Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 672 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 586584


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 337 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 336, 337, 338 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 28-11-2012 13:18 Print reply

Posts: 60390
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 28-11-2012 14:03 Print reply

Posts: 29286
Inderdaad.

Frame wat hij eerst erop had staan, was ook zo belachelijk duur.
 
Royal Club 28-11-2012 15:21 Print reply

Posts: 60390
voor dat geld koop je een s1000rr in carbon racetrim monoblocks etc :+
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 28-11-2012 15:29 Print reply

Posts: 29286
Mhh heb ik toch liever dat 2 takt blokje.
 
Brommers en meer 28-11-2012 21:11 Print reply

Posts: 1966
dan zou ik eerder dit kopen > http://www.speurders...100&q=rangerover
en dan heb je nog wat geld over om de wegenbelasting van dat ding te bekostigen
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Cas DT 28-11-2012 21:13 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
dan zou ik eerder dit kopen > http://www.speurders...100&q=rangerover
en dan heb je nog wat geld over om de wegenbelasting van dat ding te bekostigen


Voor dat geld heb je toch heel wat leukers..
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Brommers en meer 28-11-2012 21:13 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Voor dat geld heb je toch heel wat leukers..


en dat is........
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Cas DT 28-11-2012 21:15 Print reply

Posts: 3131
Alles, zo'n bak moet je niet willen.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Brommers en meer 28-11-2012 21:23 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Alles, zo'n bak moet je niet willen.

wel als je een hoop poedersuiker wil vervoeren




Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer omdat hij de auto toch niet zoon goed idee vondt

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 28-11-2012 om 21:28 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 28-11-2012 21:26 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


en dat is........





1 van die 3 + een v4 2takt mito.
Ik zou het wel weten.
 
Brommers en meer 28-11-2012 21:33 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

afbeelding
afbeelding
afbeelding

1 van die 3 + een v4 2takt mito.
Ik zou het wel weten.


zat ik ook net al te kijken bedacht me op eens dat ik daar een dikke charcer van zou kunnen kopen en dan nog wat geld over zou houden om zoon ragbak als leen te kopen om de crosser in te vervoeren. of een unimog
Edit zitten we elkaar nou lekker te maken met auto's die we toch niet kunnen betalen
Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 28-11-2012 om 21:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 28-11-2012 om 21:35 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 28-11-2012 21:41 Print reply

Posts: 29286
even zomaar 30k uitgeven zal de eerst komende tijd er wel niet in zitten nee.

Maarja zijn ook leuke goedkopere auto's.
 
Cas DT 28-11-2012 21:42 Print reply

Posts: 3131

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
kenny77 28-11-2012 21:43 Print reply

Posts: 29286
zou ik eerder voor deze gaan!



 
Cas DT 28-11-2012 21:46 Print reply

Posts: 3131


Ik heb er wel eens een met roze cilinder gehad.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
kenny77 28-11-2012 21:48 Print reply

Posts: 29286
haha.
 
kenny77 29-11-2012 15:43 Print reply

Posts: 29286
Vandaag een leuk cilinder'tje binnen gekomen.


Handgemaakte Hans Hummel cilinder voor de tz250 / tz500.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 5-12-2012 om 23:54 uur.
 
JB1 29-11-2012 15:44 Print reply

Posts: 14881
Gatenkaas
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
markRD 29-11-2012 15:48 Print reply

Posts: 1181
Is die cilinder voor in de collectie?!?



In dat geval kun je net zo goed deze erbij kopen:

http://www.marktplaa...&previousPage=lr



Dit bericht is gewijzigd door markRD op 29-11-2012 om 15:56 uur.
 
kenny77 29-11-2012 16:09 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Gatenkaas

Er is nog een andere versie geweest, die heeft wat meer gaten erin:
http://www.lamaneta....d77a797e218bebeb0075
(onderaan)

:P

Al kan ik niet echt zeggen dat dat ontwerp mij beter lijkt, die heeft wel fluitpoorten dat wel, maarja uitlaatpoort is best groot voor een zuigergestuurde 125cc cilinder.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Is die cilinder voor in de collectie?!?



In dat geval kun je net zo goed deze erbij kopen:

http://www.marktplaa...&previousPage=lr



Dit bericht is gewijzigd door markRD op 29-11-2012 om 15:56 uur.


Jups voor de verzameling.
Komen wel alweer allemaal mooie plannen wat je erom heen kan bouwen, maarja eerst maar eens de zooi afmaken die ik nog heb.

Beetje te duur voor in de kast te zetten.
 
markRD 29-11-2012 17:03 Print reply

Posts: 1181
Kijk, die zien er helemaal spectaculair uit! Zit er nog wat verschillen in de gaten in de zuiger?

Zit er überhaupt een inlaatgat in de hummel zuiger?

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 29-11-2012 om 17:04 uur.
 
kenny77 29-11-2012 17:13 Print reply

Posts: 29286
Nee is cilinder is zuigerstuurd, met een gat in de zuiger gaat hij dan niet veel meer doen. :P Zuiger is wel aan de inlaatkant korter.

Ofja bij deze zou een klein gat bij de boortspoort wel nog kunnen eventueel, maar of dat nut heeft? Denk het niet echt.

Ja die zien er zeker interessanter uit , maar of het ook beter is?
Dat betwijfel ik.

Vroeger hebben ze veel geëxperimenteerd met 6 poorts cilinders, maar later heb je dat nooit meer gezien. (fabrieks race cilinders dan)

Die achterste poorten staan wel meer naar de uitlaatpoort gericht als die van mij, dat is wel een voordeel. Maar die achterste kanalen zijn wel weer erg klein.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-11-2012 om 17:14 uur.
 
markRD 29-11-2012 21:26 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Nee is cilinder is zuigerstuurd, met een gat in de zuiger gaat hij dan niet veel meer doen. :P Zuiger is wel aan de inlaatkant korter.

Ofja bij deze zou een klein gat bij de boortspoort wel nog kunnen eventueel, maar of dat nut heeft? Denk het niet echt.

Ja die zien er zeker interessanter uit , maar of het ook beter is?
Dat betwijfel ik.

Vroeger hebben ze veel geëxperimenteerd met 6 poorts cilinders, maar later heb je dat nooit meer gezien. (fabrieks race cilinders dan)

Die achterste poorten staan wel meer naar de uitlaatpoort gericht als die van mij, dat is wel een voordeel. Maar die achterste kanalen zijn wel weer erg klein.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-11-2012 om 17:14 uur.



Verrek, had ik kunnen zien! Nouja, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
 
markRD 29-11-2012 21:41 Print reply

Posts: 1181
Sorry, dubbelpost!

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 29-11-2012 om 21:42 uur.
 
kenny77 30-11-2012 19:30 Print reply

Posts: 29286
Voor als iemand geïnteresseerd is in gegevens van de cilinder:

boring x slag : 54 x 54
timingen 200/130 met 0 deckheight
uitlaatpoort staat op 74%.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 337 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 336, 337, 338 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved