Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 305 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 304, 305, 306 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 16-4-2012 13:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Daar heb ik geen idee van, kwam dit per toeval tegen.

Maar wat zou nou eigenlijk de voordelen t.o.v. elkaar?
Dit is dus een 500cc 1 cilinder, maar motoren zoals de RD500/NSR500/....
hadden ook 500cc, maar dan over 4 cilinder die dus per stuk 125cc zijn.

Wat zijn de voordelen daarop van elkaar?


eh, dat een nsr500 200 pk draait en een ktm500 uit zelfde jaar misschien 90 ofzo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mark300 16-4-2012 14:40 Print reply
Posts: 440
Ik heb geen idee, dat is de reden dat ik het vraag.
Hoewel het me wel weer lijkt dat meerdere cilinders in totaal meer wrijving hebben, maar ik ben ook geen geleerde.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Gerard1793 16-4-2012 14:48 Print reply

Posts: 4006
Je zet als het ware 4 125ers naast mekaar.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Aprilia RX 50 2003 16-4-2012 14:49 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Ik heb geen idee, dat is de reden dat ik het vraag.
Hoewel het me wel weer lijkt dat meerdere cilinders in totaal meer wrijving hebben, maar ik ben ook geen geleerde.


maar je hebt kortere slagen waardoor je hogere toerentallen kunt halen.

meer toeren is meer vermogen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
lytseleen 16-4-2012 14:57 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Ik heb geen idee, dat is de reden dat ik het vraag.
Hoewel het me wel weer lijkt dat meerdere cilinders in totaal meer wrijving hebben, maar ik ben ook geen geleerde.

een twee cilinder tov een een cilinder scheelt een bepaalt percentage in vermogen waardoor een 4 cilinder 500 natuurlijk veelbeter is dan een 1cilinder 500.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
kenny77 16-4-2012 19:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Daar heb ik geen idee van, kwam dit per toeval tegen.

Maar wat zou nou eigenlijk de voordelen t.o.v. elkaar?
Dit is dus een 500cc 1 cilinder, maar motoren zoals de RD500/NSR500/....
hadden ook 500cc, maar dan over 4 cilinder die dus per stuk 125cc zijn.

Wat zijn de voordelen daarop van elkaar?

1 cilinder heeft meer vermogen in lagere toerentallen. 4 cilinder in hogere toerentallen.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 16-4-2012 20:37 Print reply

Posts: 1558
dit ga je niet leuk vinden, maar moet jij niet eens van de tweetakt af?
http://motoren.markt...p;fta_ind=6&fs=1

ps.
beter niet op de link in de advertentie klikken.
 
I Can Play With Madness
kenny77 16-4-2012 20:42 Print reply

Posts: 29286
Hoezo zou ik van een 2 takt af moeten?

xt500 vind ik ook gewoon tof, ze zijn alleen erg duur.

 
lytseleen 16-4-2012 20:43 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
dit ga je niet leuk vinden, maar moet jij niet eens van de tweetakt af?
http://motoren.markt...p;fta_ind=6&fs=1

ps.
beter niet op de link in de advertentie klikken.

foei spoel je mond, tweetakt 4 ever.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
RikDT50MX - Nieuws Poster 16-4-2012 20:43 Print reply

Posts: 1558
voor de afwisseling, alleen maar 2 takt wordt toch ook een keer saai.
 
I Can Play With Madness
Derbi-Olaf 16-4-2012 20:47 Print reply

Posts: 14999
ofwel 2-takt,
ofwel een 4takt met turbo...


als je maar een powerband hebt
http://www.youtube.c...0&feature=relmfu
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
RikDT50MX - Nieuws Poster 16-4-2012 20:50 Print reply

Posts: 1558
nog niemand op de website van de adverteerder geklikt?
 
I Can Play With Madness
tsx-elite 16-4-2012 20:52 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
nog niemand op de website van de adverteerder geklikt?


jups, wtf
 
shut up muttley
Mark300 16-4-2012 20:57 Print reply
Posts: 440
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

1 cilinder heeft meer vermogen in lagere toerentallen. 4 cilinder in hogere toerentallen.


Kijk, dat is begrijpelijk.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 16-4-2012 21:08 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
voor de afwisseling, alleen maar 2 takt wordt toch ook een keer saai.

2 takt wordt nooit saai...
hoe kom je daar nu bij?

maargoed zie hier: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/6784

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
nog niemand op de website van de adverteerder geklikt?


interessanter dan 4 takt in ieder geval.
 
pompower 17-4-2012 17:38 Print reply

Posts: 1777
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-4-2012 18:08 Print reply

Posts: 29286
Als je van een tomos houd misschien wel.
 
JB1 17-4-2012 18:11 Print reply

Posts: 14881
Beetje ver fietsen :(
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
pompower 17-4-2012 18:41 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Beetje ver fietsen :(

waar woon je dan
 
www.basvanloenen.nl
Frysk 17-4-2012 18:43 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

waar woon je dan


Zwolle
 
giggitybyte
pompower 17-4-2012 18:54 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Zwolle

dat is idd dann een beetje ver, ikzelf kom vlakbij alkmaar vandaan.
heeft iemand ervaring met deze brommers?
 
www.basvanloenen.nl
pompower 17-4-2012 22:31 Print reply

Posts: 1777
waarom ben je geen cf poster meer :'(
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-4-2012 22:33 Print reply

Posts: 29286
2 jaar gedaan met plezier, maar op een gegeven moment wordt het tijd om het door te geven.
 
ChielTZR 17-4-2012 22:36 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
2 jaar gedaan met plezier, maar op een gegeven moment wordt het tijd om het door te geven.


als je maar niet overstapt naar motorforum.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 17-4-2012 22:37 Print reply

Posts: 29286
ben ik stiekem aangemeld.
maar ik blijf wel gewoon op BF hoor.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 305 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 304, 305, 306 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved