Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 806 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587684


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 303 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 302, 303, 304 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 28-3-2012 18:00 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
kut kenny beetje porno posten op AF

Owjee.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
http://link.marktplaats.nl/545005485


Is die van de website wat Keiji een tijd geleden hier neer had gezet.
Maar desalniettemin blijft hij tof.
 
Frysk 28-3-2012 18:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik mocht de auto nog wat langer houden.
Vandaag eens de winter velgen van die van mijn vader erop gezet.

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding


blijven koningsbakken die Amerikaanse sleeën
 
giggitybyte
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 28-3-2012 18:55 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
http://link.marktplaats.nl/545005485


Heeft nooit gelopen kan je ook negatief interpreteren
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
kenny77 28-3-2012 19:26 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]blijven koningsbakken die Amerikaanse sleeën



Als ie weer weg is, mag ik me weer verplaatsen in onze subaru mini jumbo.
(al rij ik daar ook graag in, komt vooruit en je krijgt hem overal kwijt en altijd beter dan op de fiets. )

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Heeft nooit gelopen kan je ook negatief interpreteren

Vanaf de fabriek kapot!

Alleen al die keerringen zullen wel uitgedroogd zijn, kan je het blokje nog open plukken, als iemand hem echt wil gaan gebruiken.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 28-3-2012 om 19:27 uur.
 
maerijn 3-4-2012 23:27 Print reply

Posts: 2455
Kenny, vraagje.
Rechter krukaslager voor m'n ZR heeft aan 1 kant een rubber zitten, krukaskant. Nu had de verkoper alleen nog lagers die aan beide kanten dicht is, kan ik die ook gebruiken? Neem aan dat die zelfsmeerend is.
 
kenny77 3-4-2012 23:30 Print reply

Posts: 29286
moeten die niet gewoon aan beide kanten open zijn?
maar anders kan je ook 1 of allebei de afdichtingen eruit halen.
 
maerijn 3-4-2012 23:43 Print reply

Posts: 2455
Ok, thanks!
 
kenny77 4-4-2012 0:06 Print reply

Posts: 29286
we hadden eens voor de grap het verbruik van de auto (vorige pagina) uitgerekend.

30L gas op 30 miles, dus 1L op 1,6 km
vraag me af wat hij ermee doet, omzetten in vermogen duidelijk niet...
 
maerijn 4-4-2012 0:46 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
we hadden eens voor de grap het verbruik van de auto (vorige pagina) uitgerekend.

30L gas op 30 miles, dus 1L op 1,6 km
vraag me af wat hij ermee doet, omzetten in vermogen duidelijk niet...

Lek ofzo?
 
kenny77 4-4-2012 0:56 Print reply

Posts: 29286
nope, hadden we ook gekeken, verdwijnt 's nachts niks.
gas installatie is nieuw, we hebben het af latten stellen.
allemaal zonder resultaat.

zitten wel "snelle" onderdelen op het blok maar 1 op 5/6 zou hij normaal gesproken zeker moeten halen.
maarja het is toch mijn auto niet en het was leuk om hem die paar weken te gebruiken
 
Aprilia RX 50 2003 5-4-2012 12:39 Print reply

Posts: 6738
kenny weet jij misschien wat de grootste 2takt motor is die er in een motor is gezet?

ben wel benieuwt eigenlijk

ik kom eigenlijk niks groters tegen dan 500 cc.
maar er zijn toch wel grotere gebruikt?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
kenny77 5-4-2012 13:11 Print reply

Posts: 29286
Van fabrieks af:
Suzuki GT750
Kawasaki H2 (750cc)
Yamaha TZ750
Yamaha GL750 (nooit in productie gekomen helaas)


Verder zijn er wel eigenbouwers die rond de 1000cc zitten.
Omgebouwd gt750 blok -> 1000cc voor snelheidsrecord
Een andere was geloof ik een ossa 4 cilinder 1000cc gemaakt door 2 twin 500cc aan elkaar te koppelen, heeft nog met een race mee gereden.
Een of andere nieuwe motor met een 1100cc blok (gebaseerd op het rd/rz banshee blok)
En er worden blokken gebouwd op basis van een rd350 blok, met 4 cilinders die geloof ik ergens rond de 2L hadden, zou je in principe dus ook in een motor kunnen leggen, maar worden meer voor quad's gebruikt.

En zijn ook een hoop dragsters geweest die 3x 3cilinder blokken in gebouwd hebben, kom je ook aan aardig wat cc's.
En zullen er vast nog wel meer zijn.
 
Aprilia RX 50 2003 5-4-2012 13:19 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Van fabrieks af:
Suzuki GT750
Kawasaki H2 (750cc)
Yamaha TZ750
Yamaha GL750 (nooit in productie gekomen helaas)


Verder zijn er wel eigenbouwers die rond de 1000cc zitten.
Omgebouwd gt750 blok -> 1000cc voor snelheidsrecord
Een andere was geloof ik een ossa 4 cilinder 1000cc gemaakt door 2 twin 500cc aan elkaar te koppelen, heeft nog met een race mee gereden.
Een of andere nieuwe motor met een 1100cc blok (gebaseerd op het rd/rz banshee blok)
En er worden blokken gebouwd op basis van een rd350 blok, met 4 cilinders die geloof ik ergens rond de 2L hadden, zou je in principe dus ook in een motor kunnen leggen, maar worden meer voor quad's gebruikt.

En zijn ook een hoop dragsters geweest die 3x 3cilinder blokken in gebouwd hebben, kom je ook aan aardig wat cc's.
En zullen er vast nog wel meer zijn.


oke bedankt zal ik zelf nog eens verder zoeken

wie is google nodig als je kenny hebt
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
kenny77 5-4-2012 13:22 Print reply

Posts: 29286

 
JB1 5-4-2012 18:58 Print reply

Posts: 14881
Ahum Kennert.
Zabel?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 5-4-2012 19:11 Print reply

Posts: 29286
die is maar 700cc..

enigste wat erbij kan is de maico 760, maar daar is er maar 1 van gebouwd
 
JB1 5-4-2012 19:12 Print reply

Posts: 14881
Oh, hij vroeg om de grootste
Ik dacht dat het ging om meer dan 500cc
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
markRD 7-4-2012 11:49 Print reply

Posts: 1181
Hee Kenny,

De cilinder is binnen! De draad zoals je zei is iets plat, maar ik had erger verwacht! Ook heb ik nu 3 verschillende types membraanhuis gezien op zo'n eurocilindro en dit is verreweg de mooiste!

Super bedankt dus nog!

Dit wat trouwens een erg goedlopend cilindertje geworden denk ik als je hem had kunnen afmaken.
 
Cas DT 7-4-2012 12:42 Print reply

Posts: 3131
Was tularis geen 800cc?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
kenny77 7-4-2012 14:17 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Hee Kenny,

De cilinder is binnen! De draad zoals je zei is iets plat, maar ik had erger verwacht! Ook heb ik nu 3 verschillende types membraanhuis gezien op zo'n eurocilindro en dit is verreweg de mooiste!

Super bedankt dus nog!

Dit wat trouwens een erg goedlopend cilindertje geworden denk ik als je hem had kunnen afmaken.


Mooi Mark!
Dat er verschil in de membraanruimtes zat wist is niet, grappig!

Hij staat daar nagenoeg het zelfde als mijn polini en die liep ook wel leuk ja. (niet lang, dat niet, maarja. )

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Was tularis geen 800cc?

Is een motorblok uit een sneeuwscooter.
 
markRD 7-4-2012 17:44 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Mooi Mark!
Dat er verschil in de membraanruimtes zat wist is niet, grappig!

Hij staat daar nagenoeg het zelfde als mijn polini en die liep ook wel leuk ja. (niet lang, dat niet, maarja. )

[...]

Is een motorblok uit een sneeuwscooter.



En paste hier zo je NSR membraan in? (Ik zit nog te bedenken wat ik wil gaan gebruiken. Misschien een v-force, maar liever een grote 4-klepper.)
 
kenny77 7-4-2012 19:09 Print reply

Posts: 29286
Oei dat zou ik zo niet durven te zeggen, breedte en hoogte denk ik wel, maar de diepte denk ik niet.
Maarja dat lijkt me voor jou niet zo'n probleem.

Op zich laat een originele nsr membraan wel genoeg door, zal uiteraard wel wat beters te vinden zijn, maar alles is beter dan de originele 3 kleps.
 
Mark300 9-4-2012 15:12 Print reply
Posts: 440
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 9-4-2012 15:50 Print reply

Posts: 29286
Zeker tof, alleen jammer dat je meteen een krukas revisie kan uitvoeren, want na 20 jaar stil staan, zal dat niet meer al te best zijn.

Ben je meteen 800~1250 euro armer en dan nog wat je voor de rest tegenkomt in het blok. :(

Jammer dat die RD500 nu zo duur zijn.
Ook de blokjes zijn verdrievoudig in prijs. :(
 
Venlonaer 9-4-2012 16:19 Print reply

Posts: 2431
beetje hele onnozele vraag maar ik krijg de indruk dat jij hier een eckte 2-takt kenner bent

Je hebt zeker geen idee wat het zou kosten om een imitatie van een carterset te maken, meten, mal maken etc. productiekosten en shit?

Heb een rare fantasie om van oude 2 takters de blokken te kopiëren zodat ze niet uitsterven
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 303 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 302, 303, 304 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved