Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 650 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587628


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 318 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 317, 318, 319 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 18-7-2012 19:46 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Kenny, ik zit vanaf begin Augustus tien dagen bij jou in de buurt!

leuk.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
http://huskyrestoration.com/?page_id=2011


Tof!
Richting dat moet die van mij ook ooit worden.
 
der Chef 19-7-2012 20:57 Print reply

Posts: 3265
kenny77 19-7-2012 21:00 Print reply

Posts: 29286
staat er al een lange tijd op.
 
-AXEL- 19-7-2012 21:09 Print reply

Posts: 119
9800€ wat is er dan zo speciaal aan?
 
JB1 19-7-2012 21:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AxelLandschoot
9800€ wat is er dan zo speciaal aan?


Lezen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Derbi-Olaf 19-7-2012 21:10 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AxelLandschoot
9800€ wat is er dan zo speciaal aan?

spiksplinternieuw
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
NS1-Whisperer 19-7-2012 22:53 Print reply

Posts: 2160
hey,

Past een membraam uit een cr80bj 2000 in een ns1 cilinder.


Ik heb deze opgemeten en de bevestigings punten komen overheen, maar passen de kleppen zelf er wel in?

jij weet dat wel denk ik aangezien jij met die nsr ook van alles uitgespookt hebt
 
"Risico is extra leven"
kenny77 19-7-2012 23:00 Print reply

Posts: 29286
in een ns1 niet, membraan ruimte is te klein en er is ook te weinig vlees om hem passend te maken.

ik heb er toen wel een in mijn 50cc athena gezet , maar daar was meer vlees
 
NS1-Whisperer 20-7-2012 6:54 Print reply

Posts: 2160
op die manier.
Kan ik beter het hele blok maar omgooien
 
"Risico is extra leven"
kenny77 20-7-2012 16:48 Print reply

Posts: 29286
Precies.
 
NS1-Whisperer 20-7-2012 17:00 Print reply

Posts: 2160
dan krijg je een moriwaki MH80. zelfde combinatie. top rond de 160

Ei Dit: als ik een zogenaamd ophoogblokje tussen de cilinder en het membraam maak. zou het dan misschien wel passen? gewoon die een beetje uitvijlen.

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 20-7-2012 om 17:02 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 20-7-2012 17:06 Print reply

Posts: 29286
Jups doen dus.


Waarschijnlijk ga je dan nog door de wand heen.

Dan krijg je al dit soort fratsen.


 
NS1-Whisperer 20-7-2012 17:10 Print reply

Posts: 2160


Maar als ik een keer niks te doen heb probeer ik wel wat. ding even uit de crosser halen en passen
 
"Risico is extra leven"
kenny77 20-7-2012 17:17 Print reply

Posts: 29286
Hij past er in ieder geval niet zo in.
Wilde ik ook bij mijn straat nsr80 doen, maar dat ging toch net niet.

foto van de 50cc



Maar die heeft veel meer vlees rondom het membraanhuis zitten.
 
NS1-Whisperer 20-7-2012 18:34 Print reply

Posts: 2160
by the way,

Als het meezit heb ik hier binnenkort een NS1 frame staan met motorkenteken. als de koop doorgaat tenmiste.

maar als dat doorgaat, komt er dus nog een complete ns1 bij, en word die even goed naar tering opgevoerd.
Dan heb ik een leuke 125cc 11kw motor
74cc met 5kw vermogen in de papieren

en als ik hem niet snel genoeg kan krijgen komt er wel een honda-CR blokkie onder ofzo.

dus als die aankoop doorgaat en ik kan nog voordelig een ns1tje op de kop tikken kun je binnenkort een mooi project verwachten.
 
"Risico is extra leven"
mbx-genieter 20-7-2012 19:56 Print reply
Posts: 758
Er past onder een ns1 met kleine aanpassingen een mbx/nsr 125 blok onder op het mbx forum is iemand die dat pas heeft gedaan.
 
NS1-Whisperer 20-7-2012 20:36 Print reply

Posts: 2160
Hier een plaatje of wat van een ns1 frame met CR80 blok. A.k.a.: Moriwaki MH80R


Deze is wel uitgerust met een niet moriwaki kuip.

bron:
http://www.teamtabar...l/Moriwaki-MH-80.htm

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 20-7-2012 om 20:37 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 20-7-2012 23:16 Print reply

Posts: 29286
Jup ik ken ze, snel ook maken dus!

Wel leuk als je dadelijk een met motor kenteken hebt.
 
Derbi-Olaf 21-7-2012 1:14 Print reply

Posts: 14999
http://www.youtube.com/watch?v=WRYY3LKjruQ

een 4takt met 2taktkick? niks voor kenny?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 21-7-2012 13:40 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
http://www.youtube.com/watch?v=WRYY3LKjruQ

een 4takt met 2taktkick? niks voor kenny?

Wel tof.
Maar dan mis je nog het geluid en de geur.

En zo hard durf ik toch niet.
 
pompower 21-7-2012 16:52 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Jup ik ken ze, snel ook maken dus!

Wel leuk als je dadelijk een met motor kenteken hebt.

hmmm, zijn die blokkies prijzig?
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 21-7-2012 16:54 Print reply

Posts: 29286
gewoon cr80 / cr85 blokken.
Dan wel de cilinder wat aangepast, maar dat kan je ook zelf doen.
 
GRIEVINK 22-7-2012 14:28 Print reply

Posts: 259
Hey!

Leuk verhaal! En mooie brommers/motors


 
Weet je wat het is, strond is dikker dan pis!
kenny77 22-7-2012 18:14 Print reply

Posts: 29286
Danku u danku.
 
RD50mx 23-7-2012 11:18 Print reply
Posts: 353
ik zag in het nachttopic dat je zou gaan kijken bij een Div? moet je 'm nog op 25kW rijden of hoeft dat inmiddels niet meer? ik rijd ook op een Divje, maar dan dus begrenst :P
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 318 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 317, 318, 319 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved