Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 696 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 379 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 29-5-2013 21:39 Print reply

Posts: 29286
rond de 125 is ook goed.

Ja is goed, laat wel op tijd weten dan maak ik er tijd voor vrij.
Beste kan je hem pas erna gaan laten honen, als je toch geen grote overmaat pakt.
 
NS1-Whisperer 29-5-2013 21:47 Print reply

Posts: 2160
Voor alleen honen heb je toch geen overmaat nodig

Ik zal je optijd laten weten
 
"Risico is extra leven"
kenny77 29-5-2013 21:48 Print reply

Posts: 29286
Nope, daarom beter erna laten honen als je dan uitschiet wordt het weer netjes.
Als je nu zo'n grote zuiger weer erin ging zetten kon je pas erna bewerken ivm poort verandering.
 
JB1 29-5-2013 22:01 Print reply

Posts: 14881

 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 29-5-2013 22:03 Print reply

Posts: 2160
Oohja, op die manier.
Die grote zuigers klinken allemaal wel leuk, maar ik heb er niet lang van kunnen genieten. Het geeft wel wat meer koppel, maar voor de rest kan ik niet echt zeggen dat je er winst mee maakt...

+ dat die zuiger mij ca 110,- euro heeft gekost en dan nog eens 70,- euro voor het bewerken van de zuiger en cilinder.

Originele zuigers kosten wel ff wat minder...
 
"Risico is extra leven"
kenny77 29-5-2013 22:13 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
filmpje (YouTube)

:P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Oohja, op die manier.
Die grote zuigers klinken allemaal wel leuk, maar ik heb er niet lang van kunnen genieten. Het geeft wel wat meer koppel, maar voor de rest kan ik niet echt zeggen dat je er winst mee maakt...

+ dat die zuiger mij ca 110,- euro heeft gekost en dan nog eens 70,- euro voor het bewerken van de zuiger en cilinder.

Originele zuigers kosten wel ff wat minder...


Ja dat is.

Bij mij zat er gewoon een immi zuiger van 2 tientjes in, ging ook prima.
Weet alleen niet hoeveel km die het heeft uitgehouden in totaal.
 
BenjaminDG 29-5-2013 22:15 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Niks voor jou?

http://www.marktplaa...&previousPage=lr


Dat die vast zit lijkt me voor jou geen probleem. Beetje fluisteren en strelen dat blokje en hij komt vanzelf weer los


Grappig, ik dacht dat alleen de eerste olie gekoelde gixxers anti duik voorvorken hadden
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 29-5-2013 22:19 Print reply

Posts: 29286
rg500 en rg250 hebben dat ook en vast nog meer. :P
 
Henk-88 29-5-2013 23:37 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Bah!


Ik ging bijna meldmod doen, wtf is dit nou weer voor onzin, heb je dan nix geleerd!
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
kenny77 30-5-2013 18:43 Print reply

Posts: 29286
Sorry Henk. :(
 
Mark300 30-5-2013 22:42 Print reply
Posts: 440
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 30-5-2013 23:01 Print reply

Posts: 29286
Loopt goed.
 
Mark300 31-5-2013 11:31 Print reply
Posts: 440
Vind hem zeker goed lopen voor een 125'je
Leuk speelgoed.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
NS1-Whisperer 31-5-2013 16:34 Print reply

Posts: 2160
Kennyman! heb je volgende week of de week erna tijd en zin om die cilinder voor mij te bewerken?
Dan pb je adres en de kosten wat je er voor wilt hebben maar door
 
"Risico is extra leven"
kenny77 31-5-2013 17:18 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Vind hem zeker goed lopen voor een 125'je
Leuk speelgoed.

Zeker.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Kennyman! heb je volgende week of de week erna tijd en zin om die cilinder voor mij te bewerken?
Dan pb je adres en de kosten wat je er voor wilt hebben maar door


Komende week denk ik niet, ben ik bij mijn oma aan het verven en de xj weer op aan het bouwen.
Week erna denk ik wel, zal ik even na kijken!

prijs is 6.75 voor het verzenden, wat een freesje kost zal ik even kijken. Die verslijten namelijk best snel in het gietijzer, anders moet ik er geld aan uit geven. Als de spoelpoorten niet gedaan hoeven te worden is het alleen de verzendkosten.
Voor de rest is het gratis.
 
kpotmake 31-5-2013 17:21 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Grappig, ik dacht dat alleen de eerste olie gekoelde gixxers anti duik voorvorken hadden

de gsx 1100 (dus niet de gsxr) had dit ook al, en volgens mij de gpz900 ook
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
NS1-Whisperer 31-5-2013 17:29 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77

Komende week denk ik niet, ben ik bij mijn oma aan het verven en de xj weer op aan het bouwen.
Week erna denk ik wel, zal ik even na kijken!

prijs is 6.75 voor het verzenden, wat een freesje kost zal ik even kijken. Die verslijten namelijk best snel in het gietijzer, anders moet ik er geld aan uit geven. Als de spoelpoorten niet gedaan hoeven te worden is het alleen de verzendkosten.
Voor de rest is het gratis.


Oke, dan zal ik vandaag of morgen even rekenen hoe de inlaat getimed is. Zal ik het laten weten of die dus nog bewerkt moeten worden

Tegen die tijd, heb je dan liever dat ik het geld overmaak of contant bij in de doos doe?
 
"Risico is extra leven"
kenny77 31-5-2013 18:02 Print reply

Posts: 29286
Wat voor jouw het makkelijkste is.
 
NS1-Whisperer 31-5-2013 19:45 Print reply

Posts: 2160
Oke, dan doe ik het wel bij in de doos
 
"Risico is extra leven"
Brommers en meer 1-6-2013 21:13 Print reply

Posts: 1966
check dit allemaal oude brommers/auto's/karts en nog veel meer:
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7082

ah hier nog een motorenveiling
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7682

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 1-6-2013 om 21:25 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 2-6-2013 13:02 Print reply

Posts: 29286
Die brandweer auto is tof.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 20:07 Print reply

Posts: 2160
Volgens mijn tekening heeft de ns1 cilinder origineel een spoelpoort timing van 130 graden. Ik ben dan uit gegaan van een drijfstang van 90mm. Ik weet niet of die lengte klopt maar staat me ergens van bij. Als ik 2 keer de slag pak zit ik op een drijfstang lengte van 82.8mm en dan zal de spoelpoort timing ook zienbarend lager liggen.
Kan die lengte kloppen?


Hier staat ook nog fijn spul:
http://www.classicra.../prikbordcrt2008.htm


en rammel de rammel de rammel:
http://www.youtube.com/watch?v=FTjjtCfUPfc
 
"Risico is extra leven"
Brommers en meer 3-6-2013 20:11 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Die brandweer auto is tof.


ja, worden wel meer van dat soort dingen aangeboden. Me pa zei het toevallig, die houd dat in de gaten omdat ze toen der tijd ook de spullen van het bedrijf waar die eerst werkte (Van Heeswijk, Klaaswaal) wat over de kop was gegaan vijlde.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 3-6-2013 20:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Volgens mijn tekening heeft de ns1 cilinder origineel een spoelpoort timing van 130 graden. Ik ben dan uit gegaan van een drijfstang van 90mm. Ik weet niet of die lengte klopt maar staat me ergens van bij. Als ik 2 keer de slag pak zit ik op een drijfstang lengte van 82.8mm en dan zal de spoelpoort timing ook zienbarend lager liggen.
Kan die lengte kloppen?


Hier staat ook nog fijn spul:
http://www.classicra.../prikbordcrt2008.htm


en rammel de rammel de rammel:
http://www.youtube.com/watch?v=FTjjtCfUPfc

90mm klopt.

Wat is de hoogte van de poort en wat is je deck height?

Want er zijn geloof ik 2 verschillende ns1 cilinders.

1 heeft wel 130 graden, die van mij had het niet, die stond lager.
Kan ook zijn dat dit dan een crm75 cilinder is, maar wat weet ik zo niet.

Maar wel handig dat die al op 130 graden staat scheelt een hoop uurtjes bewerken voor mij. :P

Je kan de cilinder trouwens ook al deze week op sturen, ik zal wel even mijn adres inboxen.



Mooi spul ja!

Rammelt inderdaad goed! :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


ja, worden wel meer van dat soort dingen aangeboden. Me pa zei het toevallig, die houd dat in de gaten omdat ze toen der tijd ook de spullen van het bedrijf waar die eerst werkte (Van Heeswijk, Klaaswaal) wat over de kop was gegaan vijlde.


Aha vandaar.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-6-2013 om 20:13 uur.
 
NS1-Whisperer 3-6-2013 20:22 Print reply

Posts: 2160
Hoogte van de spoelpoort tot aan bdp. is 33,4mm. Deckheight is toch van bovenkant zuiger in bdp tot aan toprand cilinder?
Dat is namelijk 0mm met de originele zuiger.

Aha, mooi dat kan. Maar ik wou zelf nog het inlaat stuk ff verbreden, die moet aan weerskanten 1mm breder voor het cr80 membraam. Kan ik dat gewoon met een geschikte vijl doen of weet je daar zo iets makkelijker voor?
Of jij moet dat graag willen doen, is ook prima. Dan geef de kosten maar door...
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 379 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved