Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1029 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 587485


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 290 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 18-12-2011 18:22 Print reply

Posts: 34930
He Kenny (of Olaf als hij toch meeleest :P)

Ik wil m'n KDX eigenlijk wat meer koppel geven en dan bedoel ik echt puur onderin dat hij direkt pakt... Iemand van jullie 2 een idee hoe ik dat wat klaar kan krijgen ?

Hij heeft nu al redelijk wat koppel maar ik ben er van overtuigd dat meer mogelijk is..

Uitlaat word wel wat aan gedaan maar ik dacht aan m'n cilinderkop.. wat kan daar aan gedaan worden om hem die extra kick onderin te geven ?

 
giggitybyte
JB1 18-12-2011 19:39 Print reply

Posts: 14881
Cilinderkop, en dikkere membraankleppen zou je kunnen proberen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 18-12-2011 20:10 Print reply

Posts: 4605
Kenny

Heb jij nog steeds die lectron carburateurs?

Zo ja heb je die al eens geprobeerd op een motorblok?
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 18-12-2011 20:17 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
He Kenny (of Olaf als hij toch meeleest :P)

Ik wil m'n KDX eigenlijk wat meer koppel geven en dan bedoel ik echt puur onderin dat hij direkt pakt... Iemand van jullie 2 een idee hoe ik dat wat klaar kan krijgen ?

Hij heeft nu al redelijk wat koppel maar ik ben er van overtuigd dat meer mogelijk is..

Uitlaat word wel wat aan gedaan maar ik dacht aan m'n cilinderkop.. wat kan daar aan gedaan worden om hem die extra kick onderin te geven ?


Je zou eens de squish en compressie verhouding kunnen meten (/ op zoeken).
En vanuit daar verder kijken of deze nog wat krapper kunnen.
Aangezien je al een redelijk brede squishband hebt op de foto te zien.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Kenny

Heb jij nog steeds die lectron carburateurs?

Zo ja heb je die al eens geprobeerd op een motorblok?

Nope al een tijdje geleden verkocht.
 
BenjaminDG 18-12-2011 20:20 Print reply

Posts: 4605
Ah spijtig, ik heb de mogelijkheid om een set van 4 te kopen voor mijn gsxr maar naar wat ik heb gelezen gebruik ze die meestal voor drag racen.

Al een mail gestuurd naar lectron maar nog geen reactie gehad.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 18-12-2011 20:26 Print reply

Posts: 29286
Ik ben eens benieuwd wat lectron ervan zegt, maar die zullen vast wel hun eigen product aanprijzen
 
BenjaminDG 18-12-2011 20:32 Print reply

Posts: 4605
De vraag was of ze ook geschikt zijn voor gewoon racen op een circuit ipv alleen volgas zoals drag racen.

Ik hoop wel, de set die ik wil is zonder powerjet alvast (beetje jammer).

http://motoren.markt...-carbs-gsxr1100.html
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 18-12-2011 20:36 Print reply

Posts: 29286
De powerjet was meer noodakelijk voor een 2 takt, bij een 4 takt niet zo zeer.
maar dat stelde ook niet zo veel voor als je een beetje knutselt kan je ze ook zelf erop bouwen, alle onderdelen zijn hiervoor nog te koop.
 
BenjaminDG 19-12-2011 13:50 Print reply

Posts: 4605
Is toch wel makkelijker om top af te stellen, dan heb je wat marge om de top af te stellen via de powerjets.

Anders is het weer een andere 'gasnaald', wat het grote nadeel is bij deze carbs.

Je kan aleen je stationair mengsel afregelen, als je midden of hoge toeren wil regelen moet je een andere 'gasnaald' nemen.

Beetje kostelijk dat wel maar het afstellen is wel eenvoudiger.
 
Vlaanderen vrij!
Tom96 19-12-2011 18:11 Print reply

Posts: 1719
Gvd , vandaag met stage even onderdelen opgehaald voor restauratie.
kom bij die man binnen.
4x KVV Cross Kreidlers (2 Ori. Splinternieuw nooit gelopen - 1 Ori. - 1 getuned met 16pk.)
1x Geben Cross kreidler.
1x kreidler rs
2x rmc (1x 007)


Echt alles in nieuwstaat,
en nog 2 ktm's en raptor700.

heb een halfuur met open mond staan te kijken
 
BenjaminDG 19-12-2011 18:57 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
De powerjet was meer noodakelijk voor een 2 takt, bij een 4 takt niet zo zeer.
maar dat stelde ook niet zo veel voor als je een beetje knutselt kan je ze ook zelf erop bouwen, alle onderdelen zijn hiervoor nog te koop.


Waar koop je die onderdelen, buiten amerika dan?


 
Vlaanderen vrij!
kenny77 19-12-2011 20:13 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Is toch wel makkelijker om top af te stellen, dan heb je wat marge om de top af te stellen via de powerjets.

Anders is het weer een andere 'gasnaald', wat het grote nadeel is bij deze carbs.

Je kan aleen je stationair mengsel afregelen, als je midden of hoge toeren wil regelen moet je een andere 'gasnaald' nemen.

Beetje kostelijk dat wel maar het afstellen is wel eenvoudiger.

Met die gasnaaldjes is inderdaad een verhaal apart.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Gvd , vandaag met stage even onderdelen opgehaald voor restauratie.
kom bij die man binnen.
4x KVV Cross Kreidlers (2 Ori. Splinternieuw nooit gelopen - 1 Ori. - 1 getuned met 16pk.)
1x Geben Cross kreidler.
1x kreidler rs
2x rmc (1x 007)


Echt alles in nieuwstaat,
en nog 2 ktm's en raptor700.

heb een halfuur met open mond staan te kijken

Tof.
Volgende keer foto's maken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Waar koop je die onderdelen, buiten amerika dan?




Geen idee.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 19-12-2011 om 20:13 uur.
 
kenny77 21-12-2011 19:53 Print reply

Posts: 29286
Vandaag hadden we voor mijn oom een auto opgehaald (de witte), we kunnen hem nog even houden, en konden mijn vader en ik een stuk toeren vandaag.
Ik in die van papa en mijn vader in de witte.



De verkoper had nog meer leuke auto's en ook deze "57 chervolet.
Het kan nog even duren, maar als hij in de verkoop gaat neemt mijn vader hem, als alles door gaat, over.











Was ooit een mooie auto, maar heeft 2x een aanrijding gehad en staat nu maar wat buiten.
En word alleen gebruikt om af en toe het tuin afval naar het stort te rijden.
Technisch is hij verder goed, alleen optisch dus zwaar verwaarloost.
Zit nu nog een speciale motor en achteras in, die de man nog zelf wilde houden. (mijn vader kon hem ook zo kopen, maar dan wordt hij te duur)
Komt dan een originele motor in, maar is prima zat.

Voordat de man er tijd voor had om de blokken en as om te bouwen , dat duurt nog wel een lange tijd.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-12-2011 om 19:55 uur.
 
Frysk 22-12-2011 17:01 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Vandaag hadden we voor mijn oom een auto opgehaald (de witte), we kunnen hem nog even houden, en konden mijn vader en ik een stuk toeren vandaag.
Ik in die van papa en mijn vader in de witte.

afbeelding

De verkoper had nog meer leuke auto's en ook deze "57 chervolet.
Het kan nog even duren, maar als hij in de verkoop gaat neemt mijn vader hem, als alles door gaat, over.

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Was ooit een mooie auto, maar heeft 2x een aanrijding gehad en staat nu maar wat buiten.
En word alleen gebruikt om af en toe het tuin afval naar het stort te rijden.
Technisch is hij verder goed, alleen optisch dus zwaar verwaarloost.
Zit nu nog een speciale motor en achteras in, die de man nog zelf wilde houden. (mijn vader kon hem ook zo kopen, maar dan wordt hij te duur)
Komt dan een originele motor in, maar is prima zat.

Voordat de man er tijd voor had om de blokken en as om te bouwen , dat duurt nog wel een lange tijd.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-12-2011 om 19:55 uur.


Zo'n ding moet in de banger
 
giggitybyte
JB1 22-12-2011 18:06 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Zo'n ding moet in de banger


Nee, zo'n ding moet niet in de banger
Degene die zo'n ding in de banger gooit moet even z'n hoofd laten bangen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 22-12-2011 18:41 Print reply

Posts: 29286
Inderdaad.
Buiten dat dat dood zonde is, rij je ook nog meer als 10ooo euro naar de klote.
 
Frysk 22-12-2011 22:54 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee, zo'n ding moet niet in de banger
Degene die zo'n ding in de banger gooit moet even z'n hoofd laten bangen


haha ik wachte al op de eerste hap

Nee doodzonde inderdaad, mooi opknappen.. stukje nostalgie
 
giggitybyte
Maup 22-12-2011 22:55 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Inderdaad.
Buiten dat dat dood zonde is, rij je ook nog meer als 10ooo euro naar de klote.

Nouw, voor 10k weet ik toch wel leukere wagens..
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
JB1 22-12-2011 23:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

Nouw, voor 10k weet ik toch wel leukere wagens..


Ik ook wel, maar dit is gewoon supahgeilklasse.
Vooral als ie in katse nieuwstaat is
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 23-12-2011 11:04 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

Nouw, voor 10k weet ik toch wel leukere wagens..

Ik niet, maar je kan me altijd proberen te verrassen.

Maarja ik ben dan ook zo iemand, zet de nieuwste bugati , ferrari, lamborgini oid op een parkkeerplaats of zo'n oude verroeste gedeukte amerikaan.
Eerste waar mijn aandacht naar uit gaat is die oude.

Maargoed dat heb ik ook zo met motor's en brommer.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-12-2011 om 11:08 uur.
 
Maup 23-12-2011 14:19 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Ik niet, maar je kan me altijd proberen te verrassen.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-12-2011 om 11:08 uur.

Deze bijvoorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/512946786

En dan hou je nog wat geld over
Maarja, het is maar net waar je van houd natuurlijk. Als je een voorliefde voor amerikaanse wagens hebt is zo'n chevy natuurlijk toffer.
Zo'n chevy vind ik dan wel weer dik: http://link.marktplaats.nl/501699841
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kenny77 23-12-2011 15:19 Print reply

Posts: 29286
Inderdaad smaken verschillen en maar goed ook, anders werd het ook zo'n saaie boel.

Zo'n audi vind ik ook zeker een leuke auto, maar zou hem nooit voor de groene kiezen.

Mwah zo'n corvette spreekt me dan weer niet aan.
Tot "67 vind ik ze super, daarna minder.
 
Marcooow 31-12-2011 17:37 Print reply

Posts: 5713
faster than a bullet!
kenny77 31-12-2011 17:38 Print reply

Posts: 29286
Had het gezien ja, heeft wel vaker advertenties erop staan.
Wel mooi spul allemaal natuurlijk.
 
Marcooow 31-12-2011 17:41 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Had het gezien ja, heeft wel vaker advertenties erop staan.
Wel mooi spul allemaal natuurlijk.


idd, heeft vaker oud spul te koop staan
 
faster than a bullet!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 290 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved