaf 7-11-2009 17:18 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dat is waar.

Maar ik denk idd niet dat papa blij zou zijn
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 7-11-2009 17:19 Print reply

Posts: 29286
mijn moeder nog minder.
 
Derbi-Olaf 7-11-2009 17:19 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
mijn moeder nog minder.

Ow Ow, en die hou je best te vriend, anders word het moeilijk om naar meetings te gaan
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 7-11-2009 17:20 Print reply

Posts: 29286
zeker.
 
PetrolShack 7-11-2009 17:41 Print reply

Posts: 572
Pff same, ik hoef maar 1 keer me motor over het gras te DUWEN en ik heb een probleem


btw, ik ga me yz 125 1981 wss toch verkopen tegen goed bod

greetz
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
kenny77 7-11-2009 17:43 Print reply

Posts: 29286
zo erg is het bij mij niet.


 
PetrolShack 7-11-2009 20:14 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
zo erg is het bij mij niet.




mazzeldaarmee
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
Joel_koningslust 7-11-2009 20:18 Print reply

Posts: 14514
ik heb ooit het bandje van mn brommer laten roken achter in de tuin. daar was moeke ook niet zo blij mee
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 7-11-2009 20:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RAW_MOPED_POWER
[...]


mazzeldaarmee


zeker.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
ik heb ooit het bandje van mn brommer laten roken achter in de tuin. daar was moeke ook niet zo blij mee



dat kan ik me ietwat voorstellen.
 
2SLOW4ME 7-11-2009 20:48 Print reply

Posts: 1944
mijn moeder boeit het verdomd weinig als ik op de oprit bandjes op ga roken . "zonde van die band joh!" krijg ik dan te horen
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
PetrolShack 7-11-2009 20:50 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
mijn moeder boeit het verdomd weinig als ik op de oprit bandjes op ga roken . "zonde van die band joh!" krijg ik dan te horen


lekker, zelfs met die nette oprit van jullie, mijn ouders worden btw ook al paniesch als er wd 40 op de tegels is beland dat vindk nogal mierenneuk praktijken
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
kenny77 8-11-2009 21:14 Print reply

Posts: 29286
toenet een alweer een dt80 blok opgehaald.

Er zat een yz80 koppelingskap en cilinderkop op, dus had een stille hoop dat er een yz80 versnellings bak (close) inzat , dan kon ik die mooi voor de rd50 gebruiken, maar helaas bleek een gewoone dt80 versnellingsbak te zijn.

zat ook nog een malossi op, het snelste type van malossi.
Alleen helaas is er een stuk van het cilinderhemd afgebroken. :(
Zat ook nog net een nieuwe zuiger in.











is wel jammer dat het stuk eraf is gebroken , want het is de snelste cilinder die er voor de dt is. :(
(alleen uitlaatpoort kan nog een stuk groter.)

helaas geen foto meer toen het blok in elkaar stond, had hem meteen uit elkaar gegooid.
het grut ligt er nu zo bij.


 
kenny77 9-11-2009 17:27 Print reply

Posts: 29286
Ik ga de cilinder toch maar proberen.
Ik zie wel of de rest van de wand er binnen 2meter rijden nog meer van afbreekt ja of nee.

Maar om te voorkomen dat mijn gereviseerde krukas naar de flitsen gaat maak ik gewoon een nieuw blokje.
Ik had nog een reserve 80 blokje liggen, maar de malossi komt totaal niet overeen met de carters , dus bouw ik nieuwe carters op.

Als het dan met dit blokje inmekaar loopt dan kost het me toch maar 4 lagers en wat pakkingen.

Maar begonnen met het verbeunen van de carters.

Het carter zit lekker voor deze spoelpoort:



Een kanaal erin gemaakt, zodat hij enigszins open is.
(een rand aan de boven kant laten staan , anders had ik geen vlees meer voor de pakking)



Spoelkanalen ook iets groter gemaakt.



is allemaal nog lang niet klaar.

Cilinder moet ik nog 1mm van de bovenkant afhalen, uitlaatpoort nog iets breder maken.
EN dan zie ik wel wat het doet.
 
yamahadt1986 10-11-2009 22:11 Print reply
Posts: 1713
hey

jij hebt nu inderdaad het anderet tipe (volgensmij de snellere versie ) maar die cilinder kun je nog wel gebruiken dan moet je dat ff mooi wegvrezen en dat ook aan de ander kant doen.

maar ik zal de foto's eens opzoeken.
ik heb helaas geen poortenmapje van de cilinder dat was namelijk helemaal mooi geweest.

maar die zal dirk timmer wel hebben denk ik.

morgen heb ik de foto's wel voor je moet ze namelijk ff weer uploaden

gr peter
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 10-11-2009 22:14 Print reply

Posts: 29286
Ja ik meen mij te herinneren dat deze het snelste was, wat hij gaat doen is nog even afwachten.

Maar ik ga hem inderdaad nog gewoon gebruiken, het stuk een beetje recht maken en dan iets afschuinen.

En top van de foto's!

Als je de poortmap of zo van deze wilt dan laat je maar iets weten.
 
yamahadt1986 10-11-2009 22:21 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja ik meen mij te herinneren dat deze het snelste was, wat hij gaat doen is nog even afwachten.

Maar ik ga hem inderdaad nog gewoon gebruiken, het stuk een beetje recht maken en dan iets afschuinen.

En top van de foto's!

Als je de poortmap of zo van deze wilt dan laat je maar iets weten.



de poortenmap zou ik wel graag willen hebben.
maar je moet hem recht naar beneden vrezen en dan gewoon de breedte van je spoelpoort aanhouden en naar beneden vrezen.
en de ander kant ook dan wil die wel lopen.

waarom moet je de cilinder afdraaien eigenlijk?? meer druk maken ofzo??
of wil je de timingen gewoon met een ophoogplaatje veranderen??

ik heb trouwens nog een mooi filmpje gevonden hier hebben ze een watergekoelde cilinder pas gemaakt en de inlaat voorop het dt blokje gemaakt.
aan het eind als de brommer tegen de boom aan staat moet je de film snel stop zetten als ze op het blokje kijken dan kun je het goed zien.

100cc trouwens met opmaat 28mm stage 6 membraam 4 bak dt50mx blokje met PVL ontsteking. IAME 100cc gokart cilinder
http://www.youtube.c...mp;feature=rec-HM-r2


gr peter

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 10-11-2009 om 22:26 uur.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 10-11-2009 om 22:29 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 10-11-2009 22:27 Print reply

Posts: 29286
Ik zal dadelijk even de poortmap maken.

Dat was inderdaad mijn bedoeling, alleen dan wel maar aan een kant.


De uitlaatpoort ligt niet mooi erin, of de spoelpoorten.
Zal ik dadelijk wel even foto's van maken is wat duidelijker.
Maar dan moet ik de cilinder iets ophogen en dan de uitlaatpoort omlaag halen (! ) en zou gauw ik het dan heb bekeken moet er boven 1mm van de cilinder af en dan kom ik met pakking ongeveer op 1mm aan squish uit.

Edit: dat is wel vet gemaakt!

Super om te zien wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-11-2009 om 22:29 uur.
 
Derbi-Olaf 10-11-2009 22:29 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik zal dadelijk even de poortmap maken.

Dat was inderdaad mijn bedoeling, alleen dan wel maar aan een kant.


De uitlaatpoort ligt niet mooi erin, of de spoelpoorten.
Zal ik dadelijk wel even foto's van maken is wat duidelijker.
Maar dan moet ik de cilinder iets ophogen en dan de uitlaatpoort omlaag halen (! ) en zou gauw ik het dan heb bekeken moet er boven 1mm van de cilinder af en dan kom ik met pakking ongeveer op 1mm aan squish uit.

Heb je geen cilinderkopjes in voorraad ?

Kan je daar nl beter aan gaan draaien dan aan de malossi
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 10-11-2009 22:31 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Heb je geen cilinderkopjes in voorraad ?

Kan je daar nl beter aan gaan draaien dan aan de malossi


Nee toevallig niet.

Wel nog een rd80 cilinderkop en voor de rest alleen maar 50cc kopen.

Maar de verbrandingskamer ligt gelijk aan de cilinderkop, dus daar verlies ik niks mee.

Misschien dat ik het nog even laat en hem gewoon zo probeer.
 
yamahadt1986 10-11-2009 22:35 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik zal dadelijk even de poortmap maken.

Dat was inderdaad mijn bedoeling, alleen dan wel maar aan een kant.


De uitlaatpoort ligt niet mooi erin, of de spoelpoorten.
Zal ik dadelijk wel even foto's van maken is wat duidelijker.
Maar dan moet ik de cilinder iets ophogen en dan de uitlaatpoort omlaag halen (! ) en zou gauw ik het dan heb bekeken moet er boven 1mm van de cilinder af en dan kom ik met pakking ongeveer op 1mm aan squish uit.

Edit: dat is wel vet gemaakt!

Super om te zien wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-11-2009 om 22:29 uur.



tipje doe je sques op 0,6 dat is het beste maar wil je minder zuigerslijtage dan kun je hem inderdaad beter op 1mm sques doen maarja net wat je liever hebt he
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Kurzel 10-11-2009 22:37 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Nee toevallig niet.

Wel nog een rd80 cilinderkop en voor de rest alleen maar 50cc kopen.

Maar de verbrandingskamer ligt gelijk aan de cilinderkop, dus daar verlies ik niks mee.

Misschien dat ik het nog even laat en hem gewoon zo probeer.


kan je niet een hoger zuigertje ergens vandaan halen?
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
kenny77 10-11-2009 22:47 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]



tipje doe je sques op 0,6 dat is het beste maar wil je minder zuigerslijtage dan kun je hem inderdaad beter op 1mm sques doen maarja net wat je liever hebt he


Ik wil hem inderdaad niet te krap zetten.

zuiger gelijk aan spoelpoorten, en dan zit de uitlaatpoort wat te hoog.



Als ik de zuiger gelijk zet aan de uitlaatpoort gaan de spoelpoorten niet helemaal open , ook niet handig.



poortmap
(als je nog wat maten nodig hem dan laat je het maar even weten)




Edit: deze had ook een malossi cilinder gebruikt van de dt80 alleen dan op een ander blokje gemaakt.
Die had als ik het goed had rond de 20~22 pk.
(nu heeft die ook wel leukere spullen erop )





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]


kan je niet een hoger zuigertje ergens vandaan halen?


Ik heb nog wel een grotere zuiger van een autisa, maar dan is de werking van een aantal spoelkanalen in de cilinder verloren.
En hier zit net een nieuwe zuiger in ter waarde van 65 euro.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-11-2009 om 22:54 uur.
 
Kurzel 10-11-2009 22:54 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ik wil hem inderdaad niet te krap zetten.

zuiger gelijk aan spoelpoorten, en dan zit de uitlaatpoort wat te hoog.

afbeelding

Als ik de zuiger gelijk zet aan de uitlaatpoort gaan de spoelpoorten niet helemaal open , ook niet handig.

afbeelding

poortmap
(als je nog wat maten nodig hem dan laat je het maar even weten)

afbeelding


[...]


Ik heb nog wel een grotere zuiger van een autisa, maar dan is de werking van een aantal spoelkanalen in de cilinder verloren.
En hier zit net een nieuwe zuiger in ter waarde van 65 euro.

hmm, komen idd niet heel mooi uit, die poorten...

en dat is met een andere zuiger dan ook weer niet...

dan zit er niets anders op dan je cilinder afdraaien lijkt me... hou ons op de hoogte
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 51 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved