Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 586574


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 46 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 27-10-2009 9:54 Print reply

Posts: 29286
Oja dat had je ook gezegd.

Is wel moeilijk ofniet
tenminste ik wilde het bij mijn nieuwe yamaha cilinder doen, maar ik ben een beetje bang dat ik het verpruts.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 9:56 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Oja dat had je ook gezegd.

Is wel moeilijk ofniet
tenminste ik wilde het bij mijn nieuwe yamaha cilinder doen, maar ik ben een beetje bang dat ik het verpruts.

is wel moeilijk nja, ben van plan om het ergens in een freesmachine te gaan doen met een vinger freesje
Heb hier thuis ook 3 oude cilinders als oefenobjecten gebruikt

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 27-10-2009 om 9:57 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 9:57 Print reply

Posts: 29286
Dat is wel beter.

Edit: ik had ook eens een oude yamaha cilinder gebruikt, ging ik mooi door de wand heen.

naja bij die cilinder was er ook niet echt ruimte voor.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 10:05 uur.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 10:07 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is wel beter.

Edit: ik had ook eens een oude yamaha cilinder gebruikt, ging ik mooi door de wand heen.

naja bij die cilinder was er ook niet echt ruimte voor.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 10:05 uur.

, nja, ik ga nu de maten voor je opnemen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 10:07 Print reply

Posts: 29286
is goed , thnx al vast .
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 10:15 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
is goed , thnx al vast .

en een tof gegeven van de autisa is ook dat de spoelkanalen echt nice zijn
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 10:26 Print reply

Posts: 29286
daarom heb jij er een hele verzameling van.

btw waar ik dadelijk zuigers voor moet bestellen/halen.



en dan moet ik ook nog een voor de dt175 hebben.
maar dat zit er verlopig nog niet in.
Moet ook nog lagers en keeringen halen voor de cr80.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 10:26 uur.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 10:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
daarom heb jij er een hele verzameling van.

btw waar ik dadelijk zuigers voor moet bestellen/halen.

afbeelding

en dan moet ik ook nog een voor de dt175 hebben.
maar dat zit er verlopig nog niet in.
Moet ook nog lagers en keeringen halen voor de cr80.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 10:26 uur.

dat word een dure aangelegenheid


naja, met wat vertraging (PC deed raar)
Maar hier is de poortmap


 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 10:55 Print reply

Posts: 29286
Bedankt Olaf!

Jij schrijft wel mooi de gegevens erbij.

Die komt bij mijn poortmap boekje.
Moeten we eigenlijk nog eens de parmakit hebben, hebben we geloof ik alle mt8 cilinder gehad?

bij mij is het internet ook zo langzaam als ik weet niet wat.

En achja nadat de cr 3jaar geduldig heeft gewacht wordt hij eindelijk ook eens verwend.

Ben er ook achter gekomen dat mijn cr80 blokje waarschijnlijk nog nooit in zijn 29 jarig bestaan is gereviseerd.
Want toen we de cr kregen zat er nog de originele honda zuiger met de originele boring in.
En me vader heeft het onderblokje ook nooit open gehad (alleen koppelingkant), plus dat alle blok onderdelen nog in enge goed staat zijn (krukas is ook als nieuw).
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 10:59 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Bedankt Olaf!

Jij schrijft wel mooi de gegevens erbij.

Die komt bij mijn poortmap boekje.
Moeten we eigenlijk nog eens de parmakit hebben, hebben we geloof ik alle mt8 cilinder gehad?

bij mij is het internet ook zo langzaam als ik weet niet wat.

En achja nadat de cr 3jaar geduldig heeft gewacht wordt hij eindelijk ook eens verwend.

Ben er ook achter gekomen dat mijn cr80 blokje waarschijnlijk nog nooit in zijn 29 jarig bestaan is gereviseerd.
Want toen we de cr kregen zat er nog de originele honda zuiger met de originele boring in.
En me vader heeft het onderblokje ook nooit open gehad (alleen koppelingkant), plus dat alle blok onderdelen nog in enge goed staat zijn (krukas is ook als nieuw).

heb hem meteen ff in je topic gezet :P

Nja, dan heeft dat blokje het idd goed gehouden zelfde krukaslagers als een MT8 blok of ?


 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 11:04 Print reply

Posts: 29286
geen idee, krukas past in een mt5 blok, geloof dat dat allemaal het zelfde is van cr en mt5.

maar er zit nu ook wel dikke speling op de lagers (waarschijnlijk door het zware mb8 vliegwiel, wat er in het begin erop heeft gezeten) , ik hoop niet dat het de passingen zijn in het blok, dat zou ik minder grappig vinden.

Maarja echt crossen zal ik er toch niet meer mee doen, betwijfel of ik hem nog ga starten, ivm met ooit binnen in de kamer te komen staan.

Al kan ik dat waarschijnlijk toch niet, om hem niet te starten

Edit: maar geloof ook niet dat mijn cr veel gebruikt is , hij had al heel lang stil gestaan.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 11:05 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 11:07 uur.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 14:06 Print reply

Posts: 14999
als ik iets bedenk, dan kan ik het toch maar níét laten!






Wel nog ff wat beter maken eh , groter oppervlak e.d.
zo zijn ze maar zielig
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Niek de Wildt 27-10-2009 14:32 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
als ik iets bedenk, dan kan ik het toch maar níét laten!

afbeelding




Wel nog ff wat beter maken eh , groter oppervlak e.d.
zo zijn ze maar zielig


Mijn complimenten, ze zijn netjes op gelijke afstand en hoogte van de hoofdpoort af gemaakt.
misschien hadden ze er ietjes verder vanaf gemogen aangezien je ze ook nog netjes moet maken
Is het goed gelukt om ze op dezelfde "diepte" in de uitlaat schacht uit te laten komen?
Ik merkte altijd dat mijn boor bij het rechter gat netjes op zijn plek bleef, en bij het linker gat wat meer naar voren weg wou lopen (komt natuurlijk door de draairichting van de boor)
eigenlijk zou je een linksom draaiende boor moeten gebruiken, weet niet of dat er is
Is net zo bij dremelen, als dat je altijd rekening moet houden dat je dremeltje een beetje wegloopt en het dus altijd een gevecht is om het symetrisch te maken, terwijl dat makkelijker zou zijn als je de dremel gewoon de andere kant op kan laten draaien bij de andere kant van de poort


Fototje vanaf de uitlaat gezien?

Als enigste opmerking, de vorm van de hoofdpoort is een beetje vierkant, uit mijn hoofd is de poortbreedte niet denderend breed qua percentage boring (zal rond de 65 liggen?) dus echt kritisch is het niet maar voor het fijne gevoel kan je in het midden nog wel wat aan doen zonder dat het bovenin dichter op de fluiters komt.
Wat schuine hoekjes (beveltjes) in het midden van de poort scheeld al een hoop.

tip: bij het "afhoeken" van de fluitertjes, kun je een bolkop freesje gebruiken die net wat groter is dan de fluiters, ipv een rechte frees.
Heb ik laatst bij Nick zijn Std Derbi 50cc cilinder gedaan (bij relatief kleine fluiters) en dat beviel me wel goed, hij loopt er niet uit en je kunt makkelijk de zijkanten ook een hoekje geven, je legt hem er gewoon in (hoek maakt ook neit uit want het kopje is rond) en beweegt hem 3x heen en weer
Al weet in niet of je wel een freesje voor in de dremel hebt met een groot genoeg kopje (bij een te klein kopje valt hij er natuurlijk te ver in en is de hoek van de bevels geen 10graden vanaf wand maar eerder 10graden vanaf de uitlaatpoort gezien :p
Het kopfreesje van "dremel" is namelijk niet zo groot


btw, nicasil wand?
problemen mee gehad met afbrokkelen?
eerst met een kleiner boortje door de wand gegaan voordat je groter boorde?
(had daar ooit een keer ruzie met een airsal mee gehad)

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 27-10-2009 om 14:35 uur.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 14:38 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Mijn complimenten, ze zijn netjes op gelijke afstand en hoogte van de hoofdpoort af gemaakt.
misschien hadden ze er ietjes verder vanaf gemogen aangezien je ze ook nog netjes moet maken
Is het goed gelukt om ze op dezelfde "diepte" in de uitlaat schacht uit te laten komen?
Ik merkte altijd dat mijn boor bij het rechter gat netjes op zijn plek bleef, en bij het linker gat wat meer naar voren weg wou lopen (komt natuurlijk door de draairichting van de boor)
eigenlijk zou je een linksom draaiende boor moeten gebruiken, weet niet of dat er is
Is net zo bij dremelen, als dat je altijd rekening moet houden dat je dremeltje een beetje wegloopt en het dus altijd een gevecht is om het symetrisch te maken, terwijl dat makkelijker zou zijn als je de dremel gewoon de andere kant op kan laten draaien bij de andere kant van de poort


Fototje vanaf de uitlaat gezien?

Als enigste opmerking, de vorm van de hoofdpoort is een beetje vierkant, uit mijn hoofd is de poortbreedte niet denderend breed qua percentage boring (zal rond de 65 liggen?) dus echt kritisch is het niet maar voor het fijne gevoel kan je in het midden nog wel wat aan doen zonder dat het bovenin dichter op de fluiters komt.
Wat schuine hoekjes (beveltjes) in het midden van de poort scheeld al een hoop.

tip: bij het "afhoeken" van de fluitertjes, kun je een bolkop freesje gebruiken die net wat groter is dan de fluiters, ipv een rechte frees.
Heb ik laatst bij Nick zijn Std Derbi 50cc cilinder gedaan (bij relatief kleine fluiters) en dat beviel me wel goed, hij loopt er niet uit en je kunt makkelijk de zijkanten ook een hoekje geven, je legt hem er gewoon in (hoek maakt ook neit uit want het kopje is rond) en beweegt hem 3x heen en weer
Al weet in niet of je wel een freesje voor in de dremel hebt met een groot genoeg kopje (bij een te klein kopje valt hij er natuurlijk te ver in en is de hoek van de bevels geen 10graden vanaf wand maar eerder 10graden vanaf de uitlaatpoort gezien :p
Het kopfreesje van "dremel" is namelijk niet zo groot


btw, nicasil wand?
problemen mee gehad met afbrokkelen?
eerst met een kleiner boortje door de wand gegaan voordat je groter boorde?
(had daar ooit een keer ruzie met een airsal mee gehad)

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 27-10-2009 om 14:35 uur.

nja de positie was idd wat moeilijker om te bepalen, al helemaal omdat bij MT8 cilinders de uitlaatschacht schuin uit de cilinder komt.

de poort staat op 63-64 procent v/d boring en heeft daarmee al probleemloos ongeveer 1OOO km gedraait.

De fluiters worden nog flink aangepakt , maar dat gebeurt met de dremel
Ik zal wel een foto plaatsen als de boel klaar is




want is gietijzer, eerst met 3 mm geboord om te kijken of de positie goed was, daarna met 4 mm nog een keer er doorheen en de positie licht gewijzigd

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 27-10-2009 om 14:39 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:24 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
als ik iets bedenk, dan kan ik het toch maar níét laten!

afbeelding




Wel nog ff wat beter maken eh , groter oppervlak e.d.
zo zijn ze maar zielig


haha

tof Olaf!!

Ben benieuwd naar het eind resultaat en prestaties.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:28 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


haha

tof Olaf!!

Ben benieuwd naar het eind resultaat en prestaties.

heb het btw gewoon op de kolomboor gedaan
ging beter dan ik dacht
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:31 Print reply

Posts: 29286
Dan idee had ik ook , we hebben een kleine bankschroef die op de plaat van de kolomboor monteren, die plaat in de juist hoek instellen.
Is wat nauwkeuriger dan met de hand.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:33 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dan idee had ik ook , we hebben een kleine bankschroef die op de plaat van de kolomboor monteren, die plaat in de juist hoek instellen.
Is wat nauwkeuriger dan met de hand.

nja, ik heb het gewoon op de kolomboor gedaan, en dan met houten blokjes uitgevult langs onder zodat de hoek goed was
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:33 Print reply

Posts: 29286
Dat kan ook natuurlijk.
 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:39 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat kan ook natuurlijk.

en nu groter krijgen is een tijdrovende opgave
de 1e is bijna klaar
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:41 Print reply

Posts: 29286
Inderdaad.

Ik ben altijd als de dood dat ik uitschiet in de wand.

 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:44 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Inderdaad.

Ik ben altijd als de dood dat ik uitschiet in de wand.


ik ook hoor
naja, ik zorg dat de fluiters vandaag klaar zijn, dan neem ik de cilinder morgen mee naar school en dan ga ik ff snel met de hoonsteen er doorheen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:46 Print reply

Posts: 29286
Dat is handig.

Krijg je waarschijnlijk nog meer vermogen.

 
Derbi-Olaf 27-10-2009 15:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is handig.

Krijg je waarschijnlijk nog meer vermogen.


als 'ie gehoond is? nja, is eigk alleen ff om de smering weer in orde te brengen verder moet ik ff kijken wanneer hij zijn nieuwe zuigerveertjes kan krijgen die zaak waar ik ga is nu gesloten :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 27-10-2009 15:49 Print reply

Posts: 29286
Door de fluiters natuurlijk.

Edit: helemaal dicht , of alleen vakantie?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 27-10-2009 om 15:49 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 46 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved