Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 675 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 586588


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 47 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 27-10-2009 15:50 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Door de fluiters natuurlijk.

Edit: helemaal dicht , of alleen vakantie?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 15:49 uur.

vakantie :P maar wel 2 weken ofzo


Nja, die fluiters zou ik toch wel moeten merken ja

Maar met een zuigerslotspeling van meer dan 1 mm is mijn compressie niet echt wat het moet zijn
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:54 Print reply

Posts: 29286
Dat is best lang.

snel versleten dan.

ik had toenet van mijn cr80 opgemeten 4mm
En toch trok hij nog in de 1 ste en 2 de versnelling het voorwiel omhoog.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is best lang.

snel versleten dan.

ik had toenet van mijn cr80 opgemeten 4mm
En toch trok hij nog in de 1 ste en 2 de versnelling het voorwiel omhoog.

4 mm of 0.4 ?



nja, die zuigerveren hebben nooit echt helemaal geklopt bij mij, toen ik de zuiger nieuw monteerde was de speling al meer dan 1 mm, maarja
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:57 Print reply

Posts: 29286
4mm. (zuigerveer dan

Mhh dat is best wel kut als die al zoveel speling had.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 15:58 uur.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:58 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
4mm.

Mhh dat is best wel kut als die al zoveel speling had.

ach, een setje nieuwe veren kost misschien net 20 euro o.i.d. lekker goedkoop dus dan vervang ik meteen de pistonpen en de clipjes
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:59 Print reply

Posts: 29286
kost inderdaad een stuk minder als een nieuwe zuiger.
 
Niek de Wildt 27-10-2009 16:05 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

4 mm of 0.4 ?



nja, die zuigerveren hebben nooit echt helemaal geklopt bij mij, toen ik de zuiger nieuw monteerde was de speling al meer dan 1 mm, maarja


Er zijn verschillende manieren van sluiten van de zuigerveren hè

btw, ik had nog een aantal vragen gesteld die je nog niet had beantwoord (in mijn vorige lange post)
 
kenny77 27-10-2009 16:08 Print reply

Posts: 29286
owjee, eisen.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 16:11 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Er zijn verschillende manieren van sluiten van de zuigerveren hè

btw, ik had nog een aantal vragen gesteld die je nog niet had beantwoord (in mijn vorige lange post)

dan ga ik straks even opnieuw kijken.

Nja, ik weet het, dacht eerst ook dat het gewoon het soort systeem was, maar dat is het dus niet.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
bierbundelhonda 27-10-2009 22:26 Print reply

Posts: 3396
ey kenny

me uitlaat is toch een hm169 het staat er toch op
heb er overheen gekeken xD
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 22:28 Print reply

Posts: 29286
haha
 
bierbundelhonda 27-10-2009 22:29 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha

zou een r3 beter zijn dan de ori pijp?
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 22:31 Print reply

Posts: 29286
geen idee.


 
bierbundelhonda 27-10-2009 22:52 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
geen idee.





ik vind het namelijk zonde om de voorbocht om telassen net als bij je pa,ken ik beter de uitlaat aan jou verkopen. maar ik weet het nog niet zkr enz
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 22:57 Print reply

Posts: 29286
is inderdaad zonde.
Maar echt nodig heb ik die uitlaat niet , alleen om op me kamer op te hangen.

ik had zowieso een opmaat laten maken.
Vooral omdat deze uitlaat voor de cross is en jij er het circuit mee opgaat.

cilinder en cilinderkop nog aanpassen, dan kom je wel goed boven de 20pk uit.
 
bierbundelhonda 27-10-2009 23:06 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
is inderdaad zonde.
Maar echt nodig heb ik die uitlaat niet , alleen om op me kamer op te hangen.

ik had zowieso een opmaat laten maken.
Vooral omdat deze uitlaat voor de cross is en jij er het circuit mee opgaat.

cilinder en cilinderkop nog aanpassen, dan kom je wel goed boven de 20pk uit.


weet je hoeveel geld dat kost lol :P dan ben ik duurder uit dan een R3 en ik ga toch niet uiterste uit het motorblok rijden dan rij ik hem een keer kapot we rijden hier toch niet harder dan 100 :P
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 23:09 Print reply

Posts: 29286
100 haalde me vader al op de 150m.

zelf de conussen maken en dan alles laten lassen?

ik weet niet hoe duur zo'n yasuni is?
 
Royal Club 27-10-2009 23:09 Print reply

Posts: 60390
nieuw tegen de 300
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 27-10-2009 23:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nieuw tegen de 300


daar kan je wel een leuke opmaat voor laten maken.
 
bierbundelhonda 27-10-2009 23:23 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


daar kan je wel een leuke opmaat voor laten maken.

ken hem gebruikt krijgen voor rond de 130/150 ,het hoeft allemaal niet 100% high Tech tezijn zolang het maar leuk rijdt :P kijk als ik ging sprinten dan had ik wel een opmaatje laten maken :P

er rijden genoeg oldtimer racers op de 50 cc klasse met een homoet pijpje :P waar alleen de bocht omgelast is :P
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Joel_koningslust 27-10-2009 23:27 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]

ken hem gebruikt krijgen voor rond de 130/150 ,het hoeft allemaal niet 100% high Tech tezijn zolang het maar leuk rijdt :P kijk als ik ging sprinten dan had ik wel een opmaatje laten maken :P

er rijden genoeg oldtimer racers op de 50 cc klasse met een homoet pijpje :P waar alleen de bocht omgelast is :P


voor 150 heb je ook een opmaat

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bierbundelhonda 27-10-2009 23:30 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


voor 150 heb je ook een opmaat


is een opmaat zo temaken dat als je een keer overmaat moet met je cilinder dat je er dan nog wat aan hebt ? of krijg je dan een gelijke uitlaat als een pro-race/R3 ?

ik wil gewoon een uitlaat hebben die op alles goed werkt :P het hoeft voor mij echt niet speciaal of precies .

ik mag toch maar op 2 Circuits rijden. das Rockanje en Nieuwerkerk aan den ijsel.
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Joel_koningslust 27-10-2009 23:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]

is een opmaat zo temaken dat als je een keer overmaat moet met je cilinder dat je er dan nog wat aan hebt ? of krijg je dan een gelijke uitlaat als een pro-race/R3 ?

ik wil gewoon een uitlaat hebben die op alles goed werkt :P het hoeft voor mij echt niet speciaal of precies .

ik mag toch maar op 2 Circuits rijden. das Rockanje en Nieuwerkerk aan den ijsel.


als je de cilinder 1x overmaats boort dan verandert dr echt mega weinig aan die opmaat hoor

en een r3 zal nooit super lopen, die opmaat op het begin iig wel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bierbundelhonda 27-10-2009 23:36 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


als je de cilinder 1x overmaats boort dan verandert dr echt mega weinig aan die opmaat hoor

en een r3 zal nooit super lopen, die opmaat op het begin iig wel



volgens niek zou een r3 prima zijn op een cr80 cilinder
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Niek de Wildt 27-10-2009 23:58 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]



volgens niek zou een r3 prima zijn op een cr80 cilinder


-max diameter van een hoogtoerige 70cc is vrijwel gelijk aan die van een meer cross 80cc machine (denk aan 9,7cm)

-en bij een uitlaattiming van circa 190 zal de powerband netjes ergens tussen 10 en 13k liggen.

-verbeterpunten:
Voorbochtdia (groter) is niet echt te bewerkstelligen
Voorbochtlengte (langer)
Belly (experimenteren)


opmaat is beter, maar van de fabriekspijpen komt hij redelijk goed overeen met jouw doel (als ik dat goed had begrepen als: mag minder geschikt voor cross zijn, een goed vermogen is de bedoeling)


 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 47 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved