tsxhunter |
14-8-2012 0:09 |
 Posts: 9332 |
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
kenny77 |
14-8-2012 0:11 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
Brommers en meer |
14-8-2012 9:37 |
 Posts: 1966 |
|
|
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha |
|
pompower |
16-8-2012 16:32 |
 Posts: 1777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]
zeker niet duur alleen zijn de kosten voor onderdelen erg aan de prijs
of niet meer te krijgen, ik ken dat
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
kenny77 |
16-8-2012 17:11 |
 Posts: 29286 |
Zijn nog wel te krijgen is gewoon een GT of T500.
Alleen krukrevisie is een beetje aan de prijs, maarja.
|
|
|
|
Brommers en meer |
16-8-2012 19:59 |
 Posts: 1966 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zijn nog wel te krijgen is gewoon een GT of T500.
Alleen krukrevisie is een beetje aan de prijs, maarja.
kan je beter voor een dikke amerikaan sparen
Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 16-8-2012 om 19:59 uur.
|
|
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha |
|
kenny77 |
16-8-2012 20:41 |
 Posts: 29286 |
Ook leuk, maar een motor staat bij mij nog boven een auto.
Eerst nog een paar motoren verzamelen en dan eens kijken voor een leuke auto, maar dat zal nog wel een paar jaar duren.
|
|
|
|
Brommers en meer |
16-8-2012 21:06 |
|
Derbi-Olaf |
16-8-2012 21:09 |
 Posts: 14999 |
heb het kwa motoren en auto enzo nu wel op orde, houd het even zo , hoewel de triumph miss nog wel geswitched word ofzo  maar iig geen 1000 euro meer ergens op toeleggen
nu snel geld maken en sparen maar
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Brommers en meer |
16-8-2012 21:24 |
 Posts: 1966 |
|
|
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha |
|
JB1 |
16-8-2012 21:28 |
|
kenny77 |
16-8-2012 22:45 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
Frysk |
16-8-2012 22:55 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Neuh, lekker thuis wonen, kost het minste
Inderdaad, gewoon thuis wonen en beetje sparen  komt vanzelf wel wat leuks op m'n pad.
nu eerst kost die auto me gewoon te veel maar sinds ik op de vrachtwagen rijd verdien ik al wat meer.. wat goed scheelt
|
|
giggitybyte |
|
kenny77 |
16-8-2012 22:57 |
 Posts: 29286 |
inderdaad kan je fijn sparen.
en mijn ouders willen me nog niet kwijt.
|
|
|
|
Frysk |
16-8-2012 22:59 |
|
kenny77 |
16-8-2012 23:00 |
 Posts: 29286 |
aha dan is het al een wat ander verhaal.
|
|
|
|
Frysk |
18-8-2012 17:44 |
|
kenny77 |
18-8-2012 22:59 |
 Posts: 29286 |
schakelen niet echt snel door.
|
|
|
|
Frysk |
19-8-2012 12:29 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
schakelen niet echt snel door.
hmm, zou zo'n ding dan wel wat de moeite waard zijn om wat op te fokken?
|
|
giggitybyte |
|
kenny77 |
19-8-2012 18:40 |
 Posts: 29286 |
Dat ligt eraan, als je hem alleen wilt hebben voor wat te kloten is het wel leuk.
Maar een race monster zal het niet worden.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
27-8-2012 16:58 |
 Posts: 2160 |
Hey, wandelende 2-takt encyclopedie
Ik kan aan een membraampje van een ns400 komen. maar die 46.2 breed volgens die man en ik meet de inlaat van mijn ns1 45.2 breed.
Is het mogelijk om mijn cilinder aan weerskanten 0.5/0.6mm te verbreden? of word het dan te dun en kan ik de cil. weggooien.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
mbx-genieter |
27-8-2012 17:24 |
Posts: 758 |
Kan gewoon verbreden.
Maar hoe is de diepte ervan dus de lengte van het ns400 membraam en wat zou je ermee willen bereiken met dit membraam.
De originele ns1 membramen zijn gewoonweg super goed standaard geen spijl erin en een flowblokje en daardoor ook spruitstuk op maat.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
27-8-2012 17:41 |
 Posts: 2160 |
tsja, ik wil een beetje experimenteren om een ns1 blok snel te krijgen voor motorkenteken. ik denk dat die er met een opvulblokje wel in moet passen. en anders kan ik hem altijd weer verkopen.
even wat anders, ik kan nog een ns1 erbij kopen in goeie staat en tiger kleuren. hpi, metrakit uitlaat en getunede cilinder zit erop. originele uitlaat en ontsteking doet die erbij.
1250,- vraagt die. voor 1000 of minder wil ik hem wel ophalen, dat is die wel waard denk ik.
deze:
|
|
"Risico is extra leven" |
|
mbx-genieter |
27-8-2012 18:00 |
Posts: 758 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
tsja, ik wil een beetje experimenteren om een ns1 blok snel te krijgen voor motorkenteken. ik denk dat die er met een opvulblokje wel in moet passen. en anders kan ik hem altijd weer verkopen.
even wat anders, ik kan nog een ns1 erbij kopen in goeie staat en tiger kleuren. hpi, metrakit uitlaat en getunede cilinder zit erop. originele uitlaat en ontsteking doet die erbij.
1250,- vraagt die. voor 1000 of minder wil ik hem wel ophalen, dat is die wel waard denk ik.
deze:
afbeelding
Deze ns1 is al in vele handen geweest is vanuit duitsland naar sprundel gegaan en op kenteken gezet.
Daarna is die bij brommerclassic in tilburg terecht gekomen en heeft daar tijd te koop gestaan.
Persoon die deze nu heeft komt uit werkendam en heeft ook snel zundappie.
Maar als die er zo uitziet als op foto dan is 1000€ aan iets te hoge kant maar ook weer niet te hoog.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
27-8-2012 19:18 |
 Posts: 2160 |
Ik dacht dat 1000,- wel een eerlijke prijs was. maarja, ik ben eigenlijk ook meer op zoek naar een goeie opknapper.
de foto komt van brommerclassics zijn website. ik heb geen recente foto ervan gekregen.
hij staat nu op brommerkenteken en loopt 125 zegt die. maar hij heeft hem met motorkenteken gekocht en die heb ik nu. 
_________
[ MH-FP-60]
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 27-8-2012 om 19:19 uur.
|
|
"Risico is extra leven" |
|