Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 821 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587708


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 304 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 303, 304, 305 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 9-4-2012 16:22 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
beetje hele onnozele vraag maar ik krijg de indruk dat jij hier een eckte 2-takt kenner bent

Je hebt zeker geen idee wat het zou kosten om een imitatie van een carterset te maken, meten, mal maken etc. productiekosten en shit?

Heb een rare fantasie om van oude 2 takters de blokken te kopiëren zodat ze niet uitsterven


Vieze fapperd
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 9-4-2012 16:23 Print reply

Posts: 29286
Nah echte kenner niet echt, ik heb wat op gepikt zo af en toe.

Daar kan ik geen exacte cijfers voor geven, maar in ieder geval meer dan dat je wilt.

Denk dat als je 1 rd500 (bijvoorbeeld) blok wilt na maken, dat je er minsten 5 zo kan kopen. :P

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-4-2012 om 16:23 uur.
 
Venlonaer 9-4-2012 16:31 Print reply

Posts: 2431
nou ja als ik eenmaal mn studie af heb dan weet ik wel waar ik mn geld aan uitgeef (investeer?).

1 blok zou denk ik ook wel voldoende zijn mits ik zo'n high tech apparaat ding heb dat de een 3d tekening van de onderdelen van het blok en het blok zelf maakt dmv laser ofzoiets
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
kenny77 9-4-2012 16:37 Print reply

Posts: 29286
Denk dat alle werktekeningen er nog wel zijn.
Alleen of je die ook krijgt is een 2de. :P

Denk ook niet dat je er veel aan zult verdienen als je er maar 1 maakt.
(wie heeft er geld voor en het is dan geen blok met historische waarde wat veel mensen belangrijk vinden.)

Waar wel geld mee te verdienen is, als je "oude" 500cc GP blokken gaat na bouwen, maarja zie daar maar eens een van te lenen.

Mooi idee, maar als je geen miljonair bent, wordt het denk ik niet veel.
Kan je beter zo een tof 2 takt blok kopen.
(ook duur genoeg. )

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-4-2012 om 16:37 uur.
 
Venlonaer 9-4-2012 16:38 Print reply

Posts: 2431
Nee ik bedoel ook dat ik soortement van nieuwe tekeningen van de oude blokken maak en vervolgens mallen ervoor maak etc. waardoor ze in productie kunnen komen als ik genoeg investeerders heb
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
kenny77 9-4-2012 16:51 Print reply

Posts: 29286
Is natuurlijk een hartstikke mooi idee.

Maar of er zoveel mensen zijn die zo'n blok dan uiteindelijk kunnen betalen weet ik niet. Als je er van rond wilt komen.

Wat gaat zo'n blok kosten?

Ontwikkeling kosten, materiaal kosten, productie kosten, arbeids-kosten, de mensen die patent op de onderdelen hebben zitten moet je gaan betalen, enz enz.

Denk dat je dan voor bijvoorbeeld zo'n rd500 blok al gauw op een euro of 8~9 duizend euro uit komt?

Dan heb je wel een nieuw blok, maar een gereviseerd 2de hands blok, betaal je minder als de helft voor en is origineel. Dus of daar markt voor is weet ik niet.

Daarom zou je al iets aparts moeten hebben, zoals zo'n 500cc GP blok, die zijn niet overal te koop.
Maar of je die mag kopiëren en dan mag verkopen?

Andere mogelijkheid is het specialiseren is "speciale" onderdelen voor de bestaande blokken.
Droge koppelingen/ race versnellingsbakken / speciale cilinders.
Nadeel daarin dat er ook weer concurrenten in zitten.


Daarom zou het beste eigenlijk zijn om een compleet eigenbouw blok te maken en die in productie te brengen, maar dan zit je weer met de vraag of er wel markt voor is.
( aangezien 2 takt bijna niet meer in straat modellen te vinden is en voor de GP ook niet meer)
Het is voornamelijk een verzamel object en om af en toe een demo race mee te rijden, maar dan heb je het ook gehad.

Begrijp me niet verkeerd, hartstikke mooi idee nogmaals! Maar of je je brood ermee kan verdienen, dan moet je al echt goed je best doen / geluk hebben dat er kopers zijn.

Ik heb ook wel vaker van die "wilde" ideeën, maar als ik er dan goed over na ga denken , dan zie ik dat het toch allemaal meer gaat kosten dan me lief is. :(

 
JB1 9-4-2012 16:57 Print reply

Posts: 14881
Kris, beter gaan we NSR500R blokken sort of nabouwen.
Alleen dan plug and play voor CBR600RR
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 9-4-2012 17:04 Print reply

Posts: 29286
Beter gaan jullie deze bouwen.





Alleen dan met 125cc cilinders.
 
JB1 9-4-2012 17:07 Print reply

Posts: 14881
Maar dan moeten we ook nog een heel frame erbij bouwen.
Ombouwkits zijn veel toffer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Venlonaer 9-4-2012 17:07 Print reply

Posts: 2431
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Is natuurlijk een hartstikke mooi idee.

Maar of er zoveel mensen zijn die zo'n blok dan uiteindelijk kunnen betalen weet ik niet. Als je er van rond wilt komen.

Wat gaat zo'n blok kosten?

Ontwikkeling kosten, materiaal kosten, productie kosten, arbeids-kosten, de mensen die patent op de onderdelen hebben zitten moet je gaan betalen, enz enz.

Denk dat je dan voor bijvoorbeeld zo'n rd500 blok al gauw op een euro of 8~9 duizend euro uit komt?

Dan heb je wel een nieuw blok, maar een gereviseerd 2de hands blok, betaal je minder als de helft voor en is origineel. Dus of daar markt voor is weet ik niet.

Daarom zou je al iets aparts moeten hebben, zoals zo'n 500cc GP blok, die zijn niet overal te koop.
Maar of je die mag kopiëren en dan mag verkopen?

Andere mogelijkheid is het specialiseren is "speciale" onderdelen voor de bestaande blokken.
Droge koppelingen/ race versnellingsbakken / speciale cilinders.
Nadeel daarin dat er ook weer concurrenten in zitten.


Daarom zou het beste eigenlijk zijn om een compleet eigenbouw blok te maken en die in productie te brengen, maar dan zit je weer met de vraag of er wel markt voor is.
( aangezien 2 takt bijna niet meer in straat modellen te vinden is en voor de GP ook niet meer)
Het is voornamelijk een verzamel object en om af en toe een demo race mee te rijden, maar dan heb je het ook gehad.

Begrijp me niet verkeerd, hartstikke mooi idee nogmaals! Maar of je je brood ermee kan verdienen, dan moet je al echt goed je best doen / geluk hebben dat er kopers zijn.

Ik heb ook wel vaker van die "wilde" ideeën, maar als ik er dan goed over na ga denken , dan zie ik dat het toch allemaal meer gaat kosten dan me lief is. :(



Brood mee verdienen is zoiezo niet het primaire doel, verlies reken ik ook uiteraard op maar zo mogelijk te beperken uiteraard...

Wel een interessant idee maar heb er de kennis/materiaal/geld voorlopig niet voor dus laat het maar rusten tot mijn 30ste ofzo

 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
kenny77 9-4-2012 17:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Maar dan moeten we ook nog een heel frame erbij bouwen.
Ombouwkits zijn veel toffer

Gewoon onder een puch maxi zetten toch?

Is gewoon het zelfde als zo'n v4 blokje, alleen wat breder, dus dat blijft wel het zelfde.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
[...]


Brood mee verdienen is zoiezo niet het primaire doel, verlies reken ik ook uiteraard op maar zo mogelijk te beperken uiteraard...

Wel een interessant idee maar heb er de kennis/materiaal/geld voorlopig niet voor dus laat het maar rusten tot mijn 30ste ofzo




Wie weet lezen we later je naam nog bij een tof 2 takt eigenbouw blok.
 
JB1 9-4-2012 17:12 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Gewoon onder een puch maxi zetten toch?

Is gewoon het zelfde als zo'n v4 blokje, alleen wat breder, dus dat blijft wel het zelfde.

[...]



Wie weet lezen we later je naam nog bij een tof 2 takt eigenbouw blok.


Ik bedoelde verkooptechnisch hé.
Het is veel antrekkelijker om een plug and play blokje te kopen dan een (meestal) veel te dure motor dan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
RikDT50MX - Nieuws Poster 10-4-2012 20:38 Print reply

Posts: 1558
kenny,
zo'n jamercol uitlaat, komt daar veel lawaai af? of zijn dat nog wel vrij stille pijpjes?
bvd.
Rik
 
I Can Play With Madness
kenny77 10-4-2012 20:39 Print reply

Posts: 29286
Zijn wel vrij stil.
(demper niet echt, maar uitlaat zelf wel)

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-4-2012 om 20:39 uur.
 
Royal Club 10-4-2012 22:30 Print reply

Posts: 60390
http://www.brommerforum.nl/user/18672/last

Kenny, zou jij eens willen kijken bij de laatste paar posts? o.a. van mij.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 10-4-2012 22:36 Print reply

Posts: 29286
Niet dat ik weet. :P

Ik ben sowieso niet echt zuinig om mijn kettingen.
(oude tandwielen combineren met nieuwe ketting en andersom... )

Dus ik lig er niet echt wakker van. :P
 
Gerard1793 10-4-2012 23:47 Print reply

Posts: 4006
Kenny, ik ben eigenlijk aan een nieuwe zuiger toe in m'n MT8 blok, wat voor zuiger raad jij aan? En heb je daar misschien een linkje van? Ik vind namelijk alleen maar imitatiezuigers...
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 10-4-2012 23:52 Print reply

Posts: 29286
Zo'n mt8 cilinder heeft toch geen grote poorten en maakt niet veel toeren?
Gewoon zo'n immi zuiger erin knallen.

 
Gerard1793 10-4-2012 23:55 Print reply

Posts: 4006
Zeker weten? Wel met Proma pijp trouwens, maar draait inderdaad maar 8 a 9k toeren.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 10-4-2012 23:58 Print reply

Posts: 29286
In mijn nsr 80 straat blok zat ook gewoon een immi zuiger.

Gaat misschien niet zo lang mee als een van goede kwaliteit, maar daar en tegen kan je er wel een stuk of 6 verwisselen, ipv 1 dure.

Pas als je een cilinder hebt die ook om een goede kwaliteit zuiger vraagt zou ik er pas 1 pakken.
(of als je geld te veel hebt. )
 
Gerard1793 11-4-2012 0:02 Print reply

Posts: 4006
Ok, bedankt!
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 12-4-2012 21:52 Print reply

Posts: 29286
Mijn moeder heeft een nieuw zadeldekje voor de dt175 gemaakt.
Want wat erop zat was al aan het schuren toen mijn vader hem 10 jaar geleden kocht.
Zat nu vast met plakband, maar dat kon echt niet meer...

Hoe die was.



En de nieuwe


Morgen even kijken voor een nietmachine en kan hij erom.

De DT ligt ook nog compleet uit elkaar, ging hem een beetje poetsen, maar dat pakte weer eens uit dat ik hem compleet ging slopen.
zondag is de rit, mhhh komt wel goed.

Ook vandaag een vintage tankbeschermer binnen gekomen, had ik voor het 500cc projectje in gedachten.
Vind het persoonlijk nooit zo mooi, maar is wel handig voor het crossen klik je erom en als ik weer eens op mijn plaat ga dan heb je tenminste nog iets van bescherming.

Maar hij is wat kleiner als gedacht.
Lijkt me voor een yz50/80.
Achja, hij was toch niet duur en weer een yamaha verzamelstuk erbij, dat is nooit erg.

 
Mark300 15-4-2012 22:47 Print reply
Posts: 440
Ik kwam dit tegen op MP:
http://link.marktplaats.nl/550771515

Verder heeft ie nog wat andere aparte dingen te koop:
http://verkopers.marktplaats.nl/1352265
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 16-4-2012 0:58 Print reply

Posts: 29286
wel tof.
maar dat 500cc blokje stond een paar weken geleden vooor 100 euro compleet op MP
 
Mark300 16-4-2012 8:41 Print reply
Posts: 440
Daar heb ik geen idee van, kwam dit per toeval tegen.

Maar wat zou nou eigenlijk de voordelen t.o.v. elkaar?
Dit is dus een 500cc 1 cilinder, maar motoren zoals de RD500/NSR500/....
hadden ook 500cc, maar dan over 4 cilinder die dus per stuk 125cc zijn.

Wat zijn de voordelen daarop van elkaar?
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 304 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 303, 304, 305 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved