Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 740 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585119


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 381 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 380, 381, 382 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Mark300 10-6-2013 22:51 Print reply
Posts: 440


Kenny, is dit een DTR ontsteking? Deze zit op de RD van me pa kwam ik vanavond achter. Zit dus al een andere ontsteking op
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 10-6-2013 23:10 Print reply

Posts: 29286
Volgens mij niet, dtr heeft een zwarte pick-up. Ik denk dat dit een 80lc ontsteking is.

Of de dtr ook zo'n witte pick-up heeft gehad durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar dacht van niet.

 
Mark300 10-6-2013 23:14 Print reply
Posts: 440
Vreemd dan, want deze zit erop en loopt erg mooi
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 10-6-2013 23:19 Print reply

Posts: 29286
De spoelen zitten anders op de grondplaat, dacht dat het ontstekingstijdstip ook iets anders was, maar weet ik allemaal niet meer precies. Te lang geleden. :P

Dit zijn die van mij, die met zwarte pick-up is dtr die andere vermoed ik 80lc.
die 80lc kreeg ik toen niet aan de gang, maar kan ook aan de spoel of vliegwiel hebben gelegen.



Maar als die prima loopt is het alleen maar goed.
 
Mark300 11-6-2013 10:31 Print reply
Posts: 440
Hij loopt mooi, in me galery heb ik ook gelinkd naar een filmpje.

Wel balen als een 80LC ontsteking werkt, had deze toen met een complete brommer eraan vast en weg gedaan omdat ik dacht dat het niet zou werken.

Me pa wilt er een grotere carbu op, 16/18/20mm.
Zit nu een 60cc op, met de 12mm loopt deze mooi maar hij wilt perse een andere

Idee'tje?
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 11-6-2013 14:21 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
afbeelding
afbeelding




Heeft dat ding nou zo'n verrot schakelmechanisme of hoe zie ik dat ?
 
De Schout 11-6-2013 19:38 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Heeft dat ding nou zo'n verrot schakelmechanisme of hoe zie ik dat ?



Trekspie bakje?
 
tune tweak fiddle bang bummer
dirktimmer 12-6-2013 8:27 Print reply

Posts: 1737
staat er nog een code op de grondplaat?

80lc ontsteking past normaal gesproken niet, ze moeten dan de grondplaat afgedraaid hebben. en het vliegwiel is veel groter dan bij de mx.

 
kenny77 13-6-2013 23:11 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Hij loopt mooi, in me galery heb ik ook gelinkd naar een filmpje.

Wel balen als een 80LC ontsteking werkt, had deze toen met een complete brommer eraan vast en weg gedaan omdat ik dacht dat het niet zou werken.

Me pa wilt er een grotere carbu op, 16/18/20mm.
Zit nu een 60cc op, met de 12mm loopt deze mooi maar hij wilt perse een andere

Idee'tje?

of 16mm mikuni of 20mm mikuni beide doen het wel goed.
Met de 20mm is hij iets krachtiger in de powerband.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
staat er nog een code op de grondplaat?

80lc ontsteking past normaal gesproken niet, ze moeten dan de grondplaat afgedraaid hebben. en het vliegwiel is veel groter dan bij de mx.




Ah wist niet dat de 80lc grondplaat groter was en het vliegwiel anders.
Die wat ik heb daarvan zijn de maten van de grondplaat en vliegwiel gelijk aan de mx.
Volgens mij stond daar de code nog vaag op de achterkant, maar ik ben die van mij helaas kwijt.
 
kenny77 17-6-2013 22:39 Print reply

Posts: 29286
Wat foto's van zondag. Met Olaf, mijn vader en zijn collega van het werk, naar Francorchamps geweest. De klasses waren nu anders op de zondag. de auto opstellingen en je mocht niet meer direct langs de baan kijken. Dat was wel jammer. Maar alsnog leuke auto's gezien.

Ook nog wat gefilmd, maar geen zin om dat uit te zoeken en te laden.




Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-7-2013 om 20:39 uur.
 
Mark300 19-6-2013 22:57 Print reply
Posts: 440



 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 19-6-2013 23:01 Print reply

Posts: 29286
Kijk dat zijn de betere plaatjes.
 
Mark300 20-6-2013 9:13 Print reply
Posts: 440
Ze doet zelf ook aan motorcross he
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 20-6-2013 11:14 Print reply

Posts: 29286
Kijk eens aan.
 
Mark300 20-6-2013 11:45 Print reply
Posts: 440
Ami Houde, google maar
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Brommers en meer 20-6-2013 17:25 Print reply

Posts: 1966


Capri, en MK1



Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 20-6-2013 om 17:29 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
NS1-Whisperer 22-6-2013 14:25 Print reply

Posts: 2160
Mijn werkbank op het moment


not:(

trouwens, check deze brommer
http://www.youtube.c...ed&v=3nbhTY5OLaM

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 22-6-2013 om 14:28 uur.
 
"Risico is extra leven"
tsxhunter 24-6-2013 19:11 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Mark300 24-6-2013 19:18 Print reply
Posts: 440
Zit er een voordeel aan een droge koppeling tov een natte?
Meer slijtage en een kut geluid kan ik niet echt voordelen noemen.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Derbi-Olaf 24-6-2013 19:25 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Zit er een voordeel aan een droge koppeling tov een natte?
Meer slijtage en een kut geluid kan ik niet echt voordelen noemen.

minder weerstand, +een groter vermogen mogelijk bij een kleinere koppeling.


 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Mark300 24-6-2013 19:50 Print reply
Posts: 440
Minder weerstand snap ik nu ja, maar waarom een groter vermogen bij een kleinere koppeling? Is dit vanwege minder weerstand of?
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Derbi-Olaf 24-6-2013 21:54 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Minder weerstand snap ik nu ja, maar waarom een groter vermogen bij een kleinere koppeling? Is dit vanwege minder weerstand of?

er zit geen olie tussen, olie smeert, dus je kan een solidere overbrenging creëren die minder snel slipt
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Mark300 25-6-2013 9:13 Print reply
Posts: 440
Maar wel harder slijt omdat er geen olie tussen zit

Compromissen, je moet ze toch maken
Bedankt Olaf !
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 25-6-2013 18:15 Print reply

Posts: 29286
foto's van zondag















Wat is photobucket maar kut geworden met al die veranderingen...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Mijn werkbank op het moment
afbeelding

not:(

trouwens, check deze brommer
http://www.youtube.c...ed&v=3nbhTY5OLaM

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 22-6-2013 om 14:28 uur.



Leuk dat die een droge koppeling erop gebouwd heeft, wel meer filmpjes van gezien vroeger.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
http://www.marktplaa...&previousPage=lr




Die staat al heeel lang te koop, al vaker naast gestaan. Leuk ding, maar ik denk dat de prijs gewoon te hoog is.
 
Henk-88 27-6-2013 4:07 Print reply

Posts: 26703
Dauphine! En andere Franse maar ook Italiaanse en Engelse auto's in overvloed hier!
Komt allen kijken op deze pagina!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 381 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 380, 381, 382 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved