Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 47 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 27-10-2009 15:50 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Door de fluiters natuurlijk.

Edit: helemaal dicht , of alleen vakantie?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 15:49 uur.

vakantie :P maar wel 2 weken ofzo


Nja, die fluiters zou ik toch wel moeten merken ja

Maar met een zuigerslotspeling van meer dan 1 mm is mijn compressie niet echt wat het moet zijn
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:54 Print reply

Posts: 29286
Dat is best lang.

snel versleten dan.

ik had toenet van mijn cr80 opgemeten 4mm
En toch trok hij nog in de 1 ste en 2 de versnelling het voorwiel omhoog.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is best lang.

snel versleten dan.

ik had toenet van mijn cr80 opgemeten 4mm
En toch trok hij nog in de 1 ste en 2 de versnelling het voorwiel omhoog.

4 mm of 0.4 ?



nja, die zuigerveren hebben nooit echt helemaal geklopt bij mij, toen ik de zuiger nieuw monteerde was de speling al meer dan 1 mm, maarja
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:57 Print reply

Posts: 29286
4mm. (zuigerveer dan

Mhh dat is best wel kut als die al zoveel speling had.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 15:58 uur.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:58 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
4mm.

Mhh dat is best wel kut als die al zoveel speling had.

ach, een setje nieuwe veren kost misschien net 20 euro o.i.d. lekker goedkoop dus dan vervang ik meteen de pistonpen en de clipjes
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:59 Print reply

Posts: 29286
kost inderdaad een stuk minder als een nieuwe zuiger.
 
Niek de Wildt 27-10-2009 16:05 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

4 mm of 0.4 ?



nja, die zuigerveren hebben nooit echt helemaal geklopt bij mij, toen ik de zuiger nieuw monteerde was de speling al meer dan 1 mm, maarja


Er zijn verschillende manieren van sluiten van de zuigerveren hè

btw, ik had nog een aantal vragen gesteld die je nog niet had beantwoord (in mijn vorige lange post)
 
kenny77 27-10-2009 16:08 Print reply

Posts: 29286
owjee, eisen.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 16:11 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Er zijn verschillende manieren van sluiten van de zuigerveren hè

btw, ik had nog een aantal vragen gesteld die je nog niet had beantwoord (in mijn vorige lange post)

dan ga ik straks even opnieuw kijken.

Nja, ik weet het, dacht eerst ook dat het gewoon het soort systeem was, maar dat is het dus niet.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
bierbundelhonda 27-10-2009 22:26 Print reply

Posts: 3396
ey kenny

me uitlaat is toch een hm169 het staat er toch op
heb er overheen gekeken xD
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 22:28 Print reply

Posts: 29286
haha
 
bierbundelhonda 27-10-2009 22:29 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha

zou een r3 beter zijn dan de ori pijp?
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 22:31 Print reply

Posts: 29286
geen idee.


 
bierbundelhonda 27-10-2009 22:52 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
geen idee.





ik vind het namelijk zonde om de voorbocht om telassen net als bij je pa,ken ik beter de uitlaat aan jou verkopen. maar ik weet het nog niet zkr enz
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 22:57 Print reply

Posts: 29286
is inderdaad zonde.
Maar echt nodig heb ik die uitlaat niet , alleen om op me kamer op te hangen.

ik had zowieso een opmaat laten maken.
Vooral omdat deze uitlaat voor de cross is en jij er het circuit mee opgaat.

cilinder en cilinderkop nog aanpassen, dan kom je wel goed boven de 20pk uit.
 
bierbundelhonda 27-10-2009 23:06 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
is inderdaad zonde.
Maar echt nodig heb ik die uitlaat niet , alleen om op me kamer op te hangen.

ik had zowieso een opmaat laten maken.
Vooral omdat deze uitlaat voor de cross is en jij er het circuit mee opgaat.

cilinder en cilinderkop nog aanpassen, dan kom je wel goed boven de 20pk uit.


weet je hoeveel geld dat kost lol :P dan ben ik duurder uit dan een R3 en ik ga toch niet uiterste uit het motorblok rijden dan rij ik hem een keer kapot we rijden hier toch niet harder dan 100 :P
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
kenny77 27-10-2009 23:09 Print reply

Posts: 29286
100 haalde me vader al op de 150m.

zelf de conussen maken en dan alles laten lassen?

ik weet niet hoe duur zo'n yasuni is?
 
Royal Club 27-10-2009 23:09 Print reply

Posts: 60390
nieuw tegen de 300
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 27-10-2009 23:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nieuw tegen de 300


daar kan je wel een leuke opmaat voor laten maken.
 
bierbundelhonda 27-10-2009 23:23 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


daar kan je wel een leuke opmaat voor laten maken.

ken hem gebruikt krijgen voor rond de 130/150 ,het hoeft allemaal niet 100% high Tech tezijn zolang het maar leuk rijdt :P kijk als ik ging sprinten dan had ik wel een opmaatje laten maken :P

er rijden genoeg oldtimer racers op de 50 cc klasse met een homoet pijpje :P waar alleen de bocht omgelast is :P
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Joel_koningslust 27-10-2009 23:27 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]

ken hem gebruikt krijgen voor rond de 130/150 ,het hoeft allemaal niet 100% high Tech tezijn zolang het maar leuk rijdt :P kijk als ik ging sprinten dan had ik wel een opmaatje laten maken :P

er rijden genoeg oldtimer racers op de 50 cc klasse met een homoet pijpje :P waar alleen de bocht omgelast is :P


voor 150 heb je ook een opmaat

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bierbundelhonda 27-10-2009 23:30 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


voor 150 heb je ook een opmaat


is een opmaat zo temaken dat als je een keer overmaat moet met je cilinder dat je er dan nog wat aan hebt ? of krijg je dan een gelijke uitlaat als een pro-race/R3 ?

ik wil gewoon een uitlaat hebben die op alles goed werkt :P het hoeft voor mij echt niet speciaal of precies .

ik mag toch maar op 2 Circuits rijden. das Rockanje en Nieuwerkerk aan den ijsel.
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Joel_koningslust 27-10-2009 23:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]

is een opmaat zo temaken dat als je een keer overmaat moet met je cilinder dat je er dan nog wat aan hebt ? of krijg je dan een gelijke uitlaat als een pro-race/R3 ?

ik wil gewoon een uitlaat hebben die op alles goed werkt :P het hoeft voor mij echt niet speciaal of precies .

ik mag toch maar op 2 Circuits rijden. das Rockanje en Nieuwerkerk aan den ijsel.


als je de cilinder 1x overmaats boort dan verandert dr echt mega weinig aan die opmaat hoor

en een r3 zal nooit super lopen, die opmaat op het begin iig wel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
bierbundelhonda 27-10-2009 23:36 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


als je de cilinder 1x overmaats boort dan verandert dr echt mega weinig aan die opmaat hoor

en een r3 zal nooit super lopen, die opmaat op het begin iig wel



volgens niek zou een r3 prima zijn op een cr80 cilinder
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
Niek de Wildt 27-10-2009 23:58 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
[...]



volgens niek zou een r3 prima zijn op een cr80 cilinder


-max diameter van een hoogtoerige 70cc is vrijwel gelijk aan die van een meer cross 80cc machine (denk aan 9,7cm)

-en bij een uitlaattiming van circa 190 zal de powerband netjes ergens tussen 10 en 13k liggen.

-verbeterpunten:
Voorbochtdia (groter) is niet echt te bewerkstelligen
Voorbochtlengte (langer)
Belly (experimenteren)


opmaat is beter, maar van de fabriekspijpen komt hij redelijk goed overeen met jouw doel (als ik dat goed had begrepen als: mag minder geschikt voor cross zijn, een goed vermogen is de bedoeling)


 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 47 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved