Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 875 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587722


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 305 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 304, 305, 306 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Royal Club 16-4-2012 13:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Daar heb ik geen idee van, kwam dit per toeval tegen.

Maar wat zou nou eigenlijk de voordelen t.o.v. elkaar?
Dit is dus een 500cc 1 cilinder, maar motoren zoals de RD500/NSR500/....
hadden ook 500cc, maar dan over 4 cilinder die dus per stuk 125cc zijn.

Wat zijn de voordelen daarop van elkaar?


eh, dat een nsr500 200 pk draait en een ktm500 uit zelfde jaar misschien 90 ofzo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mark300 16-4-2012 14:40 Print reply
Posts: 440
Ik heb geen idee, dat is de reden dat ik het vraag.
Hoewel het me wel weer lijkt dat meerdere cilinders in totaal meer wrijving hebben, maar ik ben ook geen geleerde.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
Gerard1793 16-4-2012 14:48 Print reply

Posts: 4006
Je zet als het ware 4 125ers naast mekaar.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Aprilia RX 50 2003 16-4-2012 14:49 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Ik heb geen idee, dat is de reden dat ik het vraag.
Hoewel het me wel weer lijkt dat meerdere cilinders in totaal meer wrijving hebben, maar ik ben ook geen geleerde.


maar je hebt kortere slagen waardoor je hogere toerentallen kunt halen.

meer toeren is meer vermogen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
lytseleen 16-4-2012 14:57 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Ik heb geen idee, dat is de reden dat ik het vraag.
Hoewel het me wel weer lijkt dat meerdere cilinders in totaal meer wrijving hebben, maar ik ben ook geen geleerde.

een twee cilinder tov een een cilinder scheelt een bepaalt percentage in vermogen waardoor een 4 cilinder 500 natuurlijk veelbeter is dan een 1cilinder 500.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
kenny77 16-4-2012 19:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Daar heb ik geen idee van, kwam dit per toeval tegen.

Maar wat zou nou eigenlijk de voordelen t.o.v. elkaar?
Dit is dus een 500cc 1 cilinder, maar motoren zoals de RD500/NSR500/....
hadden ook 500cc, maar dan over 4 cilinder die dus per stuk 125cc zijn.

Wat zijn de voordelen daarop van elkaar?

1 cilinder heeft meer vermogen in lagere toerentallen. 4 cilinder in hogere toerentallen.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 16-4-2012 20:37 Print reply

Posts: 1558
dit ga je niet leuk vinden, maar moet jij niet eens van de tweetakt af?
http://motoren.markt...p;fta_ind=6&fs=1

ps.
beter niet op de link in de advertentie klikken.
 
I Can Play With Madness
kenny77 16-4-2012 20:42 Print reply

Posts: 29286
Hoezo zou ik van een 2 takt af moeten?

xt500 vind ik ook gewoon tof, ze zijn alleen erg duur.

 
lytseleen 16-4-2012 20:43 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
dit ga je niet leuk vinden, maar moet jij niet eens van de tweetakt af?
http://motoren.markt...p;fta_ind=6&fs=1

ps.
beter niet op de link in de advertentie klikken.

foei spoel je mond, tweetakt 4 ever.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
RikDT50MX - Nieuws Poster 16-4-2012 20:43 Print reply

Posts: 1558
voor de afwisseling, alleen maar 2 takt wordt toch ook een keer saai.
 
I Can Play With Madness
Derbi-Olaf 16-4-2012 20:47 Print reply

Posts: 14999
ofwel 2-takt,
ofwel een 4takt met turbo...


als je maar een powerband hebt
http://www.youtube.c...0&feature=relmfu
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
RikDT50MX - Nieuws Poster 16-4-2012 20:50 Print reply

Posts: 1558
nog niemand op de website van de adverteerder geklikt?
 
I Can Play With Madness
tsx-elite 16-4-2012 20:52 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
nog niemand op de website van de adverteerder geklikt?


jups, wtf
 
shut up muttley
Mark300 16-4-2012 20:57 Print reply
Posts: 440
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

1 cilinder heeft meer vermogen in lagere toerentallen. 4 cilinder in hogere toerentallen.


Kijk, dat is begrijpelijk.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 16-4-2012 21:08 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
voor de afwisseling, alleen maar 2 takt wordt toch ook een keer saai.

2 takt wordt nooit saai...
hoe kom je daar nu bij?

maargoed zie hier: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/6784

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
nog niemand op de website van de adverteerder geklikt?


interessanter dan 4 takt in ieder geval.
 
pompower 17-4-2012 17:38 Print reply

Posts: 1777
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-4-2012 18:08 Print reply

Posts: 29286
Als je van een tomos houd misschien wel.
 
JB1 17-4-2012 18:11 Print reply

Posts: 14881
Beetje ver fietsen :(
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
pompower 17-4-2012 18:41 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Beetje ver fietsen :(

waar woon je dan
 
www.basvanloenen.nl
Frysk 17-4-2012 18:43 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

waar woon je dan


Zwolle
 
giggitybyte
pompower 17-4-2012 18:54 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Zwolle

dat is idd dann een beetje ver, ikzelf kom vlakbij alkmaar vandaan.
heeft iemand ervaring met deze brommers?
 
www.basvanloenen.nl
pompower 17-4-2012 22:31 Print reply

Posts: 1777
waarom ben je geen cf poster meer :'(
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 17-4-2012 22:33 Print reply

Posts: 29286
2 jaar gedaan met plezier, maar op een gegeven moment wordt het tijd om het door te geven.
 
ChielTZR 17-4-2012 22:36 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
2 jaar gedaan met plezier, maar op een gegeven moment wordt het tijd om het door te geven.


als je maar niet overstapt naar motorforum.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 17-4-2012 22:37 Print reply

Posts: 29286
ben ik stiekem aangemeld.
maar ik blijf wel gewoon op BF hoor.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 305 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 304, 305, 306 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved