Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 660 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585176


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 379 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 29-5-2013 21:39 Print reply

Posts: 29286
rond de 125 is ook goed.

Ja is goed, laat wel op tijd weten dan maak ik er tijd voor vrij.
Beste kan je hem pas erna gaan laten honen, als je toch geen grote overmaat pakt.
 
NS1-Whisperer 29-5-2013 21:47 Print reply

Posts: 2160
Voor alleen honen heb je toch geen overmaat nodig

Ik zal je optijd laten weten
 
"Risico is extra leven"
kenny77 29-5-2013 21:48 Print reply

Posts: 29286
Nope, daarom beter erna laten honen als je dan uitschiet wordt het weer netjes.
Als je nu zo'n grote zuiger weer erin ging zetten kon je pas erna bewerken ivm poort verandering.
 
JB1 29-5-2013 22:01 Print reply

Posts: 14881

 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 29-5-2013 22:03 Print reply

Posts: 2160
Oohja, op die manier.
Die grote zuigers klinken allemaal wel leuk, maar ik heb er niet lang van kunnen genieten. Het geeft wel wat meer koppel, maar voor de rest kan ik niet echt zeggen dat je er winst mee maakt...

+ dat die zuiger mij ca 110,- euro heeft gekost en dan nog eens 70,- euro voor het bewerken van de zuiger en cilinder.

Originele zuigers kosten wel ff wat minder...
 
"Risico is extra leven"
kenny77 29-5-2013 22:13 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
filmpje (YouTube)

:P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Oohja, op die manier.
Die grote zuigers klinken allemaal wel leuk, maar ik heb er niet lang van kunnen genieten. Het geeft wel wat meer koppel, maar voor de rest kan ik niet echt zeggen dat je er winst mee maakt...

+ dat die zuiger mij ca 110,- euro heeft gekost en dan nog eens 70,- euro voor het bewerken van de zuiger en cilinder.

Originele zuigers kosten wel ff wat minder...


Ja dat is.

Bij mij zat er gewoon een immi zuiger van 2 tientjes in, ging ook prima.
Weet alleen niet hoeveel km die het heeft uitgehouden in totaal.
 
BenjaminDG 29-5-2013 22:15 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Niks voor jou?

http://www.marktplaa...&previousPage=lr


Dat die vast zit lijkt me voor jou geen probleem. Beetje fluisteren en strelen dat blokje en hij komt vanzelf weer los


Grappig, ik dacht dat alleen de eerste olie gekoelde gixxers anti duik voorvorken hadden
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 29-5-2013 22:19 Print reply

Posts: 29286
rg500 en rg250 hebben dat ook en vast nog meer. :P
 
Henk-88 29-5-2013 23:37 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Bah!


Ik ging bijna meldmod doen, wtf is dit nou weer voor onzin, heb je dan nix geleerd!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
kenny77 30-5-2013 18:43 Print reply

Posts: 29286
Sorry Henk. :(
 
Mark300 30-5-2013 22:42 Print reply
Posts: 440
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 30-5-2013 23:01 Print reply

Posts: 29286
Loopt goed.
 
Mark300 31-5-2013 11:31 Print reply
Posts: 440
Vind hem zeker goed lopen voor een 125'je
Leuk speelgoed.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
NS1-Whisperer 31-5-2013 16:34 Print reply

Posts: 2160
Kennyman! heb je volgende week of de week erna tijd en zin om die cilinder voor mij te bewerken?
Dan pb je adres en de kosten wat je er voor wilt hebben maar door
 
"Risico is extra leven"
kenny77 31-5-2013 17:18 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Vind hem zeker goed lopen voor een 125'je
Leuk speelgoed.

Zeker.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Kennyman! heb je volgende week of de week erna tijd en zin om die cilinder voor mij te bewerken?
Dan pb je adres en de kosten wat je er voor wilt hebben maar door


Komende week denk ik niet, ben ik bij mijn oma aan het verven en de xj weer op aan het bouwen.
Week erna denk ik wel, zal ik even na kijken!

prijs is 6.75 voor het verzenden, wat een freesje kost zal ik even kijken. Die verslijten namelijk best snel in het gietijzer, anders moet ik er geld aan uit geven. Als de spoelpoorten niet gedaan hoeven te worden is het alleen de verzendkosten.
Voor de rest is het gratis.
 
kpotmake 31-5-2013 17:21 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Grappig, ik dacht dat alleen de eerste olie gekoelde gixxers anti duik voorvorken hadden

de gsx 1100 (dus niet de gsxr) had dit ook al, en volgens mij de gpz900 ook
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
NS1-Whisperer 31-5-2013 17:29 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77

Komende week denk ik niet, ben ik bij mijn oma aan het verven en de xj weer op aan het bouwen.
Week erna denk ik wel, zal ik even na kijken!

prijs is 6.75 voor het verzenden, wat een freesje kost zal ik even kijken. Die verslijten namelijk best snel in het gietijzer, anders moet ik er geld aan uit geven. Als de spoelpoorten niet gedaan hoeven te worden is het alleen de verzendkosten.
Voor de rest is het gratis.


Oke, dan zal ik vandaag of morgen even rekenen hoe de inlaat getimed is. Zal ik het laten weten of die dus nog bewerkt moeten worden

Tegen die tijd, heb je dan liever dat ik het geld overmaak of contant bij in de doos doe?
 
"Risico is extra leven"
kenny77 31-5-2013 18:02 Print reply

Posts: 29286
Wat voor jouw het makkelijkste is.
 
NS1-Whisperer 31-5-2013 19:45 Print reply

Posts: 2160
Oke, dan doe ik het wel bij in de doos
 
"Risico is extra leven"
Brommers en meer 1-6-2013 21:13 Print reply

Posts: 1966
check dit allemaal oude brommers/auto's/karts en nog veel meer:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7082

ah hier nog een motorenveiling
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7682

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 1-6-2013 om 21:25 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 2-6-2013 13:02 Print reply

Posts: 29286
Die brandweer auto is tof.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 20:07 Print reply

Posts: 2160
Volgens mijn tekening heeft de ns1 cilinder origineel een spoelpoort timing van 130 graden. Ik ben dan uit gegaan van een drijfstang van 90mm. Ik weet niet of die lengte klopt maar staat me ergens van bij. Als ik 2 keer de slag pak zit ik op een drijfstang lengte van 82.8mm en dan zal de spoelpoort timing ook zienbarend lager liggen.
Kan die lengte kloppen?


Hier staat ook nog fijn spul:
http://www.classicra.../prikbordcrt2008.htm


en rammel de rammel de rammel:
http://www.youtube.com/watch?v=FTjjtCfUPfc
 
"Risico is extra leven"
Brommers en meer 3-6-2013 20:11 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Die brandweer auto is tof.


ja, worden wel meer van dat soort dingen aangeboden. Me pa zei het toevallig, die houd dat in de gaten omdat ze toen der tijd ook de spullen van het bedrijf waar die eerst werkte (Van Heeswijk, Klaaswaal) wat over de kop was gegaan vijlde.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 3-6-2013 20:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Volgens mijn tekening heeft de ns1 cilinder origineel een spoelpoort timing van 130 graden. Ik ben dan uit gegaan van een drijfstang van 90mm. Ik weet niet of die lengte klopt maar staat me ergens van bij. Als ik 2 keer de slag pak zit ik op een drijfstang lengte van 82.8mm en dan zal de spoelpoort timing ook zienbarend lager liggen.
Kan die lengte kloppen?


Hier staat ook nog fijn spul:
http://www.classicra.../prikbordcrt2008.htm


en rammel de rammel de rammel:
http://www.youtube.com/watch?v=FTjjtCfUPfc

90mm klopt.

Wat is de hoogte van de poort en wat is je deck height?

Want er zijn geloof ik 2 verschillende ns1 cilinders.

1 heeft wel 130 graden, die van mij had het niet, die stond lager.
Kan ook zijn dat dit dan een crm75 cilinder is, maar wat weet ik zo niet.

Maar wel handig dat die al op 130 graden staat scheelt een hoop uurtjes bewerken voor mij. :P

Je kan de cilinder trouwens ook al deze week op sturen, ik zal wel even mijn adres inboxen.



Mooi spul ja!

Rammelt inderdaad goed! :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


ja, worden wel meer van dat soort dingen aangeboden. Me pa zei het toevallig, die houd dat in de gaten omdat ze toen der tijd ook de spullen van het bedrijf waar die eerst werkte (Van Heeswijk, Klaaswaal) wat over de kop was gegaan vijlde.


Aha vandaar.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-6-2013 om 20:13 uur.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 20:22 Print reply

Posts: 2160
Hoogte van de spoelpoort tot aan bdp. is 33,4mm. Deckheight is toch van bovenkant zuiger in bdp tot aan toprand cilinder?
Dat is namelijk 0mm met de originele zuiger.

Aha, mooi dat kan. Maar ik wou zelf nog het inlaat stuk ff verbreden, die moet aan weerskanten 1mm breder voor het cr80 membraam. Kan ik dat gewoon met een geschikte vijl doen of weet je daar zo iets makkelijker voor?
Of jij moet dat graag willen doen, is ook prima. Dan geef de kosten maar door...
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 379 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved