Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 334 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 333, 334, 335 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 14-11-2012 17:14 Print reply

Posts: 29286
Vandaag een cilinder'tje (eurocilindro) opgehaald, wordt voor de rd kan ik die weer in orden maken.
(had geen goede cilinder meer voor de huidige uitlaat)



Hij is in betere staat als ik dacht! Heeft praktisch niks gelopen. En dat voor maar 25 euro.
Wordt uiteraard nog wat aangepast.

Was wel grappig de man waar ik de cilinder kocht had ook nog een dt125mx staan.

Was in Vaals dus daarna een lekker stukje gaan rijden, was helemaal top.

Wat sfeer foto's:





 
Frysk 14-11-2012 17:43 Print reply

Posts: 34930
leuk cilindertje?


bekend bochtje, was dit niet dat ene bochtje waar toen wat olie lag en 2 auto's langs de kant stonden ?
 
giggitybyte
markRD 14-11-2012 17:50 Print reply

Posts: 1181
Geen geld voor de cilinder! Die gaat met wat aanpassing heel goed lopen op de RD. Succes.
 
kenny77 14-11-2012 17:53 Print reply

Posts: 29286
Het gaat, niet echt spannend, maar ik ga er wel wat alu uithakken.
Niet al te gek maken, aangezien ik geen zin heb om de zoveelste zuigerveer kapot te rijden.

Cilinderkopje ga ik laten bewerken, komt een langere slag in het blokje, 5 bakje, hpi erop beunen en dan een 26mm met 4 klaps membraan en de sobw uitlaat.
Zal niet spannend worden, als hij maar over de 100 echte gaat. Dat was altijd al mijn doel met originele 50 carters, maar dat is tot nu toe op 98km/h blijven hangen. :(

Die wat jij bedoeld is denk ik in de Ardennen?
Dit is net over de grens van nederland, dus ik denk het niet.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Geen geld voor de cilinder! Die gaat met wat aanpassing heel goed lopen op de RD. Succes.


Ja vond ik ook niet, daarom ook maar opgehaald.

Alleen jammer van de achterste spoelkanalen, dat heb je denk ik wel kunnen zien bij die van jou. Staan veels te vlak. :(

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-11-2012 om 17:54 uur.
 
BDW 14-11-2012 17:56 Print reply

Posts: 97
Cylindertje is zeer leuk, veel koppel op lage toeren en mooie top.

Haalde bij mij met 14-48, standaard leeggehaalde uitlaat en 20mm, 87km/h
 
Once we die, just drive.
kenny77 14-11-2012 17:57 Print reply

Posts: 29286
Ik ga hem wat aanpassen voor wat meer toeren.
Denk rond de 12-13 duizend.
 
BDW 14-11-2012 18:01 Print reply

Posts: 97
Post je dan de resultaten eens? Heb er bij mij niks aan gedaan dan een membraam 6kleps van een mb er op pasgemaakt, en t mag altijd wel eens rapper
 
Once we die, just drive.
markRD 14-11-2012 18:03 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Het gaat, niet echt spannend, maar ik ga er wel wat alu uithakken.
Niet al te gek maken, aangezien ik geen zin heb om de zoveelste zuigerveer kapot te rijden.

Cilinderkopje ga ik laten bewerken, komt een langere slag in het blokje, 5 bakje, hpi erop beunen en dan een 26mm met 4 klaps membraan en de sobw uitlaat.
Zal niet spannend worden, als hij maar over de 100 echte gaat. Dat was altijd al mijn doel met originele 50 carters, maar dat is tot nu toe op 98km/h blijven hangen. :(

Die wat jij bedoeld is denk ik in de Ardennen?
Dit is net over de grens van nederland, dus ik denk het niet.

[...]


Ja vond ik ook niet, daarom ook maar opgehaald.

Alleen jammer van de achterste spoelkanalen, dat heb je denk ik wel kunnen zien bij die van jou. Staan veels te vlak. :(

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-11-2012 om 17:54 uur.




Haha, "niet te gek." Dikke 26mm carburateur, lange slag krukas, HPI ontsteking!

, Op het Fs1 forum dromen zo van zulke waardes! Boven de 100 km/u zal zeker moeten lukken, misschien ook kijken naar een laagtoerigere 70cc uitlaat. Op mijn korte 50cc uitlaat doet de 45x42mm eurokit het ook niet.

Jij gaat iets vergelijkbaars maken! Filmpjes daarvan heb je wel 'ns gezien toch?

 
kenny77 14-11-2012 18:03 Print reply

Posts: 29286
Uitlaatpoort kan makkelijk een stuk groter, want die is standaard wel erg mini.

Wanneer ik hem af heb weet ik niet.
Ga er binnenkort wel mee aan de gang.

Maar ik denk niet dat die van mij lekker wordt voor dagelijks gebruik.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
[...]
Haha, "niet te gek." Dikke 26mm carburateur, lange slag krukas, HPI ontsteking!

, Op het Fs1 forum dromen zo van zulke waardes! Boven de 100 km/u zal zeker moeten lukken, misschien ook kijken naar een laagtoerigere 70cc uitlaat. Op mijn korte 50cc uitlaat doet de 45x42mm eurokit het ook niet.

Jij gaat iets vergelijkbaars maken! Filmpjes daarvan heb je wel 'ns gezien toch?





Ik zet dit uitlaatje erop, die is best hoogtoerig. (ex sobw uitlaat)


Maar rijd wel super, van alle uitlaten die ik heb getest is deze veruit het beste.

De polini set zou ook boven de 100 kunnen gehaald hebben, maar de ontsteking kapte hem toen te vroeg af, waardoor hij niet lekker door trok en haalde ik de 5 niet goed.

Kijken of dat met de hpi beter gaat.

Filmpjes heb ik inderdaad gezien.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-11-2012 om 18:08 uur.
 
markRD 14-11-2012 18:10 Print reply

Posts: 1181
Ben benieuwd of je hem heel kunt houden! Blijft de kop uit één deel? Dit had mij misschien ook wel erg geholpen.
 
kenny77 14-11-2012 18:13 Print reply

Posts: 29286
Ja was ik eigenlijk wel van plan, is voor nu het makkelijkste.

Ja daar hoop ik ook op. :P
Nu had ik de polini uitlaatpoort ook wel erg groot gemaakt en een zuiger met 2 zuigerveren gaat dan ook erg snel fout.

Denk dat ik deze wat smaller houd.
 
markRD 14-11-2012 18:21 Print reply

Posts: 1181
Cool! Dan heb je iig het meeste kans met een volledig aluminium cilinder en een kop uit één stuk.

Misschien komen we er dan ooit nog achter hoe een Yamaha snel wordt... De aanpassing aan de inlaat die je trouwens aan de eurocilindro gedaan hebt die je me gestuurd hebt was ook precies zoals ik het zou doen geloof ik.

Succes.
 
kenny77 14-11-2012 18:23 Print reply

Posts: 29286
Die van jou gaat snel worden, dat kan niet anders met zo'n mooie spullen!
Hoe is het eigenlijk met jouw blok?

Ben van plan om dat ook weer bij deze te doen.
 
markRD 14-11-2012 18:35 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Die van jou gaat snel worden, dat kan niet anders met zo'n mooie spullen!
Hoe is het eigenlijk met jouw blok?

Ben van plan om dat ook weer bij deze te doen.



Ja, ik rotzooi wat aan de laatste tijd! Ik wacht op wat messing voor het maken van de watergekoelde kop, maar simpel is het allemaal niet jammer genoeg! Dat haal ik deze week op. Het blok met die eurokit (45x42) staat gewoon op de plank. Daar gebeurt nu weer even niks mee. Binnenkort hoop ik mijn eerste motorfietsje te gaan ophalen, hiervan zal ik tegen die tijd wat foto's plaatsen. (Ook een RD50!)

Daarnaast heb ik ook nog wat ideeën, maar als er iets interessants is post ik het gelijk.
 
kenny77 14-11-2012 18:40 Print reply

Posts: 29286
Nee je maakt het jezelf inderdaad niet gemakkelijk.
Maar is juist wel deste mooier als het af is!

Een rd50dx ?

Ik ben weer eens benieuwd (alweer. :P)
 
markRD 14-11-2012 18:54 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Nee je maakt het jezelf inderdaad niet gemakkelijk.
Maar is juist wel deste mooier als het af is!

Een rd50dx ?

Ik ben weer eens benieuwd (alweer. :P)



Ja, een dx, dan kan ik hopelijk legaal met 120km/u over de wegen heen knallen! En meetings afrijden. Jammer genoeg zal het er wel op uitdraaien dat het nog een jaar duurt! (of twee)

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 14-11-2012 om 18:54 uur.
 
kenny77 14-11-2012 19:02 Print reply

Posts: 29286
Wel mooi om erbij te hebben! Heb ook nog foto's van een dx met een leuk blok eronder ergens op de computer staan, zal ik vanavond even zoeken.
 
markRD 14-11-2012 19:39 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wel mooi om erbij te hebben! Heb ook nog foto's van een dx met een leuk blok eronder ergens op de computer staan, zal ik vanavond even zoeken.



Altijd leuk!
 
Frysk 14-11-2012 22:59 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77

Die wat jij bedoeld is denk ik in de Ardennen?
Dit is net over de grens van nederland, dus ik denk het niet.




http://www.youtube.c...v=RUTQOc_uT3k#t=107s

Hier :P

Maar inderdaad het is hem niet, doet me er wel aan denken

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-11-2012 om 23:00 uur.
 
giggitybyte
kenny77 14-11-2012 23:36 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
[...]
Altijd leuk!

Mhh vind de foto's niet zo snel, zal morgen even verder kijken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


http://www.youtube.c...v=RUTQOc_uT3k#t=107s

Hier :P

Maar inderdaad het is hem niet, doet me er wel aan denken


Dat is in Spa, dit is in de buurt van Sippeneaken, lijkt er inderdaad wel op.

Alleen deze is veel kutter, is smaller, scherper en de weg is helemaal verrot.

is dit stukje: http://s754.beta.pho...media/nsr-3.mp4.html

 
markRD 15-11-2012 21:30 Print reply

Posts: 1181
Geen probleem.. als je leuke postwaardige yamaha foto's tegen komt zie ik ze vanzelf verschijnen.
 
kenny77 17-11-2012 11:33 Print reply

Posts: 29286
hpi vliegwielen binnen gekregen, nu maar hopen dat die werken icm de oude hpi.



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Geen probleem.. als je leuke postwaardige yamaha foto's tegen komt zie ik ze vanzelf verschijnen.



Ik heb geen idee meer waar die foto's van de DX'en staan.
Had ik gemaakt bij de bromfietsbeurs in Wellen, moeten hier wel in mijn profiel staan, maarja dan ben je ook 3 dagen aan het zoeken.

Toch maar eens tijd dat ik mappen ga benamen want zoals hier onder te zien is, al die nieuwe mappen wordt je ook niet meer wijs uit.



Maarja ik zal ze vast nog wel eens tegen komen, dan stuur ik je ze wel door.
 
Frysk 17-11-2012 17:05 Print reply

Posts: 34930
Hahah herkenbaar, alleen heb ik dan niet zo verschrikkelijk veel
 
giggitybyte
Derbi-Olaf 17-11-2012 18:38 Print reply

Posts: 14999
http://nl.kapaza.be/...lm-50-f-68916121.htm

ook leuk, zit misschien weer net een bak in met hele korte 1ste
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 17-11-2012 22:54 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Hahah herkenbaar, alleen heb ik dan niet zo verschrikkelijk veel

Vrijwel elke afbeelding die ik interessant vind sla ik op, dus ondertussen is het wel een beetje veel geworden inderdaad. :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
http://nl.kapaza.be/...lm-50-f-68916121.htm

ook leuk, zit misschien weer net een bak in met hele korte 1ste


Ook mooi inderdaad, ja daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 334 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 333, 334, 335 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved