Wel iets wat er op lijkt alleen beter.
Je denkt bijv aan een RD500 en je kunt er op rijden waar je maar wilt.
Denk je bijv aan porno dan krijg je de geilste seks die je wilt..
Denk je tijdens de seks aan een RD500 dan heb je natuurlijk een probleem
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Aha, ik krijg nu door dat je hier dingen te koop moet aanbieden.
Wil je mijn vrouw kopen? Ze is wel tweedehands maar ze bedoelt het goed.
Hoeft niet voor de hoofdprijs
Lees ik net het nachttopic door nu ik er ff niet was en het valt me gelijk op dat 't nergens over gaat. Nog over minder dan vroeger , Ik leef met iedereen mee die hier wel eens is op momenten dat dat het schaamteloze voorbijgaat...
Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 19-2-2013 om 9:07 uur.
Wel graag met foto aanbieden! :P
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
In de hemel is geen internet..
Wel iets wat er op lijkt alleen beter.
Je denkt bijv aan een RD500 en je kunt er op rijden waar je maar wilt.
Denk je bijv aan porno dan krijg je de geilste seks die je wilt..
Denk je tijdens de seks aan een RD500 dan heb je natuurlijk een probleem
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
20000 toeren terwijl de originele de helft haalt?
Ik betwijfel dat.
Zie 2de filmpje in link.
Die carb's die daar achter zitten zijn wel piekfijne dingen, kosten ook wel 1000 tot 2000 euro ofzo. Heb ze wel eens voorbij zien komen op webike japan
Die carb's die daar achter zitten zijn wel piekfijne dingen, kosten ook wel 1000 tot 2000 euro ofzo. Heb ze wel eens voorbij zien komen op webike japan
Kwa topvermogen schelen (de eerste) injectiesysstemen en goede vlakschuif carburateurs niet zoveel.
Zie naar de latere 1000cc sportmotoren met carburateurs en de eerste 1000cc sportmotoren met injectie.
Zoveel verschil in topvermogen is er niet.
Maar injectie heeft geen venturi nodig dus minder luchtweerstand.
Injectie systemen hebben ook een betere verneveling dan de meeste carburateurs.
Veel hangt ook af van hoe de aanspuiting is.
De MJN set voor mijn carburateurs geven een even goede of zelfs een betere verneveling dan de eerste injectie systemen (1 gat voor aanspuiting).
Modernere systemen zijn beter (meerdere gaten voor aanspuiting).
De injectoren van een yamaha R6 2008 dat ik ga gebruiken als elektrische powerjets (bij overdruk in de luchtfilterkast) hebben 12 gaten voor aanspuiting.
Injectie is ook makkelijker regelbaar.
Er zijn wel aparte sysstemen te verkrijgen (kdfi of mega/microsquirt) maar die kosten wel wat.
Volgens mij zitten hier ook nog een paar kinderziektes in.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 21-2-2013 om 22:37 uur.