Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 697 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585161


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 380 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 379, 380, 381 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 3-6-2013 21:56 Print reply

Posts: 29286
Met 0mm deck height kom ik op 126 graden uit voor de spoelpoorten.

Met een vijl ben je wel heel erg lang bezig. :P
Welk cr80 membraan heb je?
Ik dacht dat je dat nieuwe type had? (2 kleps)

Dan moet er wel meer uit als 1mm, membraanruimte loopt ook taps naar binnen toe als ik het me goed herinner.
Dan ga je door de wand heen.

Kosten is alleen die 6.75 voor de rest niks.

Edit:

ow wacht ik komm zelfs op 115 graden uit voor de spoelpoorten even nakijken of dat wel klopt...

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-6-2013 om 22:09 uur.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 22:12 Print reply

Posts: 2160
Cr80 membraam is inderdaad een 2 kleps, die ik heb.

Cilinder ingang loopt inderdaad taps toe, Maar aan het begin gemeten moet er aan weerskanten 1mm uit om aan de buitenmaat van het cr80 membraam te komen. Maar om het membraam zo te monteren is die ook te lang, ik heb een stuk of 4 van die opvul wiggen besteld dan kan ik daar wat moois van maken zodat die verder naar achter zit. als bijvoorbeeld 1 te kort is en 2 te lang kan ik er nog eentje afvlakken oid :P

Maar zal ik dan het membraam mee sturen dat jij hem probeert passend te maken? anders laat ik het wel origineel en ga ik er even mee langs de tuner.

Edit @ jou edit: Ik heb mijn waarde bepaald door een tekening. Heb ik de slag van 41,4mm gepakt en de drijfstanglengte van 90mm. en dan vanaf de bovenkant van de poort tot aan de bovenkant cilinder 33,4mm. Lijntje naar beneden en dan die hoek x2

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 3-6-2013 om 22:14 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-6-2013 22:26 Print reply

Posts: 29286
Ik heb er zo'n programma voor, komen inderdaad op 115,8 graden uit.
Moet 2mm ophoog om op een goede waarde uit komen.

Dat klopt ook wat ik heb mijn sprint cilinder ook 2mm opgehoogd en 2mm van de bovenkant af gefreesd.
(was ook een ns1 cilinder)

Maar ik ga niet alle spoelpoorten 2mm ophoog halen, dan ben ik een week aan het frezen.

Ik weet niet wat voor cilinderkop je wilt gebruiken, maar als je nog een moet laten maken, zou je kunnen overwegen om de verbrandingsruimte in de cilinder te laten vallen.
Dan kan je de cilinder ophogen.
Of een stuk van de bovenkant af laten draaien / frezen.

Dan kom je wel een hoop opvul blokjes aan het gebruiken, anders krijg je hem er echt niet in zonder door de wand heen te gaan.


Stuur anders maar mee zal ik kijken wat ik ervan kan maken.
Want als je dat door de tuner laat doen, kan je ook net zo goed de in en uitlaat daar laten bewerken?
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 22:56 Print reply

Posts: 2160
Hmm, dat ophogen van de cilinder zie ik niet helemaal zitten. Dan krijg je ook dat de zuiger op het onderste punt een stuk verder ligt als de onderkant van de poorten... Lijkt me niet ten goede gaan van de prestatie's?

Maar als de spoelpoort timing inderdaad die waarde heeft wil ik hem toch graag richting de 130. en de uitlaat rond de 190 wat jij eerder had aan gegeven.

Als ik nu eens een poortmapje maak van hoe de cilinder nu is en hoe ik hem wil hebben om op die timingen uit te komen. Dan ga ik daar mee naar de tuner om te vragen wat het kost om dat te laten doen en dan meteen een opmaat cilinderkop erbij, gewoon een ns1 kop laten bewerken.

Maar dan weet ik bijna wel zeker dat ik 100+ pleuro kwijt ben...

Hmm, ff denken. Of ik laat jou de uitlaat bewerken en (probeer) zelf de inlaat te verbreden. en laat de rest van de cilinder dan onbewerkt.
Of ik ga met het riedeltje langs de tuner en laat hun de uitlaat, inlaat, spoelers en kop bewerken. Eventueel kan ik hun nog wel laten berekenen wat een goeie poortmap zou zijn.....

Half maantje in de zuiger moet ik zelf nog wel kunnen redden:P

Voor jou is het makkelijker als ik naar de tuner ga, scheelt jou weer hoop geprul. Denk eerlijk gezegd ook dat als ik daar heen ga ik er meer vermogen uit krijg en het net wat beter op elkaar is afgstemd

Denk dat ik dan even met cilinder, kop & poortmapjes naar de tjoenert ga om te vragen wat het riedeltje mij gaat kosten en wat ik er van kan verwachten. Als ze nu een onredelijk bedrag vragen stuur ik hem wel naar jou op en mag jij je er op uitleven voor 7 euro!
 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-6-2013 23:08 Print reply

Posts: 29286
Zo zat het bij mij sprint cilinder ook. (zuiger onder de spoelers)
In het begin kwam er toch een leuk vermogen uit.
Jaar erna niet meer zo, waardoor weet ik nog niet precies.
Ofwel ik had de cilinder te ver bewerkt of er zit een fout in de uitlaat.




Ik reed toen in jubbega tegen een die had 20pk, die van mij was sneller toen. (wil ik overigens niet mee beweren dat die van mij meer als 20pk had, dat had ie niet)
Alleen jammer dat die toen zo sputterde en warmliep...


Naja kijk ik kan de spoelpoorten wel zo veel gaan bewerken, maar ik heb daar gewoon niet zo'n zin in. Kost mij een hoop freesjes / slijtage aan het haakse dremeltje. En ik zit het dan maar gratis te doen.

In en uitlaat wil ik best doen, want ik vind het wel leuk om eraan te knutselen, maar ik wil dadelijk ook niet een week van mijn tijd kwijt zijn.

Maar inderdaad als je hem toch naar een tuner brengt kan je net zo goed alles daar laten doen. Want als het je alleen om geld te besparen gaat dan heb ik ook niet zo'n zin om mijn tijd eraan te spenderen.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 23:17 Print reply

Posts: 2160
Nah, om geld te besparen doe ik het niet hoor. Vind het wel leuk als ik met een door jou bewerkte cilinder rondrijdt.

maar zou je vandaag of morgen voor mij kunnen kijken op welke hoogte de uitlaat poort moet komen om op 190 graden uit te komen. Aangezien mijn andere waarde zo afweek van de jouwe:P
Geloof dat die origineel op ca. 23mm zit


Ik leg het wel even bij de tuner voor en als het me te gek word dan mag jij de inlaat en uitlaat wel bewerken, laat ik de rest ori. of je het dan voor niks doet of een zak snickers, maakt mij niet uit:P

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 3-6-2013 om 23:25 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-6-2013 23:28 Print reply

Posts: 29286
Nu, geld interesseert mij geen ene hut. Daarom dat ik het ook voorstel om het gratis te doen. Omdat ik het leuk vind om je te helpen.

Maar je kan vast ook wel begrijpen dat het een beetje raar is als het ergens anders te duur is dat je maar naar mij komt omdat het dan gratis is.

Maargoed genoeg daarover, laat maar weten wat je doet.
Ik zou dan sowieso de cilinder wel ophogen naar een hogere spoeltiming.
Wel even rekening met de zuigerveer slotjes houden als je de cilinder omhoog zet, kan zijn dat het onderste slotje dan door de inlaatpoort gaat.

Als de uitlaatpoort op 23mm zit, kom je met de cilinder 2mm ophogen op 190/130 uit, prima dus.
Maar je kan ook de cilinder ca. 1.3mm ophogen, icm een deck-height van 0.7mm wat ongeveer in de buurt van de squish zit.

Komt de zuiger ook niet zo ver onder de spoelpoorten door en dat is makkelijker met de cilinderkop te maken.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-6-2013 om 23:29 uur.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 23:44 Print reply

Posts: 2160
De hele cilinder 2mm omhoog is geen verkeerd idee. Dan zou ik met wat extra voetpakkingen al gered zijn. Alleen cilinderkop vlakken oid om de squish te compenseren. Dat lijkt mij de mooiste oplossing dan.
Laat ik jou uitleven om de uitlaat en inlaat dan wat breder te maken.
Iedereen blij!
 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-6-2013 23:47 Print reply

Posts: 29286
Kom je wel een stuk van de cilinder af aan het halen of de verbrandings ruimte in de cilinder laten vallen. Anders heb je een squish van 2mm.
 
NS1-Whisperer 4-6-2013 9:40 Print reply

Posts: 2160
Ja, oke. Dan pas ik de cilinderkop aan.
Want als ik de cilinder inkort en hij blijkt niet goed te lopen omdat die de zuiger zo onder de poorten komt kan ik hem nog herstellen.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 4-6-2013 11:48 Print reply

Posts: 29286
Dat loopt wel goed.
Zoals ik zei bij mijn nsr zat het ook zo.
 
NS1-Whisperer 4-6-2013 14:51 Print reply

Posts: 2160
Oke, mooizo. Wist het zelf even niet meer zeker...
Dan jaag ik gewoon even de frees over de cilinder, net ff wat makkelijker en kan ik zo op school ff tussendoor doen.

Edit: Ik zal de cilinder en membraam dan vandaag of morgen naar je opsturen, moet je maar even kijken wanneer je tijd hebt om er mee bezig te gaan.

Dan moet ik bij het onderblok alleen nog de koppelingsdeksel monteren en wachten tot de zuiger binnen is.

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 4-6-2013 om 14:53 uur.
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 6-6-2013 21:28 Print reply

Posts: 2160
Heuy, ben ik weer!

Heb de cilinder met membraam vandaag afgegeven bij het postkantoor, Geld voor retour zit er bij.


Ik heb nog even een oude originele ns1 zuiger in de cilinder gedaan en ik kan die 2.5mm uit de onderkant laten steken voordat de eerste zuigerveer zichtbaar word, dan kan je net een hoekje zien bij de inlaat poort. Het slotje zit er dan dus nog niet volledig voor
Dus die cilinder 2mm ophogen gaat wss wel goedkomen, ff nameten als alles gemonteerd is.

Maar nu zit ik nog eens te denken, wat zou het beste zijn. Of ik monteer eerst de cilinder met originele hoogte en onbewerkte zuiger en ga dan testrijden. Dan ga ik de cilinder ophogen en dan weer testrijden en dan maak ik een halve maan in de zuiger en ga dan weer testrijden.

Ik wil het toch allemaal proberen dus kan ik alles net zo goed in 1 keer monteren lijkt mij... Zou allemaal prima moeten lopen(hoop ik)


Geef maar een gil als er wat met de cilinder aan de hand is of als die klaar is, dan hoor ik het wel.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 6-6-2013 21:39 Print reply

Posts: 29286
Helemaal top!

Die 2mm ophogen komt wel goed, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je veranderd dan ook de timingen dus dan ga je het verschil toch niet merken of die 2mm nu wel of niet slechter is.
Het zal vast niet optimaal zijn, maar zolang je nog met een productie uitlaat rijd en niet echt alles eruit probeert te halen, ga je dat allemaal niet merken.

Nog een vraagje trouwens, ga je hem ooit nog opboren?
Dan houd ik daar rekening mee met de aux- poorten.

 
NS1-Whisperer 6-6-2013 21:43 Print reply

Posts: 2160
Opboren? geen bigbore meer in ieder geval. Hooguit overmaat zuiger als dit naar de tering gaat:P
eerste overmaat is +0,25 en de tweede is geloof ik +0,5
 
"Risico is extra leven"
kenny77 6-6-2013 22:40 Print reply

Posts: 29286
Ah oke! Maar ik zal ze sowieso niet te groot maken.
 
NS1-Whisperer 6-6-2013 23:08 Print reply

Posts: 2160
Maak er maar wat moois van:P
Jij weet dat tenslotte beter als ik
 
"Risico is extra leven"
kenny77 6-6-2013 23:18 Print reply

Posts: 29286
Komt wel goed.
 
NS1-Whisperer 7-6-2013 18:55 Print reply

Posts: 2160




 
"Risico is extra leven"
kenny77 7-6-2013 19:16 Print reply

Posts: 29286
Tof.
 
kenny77 7-6-2013 21:34 Print reply

Posts: 29286
Een fantasie motor in elkaar aan het zetten.
v1000 2takt, luchtgekoeld.
(spullen voor het rijwiel gedeelte gewoon lekker lui gedownload. )




Volgende keer eens de uitlaten er omheen gaan vormen.
 
NS1-Whisperer 7-6-2013 21:47 Print reply

Posts: 2160
Zoiets zou wel echt tering vet zijn, zeker ac

Heb je dat kontje wel zelf getekend?
 
"Risico is extra leven"
kenny77 7-6-2013 21:55 Print reply

Posts: 29286
nope. :P
 
NS1-Whisperer 7-6-2013 21:58 Print reply

Posts: 2160
Ik wou al zeggen, lijkt me niet gemakkelijk omdat er allemaal van die nare rondingen in zitten. :P

wss krijg je morgen de cilinder wel binnen. Duurt normaal een dag of 2
 
"Risico is extra leven"
kenny77 7-6-2013 22:19 Print reply

Posts: 29286
Klopt.

oke ik zie hem wel verschijnen.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 380 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 379, 380, 381 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved